MuscleMeat

RaceRookies road to succes :)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Yep in de ochtend een dun laagje aanbrengen en s'avonds als je naar bed gaat.
Je trekt vocht uit je huid en op die manier kan je proberen de elasticiteit terug te krijgen in je huid.
Helpt niet altijd hoor. Dan is het accepteren of operatie.

Nooit van gehoord, heb je hier zelf ervaring mee ?
Ik bedoel dat het helpt om elasticiteit terug te brengen in je huid.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.942
je verliest natuurlijk wel heel veel vocht ja met dat lopen, zeker in dit hete weer.
toch hopen dat je je doel bereikt om onder die 70 te komen maar zoals iedereen wel zegt niet gek laten maken door een cijfertje
Onder de 70 kom ik wel. Al eerder gedaan. Wil alleen niet te ver gaan.
Yep in de ochtend een dun laagje aanbrengen en s'avonds als je naar bed gaat.
Je trekt vocht uit je huid en op die manier kan je proberen de elasticiteit terug te krijgen in je huid.
Helpt niet altijd hoor. Dan is het accepteren of operatie.
Ga ik doen. Operatie gaat het niet worden dus hopen dat het helpt en anders ga ik me weer dik vreten, zie je het ook niet. ;)

• #1.945
Saved by the bell, gewicht vanmorgen 69,9kg :D Wel voor de grote boodschap. :)
Nog niet helemaal happy met de shape, Ik denk dat ik vanaf januari ongeveer 1,5kg aan spiermassa heb gewonnen... :rolleyes:

Vanmiddag borst, biceps en triceps. Zal wel weer flink warm worden dus ben wel blij dat het volume voorlopig een stukje lager ligt.

• #1.946
Nog even een foto van gisteren, gewoon relaxed en geen flex. Ignore de skinblubber. :yell:

IMG_0400.jpg

Adonis

1,5kg spiermassa is niet verkeerd! Strepen op je zij zie je al goed!

Netjes hoor......:clap:

Goede shape Rookie!

yup nette shape hoor rook, 1.5 kg in 5 maandjes is gewoon goed hoor, skinblubber is echt een te groot woord hoor, valt best nog wel mee.

• #1.955
yup nette shape hoor rook, 1.5 kg in 5 maandjes is gewoon goed hoor, skinblubber is echt een te groot woord hoor, valt best nog wel mee.
Thanks. Valt wel mee die huid slabber? Misschien is het een obsessie aan het worden, ik vind het ronduit ugly!

• Like
Waarderingen: Inb4
Ik maakt meestal mijn eigen pwo. Citruline, beta alanine, agmatine en 1 caffeine pilletje

je zit nu ook wel op een heel laag gewicht natuurlijk, dat helpt ook niet echt, toen ik rond 75 woog had ik het ook wel hoor en ik had er ook de pest aan, snap wel dat je het niks vind, wellicht toestaan dat je iets ''voller'' bent kan alweer een verschil maken. maar dat moet je willen natuurlijk

• #1.958
je zit nu ook wel op een heel laag gewicht natuurlijk, dat helpt ook niet echt, toen ik rond 75 woog had ik het ook wel hoor en ik had er ook de pest aan, snap wel dat je het niks vind, wellicht toestaan dat je iets ''voller'' bent kan alweer een verschil maken. maar dat moet je willen natuurlijk
Moet er nog even over nadenken of ik iets zwaarder wil zijn. Deze look bevalt me wel beter eigenlijk.

Diepe buiging Rookie! Zelfs met je "skinblubber" vind ik je shape er retestrak uitzien! Die skinblubber vind ik trouwens reuze meevallen. Vooral als je ziet welke weg je hebt afgelegd en de grote hoeveelheid kilo's die je gedurende die weg hebt verloren. Respect!

Las een paar pagina's terug iets over pure chocolade. Die Verkade is lekker, maar heb je ooit de 85% pure delicata chocolade van de AH geprobeerd? Erg lekker en de macro's zijn nog net een fractie beter.
https://www.ah.nl/producten/product...Ok4U2CC6MuRawLTUyqUK0JejxFOSgGSmoqhoCHSnw_wcB

Smakelijk!

• #1.960
Diepe buiging Rookie! Zelfs met je "skinblubber" vind ik je shape er retestrak uitzien! Die skinblubber vind ik trouwens reuze meevallen. Vooral als je ziet welke weg je hebt afgelegd en de grote hoeveelheid kilo's die je gedurende die weg hebt verloren. Respect!
Thanks! Zal wel iets te maken hebben met mijn zelfbeeld. :)

Las een paar pagina's terug iets over pure chocolade. Die Verkade is lekker, maar heb je ooit de 85% pure delicata chocolade van de AH geprobeerd? Erg lekker en de macro's zijn nog net een fractie beter.
Delicata heb ik soms ook, beetje koffieachtig ook. De oude verkade 75% is weg bij de AH, ze hebben nu een nieuwe. Ik dacht eerst alleen een nieuwe wikkel, maar deze smaakt anders en de macro's zijn ook afwijkend. Ook iets beter dan de vorige alhoewel ik de smaak van de oude beter vond.

Dit is de nieuwe:
Albert Heijn

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven