- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
Vaak ben je te bang. Ben toch een miezertje vergeleken bij jou dus... Nog maar 300 gram te gaan.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vaak ben je te bang. Ben toch een miezertje vergeleken bij jou dus... Nog maar 300 gram te gaan.

Vaak ben je te bang. Ben toch een miezertje vergeleken bij jou dus... Nog maar 300 gram te gaan.![]()
Doet me eigenlijk niets, maar ik heb ook een heel ander doel dan jij hebt. Liever slank (doel nummer 1) en dan gespierd (doel nummer 2). Ik vond het vooral eng toen ik zonder veel extra kracht te winnen richting de 75kg ging. Brrrrrrr.... Blubber incoming...Haha. Ik weet nog wat een mind f**k het was voor me de eerste cut toen ik naar -100 moest. Laat staan naar -70.
Bedankt voor het compliment...

#shredded
Dank Marvin, gaan we zeker doen. Even kijken wat ik ga doen zodra sub 70kg.
Leuk hoor.. Een gewicht bereiken van een klein meisje,

Ik ga zo squatten. Zekers...Leuk hoor.. Een gewicht bereiken van een klein meisje, maar wordt hier eigenlijk nog gesquat?!
Wat een verhaal trouwens, van die malloot die je bijna van de fiets heeft gereden! Hij zou mij geraakt hebben..

Zekers. Is al weer op jammer genoeg.
Voor mij niet...ik hou niet van lange vrouwen. Mijn ex was 1.82kg en woog zo iets denk...
Ik denk dat dat valt onder anorexia.Voor mij niet...ik hou niet van lange vrouwen. Mijn ex was 1.82kg en woog zo iets denk...
Niet mijn ding..