- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
Ik vond het eerder ook niet zo storend, vooral omdat het een gigantische verbetering was van daarvoor. Op dit moment is het een beetje killing voor mijn motivatie om te cutten. Met kleding zie je het verschil niet van 75kg of 70kg, maar zonder kleding baal ik van dat vel. Kan dan net zo goed niet meer cutten.Hier kan ik je niet mee helpen Rook! Mijn buik is nog zeker 4x zo dik, dus ik heb geen last van overtollig vel. Ik vind het er niet zo heel erg uit zien, maar kan me vanuit jou wel voorstellen dat je daar vanaf wilt.
Dat schat je redelijk goed in.anavar = niet meer natty....Dat gaat @RaceRookie denk ik nooit doen.
Als het echt zou helpen voor mijn huid en ik zou er echt resultaat mee kunnen behalen dan zou ik het eventueel overwegen maar dan meer als genezing van de overstrekte huid.Ik stel ook niet voor om te gaan kuren, eerder als 'geneesmiddel'.![]()

Ik zeg NEE! (omdat @Skatermarvin er niet is zal ik even in zijn rol duiken).Omdat het vrijdag is, en @Skatermarvin op vakantie is, en dit wel een potentieel rel onderwerp is, zal ik de stelling hier even posten:
- Anavar only = nog steeds natty!![]()

Geen andere ervaringen mee...Maar wat Bosco zegt, schijnt net die laatste repjes wat makkelijker te maken.