Fitness Seller

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.501
Als je lichaam echt schreeuwt om eten, ga je dan niet te hard? Je hebt meer aan rustig cutten volgens mij.
Volgens mij doe ik het redelijk rustig. Mijn lichaam schreeuwt zelfs om eten als ik op 3400 kcal zit. Daarom was ik ook zo zwaar. Ik heb ALTIJD honger en ik kan je vertellen dat het niet echt leuk is. Ik snap best wel dat sommige mensen dik zijn.

Mijn lichaam schreeuwt zelfs om eten als ik op 3400 kcal zit. Daarom was ik ook zo zwaar. Ik heb ALTIJD honger en ik kan je vertellen dat het niet echt leuk is. Ik snap best wel dat sommige mensen dik zijn.
+1:sad:

Ik ben iemand met obesitas en binge eating disorder in een fit lichaam:o

Ik droom 's nachts zelfs van eten. ...en dan baal ik er 's morgens van dat ik 's nachts niets heb genomen. :roflol:
Ik droom er niet van... ik ga gewoon eten snachts omdat ik wakker word van honger... :sad:
Dus ik heb vannacht om 4:00 voor jou vast wat extra gegeten oke? :roflol:

• #1.505
  • #1.506
13:06 het voer is al naar binnen gegooid. 1000 kcal en nog steeds honger. Nu maar weer wachten tot vanavond voor de rest. Ondertussen maar even wat huishouden en even buiten tennissen met de kids, dan denk ik niet constant aan eten. Wat ben ik ook zielig. :D

13:06 het voer is al naar binnen gegooid. 1000 kcal en nog steeds honger. Nu maar weer wachten tot vanavond voor de rest. Ondertussen maar even wat huishouden en even buiten tennissen met de kids, dan denk ik niet constant aan eten. Wat ben ik ook zielig. :D
Nee, ik vind het een ongelofelijk machtig gevoel om zoveel te eten :D. Mensen kijken mij nu al heel raar aan omdat ik 2 warme schotels per middag binnensteek. En dan kan ik nog eten, wat gaan ze doen als ik daadwerkelijk 80kg weeg en aan het bulken ben :roflol:.

in, heb eens zitten lezen maar als je zoveel chins kan (17reps) waarom ga je ze dan niet weighted doen?

• #1.509
Volgens mij doe ik het redelijk rustig. Mijn lichaam schreeuwt zelfs om eten als ik op 3400 kcal zit. Daarom was ik ook zo zwaar. Ik heb ALTIJD honger en ik kan je vertellen dat het niet echt leuk is. Ik snap best wel dat sommige mensen dik zijn.

Hier herken ik mezelf erg hard in.
Ik eet graag, en ik eet ook graag veel. Cutten is echt een opgave zo.

• #1.513
Hier herken ik mezelf erg hard in.
Ik eet graag, en ik eet ook graag veel. Cutten is echt een opgave zo.
Gewoon clean eten en niet teveel is altijd een opgave voor mij. Het liefst eet ik elke dag 6000/7000 kcal aan troep. Zit geen stop op en als ik een keertje vol zit dan kan ik een half uurtje later zo weer verder.
Het eten vind ik het moeilijkst van alles. Vooral als de rest van de familie tonnetje rond is en nul begrip heeft voor de onzin waar ik mee bezig ben en overal commentaar op heeft.

Ik ben echt blij dat ik hier op het forum wat gelijkgestemde mensen ontmoet. Ben ik toch niet zo gek achteraf. Helpt me ook om samen met mijn vrouw on track te blijven.

Laatst bewerkt:
Gewoon clean eten en niet teveel is altijd een opgave voor mij. Het liefst eet ik elke dag 6000/7000 kcal aan troep. Zit geen stop op en als ik een keertje vol zit dan kan ik een half uurtje later zo weer verder.
Het eten vind ik het moeilijkst van alles. Vooral als de rest van de familie tonnetje rond is en nul begrip heeft voor de onzin waar ik mee bezig ben en overal commentaar op heeft.

Ik ben echt blij dat ik hier op het forum wat gelijkgestemde mensen ontmoet. Ben ik toch niet zo gek achteraf. Helpt me ook om samen met mijn vrouw on track te blijven.
Ik kan je de hand schudden..:o

Wat een verborgen vreetwolven allemaal, en een hoop anderen moeten proppen om een klein beetje aan te komen. Ben ik de enige die gewoon vol zit als het genoeg is? Nou ja, ik kom ook wel langzaam aan hoor, maar dat duurt bijna een jaar voor er weer 4-5 kg aan zit.

• #1.516
Wat een verborgen vreetwolven allemaal, en een hoop anderen moeten proppen om een klein beetje aan te komen. Ben ik de enige die gewoon vol zit als het genoeg is? Nou ja, ik kom ook wel langzaam aan hoor, maar dat duurt bijna een jaar voor er weer 4-5 kg aan zit.
Zat ik ook maar vol. Aankomen is geen enkel probleem voor mij.

Meeste mensen moeten niet proppen, zitte liever gewoon s'avonds met een zak chips voor de tv, in plaats van true gains te maken :D

Meeste mensen moeten niet proppen, zitte liever gewoon s'avonds met een zak chips voor de tv, in plaats van true gains te maken :D
Ik bedoelde: sommigen zouden graag een beetje steviger worden, dat geld misschien voor jou ook, maar het lukt ze niet om meer te eten, en die moeten voor hun gevoel proppen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven