AndroidHealthClinic

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.921
Wat hebben al die vrouwen toch met chocolade? :D
Ik ben het wel gewend om voor vrouw uitgemaakt te worden. Vroeger had ik lang haar en werd ik een keer nageroepen door een stel "stoere" pubergrieten die me een wijf noemden. :rolleyes: Ik draaide me toen om en zei: "Ik ben tenminste een lekker wijf!". Hahaha, toen werden ze toch woest. :D :roflol:

Respect hoe je er nu bij staat Rookie, echt heel knap! Balen van dat laatste beetje buikvel, hopelijk heeft iemand nog wat tips.

Verder lekkere trainingen weer, maar slim om het volume wat te verlagen want pijntjes willen we niet natuurlijk!

• #1.923
Respect hoe je er nu bij staat Rookie, echt heel knap! Balen van dat laatste beetje buikvel, hopelijk heeft iemand nog wat tips.

Verder lekkere trainingen weer, maar slim om het volume wat te verlagen want pijntjes willen we niet natuurlijk!
Volume moet idd wel naar beneden, niet alleen voor de pijntjes maar ook voor de motivatie. Er is nu voor mijn gevoel af en toe geen doorkomen aan.

• #1.924
Nu maar even hardlopen want het begint al flink warm te worden. Ga deze keer voor een snelle en korte 6km. Log zometeen de snelheid wel, die ga ik zo hoog mogelijk proberen te krijgen.

• #1.925
Mwah, eigenlijk al iets te warm. Bijna 13km p/uur (FitBit GPS 12,9km/uur). ach ja, niet slecht. Nog even 2km langzaam uitgewandeld en klaar met de cardio voor vandaag.

• Like
Waarderingen: Inb4
Mhhhh even terug gekeken, je draait ook idd wel heel veel volume (zeker ook voor jou (onze)/ Stats / no offence).
De zomer komt eraan Rookie, ga lekker "op onderhoud" draaien joh.

Ik bedoel er is niet zo heel veel voor nodig hoor om in shape te blijven.
Met 5 flinke sets per spiergroep (ergens in de buurt van faillure) blijf je prima op peil

• #1.927
Mhhhh even terug gekeken, je draait ook idd wel heel veel volume (zeker ook voor jou (onze)/ Stats / no offence).

Met 5 flinke sets per spiergroep (ergens in de buurt van faillure) blijf je prima op peil
Je hebt gelijk. Ik zit zelf te denken om mijn schema om te bouwen naar één of twee warmupsets met daarna drie werksets en een dropset. Meer dan voldoende voorlopig. Ook beter voor mijn motivatie.

• Like
  • #1.928
Net even gewogen na toilet bezoek en hardloopsessie. We zijn er eigenlijk wel. 69,3kg. Meeste zal wel vocht verlies zijn. Ik wacht morgen even af. Als ik dan nog onder de 70kg weeg dan ga ik langzaam op onderhoud over.

• Like
Je hebt gelijk. Ik zit zelf te denken om mijn schema om te bouwen naar één of twee warmupsets met daarna drie werksets en een dropset. Meer dan voldoende voorlopig. Ook beter voor mijn motivatie.

Net even gewogen na toilet bezoek en hardloopsessie. We zijn er eigenlijk wel. 69,3kg. Meeste zal wel vocht verlies zijn. Ik wacht morgen even af. Als ik dan nog onder de 70kg weeg dan ga ik langzaam op onderhoud over.

Lijkt me wijs :)

Mee eens!

• #1.935
28-05-2017 ongeplande cardio
Eindje wezen hardlopen met mijn vrouw op een rustig tempo.
7km ~9km p/uur. klets tempo voor mij. ;)

Vanmiddag Monaco F1! :hedbang:

• #1.936
Gewicht vanmorgen 69,5kg na het hardlopen en toiletbezoek.

Doel bereikt dan toch? Netjes man! Weer lekker op of boven onderhoud eten? :eating:

• #1.938
Even kijken wat het gewicht morgenvroeg is zonder hardlopen.

je verliest natuurlijk wel heel veel vocht ja met dat lopen, zeker in dit hete weer.
toch hopen dat je je doel bereikt om onder die 70 te komen maar zoals iedereen wel zegt niet gek laten maken door een cijfertje

Een paar extra repjes is prima natuurlijk. :)

Ron gaf toen al sperti aan als smeerseltje. Ga ik ook proberen.
Yep in de ochtend een dun laagje aanbrengen en s'avonds als je naar bed gaat.
Je trekt vocht uit je huid en op die manier kan je proberen de elasticiteit terug te krijgen in je huid.
Helpt niet altijd hoor. Dan is het accepteren of operatie.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven