MuscleMeat

Reactive Training Systems

Eerst een push pull meet doen en de week erop een deadlift only wedstrijd:o
Eigenlijk eerst een push gedeelte om dan het volgende WE het pull gedeelte te mogen doen.
Man, de records gaan je om de oren vliegen dan.
Echt all-out push. Weekje rust. All-out pull. Zou wel eens gaaf zijn.:D

• Topic Starter Topic Starter
Eigenlijk eerst een push gedeelte om dan het volgende WE het pull gedeelte te mogen doen.
Man, de records gaan je om de oren vliegen dan.
Echt all-out push. Weekje rust. All-out pull. Zou wel eens gaaf zijn.:D
:P

Bootst inderdaad het beste een wedstrijd na.
Haha heb wel zin in.de.fox:o

Gewicht 86,3kg 5min voor het liften, vanmorgen niet gewogen.

Squats
12x20kg
5x60kg

3x90kg
3x107,5kg
3x125kg
2x145kg
1x162,5kg
1x170kg
1x190kg PR

Ging hard, vorm.nog wat onwennig maar zit nog ruimte in.

Bench press
12x20kg

3x52,5kg
3x62,5kg
2x75kg met commands
1x85kg Moest 2 achja
1x95kg
102,5kg PR

Na die 95kg voelde het alsof die 105 vandaag wrs niet ging lukken dus veilig voor 102,5kg gekozen. Gezien de grond ook perfect voor vandaag.

Het was ook al half 9 en ik was sinds kwart voor 7 op en vanaf half 7 aan het liften. Het was ook een beetje op, dus op de wedstrijd wrs 105 of 107,5kg proberen. Wel even op mijn lichaamsgewicht letten want dat kan nog een factor worden.

Zoals het er nu uitziet worden dit mijn beurten
Squat: 180kg, 190kg en dan 195kg/197,5kg
Bench press 95kg, 102,5kg en dan 107,5kg

Deadlift weet ik vrijdag pas. Al met al blij met 12,5kg pr in 8 weken en dan moet ik mijn deadlift nog maxen!

Let erop dat je ook na de lift ff blijft staan en bij t banken wacht tot "rek" ;)

190 ging idd hard. Probeer wat meer rust erin te krijgen dan gaat het vast beter.

Nice, op naar de DL nog

Let erop dat je ook na de lift ff blijft staan en bij t banken wacht tot "rek" ;)

190 ging idd hard. Probeer wat meer rust erin te krijgen dan gaat het vast beter.
Ja dat besefte ik mij ook meteen, was wel een maximale grinder Dus dacht ff niet na.

Rust? Ik was wel maximaal misselijk dus had hem eerst unracked om hem daarna weer terug te leggen en 5min extra te wachten:o
Ja daar verwacht ik vuurwerk ook al kan t vies tegenvallen

Ja rust voor , tijdens en na je lift.
Weet niet hoe ik t goed uit moet leggen :o

Vorm zal zeker nog wel gaan verbeteren

Beetje een grote stap omhoog? Hoop dat je op de wedstrijd geen stappen van 20 kg gaat maken op je squat lol
Nee maar nu bewust gedaan omdat die 190kg dan sws lukte.
Ja rust voor , tijdens en na je lift.
Weet niet hoe ik t goed uit moet leggen :o

Vorm zal zeker nog wel gaan verbeteren

Aah ja ik lift veel vanuit emotie en ben van nature best druk. Dat zie je wel terug in mijn lifttechniek, etc.

Mooie PRs.
Ik ben het wel met @natty87 eens. Met wat meer rust zal je techniek wat beter zitten en zal de lift waarschijnlijk ook iets beter aanvoelen. Niet zo rush, rush die lift afhandelen.

Proficiat met je pr's! Benieuwd naar je deadlift nog!

:roflol:
Mooie PRs.
Ik ben het wel met @natty87 eens. Met wat meer rust zal je techniek wat beter zitten en zal de lift waarschijnlijk ook iets beter aanvoelen. Niet zo rush, rush die lift afhandelen.
Ik moet wel zeggen dat mijn eten een beetje matig viel. Ik had wortelstamppot op en bij de eerste keer 190kg unracken moest ik bijna spugen:roflol:
Proficiat met je pr's! Benieuwd naar je deadlift nog!
Anders ik wel, hoogste ooit is 212,5kg op de SBD cup, dus het kan alle kanten op gaan.
Liften houdt mij zen:o

Gebeuren goede dingen hier gefeliciteerd :cheer:

Nice PR's zeg, gefeliciteerd!

Squat ben ik het eens met wat hier boven getypt is.
Aangezien ja op de SBD ook al hebt gelift denk ik dat het op een wedstrijd wel weer goed moet komen met commando's erbij.

Gebeuren goede dingen hier gefeliciteerd :cheer:
Dank u, ik mag zeker weten niet klagen!:D
Nice PR's zeg, gefeliciteerd!

Squat ben ik het eens met wat hier boven getypt is.
Aangezien ja op de SBD ook al hebt gelift denk ik dat het op een wedstrijd wel weer goed moet komen met commando's erbij.
Dankjewel, gaat op de wedstrijd helemaal goedkomen! Twijfel nog of ik iets meer gefocust ga liften of niet.

Als je twijfelt moet je doen wat jou de meeste witte lichten en hoogste cijfer gaat geven :)

Als je twijfelt moet je doen wat jou de meeste witte lichten en hoogste cijfer gaat geven :)
Bij de deadlift is het iig veel hype creëren, wat er gisteren niet was.

Gewicht gisteren 85,1kg vandaag 84,7kg

Had mijn vrijdagavond piek toch beter op zaterdag gedaan, maar ach yolo!

Sheiko 32v2 week 1 training 3; a whole week of being fucking tired

Bench Press
12x20kg goed op die leg drive letten

3x52,5kg
3x62,5kg
3x75kg
4x2x80kg

Ez reps, wel zijn mijn ellebogen van glas, dit is week 14 op sheiko en dat begint wel redelijk zwaar te worden.

Deadlift
5x20kg
5x60kg

3x112,5kg
3x135kg
2x157,kg
1x180kg
1x202,5kg Ez rep, wel vorm meh
0x225kg zie onderstaand filmpje
0x235kg ik dacht f**k it yolo dan maar 235kg knallen, who the f**k cares.

Ik kon voor beide lifts totaal geen hype creëren, echt leeg van deze week weer werken. Ik had vorige week een buikgriep te pakken en veel uitgerust, achteraf gezien had ik de maandag nog beter thuis kunnen blijven, maar achja. Iig mijn knieën zijn rip van het squaten, was mentaal best leeg, ondanks de 12 uur slaap die ik vantevoren had gepakt. Mss zijn het ook wel kut smoesjes en was de kracht er gewoonweg niet. Iig wel vertrouwen erin gekregen dat ik die 240kg op de fox ga doen? Komt mss omdat die 225kg wel hard ging, maar technisch mezelf in een klote positie had geplaatst. Ik overwoog hem nog te grinden, maar dacht ik wil die 235kg nog proberen.

Iig na 14 weken sheiko zijn mijn lifts naar het volgende gegaan
SBD cup > 5 weken sheiko > 9 weken sheiko
Bodyweight 81,1 > 87 > 85,5
Squat 170 > 180 > 190
Bench 95 > 100 > 102,5
Deadlift 200 (212,5 technisch afgekeurd) > ? > 225kg fail
Totaal 465 > ? > ~517,5kg

In 14 weken tijd ongeveer ~52,5kg op mijn totaal gegooid en na een serieuze deload verwacht ik nog wel wat kilo's te kunnen pakken. Progressie gaat dus wel hard, merk het ook, maar nog niet genoeg voor die 545kg. We gaan het zien op de fox!

Waarom zo'n grote sprong van 202,5kg naar 225kg?
Had dan die 212,5kg gedaan die technisch afgekeurd werd. Dan had je die tenminste getrokken.
Je telt die 225kg nu bij je totaal, terwijl het een fail was. Je moet jezelf niets wijsmaken. Je totaal is geen 517,5kg.
Dit kan volgens mij enkel tot een vette teleurstelling leiden tijdens je wedstrijd.
Je wil wel erg snel gaan. Waarom? Je hebt nog meer dan 20 jaar te gaan. Meer dan 20 jaar!!!! Tijd genoeg.

Terug
Naar boven