- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
Je moet het vooral niet te veel overdenken. In feite is het afvallen gewoon een kwestie van kcal in versus kcal out. IF is wat dat betreft perfect om dat te doen zonder de ongemakken zoals het hongergevoel in de avond.Ik zie het bos door de bomen niet meer.
Mijn macro's zijn nu: 165 ei - 60 vetten - 236 kh. Ik ben begonnen op 1 mei op 93,5 kg.
Ik zou IF ook wel eens willen proberen.
Ja jouw tips en werkkracht inspireren mij echt. Ik ben al heel lang lid hier op db maar de voorbije jaren niks meer gedaan qua kt.
Het enige wat je moet doen is de ochtend door komen zonder te eten. Zolang je nog niets binnen hebt gekregen is niet eten eigenlijk nog erg gemakkelijk, gemakkelijker dan een klein beetje eten en dan niets meer eten. Je bent er binnen een paar dagen aan gewend.
Na de middag mag je dan over de rest van de dag al je kcal nuttigen en omdat je dan in de korte tijd die nog over is toch een beste hoeveelheid mag eten lijkt het niet op diëten.
Voordelen van IF zijn een betere insuline gevoeligheid en een hogere groeihormoonafgifte (tot aan 2000%).
Eiwit zou ik houden op 2x het gewicht van je vetvrije massa en vetten op 1x je vetvrije massa. De rest vul je aan met koolhydraten. Even je onderhoud uitrekenen met tools op internet (fitnessjunk.nl) en er 500 onder gaan zitten. Even een weekje of twee dat gaan eten en kijken of je gewicht verliest.

Them veinz!...