Fitness Seller

Reactive Training Systems

• Topic Starter Topic Starter
Gewicht 86kg

Sheiko intermediate medium load w2d3
Vandaag stond er een zware squatsessie op het programma. De warming-up ging goed en gefocust op het recht omhoog gaan, knieen naar buiten duwen en goed bracen. Vanaf 160kg knee sleeves gedragen en de reps gingen vrij makkelijk. Laatste set van 170kg gefilmd en ziet er nog redelijk uit.

Als tweede wat light benchen en dat voelde echt als een deload aan. Wel een goed moment om nog wat kleine dingen qua vorm te verbeteren.

Daarna wat triceps pushdowns gedaan 4x8x50kg en 5x5x176kg (max op leg press machine) gedaan al had ik die 25 reps ook achter elkaar kunnen doen. Ik was ook te lui om de platen loaded leg press vol te laden voor 5 sets:o

7/10 Weer een solide tren en ik heb er vertrouwen in dat ik over 3 weken mijn 105% ga halen. Ook nog een fysiek update toegevoegd en sta nog verrassend 'droog' voor 86kg.

Screenshot_20180323-184646~2.jpg

Laatst bewerkt:
Animal

Makkelijk

Sexy ook hoor die boxer zo half naar beneden:eyebrow:

Soepele reps hoor, ging je prima af zo te zien :)

Filmpje kan mooi op onze team-insta :D

Gewicht 85kg vanmorgen en 12,5% vet volgens de 4punts meting.

Wat yolo gelift omdat ik er zin in had.

Block pulls hookgrip
5x20kg
5x70kg
3x120kg
4x2x160kg

Pull ups 1min rust
1x6
2x5
2x4

Niet mijn favoriete oefening en dat blijkt maar weer waarom:o wel vanuit deadhang de reps gedaan.

Hammer curls
8x18kg
2x7x18kg

Hyperextensions
3x8xbw

Gewicht 85kg vanmorgen en 12,5% vet volgens de 4punts meting.

Wat yolo gelift omdat ik er zin in had.

Block pulls hookgrip
5x20kg
5x70kg
3x120kg
4x2x160kg

Pull ups 1min rust
1x6
2x5
2x4

Niet mijn favoriete oefening en dat blijkt maar weer waarom:o wel vanuit deadhang de reps gedaan.

Hammer curls
8x18kg
2x7x18kg

Hyperextensions
3x8xbw

Volgende keer wat minder lullen, dan krijg ik tenminste dl filmpjes gestuurd.

Wat ben je van plan met je bw en % dan? Gezien je wel meet enz

Sheiko intermediate medium load w3d1

Gisteren beetje ziek geworden op het NK eq bankdrukken en de hele dag nauwelijks gegeten en bijna kotsen en zo. Wel een mooie wedstrijd van eens van onze leden gezien. Vanmorgen nog steeds best gaar maar daar was tijdens het trainen niks van te merken. Begonnen met bench en gingen RPE 0, slaat echt nergens op. Daarna Squats en had weinig zin in die 140kg reppers, maar ze gingen nog best makkelijk. Vorm is soms ruk, maar als ik hookgrip ga deadliften zal die heup onbelands minder worden. De tweede ronde bench ging hard totdat ik erachter kwam dat ik 2x4x70kg had gedaan... Toen 3x4x80kg gedaan en nog alles gepauzeerd gedaan omdat het zo hard ging. Ga ik dan eindelijk een waardige bench neerzetten?:o flyes gingen wel moeizaam maar heb volgens mij ook een VPR gezet met 4x8x16kg. Als laatste 4x8x20kg hyperextensions gedaan en gingen easy. Ik geef deze tren een dikke 8 door die bench die maar steeds harder wil gaan.,

Screenshot_20180326-203757~2.jpg

Those are some damn fine squats there!
7x140kg? Da's een vette set!

Fijn dat de BP goed voelt man. Toch een resultaat van verbeterde techniek door de hoge frequentie denk ik? :)

Damn, dat krijg ik niet voor elkaar. 7 reps zou nog wel lukken maar dan zit ik toch redelijk op mijn einde hoor.
Dan zijn we vrij gelijk qua kracht.
Fijn dat de BP goed voelt man. Toch een resultaat van verbeterde techniek door de hoge frequentie denk ik? :)
Dat en een grotere chest gekregen plus wat extra kilo's lichaamsgewicht. Ik woog vanmorgen 85,8kg dus begin wel te merken dat het allemaal makkelijker wordt. Ook het steeds wijder benchen begint eindelijk zijn vruchten af te werpen.

Terug
Naar boven