- Waardering
- 2.472
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 71kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Resultaat begint zichtbaar te worden. Heb alleen wat pijntjes in de pezen. Vooral biceps links.
Nog 1 kilootje @JonasAFC9, dan kijk ik even waar ik sta qua vetpercentage.2kg in 3 weken is sterk, natuurlijk ook wat vocht in het beginmaar zou niet te diep meer gaan!
Beetje verdwaald dus. Achja, extra cardio dan maar. 

Nog 1 kilootje @JonasAFC9, dan kijk ik even waar ik sta qua vetpercentage.
Spiegel.Misschien beetje een rare vraag, maar wat vind jij de beste manier om vet% te meten?

Nog preciezer dan een dexa scanAnders laten beoordelen (foto) hier op Dbb, dan krijg je ook wel een redelijke indicatie (leert de ervaring mij)

Spiegel.
Je kunt voor jezelf een huidplooimeting doen, maar die moet je dan wel op meer dan drie plekken gaan doen. Je benen hebben weer een ander vetpercentage dan je armen, onderrug of buik. Alles opmeten en het gemiddelde nemen.
Vetpercentage gokken is bedrieglijk. Allan Thrall heeft daar wel een video over. Je gokt meestal verkeerd:
Kunt het beter laten doen toch ? En dan nog door een ervaren iemand.
Anders laten beoordelen (foto) hier op Dbb, dan krijg je ook wel een redelijke indicatie (leert de ervaring mij)
Knip je hoofd er af.Is nog een flinke stap om dit op een online forum te zetten, vind ik zelf
Zo, de wandeling zit er op. Iets langer dan normaal want dat krijg je als je denkt "hey, waar zou dit paadje naar toe leiden?"Beetje verdwaald dus. Achja, extra cardio dan maar.
Nu voedsel. Spinazie vooraf natuurlijk. Kunnen m'n spiertjes daar alvast even aan sabbelen.![]()

Vliegt keihard de sloot in naast waar ik fiets een metertje of 2 naast me.
Die idioot probeerde in te halen vlak voor een stuk waar een middenberm is om over te steken, die had hij waarschijnlijk niet gezien. Als die sloot er niet was geweest dan had ik het niet na kunnen vertellen.
Met wat omstanders daarna de bestuurder uit de auto gehaald en de politie gebeld. Toen moest ik nog 17km... 
Gelukkig niets gebeurd, alleen flink geschrokken.Wow..heftig verhaal man!
Maar gelukkig kun je het nog navertellen!
Klinkt niet best van die onderarm trouwens. Training verder wel goed gegaan?
Idd een hufter, nadat hij uit de auto was werd hij nog kwaad dat z'n auto stuk was. Kreeg van alle omstanders te horen dat hij niet lekker was om daar in te gaan halen, eigen schuld dikke bult. Misschien dat hij dan nou zijn lesje heeft geleerd.WOW verkeerde moment...verkeerde plaats...alweer zo'n hufter!!
I know i've been there
Welcom back![]()
Ben nu aan het zagen, bijna eraf.Mhmmm je hebt behoorlijk geluk gehad dus, maarre die arm is wat minder..........denk dat die eraf moet![]()