Fitness Seller

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.861
Nou ja, als je een schriftelijke onderbouwing hebt van een "zielenknijper" dat je echt geestelijk eronder lijdt en dat dit uiteindelijk ook zijn weerslag kan gaan krijgen bijv. op jou arbeidstoekomst (ik weet niet of je die hebt / ik noem maar wat). Dan komt het verhaal iig in een bepaalde context te staan.
Dat wordt alsnog wel moeilijk voor mij om zielig te gaan lopen doen om dit voor elkaar te krijgen.

Dat wordt alsnog wel moeilijk voor mij om zielig te gaan lopen doen om dit voor elkaar te krijgen.

O okay, nou ja dat zegt me dan dat je er op zich vrede hebt gesloten met de situatie zoals het is (correct me if I'm wrong).
Tja dikke prima dan, respect ! :thumb:

• #1.863
O okay, nou ja dat zegt me dan dat je er op zich vrede hebt gesloten met de situatie zoals het is (correct me if I'm wrong).
Tja dikke prima dan, respect ! :thumb:
Ach, het stoort me wel, maar het is ook een soort battlescar. Een reminder om het nooit meer zo uit de hand te laten lopen. Kosten van een ingreep zijn rond de 4000 Euro :eek: en dan heb ik wel een "mooie" streep (litteken) over mijn onderbuik lopen.

Jammer van de honden... :(. Ze waren echt heel erg mooi.

Mijn lievelingshond is ook een Duitse herder, maar die wouden mijn ouders niet omdat die te druk zou zijn enz. Dus hebben we een labrador genomen, die drukker dan welke hond dan ook is :D

Haha, heb ook een lab..kan lekker druk zijn maar net zo goed heel de dag plat liggen. Ken wel wat drukkere hondjes!

dat in die onderarm is dat een soort stekend gevoel aan de kant van de pink/elleboog?

• #1.867
Nee, in de vingers tinteling en pijn in de streek waar de onderarm overgaat in de bovenarm. Binnenkant dus en niet de elkeboog.

oke ik heb het zelf eens aan de buitenkant gehad, dit lag aan mijn grip training. griptraining moet door extenden, knijpen en pinchen, ik deed niet alle 3 en hierdoor ontstont er een verkeerd evenwicht. geen idee of dit bij jou het geval is, denk dat het wat anders is aangezien de plek

• #1.869
oke ik heb het zelf eens aan de buitenkant gehad, dit lag aan mijn grip training. griptraining moet door extenden, knijpen en pinchen, ik deed niet alle 3 en hierdoor ontstont er een verkeerd evenwicht. geen idee of dit bij jou het geval is, denk dat het wat anders is aangezien de plek
Ik kreeg het tijdens de Pull Up. Net of er iets knapte, ik kreeg het gevoel alsof er twee pezen over elkaar rolden. Sinds toen last bij de Pull Up en de DL. geen probleem bij curls en chins.

Ik kreeg het tijdens de Pull Up. Net of er iets knapte, ik kreeg het gevoel alsof er twee pezen over elkaar rolden. Sinds toen last bij de Pull Up en de DL. geen probleem bij curls en chins.

hmm wel apart dat die wel kunnen, waarschijnlijk dan toch iets met een overhand grip, geen idee wat dit kan zijn

ik denk een overbelasting van je onderarm spier
krijgt eigenlijk iedereen wel mee te maken met Pull ups en DL

ik heb ook in het begin met zwaarder tillen met die oefeningen verschrikkelijk veel spierpijn daarmee gehad gewoon te weinig hersteld...

Bij jouw was de belasting net te groot en ging het mis...sterkte man

• #1.872
hmm wel apart dat die wel kunnen, waarschijnlijk dan toch iets met een overhand grip, geen idee wat dit kan zijn
Duidelijk de overhand grip.
ik denk een overbelasting van je onderarm spier
krijgt eigenlijk iedereen wel mee te maken met Pull ups en DL

ik heb ook in het begin met zwaarder tillen met die oefeningen verschrikkelijk veel spierpijn daarmee gehad

Bij jouw was de belasting net te groot en ging het mis...sterkte man
Dat zou kunnen, de keer ervoor 140kg DL gedaan. Gewoon rust houden is voldoende denk je?

Als je iets voelde knappen ...
bezoek naar de fysio dan maar...

Duidelijk de overhand grip.

Dat zou kunnen, de keer ervoor 140kg DL gedaan. Gewoon rust houden is voldoende denk je?

het zou best kunnen dat dit toch is wat ik bedoelde met 3 verschillende manieren van de onderarm gebruiken, je doet met overhand toch echt de knijp kracht, kan zijn dat je pinch ( duim los van de andere vingers) en de extensor onderontwikkelt zijn.

misschien heb je hier iets aan, kan het filmpje die ik bedoelde niet meer kan vinden maar was ook van brian shaw.

en idd gewoon rust houden zal ook zeker helpen

Het is nou eenmaal een feit dat je armen weinig rust krijgen..geldt voor iedereen hoor
Wellicht kun je daar rekening meehouden :)
(Je draait ook een sky - high volume met je armen)

Je hebt wel een mooi power-rack, ik zoek ook iets is deze ook in hoogte verstelbaar?

Mijn berging is maar 2.mtr hoog?

Laatst bewerkt:
Duitse Herders zijn prachtbeesten! Zo ver ik weet een van de meest betrouwbare rassen die super goed naar het baasje luisteren. Ik ben ook opgevoed in het bijzijn van honden, ik vind het plezierige beesten!

• #1.877
Als je iets voelde knappen ...
bezoek naar de fysio dan maar...
Als het langer dan twee weken duurt dan ga ik dat zeker doen.
het zou best kunnen dat dit toch is wat ik bedoelde met 3 verschillende manieren van de onderarm gebruiken, je doet met overhand toch echt de knijp kracht, kan zijn dat je pinch ( duim los van de andere vingers) en de extensor onderontwikkelt zijn.

misschien heb je hier iets aan, kan het filmpje die ik bedoelde niet meer kan vinden maar was ook van brian shaw.

en idd gewoon rust houden zal ook zeker helpen

Thanks! Ik ga het even bekijken. :)
Het is nou eenmaal een feit dat je armen weinig rust krijgen..geldt voor iedereen hoor
Wellicht kun je daar rekening meehouden :)
(Je draait ook een sky - high volume met je armen)

Je hebt wel een mooi power-rack, ik zoek ook iets is deze ook in hoogte verstelbaar?

Mijn berging is maar 2.mtr hoog?
Volume is wel redelijk aan de hoge kant idd.
Mijn rack kun je niet in hoogte verstellen helaas. 2mtr is wel laag hoor. Kun je de pull ups en chins wel vergeten.
Duitse Herders zijn prachtbeesten! Zo ver ik weet een van de meest betrouwbare rassen die super goed naar het baasje luisteren. Ik ben ook opgevoed in het bijzijn van honden, ik vind het plezierige beesten!
Superfijn ras, vind ik ook. Luisteren goed en zijn erg loyaal. :)

[QUOTEVolume is wel redelijk aan de hoge kant idd.
Mijn rack kun je niet in hoogte verstellen helaas. 2mtr is wel laag hoor. Kun je de pull ups en chins wel vergeten
Als je je armen verkloot ben je snel uitgesport...pff pas op Rook

Ja is erg laag ik was er al bang voor, onder de 2mtr wordt lastig misschien kan de leverancier / fabrikant hem inkorten..anders zelf aan de slag...ik ben er nog niet uit

• #1.879
Inkorten? Alsnog wordt het dan lastig voor de pulls en chins. Je hebt wel ruimte (hoogte) nodig voor je benen natuurlijk.
Heb vandaag het volume wat teruggedraaid, ga het voorlopig iets rustiger aan doen.

Klopt en niet te vergeten OHP :sad:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven