- Waardering
- 4.939
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 14%
Thanks brahs! Voelde ook solide aan alsof ik er nog een paar uit kon persen. Had wel liever nog iets meer legdrive gezien maar je kunt niet alles hebben.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks brahs! Voelde ook solide aan alsof ik er nog een paar uit kon persen. Had wel liever nog iets meer legdrive gezien maar je kunt niet alles hebben.
Net zo soepel als jij zalmkoning

ik zie het dan ook als een soort 'deload'Leg press
5x5x140kg
Meer kan er niet op t apparaat.

#Powerliftproblems?

en hierna was het al afgelopen dus maar een zonnebankje geknald omdat ik binnen een uur klaar was IPV 2,5 uur.Haha, ja allebei de 4 weken comp cycle of niet? Veel success dan woensdag en vrijdag!We doen dezelfde trainingen nu
Succes de volgende training!
Komt goed zalmbeertje, ga vanavond vroeg slapen om te pieken zoals nooit tevoren. 3 scoops pwo erin en die schijven door het dak heen!
20 januari liften een stuk of 10 man bij ons, maar mijn max fissa is woensdag en vrijdag.

Haha, ja allebei de 4 weken comp cycle of niet? Veel success dan woensdag en vrijdag!

Jezus christus, daar moet ik niet aan denken.Ik volg de #32 voor lifters onder de 80 kg dus mag woensdag alle drie de main lifts doen![]()
Wat ga je dan tijdens een wedstrijd doen
?
Welkom! Geen chocomelk de komende tijd, moet nog 2,5kg kwijt.

Haha dat was een beetje de grapWat ga je dan tijdens een wedstrijd doen?
Vragen of je de DL de volgende week mag doen?![]()

Ja, stel je voor.Haha dat was een beetje de grap
Zou wel voor een hogere DL zorgen![]()
Eerst een push pull meet doen en de week erop een deadlift only wedstrijdJa, stel je voor.
Eerst 2 lifts om je te kwalificeren van het DL-event van het volgende WE.