- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
Welkom, Je start was gelijk de mijne? Heb je een log?Wow !! Wat een prestatie zeg. We varen ongeveer hetzelfde schip
In
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welkom, Je start was gelijk de mijne? Heb je een log?Wow !! Wat een prestatie zeg. We varen ongeveer hetzelfde schip
In
Welkom, Je start was gelijk de mijne? Heb je een log?
Tja, ik woog 2 jaar geleden 97kgNou de start wel wat anders, tenminste jij komt van wat meer overgewicht vandaan als ik las ik.
Weliswaar stond ik er ook niet florisant op, +/- 175 mtr, 75 kg, bij een dikke 20+ procent (een dikke 3 jaar geleden).
Had toch ook wel een aardige bierbuik en tietjes. Ik ben nu 45. Lichaamscompositie is totaal veranderd.
Dus in die zin varen we wel hetzelfde schip ja.
Trainingslogje (houd ik niet meer bij op DBB) staat in mijn handtekening.![]()
bij 175cm. Flink hoger vetpercentage dan 20%.
Recomp is bij jou toch ook mooi gelukt man! 

50 gram eiwit (60 gram kipfilet, ei, volkorenbrood, enz), vlak voordat ik op de fiets stap nog een eiwitreep = 66 gram eiwit. Vanavond avondeten en eiwitpannenkoek + caseine shake. Grand total = 170 gram eiwit. Genoeg lijkt me voor zo'n klein ventje als ik.Heel veel eiwitten krijg je toch niet binnen met deze maaltijden? Of zit daar een gedachte achter?
Ja, genoeg proteine!Ik dacht wel dat het in orde was, maar op het eerste oog leek het een stuk minder eiwit dan het dus daadwerkelijk is!

Kom net thuis van 18km fietsen, vraagt de vrouw of ik nog even mee ga wandelen. Tuuuurlijk. Net terug nu van de wandeling en nu ETEN!![]()

Sorry, geen toetje. Cutting like crazy.

...maar je ziet het allemaal wel beter.

Misschien een toetje met een mespuntje clen?

Gewoon 150mcg clen...kun je AYCE toetjes doen...Misschien een toetje met een mespuntje clen?![]()
Gewicht vanmorgen 71kg precies. Ben nu in totaal 2kg kwijt in 3 weken dus dat gaat goed.
Eind van de middag wat eerder naar huis voor de training. borst, biceps en triceps staat op de planning.