AndroidHealthClinic

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.541
Ik vind je bouw op je profielfoto eerlijk gezegd mooier ogen...Zou hoek of lichtinval kunnen zijn, maar daar lijk je iets voller (en je armen zelfs gespierder). Vind ik persoonlijk mooier...Neemt niet weg hoeveel respect ik nog steeds voor je Road to Succes heb trouwens :bow2: :thumb:
Dat was ook iets daarvoor. Ik ben in mijn enthousiasme gewoon te ver gegaan met het cutten. Ik zocht de ondergrens en die heb ik gevonden.

Dat was ook iets daarvoor. Ik ben in mijn enthousiasme gewoon te ver gegaan met het cutten. Ik zocht de ondergrens en die heb ik gevonden.

Als je het niet probeert, weet je het niet... ;)

Maarruh...nu weer ff normaal doen en ietsjes voller graag! :flexbiceps: :knipoog:

• #1.545
Als je het niet probeert, weet je het niet... ;)

Maarruh...nu weer ff normaal doen en ietsjes voller graag! :flexbiceps: :knipoog:
Ga ik doen. ;)

Zou er nog procentje af durven doen, moeilijk te gokken natuurlijk met enkel de rugzijde ;)
Idd moeilijk te gokken, maar ik denk zelf rond 9% op je rug alleen gebaseerd.
Buikzijde zit allemaal los buikvel, ziet er niet uit.

• #1.549
Heb je al nagedacht/geïnformeerd wat je daarmee gaat/kunt doen? Neem aan dat dit alleen operatief verwijderd kan worden?
Weet je wat het ergste is. Een aantal kennissen van mij krijgen zo'n operatie vergoed als ze hun streefgewicht bereiken omdat ze een gastric bypass hebben gehad. Ik niet omdat ik het op eigen kracht gedaan heb. Mooi ofniedan?

Weet je wat het ergste is. Een aantal kennissen van mij krijgen zo'n operatie vergoed als ze hun streefgewicht bereiken omdat ze een gastric bypass hebben gehad. Ik niet omdat ik het op eigen kracht gedaan heb. Mooi ofniedan?
Heel bizar, lekker motiverend :(
Dit lijkt me ook wel een onderwerp voor Koning Klant of Radar of een dergelijk programma...

Welkom in NL.

En dan die gastric bypass mensen die nadien alsnog gewoon weer dik worden..:roflol:

:mad:

Belachelijk! Jij hebt een prestatie geleverd van heb ik jou daar...en dan bij zo'n 'laatste stap' (want zo zou je het kunnen zien) krijg je geen hulp. Af en toe begrijp ik dit land niet meer. Steeds vaker overigens, maar da's een andere discussie.

• #1.553
Heel bizar, lekker motiverend :(
Dit lijkt me ook wel een onderwerp voor Koning Klant of Radar of een dergelijk programma...
Te belachelijk voor woorden idd. :(

Welkom in NL.

En dan die gastric bypass mensen die nadien alsnog gewoon weer dik worden..:roflol:

:mad:
Ik ken er twee die echt weer dik zijn (waarvan 1 die maar een paar kilo is afgevallen, die eet meer dan ik eet tijdens een cheatmeal, vraag me niet hoe het kan maar het kan). Beiden wegen 125+kg twee jaar na de bypass!!

Belachelijk! Jij hebt een prestatie geleverd van heb ik jou daar...en dan bij zo'n 'laatste stap' (want zo zou je het kunnen zien) krijg je geen hulp. Af en toe begrijp ik dit land niet meer. Steeds vaker overigens, maar da's een andere discussie.
Tja, Eentje (ik ken er 5 met een gastric bypass en allemaal nog steeds vetter dan ik nu ben) was niet dik genoeg voor een gastric bypass dus die heeft er nog even een kilootje of 20 bij aan gevreten zodat hij in aanmerking kwam voor de bypass en die heeft hij dan ook gekregen. I kid you not!

Tja, Eentje (ik ken er 5 met een gastric bypass en allemaal nog steeds vetter dan ik nu ben) was niet dik genoeg voor een gastric bypass dus die heeft er nog even een kilootje of 20 bij aan gevreten zodat hij in aanmerking kwam voor de bypass en die heeft hij dan ook gekregen. I kid you not!
Dat hoor je wel vaker hoor... dat iemand net niet in aanmerking komt en dan aangeraden wordt nog even bij te eten tot hij net over de grens is...

• #1.555
En dan maar janken dat ze zelfs met een gastric bypass bijna niet kunnen afvallen want ze kunnen gewoon niet van het eten afblijven. IK OOK NIET, MAAR TOCH DOE IK HET!!! :mad: Wat een gejank en slachtoffer gedoe... :rolleyes:

Ach ja, ik heb gisteren iig weer getraind:

Training 08-05-2017 schouders en rug (targetreps = 12)

Squat
10x30kg
8x57,5kg
6x67,5kg
5x77,5kg
5x77,5kg
4x77,5kg Hmmmm, toch maar weer terug naar 75kg? K*t squats. Ik ging bijna lam. Werd helemaal naar.
Volume 2250kg
totalreps 38

OHP
20x20kg
12x35kg
12x35kg
12x36kg
8x30kg dropset. pffffff... genoeg.
Volume 1912kg
totalreps 64

Pull Up (staggered set met BOR - 1 minuut rust tussen de sets)
14x72kg
12x72kg
9x72kg
8x72kg iedere keer pijn in de pezen nu (biceps en onderarm)
Volume 3096kg
totalreps 43

BOR (staggered set met Pull Up - 1 minuut rust tussen de sets)
12x50kg
12x50kg
12x50kg
12x50kg
Volume 2400kg
totalreps 48

Side Lateral Raises (myo)
15x7,5kg (10 sec. rust)
5x7,5kg (10 sec. rust)
5x7,5kg (10 sec. rust)
5x7,5kg (10 sec. rust)
5x7,5kg (10 sec. rust)
5x7,5kg (10 sec. rust)
5x7,5kg (10 sec. rust)
5x7,5kg (10 sec. rust)
5x7,5kg (10 sec. rust)
5x7,5kg Wat stampen!... Hnnnggg... :zweet:
Volume 900kg
totalreps 60

Reverse Flyes (myo)
12x10kg (10 sec. rust)
6x10kg (10 sec. rust)
6x10kg (10 sec. rust)
6x10kg (10 sec. rust)
6x10kg (10 sec. rust)
6x10kg (10 sec. rust)
6x10kg (10 sec. rust)
6x10kg (10 sec. rust)
6x10kg (10 sec. rust)
6x10kg Please have mercy!!!.... :) :zweet:Genoeg geleden....
Volume 1320kg
totalreps 66

Sweaty bastard over here. :D Opa is er klaar mee. Misschien toch maar een gastric bypass, clenbuterol en trenbolone. :flexbiceps: :flexgrin:

Dat hoor je wel vaker hoor... dat iemand net niet in aanmerking komt en dan aangeraden wordt nog even bij te eten tot hij net over de grens is.
Stelletje gekken hier in dit land!

Laatst bewerkt:
  • #1.559
Gewicht vanmorgen 71,1kg

Cardio 09-05-2017
Fasted fietsen 18km (woon/werk). gemiddelde snelheid was 21,8km p/uur vanmorgen. Straks nog even 5km fasted wandeling en vanmiddag 18km terug op de fiets voor een totaal van 36km.
kcal vandaag zoals gewoonlijk 2300 kcal voor 6 van de 7 weekdagen.

Het zou zo'n waardering voor je zijn als je ook helemaal met strakke voorkant over het strand kan lopen. Maar ik vind de prestatie van het in shape komen er niet minder door. Dat heb je echt super gedaan, dat doen niet veel mensen op eigen kracht. En je risiko profiel is ook een heel stuk gunstiger nu.

LOL!

Mooie training weer. Kijk uit met die pullups, de pezen die op je elleboogknobbel hechten krijgen het zwaar te voorduren. Misschien even gas terug tot het wat minder pijnlijk wordt.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven