MuscleMeat

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Thanks! Misschien wat cardio erbij gooien? Kan ook heel simpel lekker wandelen zijn. Daar knal ik er ook veel kcal mee door en je merkt het niet echt. Op die manier kun je toch nog redelijk wat eten.

Ik heb weinig tijd om nog ergens een wandeling in de plannen. Maar ik zal eens kijken hoe we dat kunnen regelen... ;)

Je benen staan er goed bij! Balen van dat buikvel wel :(

Ik heb weinig tijd om nog ergens een wandeling in de plannen. Maar ik zal eens kijken hoe we dat kunnen regelen... ;)
Als je een hond neemt, dan moet je wel een wandeling maken ;).

Als je eenmaal een hond hebt, ben je jezelf echt dankbaar dat je er 1 genomen hebt! Geweldige dieren zijn dat :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.844
Je benen staan er goed bij! Balen van dat buikvel wel :(
Dank u. Buikvel is weinig aan te doen, alleen jammer dat mijn abs hierdoor altijd een rommeltje lijken. :(
Als je eenmaal een hond hebt, ben je jezelf echt dankbaar dat je er 1 genomen hebt! Geweldige dieren zijn dat :)
Helemaal gelijk @Carrotpower, heb er alleen geen tijd meer voor. Heb altijd duitse herders gehad. Hieronder een foto van de laatste twee die ik heb gehad. Eentje is door een auto immuunziekte maar 4 jaar geworden, de ander is 13 geworden en heb ik een jaartje geleden moeten laten inslapen. De liefste die ik ooit heb gehad (in totaal 4 honden gehad).
DSC00078.jpg

Honden zijn nergens goed voor, behalve Koreaanse stoofpotjes. :D

Gewoon lekker wandelen zonder hond. Desnoods in de pauze op het werk of zo.

Dank u. Buikvel is weinig aan te doen, alleen jammer dat mijn abs hierdoor altijd een rommeltje lijken. :(

Helemaal gelijk @Carrotpower, heb er alleen geen tijd meer voor. Heb altijd duitse herders gehad. Hieronder een foto van de laatste twee die ik heb gehad. Eentje is door een auto immuunziekte maar 4 jaar geworden, de ander is 13 geworden en heb ik een jaartje geleden moeten laten inslapen. De liefste die ik ooit heb gehad (in totaal 4 honden gehad).
DSC00078.jpg
Jammer van de honden... :(. Ze waren echt heel erg mooi.

Mijn lievelingshond is ook een Duitse herder, maar die wouden mijn ouders niet omdat die te druk zou zijn enz. Dus hebben we een labrador genomen, die drukker dan welke hond dan ook is :D

• #1.851
Mijn lievelingshond is ook een Duitse herder, maar die wouden mijn ouders niet omdat die te druk zou zijn enz.
Druk? Helemaal niet. Het enige nadeel is dat je ze constant volgen. Naar het toilet, krijg je de deur niet meer open omdat hij er voor ligt. Naar de keuken, draai je je om als je klaar bent, struikel je over de hond die achter je staat. Ga je op de bank zitten, legt hij zijn kop op je voeten (of hij wil op schoot met zijn 45kg). In de winter wel lekker warm op je voeten, in de zomer is het al minder leuk... :D

• #1.852
Terug van de 5km wandeling. Spinach time! :)

Wel eens een buikwandcorrectie overwogen Rookie ?
Ik weet niet meer wie, maar laatst stond er hier een foto van een dame op het forum, wie een buikwandcorrectie had ondergaan.
Zij stond er echt superstrak op (vette abs ook)

• #1.855
Wel eens een buikwandcorrectie overwogen Rookie ?
Ik weet niet meer wie, maar laatst stond er hier een foto van een dame op het forum, wie een buikwandcorrectie had ondergaan.
Zij stond er echt superstrak op (vette abs ook)
Heb er wel eens over nagedacht. Krijg het natuurlijk nooit vergoedt dus ik zal het dan zelf moeten lappen.

Heb er wel eens over nagedacht. Krijg het natuurlijk nooit vergoedt dus ik zal het dan zelf moeten lappen.

Ja dat is minder. Kun je het niet op een slecht zelfbeeld gooien of zo ?
Je staat er voor de rest echt heel strak op (zeker voor jou leeftijd)

• #1.857
  • #1.859
Ja, er zijn geen opties bij de zorgverzekeraar ?
Ik zou het zo niet weten. Het is alleen maar cosmetisch. Er zijn geen medische problemen verder dus dan wordt het moeilijk.
Als ik een Gastric Bypass of zoiets had gehad dan was ik misschien wel in aanmerking gekomen.

Ik zou het zo niet weten. Het is alleen maar cosmetisch. Er zijn geen medische problemen verder dus dan wordt het moeilijk.
Als ik een Gastric Bypass of zoiets had gehad dan was ik misschien wel in aanmerking gekomen.

Nou ja, als je een schriftelijke onderbouwing hebt van een "zielenknijper" dat je echt geestelijk eronder lijdt en dat dit uiteindelijk ook zijn weerslag kan gaan krijgen bijv. op jou arbeidstoekomst (ik weet niet of je die hebt / ik noem maar wat). Dan komt het verhaal iig in een bepaalde context te staan.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven