AndroidHealthClinic

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.901
Hier kan ik je niet mee helpen Rook! Mijn buik is nog zeker 4x zo dik, dus ik heb geen last van overtollig vel. Ik vind het er niet zo heel erg uit zien, maar kan me vanuit jou wel voorstellen dat je daar vanaf wilt.
Ik vond het eerder ook niet zo storend, vooral omdat het een gigantische verbetering was van daarvoor. Op dit moment is het een beetje killing voor mijn motivatie om te cutten. Met kleding zie je het verschil niet van 75kg of 70kg, maar zonder kleding baal ik van dat vel. Kan dan net zo goed niet meer cutten.
anavar = niet meer natty....Dat gaat @RaceRookie denk ik nooit doen.
Dat schat je redelijk goed in. :) Als het echt zou helpen voor mijn huid en ik zou er echt resultaat mee kunnen behalen dan zou ik het eventueel overwegen maar dan meer als genezing van de overstrekte huid.
Ik stel ook niet voor om te gaan kuren, eerder als 'geneesmiddel'. ;)
:o
Omdat het vrijdag is, en @Skatermarvin op vakantie is, en dit wel een potentieel rel onderwerp is, zal ik de stelling hier even posten:
- Anavar only = nog steeds natty! :D
Ik zeg NEE! (omdat @Skatermarvin er niet is zal ik even in zijn rol duiken).

Ik stel ook niet voor om te gaan kuren, eerder als 'geneesmiddel'. ;)
Ik weet ook helemaal niet of het werkt, maar wilde alleen wijzen op het feit dat er wel veel onderzoek in de richting van Anavar + huid te vinden is.

Omdat het vrijdag is, en @Skatermarvin op vakantie is, en dit wel een potentieel rel onderwerp is, zal ik de stelling hier even posten:
- Anavar only = nog steeds natty! :D

Nee, ik begreep al dat je het niet als "kuur" bedoelde, maar als een soort redmiddel. Maar dan nog zie ik @RaceRookie dat niet doen...

BTW: Clen only = niet natty...om dat vuurtje nog maar eens op te stoken :D

• #1.903
Is Citrullinemalaat ook een goede PWO? MIjn vrouw heeft er een pot van staan. Dat maar eens gaan gebruiken dan.

Is Citrullinemalaat ook een goede PWO? MIjn vrouw heeft er een pot van staan. Dat maar eens gaan gebruiken dan.

Zowel kracht- als duursporters profiteren van Citrulline Malaat.

Citrulline Malaat is een vorm van het natuurlijk voorkomende, aminozuur citrulline. Citrulline Malaat is een product met een krachtige werking; een aanrader voor iedere serieuze kracht- en duursporter.

Citrulline Malaat

Alles over citrulline malaat en de voordelen bij fitness - Fitguide.nl

• #1.905
Zowel kracht- als duursporters profiteren van Citrulline Malaat.

Citrulline Malaat is een vorm van het natuurlijk voorkomende, aminozuur citrulline. Citrulline Malaat is een product met een krachtige werking; een aanrader voor iedere serieuze kracht- en duursporter.

Citrulline Malaat

Alles over citrulline malaat en de voordelen bij fitness - Fitguide.nl
Thanks! Had al een beetje gezocht. Klinkt allemaal leuk maar zijn er ook luitjes hier die het gebruiken?

Komt veel voor in PWO
ik dacht dat het de verzuring uitstelt..correct me if I'am wrong
Gewoon n paar extra reppies

@Ron501 heeft wel een smeerseltje voor je buik denk ik
Collageen is ook wel bevorderend voor een strakkere huid :)

• #1.907
Komt veel voor in PWO
ik dacht dat het de verzuring uitstelt..correct me if I'am wrong
Gewoon n paar extra reppies

@Ron501 heeft wel een smeerseltje voor je buik denk ik
Collageen is ook wel bevorderend voor een strakkere huid :)
Een paar extra repjes is prima natuurlijk. :)

Ron gaf toen al sperti aan als smeerseltje. Ga ik ook proberen.

Thanks! Had al een beetje gezocht. Klinkt allemaal leuk maar zijn er ook luitjes hier die het gebruiken?

Bij mij staat het als ingrediënt op een oud potje van B&F, dus dan is het nog maar de vraag of het er echt in zit :roflol: Geen andere ervaringen mee...Maar wat Bosco zegt, schijnt net die laatste repjes wat makkelijker te maken.

van chocolade geeft je veel endofines ...dus dat mag gewoon hoor....:cool:

"Goed bezig!!"

• #1.919
Wat hebben al die vrouwen toch met chocolade? :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven