XXL Nutrition

Reactive Training Systems

• Topic Starter Topic Starter
Controleren of mensen normaal doen, zeggen wanneer er iemand het plankier op mag en kleding controleren voor de lift.
Krijg je deze keer wel een bedankje?:trollface:
Ooit kom ik aan jouw totaal haha, wanneer maak jij weer eens een opwachting op het plankier?
Heb je'm al ooit getest?
Als je grote handen hebt moet die eigenlijk wel zalig zijn.
Wel getest, maar nog niet met meer dan 200kg. Ik zou het opzich nog redden voor de Fox, maar denk dat het NK Hookgrip kan worden. Sws is mijn grip zalig, maar doe ook bewust de laatste rep minimaal 5 sec pauzeren voor dem gains. Will binnenkort ook die captain crush dingen eens gaan toevoegen.

Ik zweer bij het holden van de laatste deadlift rep van elke werkset (zoals je al doet) & bench squeezes voor optimale knijpgains.

Sws is mijn grip zalig, maar doe ook bewust de laatste rep minimaal 5 sec pauzeren voor dem gains. Will binnenkort ook die captain crush dingen eens gaan toevoegen.
Met een podiumplaats op de sterkste hand van Nederland durf ik te zeggen dat knijpers weinig gaan doen voor je deadlift grip. Beter farmers walks/holds, rolling thunder ect

Met een podiumplaats op de sterkste hand van Nederland durf ik te zeggen dat knijpers weinig gaan doen voor je deadlift grip. Beter farmers walks/holds, rolling thunder ect
Hmm wij hebben jammer genoeg geen farmer holds of zo, wel dumbells tot 50kg en van rolling thunders heb ik nog nooit gehoord?

Hij mag in zijn handjes knijpen met die tips van jou :hoody:

:hoody:

some-cute-animal-photos-1.jpg

Wel getest, maar nog niet met meer dan 200kg. Ik zou het opzich nog redden voor de Fox, maar denk dat het NK Hookgrip kan worden. Sws is mijn grip zalig, maar doe ook bewust de laatste rep minimaal 5 sec pauzeren voor dem gains. Will binnenkort ook die captain crush dingen eens gaan toevoegen.
Als 200kg al lukt met gewoon een beetje testen zie ik dat wel goed komen.
5sec holds zijn idd een goed idee. Ik doe het ook vaak.

Hij mag in zijn handjes knijpen met die tips van jou :hoody:

:hoody:
.:roflol:
Als 200kg al lukt met gewoon een beetje testen zie ik dat wel goed komen.
5sec holds zijn idd een goed idee. Ik doe het ook vaak.
Ja na de Fox kijken we even, niet meteen te veel veranderen.

Gewicht 87,1kg oeps gisteren epic cheat meals of the gods gehad.:choco:

Sheiko 31 week 3 training 1

Bench press
12x20kg

5x57,5kg
4x67,5kg
3x75kg
4x2x85kg

Leg drive zag er soms.goed uit, knijp flink in de stang en trek mijn borst goed naar de stang toe. Het gaat klikken en dat is een goed teken!

Squats
12x20kg
5x60kg

5x90kg
4x107,5kg
3x125kg
7x125kg
4x125kg
6x125kg
2x125kg

Een lichte squatdag, ook wel eens relaxt. Heb voor het eerst mijn sbd wrist wraps gebruikt en nu ligt de stang instant goed. Ook let ik erop dat ik de stang kapot knijp zodat mijn polsen in dezelfde positie blijven. Ik heb namelijk de neiging eentje in te draaien en daardoor scheef te gaan.

Bench press
4x57,5kg
4x67,5kg
4x3x80kg

Ez reps, gaat die 110kg over twee weken dan easy omhoog?:o

Dumbell flyes
4x8x14kg
Reps Gaan lekker en voelen heerlijk voor de borst. Heb het nagelezen en ze moeten vooral een stretch geven, maar ze bouwen ook goed mijn zwakke chest. Het wijd benchen en flyen doet zijn werk goed!

Hyperextensions
4x8x20kg VPR

Dik PR en ging nog easy. Goede tren weer en dat ondanks dat ik me de afgelopen dagen ziek voelde en veel geslapen en zo heb. Hopelijk nu top fit zodat ik over twee weken kan verrassen. 8/10 tren had ik weer eens nodig!

Nee, nu moet je daar niet mee bezig zijn. Dat brengt teveel onzekerheid tijdens de wedstrijd. Dan moet je doen waar je vertrouwen in hebt.
Vertrouwen groeit elke dag meer en meer. Op de 105% dagen krijg ik waarschijnlijk mijn bevestiging dat dit het juiste schema is.

Ik heb gelukkig grote klauwen en kan tot 200kg overhand grippen. Maar Hookgrip ligt mij ook nog niet, lijdt af van mijn deadlift corn.

srs met grote handen moet je gewoon echt gaan hookgrippen, is echt geweldig.
ik pull altijd met straps en pull 1x/maand ofzo hookgrip en voelt voor mij gewoon precies hetzelfde en kan ook net zo veel beethouden als met straps.

srs met grote handen moet je gewoon echt gaan hookgrippen, is echt geweldig.
ik pull altijd met straps en pull 1x/maand ofzo hookgrip en voelt voor mij gewoon precies hetzelfde en kan ook net zo veel beethouden als met straps.
Voelt ook goed in mijn handen en vind overhand liften tegenwoordig lekkerder dan mixed.

Wat ook meespeelt is dat ik een kantoorbaan heb en hierdoor een onbalans in mijn schouders zit. Moet dus extra oppassen het niet te verergeren.

We gaan iig na de Fox er werk van maken.

Je maakt sheiko blij met hookgrip. Waarschijnlijk ook de meest efficiënte grip die er is.

Gewicht 86,4kg slow and steady wins the race.

Sheiko 31 week 3 training 2

Deadlift to knees
5x60kg

3x112,5kg
3x135kg
3x157,5kg
4x2x180kg

Easy reps 1 sec pause. Op de laatste sets na wel overhand gedaan...

Bench press
12x20kg

5x52,5kg
4x62,5kg
3x75kg
2x3x85kg
2x2x90kg
2x1x95kg
2x2x85kg

Mijn max van de sbd Cup 2x makkelijk gedaan, alleen was de legdrive niet genoeg aanwezig. Eerste set met 95kg gefilmd.

Deadlift from boxes; mixed en belt
3x135kg
3x157,5kg
3x180kg
2x2x202,5kg
2x1x215kg laatste set 5 sec hold.

Gingen wel lekker, alleen de eerste (gefilmd) met 215kg. Die ging ook nog eens 5x zo moeilijk als de tweede.

French press
4x8x20kg

Goede stretch en pomp. Kon wel zwaarder maar was aardig gefrituurd van bench.

Pull ups
2x4xbw meer lukte niet:roflol:

Ab wheel
6xbw
Kramp in onderrug en het was gewoon op.

Hanging leg raises
3x8xbw

Zo hoog gooien als ik kan @Hoody .
Lekkere pumpboi sessie en eindelijk eens zwaarder gaan wat als eeuwen geleden voelde. 8/10 tren want zit nog meer in, vooral die bench kan nog verrassen.

Netjes, goed gebencht

Bench zag er mooi uit deze keer!

Terug
Naar boven