AndroidHealthClinic

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.621
Training 11-05-2017 Borst biceps triceps

BP
20x30kg
10x50kg
8x70kg
4x82kg
3x82kg
3x80kg
8x70kg
15x50kg Incline voldoende volume lijkt me. :D
Volume 3784kg
totalreps 71

Chin up (staggered set met Triceps Dip - 1 min. rust)
17x72kg
14x72kg
11x72kg
Volume 3024kg
totalreps 42

Triceps Dip (staggered set met Cin Up - 1 min. rust)
17x72kg
15x72kg
12x72kg
Volume 3168kg
totalreps 44

Incline Seated DB Curls (staggered set met Skull Crushers - 1 min. rust)
8x17,5kg
8x17,5kg
8x17,5kg
8x17,5kg
12x12,5kg burn baby, burn... :zweet:
Volume 1420kg
totalreps 44

DB Skull Crushers (staggered set met DB Curls - 1 min. rust)
10x15kg
7x17,5kg
7x17,5kg
9x15kg
11x12,5kg
Volume 1335kg
totalreps 44

DL
15x60kg
12x80kg
10x100kg vreemd gevoel tijdens de 6e rep, alsof mijn huid van mijn linkeronderarm ergens tegenaan schuurt. Zie verder niets. Niet echt pijn
1x140kg Nu voel ik het wel in mijn onderarm, da's niet goed. 1 rep en stoppen.
Volume 3000kg
totalreps 38

Genoeg zo. niet echt pijn in mijn onderarm maar er is wel iets. Vandaag blauwe plekken op diezelfde plek. Even rustig aan doen?

Nice treen

Lekker gedipt zeg!!

En nou lekker in de zon!! :p

Damn...die incline seated curls doe je best zwaar! Sterk stel armen:thumbs: Toch ook zeker een mooie serie benches..ook al weet ik dat je daar zelf minder tevreden over bent..:o

• #1.627
Damn...die incline seated curls doe je best zwaar! Sterk stel armen:thumbs: Toch ook zeker een mooie serie benches..ook al weet ik dat je daar zelf minder tevreden over bent..:o
Thanks. Net zoals jij vind ik die seated DB curls super lekker. Die voel ik goed branden en ik heb goede TUT met MMC. :)
BP ben ik helemaal niet over te spreken. I'm a weakling en ik krijg het niet beter of ik moet me weer helemaal vet eten. Geen zin in.

Die voel ik goed branden en ik heb goede TUT met MMC
Des te knapper! Ik red dat volgens mij nooit met een dergelijk gewicht!

Vergis je niet qua bench hè. Je draait gewoon reps op bodyweight en ook nog met ~10kg erboven. Kan je er overigens ook niet mee helpen..want: slappe bencher ;)

• #1.629
Des te knapper! Ik red dat volgens mij nooit met een dergelijk gewicht!

Vergis je niet qua bench hè. Je draait gewoon reps op bodyweight en ook nog met ~10kg erboven. Kan je er overigens ook niet mee helpen..want: slappe bencher ;)
:)

Eigenlijk weet ik wel dat de bench met mijn BW eigenlijk niet slecht is, maar ik zie hier lui op dit forum gewichten benchen alsof het niets is, niet normaal meer. Vraag me dan gewoon af wat er mis is met mijn kracht. Misschien toch maar sarms? :o

:)

Eigenlijk weet ik wel dat de bench met mijn BW eigenlijk niet slecht is, maar ik zie hier lui op dit forum gewichten benchen alsof het niets is, niet normaal meer. Vraag me dan gewoon af wat er mis is met mijn kracht. Misschien toch maar sarms? :o
Haha...alleen om sterker te worden?

Kijk voortaan ook even naar lichaamgewicht en lengte wanneer je de benches vergelijkt met anderen. Er wordt altijd onwijs positief reageert wanneer er iemand reps draait met 100kg...echter wordt ik daar niet eens super enthausiast van wanneer die gene zelf 115kg weegt..

• #1.631
Haha...alleen om sterker te worden?
Ook en voor een beter lichaam natuurlijk. Wie weet misschien... ik durf nog niet.
Kijk voortaan ook even naar lichaamgewicht en lengte wanneer je de benches vergelijkt met anderen. Er wordt altijd onwijs positief reageert wanneer er iemand reps draait met 100kg...echter wordt ik daar niet eens super enthausiast van wanneer die gene zelf 115kg weegt.
True. Ik kijk teveel naar die juicers en "grote" mensen. :D
Ik druk gewoon door en we zien wel. In de cut hoef ik niet al te veel te verwachten.

Heftige story, gelukkig ben je nog heel! :o
Sterke training alweer, i.v.m. je arm en blauwe plek, heb ik ook al eens gehad in biceps, maar voelde dit pas achteraf.
Was ook klein blauw plekje, maar na een aantal dagen was dit al weg ;).

• #1.633
Wat een mafkees, die bestuurder van dat autootje!:eek: Gelukkig ben je zelf nog heel:)

Wat een verhaal Rookie! Gelukkig dat alles goed is gekomen!

Beterschap met je arm!
(Gezien je trainingen is je arm vast weer beter, goeie stats :thumb:)

• #1.637
Wat een verhaal Rookie! Gelukkig dat alles goed is gekomen!

Beterschap met je arm!
(Gezien je trainingen is je arm vast weer beter, goeie stats :thumb:)
Gelukkig wel. :) mijn onderarm voelt nu verder prima alleen nog een mooie gele vlek. Morgen weer knallen met de OHP en de rest van de schouder en rug training.

Ik heb in de voorbije dagen je verhaal gelezen! Fantastisch werk wat u geleverd hebt..
Ik moet momenteel dezelfde weg afleggen. 90 kg voor 1m77 met een + 20% bf.

• #1.639
Ik heb in de voorbije dagen je verhaal gelezen! Fantastisch werk wat u geleverd hebt..
Ik moet momenteel dezelfde weg afleggen. 90 kg voor 1m77 met een + 20% bf.
Dank je. :)
Heb je nog wat aan de tips in mijn log wat betreft het afvallen? Mocht je vragen hebben stel ze gerust.
Heel veel succes gewenst. :)

Ik zie het bos door de bomen niet meer.
Mijn macro's zijn nu: 165 ei - 60 vetten - 236 kh. Ik ben begonnen op 1 mei op 93,5 kg.
Ik zou IF ook wel eens willen proberen.
Ja jouw tips en werkkracht inspireren mij echt. Ik ben al heel lang lid hier op db maar de voorbije jaren niks meer gedaan qua kt.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven