MuscleMeat

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.641
Ik zie het bos door de bomen niet meer.
Mijn macro's zijn nu: 165 ei - 60 vetten - 236 kh. Ik ben begonnen op 1 mei op 93,5 kg.
Ik zou IF ook wel eens willen proberen.
Ja jouw tips en werkkracht inspireren mij echt. Ik ben al heel lang lid hier op db maar de voorbije jaren niks meer gedaan qua kt.
Je moet het vooral niet te veel overdenken. In feite is het afvallen gewoon een kwestie van kcal in versus kcal out. IF is wat dat betreft perfect om dat te doen zonder de ongemakken zoals het hongergevoel in de avond.
Het enige wat je moet doen is de ochtend door komen zonder te eten. Zolang je nog niets binnen hebt gekregen is niet eten eigenlijk nog erg gemakkelijk, gemakkelijker dan een klein beetje eten en dan niets meer eten. Je bent er binnen een paar dagen aan gewend.
Na de middag mag je dan over de rest van de dag al je kcal nuttigen en omdat je dan in de korte tijd die nog over is toch een beste hoeveelheid mag eten lijkt het niet op diëten.
Voordelen van IF zijn een betere insuline gevoeligheid en een hogere groeihormoonafgifte (tot aan 2000%).
Eiwit zou ik houden op 2x het gewicht van je vetvrije massa en vetten op 1x je vetvrije massa. De rest vul je aan met koolhydraten. Even je onderhoud uitrekenen met tools op internet (fitnessjunk.nl) en er 500 onder gaan zitten. Even een weekje of twee dat gaan eten en kijken of je gewicht verliest.

Alles berekenen op vetvrije massa dus?
Bedankt voor de tips! Ik leg momenteel de laatste hand aan men homegym.
Ik volg je topic verder en mijn excuses voor het spammen ;)

• #1.643
Alles berekenen op vetvrije massa dus?
Bedankt voor de tips! Ik leg momenteel de laatste hand aan men homegym.
Ik volg je topic verder en mijn excuses voor het spammen ;)
Ik zou het idd doen op vetvrije massa, je lichaamsvet hoef je niet te onderhouden ga ik vanuit. ;)
No prob. wat betreft de spam. Succes. :)

Idd een hufter, nadat hij uit de auto was werd hij nog kwaad dat z'n auto stuk was. Kreeg van alle omstanders te horen dat hij niet lekker was om daar in te gaan halen, eigen schuld dikke bult. Misschien dat hij dan nou zijn lesje heeft geleerd.
Wat een mazzel had je daar zeg, en een goeie beschermengel :D
Ik ben bang dat de hufter helemaal niets heeft geleerd en het zo weer zou doen, dit soort randdebielen kan meestal geen verband tussen oorzaak en gevolg leggen. En de oorzaak is van alles, behalve zijn eigen gedrag.

Wat heb je met die onderarm uitgespookt?

• #1.645
Wat een mazzel had je daar zeg, en een goeie beschermengel :D
Ik ben bang dat de hufter helemaal niets heeft geleerd en het zo weer zou doen, dit soort randdebielen kan meestal geen verband tussen oorzaak en gevolg leggen. En de oorzaak is van alles, behalve zijn eigen gedrag.

Wat heb je met die onderarm uitgespookt?
Ben bang dat je gelijk hebt. Hij had echt het IQ van een natte krant.
Ik weet niet precies wat er gebeurde met mijn onderarm, maar mijn huid voelde plotseling aan alsof ik ergens hard tegenaan schuurde gevolgd door een pijnlijke plek onder de huid toe ik bezig was met de deadlift. Waarschijnlijk een klein spierscheurtje?

Pfoe.. Heftig zeg! Scheelde gelukkig genoeg! Nette training ook weer, wel jammer van de pijn met deadliften..

• #1.648
  • #1.649
Gewicht vanmorgen 70,3kg.

Eind van de middag schouder en rug training. Even de Pull Ups vervangen door Chins omdat ik nog steeds pijn in mijn linkerarm heb.
Vanavond cheatmeal (friet met kip shoarma en knoflooksaus), totaal vandaag 3000 kcal. Volgende week denk ik de laatste week van mijn cut. Ik kom dan uit onder de 70kg verwacht ik. Zo niet dan trek ik de cut nog een weekje door.

Gewicht vanmorgen 70,3kg.

Eind van de middag schouder en rug training. Even de Pull Ups vervangen door Chins omdat ik nog steeds pijn in mijn linkerarm heb.
Vanavond cheatmeal (friet met kip shoarma en knoflooksaus), totaal vandaag 3000 kcal. Volgende week denk ik de laatste week van mijn cut. Ik kom dan uit onder de 70kg verwacht ik. Zo niet dan trek ik de cut nog een weekje door.
Ooh ooh ooh...dat wordt weer genieten vandaag!!!:eating:

Bijna in de echte ecto gewichten!

• #1.652
Gaan we weer... wandeling zit er op en nu de eerste gang.
Vraag me eigenlijk af hoe popeye altijd zijn blik spinazie open knijpt voordat hij spinazie heeft gegeten?! 1 van die grote open vragen van het universum... :D

20170512_130206.jpg

• #1.653
Tweede gang: Banaan met kaneel op 2 plakjes volkorenbrood. gekookt ei met peper en kurkuma op 1 plakje volkorenbrood en kipfilet en mosterd op twee plakjes volkorenbrood. Beetje Omega3 boter er bij tussen overal. Eet smakelijk! :)

20170512_132858.jpg

Bij het zien van de spinazie trok mijn honger gelijk weg.
Maar bij het volkorenbrood met banaan is ie weer terug. Mmmm

Volgens mij had je die spinassie gisteren ook al gegeten toch wahaha :roflol:

• #1.659
Volgens mij had je die spinassie gisteren ook al gegeten toch wahaha :roflol:
Ja, zag eruit als een berg opgekostst zeewier uit een potvis. :kots:
Hahaha, dat was ook wel een beetje de bedoeling. Close up! :D
Ik eet elke dag spinazie of brocolli of beiden @Bosco55555. Zelfs naast mijn reguliere voedsel die dag.
Banaan met kaneel moet wel goed smaken :)
Dat heb je goed. Super lekker. Met die kaneel erbij smaakt het een beetje naar een gebakje of puddingbroodje. Heerlijk.

Brrrr nog naar -70kg cutten :angstig:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven