MuscleMeat

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
ik bedoel met uitstoten kom je toch wel bij 2mtr of meer?

Ik heb ook besloten om het volume op schouderoefeningen naar beneden te gooien. Mijn gevoel zegt dat ik een ontsteking of anders flinke blessure in mijn schouder heb zitten. Het doet nu constant pijn. Kan niet goed zijn...Balen, want ik zat er net zo lekker in :(

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.885
Ik heb ook besloten om het volume op schouderoefeningen naar beneden te gooien. Mijn gevoel zegt dat ik een ontsteking of anders flinke blessure in mijn schouder heb zitten. Het doet nu constant pijn. Kan niet goed zijn...Balen, want ik zat er net zo lekker in :(
Good call @darude0306, ik ga op oefeningen waar ik last krijg ook het volume terugschroeven.

Good call @darude0306, ik ga op oefeningen waar ik last krijg ook het volume terugschroeven.

Wijze beslissing hoor. Als het weer goed gaat, krikken we de boel gewoon weer omhoog... :thumb:

Ben wel blij dat ik niet met alle armoefeningen pijn heb. Het is eigenlijk alleen met OHP en dumbbell presses. Dus die gaan naar beneden in gewicht. Misschien front en side raises dan wat zwaarder :lifter:

Hopelijk geen te erstige blessures hier!

• #1.890
Training 24-05-2017 borst biceps triceps

BP
15x30kg
10x50kg
8x70kg
4x80kg
4x80kg
9x70kg iets minder BP deze keer, doe wat extra DB presses, die heb ik al lang niet meer gedaan vanwege pijn in mijn schouder.
Volume 2780kg
totalreps 50

DB Press
8x30kg
8x30kg
8x27,5kg geen pijn meer in de schouder, dat is goed. :) voldoende zo...
Volume 1400
totalreps 24

Triceps Dips
19x72kg
16x72kg
13x72kg lijkt me meer dan voldoende. Next! :D
Volume 3456kg
totalreps 48

Seated DB Curls (myo)
12x15kg (10 sec. rust)
5x15kg (10 sec. rust)
5x15kg (10 sec. rust)
5x15kg (10 sec. rust)
5x15kg (10 sec. rust)
5x15kg (10 sec. rust)
5x12,5kg (10 sec. rust)
5x12,5kg (10 sec. rust)
5x12,5kg (10 sec. rust)
5x12,5kg die voel ik branden zeg. Mooie reps met slow negatives en veel TUT. :zweet:
Volume 1610kg
totalreps 57

Skull Crushers (myo)
15x10kg (10 sec. rust)
6x10kg (10 sec. rust)
6x10kg (10 sec. rust)
6x10kg (10 sec. rust)
6x10kg (10 sec. rust)
6x10kg (10 sec. rust)
6x10kg (10 sec. rust)
6x10kg (10 sec. rust)
6x10kg (10 sec. rust)
6x10kg slow reps, ellebogen mooi naar binnen. helemaal mooi. :)
Volume 1380kg
totalreps 69

DL
15x60kg
10x80kg
7x100kg
5x120kg toch weer die onderarm die ik voel hier. Voorlopig niet te zwaar deadliften...:mad:
Volume 3000kg
totalreps 37

Volume wordt in de volgende trainingen iets verlaagd. Zoek meer motivatie en probeer de pijn op te lossen in mijn onderarm/biceps.

Lekkere training rook!

• #1.892
Training 25-05-2017 schouders rug

Squats
10x30kg
8x62,5kg
6x70kg
5x75kg ...laatse rep schiet mijn knie iets verkeerd, dat deed pijn. stoppen dus... :mad: leuk begin van de training. :(
Volume 1595kg
totalreps 29

OHP
20x20kg
9x42,5kg
9x40kg
9x40kg
8x40kg
9x30kg dropset. Mooi toch? Goed genoeg. Voel me weer iets beter ook al is deze OHP minder goed dan de vorige keer.
Volume 2050kg
totalreps 63

Chin Up (Pull Up gaat niet met mijn blessure) (staggered set met laterals 1 min. rust)
17x72kg
13x72kg
11x72kg
Volume 2952kg
totalreps 41

Side Lateral Raises (staggered set met Chins 1 min. rust)
10x10kg
10x10kg
10x10kg
15x5kg dropset very slow!!! :fire:
Volume 750kg
totalreps 45

BOR (staggered set met Face Pulls 1 min. rust)
10x50kg
10x50kg
10x50kg minder volume en langzamer.
Volume 1500kg
totalreps 30

Face Pulls (staggered set met BOR1 min. rust)
8x40kg
8x40kg
8x40kg
Volume 960kg
totalreps 24

Iets minder volume deze keer (behalve op de OHP). Prima training verder, los van de squats dan.

Laatst bewerkt:
  • #1.894
Cardio 26-05-2017

Fasted fietsen 18km (woon/werk) en 5km wandelen. Vanmiddag weer 18km terug op de fiets en een paar km heel rustig hardlopen en wandelen. (meelopen met een kennis die net is begonnen met hardlopen, beetje tips geven enzo :) ).

• #1.895
Gewicht vanmorgen 70,3kg. Heb begin deze week een foto gemaakt na het avondeten.

IMG_0402.jpg

Ik zou graag wat tips krijgen over mijn buikvel wat over is na het afvallen. Hoe ik ook cut ik blijf dat vel houden. Het hangt slap om mijn buikspieren heen en het is een rommeltje zo. Een tip die ik heb gehad is om sperti te gebruiken dus dat ga ik dan maar even halen bij de drogist. Nog meer tips?

Gewicht vanmorgen 70,3kg. Heb begin deze week een foto gemaakt na het avondeten.

IMG_0402.jpg

Ik zou graag wat tips krijgen over mijn buikvel wat over is na het afvallen. Hoe ik ook cut ik blijf dat vel houden. Het hangt slap om mijn buikspieren heen en het is een rommeltje zo. Een tip die ik heb gehad is om sperti te gebruiken dus dat ga ik dan maar even halen bij de drogist. Nog meer tips?
Tips daarover heb ik niet, respect wel! Je staat idd ook al mooi droog

Er staan best wel wat studies online over de effecten van Anavar op collageen en bijvoorbeeld genezing van snij- en brandwonden etc op de huid.

Wellicht zou het ook een effect kunnen hebben op de losse huid op je buik. @Galen

• #1.898
Tips daarover heb ik niet, respect wel! Je staat idd ook al mooi droog
Dank je. :)
Er staan best wel wat studies online over de effecten van Anavar op collageen en bijvoorbeeld genezing van snij- en brandwonden etc op de huid.

Wellicht zou het ook een effect kunnen hebben op de losse huid op je buik. @Galen
Anavar is AAS, kweenie hoor. Wacht het antwoord van @Galen wel even af.

Los van dat buikvel ben ik wel redelijk tevreden over mijn lijf. Met kleding oog ik zeer slank en toch massief qua borst en schouders. Heb ook wel een leuke V taper, dus dat is ook mooi. Hier nog een foto met kleding van vorige week:
DSC01026_klein.jpg

Hier ben ik best wel blij mee. Die hele dunne look is er nu wel weer af.
NU DAT BUIKVEL NOG! :mad:

IMG_0402.jpg

Hier kan ik je niet mee helpen Rook! Mijn buik is nog zeker 4x zo dik, dus ik heb geen last van overtollig vel. Ik vind het er niet zo heel erg uit zien, maar kan me vanuit jou wel voorstellen dat je daar vanaf wilt.

anavar = niet meer natty....Dat gaat @RaceRookie denk ik nooit doen...

anavar = niet meer natty....Dat gaat @RaceRookie denk ik nooit doen...
Ik stel ook niet voor om te gaan kuren, eerder als 'geneesmiddel'. ;)
Ik weet ook helemaal niet of het werkt, maar wilde alleen wijzen op het feit dat er wel veel onderzoek in de richting van Anavar + huid te vinden is.

Omdat het vrijdag is, en @Skatermarvin op vakantie is, en dit wel een potentieel rel onderwerp is, zal ik de stelling hier even posten:
- Anavar only = nog steeds natty! :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven