- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
Dat zeker Neet. Gezondheid is uiteindelijk toch het belangrijkste.En je risiko profiel is ook een heel stuk gunstiger nu.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat zeker Neet. Gezondheid is uiteindelijk toch het belangrijkste.En je risiko profiel is ook een heel stuk gunstiger nu.
4x77,5kg Hmmmm, toch maar weer terug naar 75kg? K*t squats. Ik ging bijna lam. Werd helemaal naar.
Ik ga wel wat proberen. Ik snap alleen niet wat je bedoeld met een paar kilo omlaag. 75kg is toch een paar kilo omlaag?Lekkere training weer.
Ik zou zelf niet terug gaan naar de 75 kg. Ga nadat je niet verder kan met 77,5, gewoon een paar kg omlaag en doe nog wat meer reps........net zolang uitbouwen totdat je weer een set met 5 reps erbij kan doen op 77,5.......
Misschien minder reps en toch weighted of wordt het dan nog erger?Kijk uit met die pullups, de pezen die op je elleboogknobbel hechten krijgen het zwaar te voorduren. Misschien even gas terug tot het wat minder pijnlijk wordt.
Ik ga wel wat proberen. Ik snap alleen niet wat je bedoeld met een paar kilo omlaag. 75kg is toch een paar kilo omlaag?
Ohw, O.K. Duidelijk.Klopt, maar ik bedoel dat nadat je vastloopt op 77,5 kg je niet stopt en doorgaat met de volgende oefening, maar eerst nog een (paar) set(jes) doet met minder gewicht.....
Ik zou zeggen, even totaal niet doen zolang het pijnlijk is. Je kan wel proberen of de chinup (handpalm naar je toe) wel goed gaat. Dan maken je pezen een andere hoek met de elleboog.Misschien minder reps en toch weighted of wordt het dan nog erger?
Dat is natuurlijk waar. Ga het gewoon proberen. Thnx!Je zal merken dat die setjes je dan ook een veel beter gevoel zullen geven........toch beter om te eindigen met goede afgemaakte set ipv een fail.....![]()
Chin ups heb ik er geen last van. Vooral bij de eerste keer pull up dan voel ik hem goed.Ik zou zeggen, even totaal niet doen zolang het pijnlijk is. Je kan wel proberen of de chinup (handpalm naar je toe) wel goed gaat. Dan maken je pezen een andere hoek met de elleboog.
Dan doe je toch gewoon meer chin ups...Dat is natuurlijk waar. Ga het gewoon proberen. Thnx!
Chin ups heb ik er geen last van. Vooral bij de eerste keer pull up dan voel ik hem goed.
Dat kan, is ook pas de tweede keer dat ik pijn heb met de pull ups.
Ik doe ze in alle soorten grips, maar denk niet dat het zo'n ramp is als je n bepaalde vorm overslaatDat kan, is ook pas de tweede keer dat ik pijn heb met de pull ups.
Pull ups hebben wel mijn voorkeur. Zo heb ik mijn rug in goede staat gekregen. Chin ups zorgen voor meer dikte maar de pull ups voor meer breedte.Ik doe ze in alle soorten grips, maar denk niet dat het zo'n ramp is als je n bepaalde vorm overslaat
Mwww... het blijkt iedere keer weer uit EMG studies dat er toch veel overlap tussen de variaties zit, en je hebt ook neutral grip pull-ups, of met ringen enz....Pull ups hebben wel mijn voorkeur. Zo heb ik mijn rug in goede staat gekregen. Chin ups zorgen voor meer dikte maar de pull ups voor meer breedte.
Neutrals doe ik ook wel soms. Tja, anders maar even een tijdje alleen chin ups en dan neutral en normaal.Mwww... het blijkt iedere keer weer uit EMG studies dat er toch veel overlap tussen de variaties zit, en je hebt ook neutral grip pull-ups, of met ringen enz....