Fitness Seller

Reactive Training Systems

• Topic Starter Topic Starter
Sheiko Intermediate medium load w3d2

Begonnen met deadlift to the knees en alles overhand gedaan op de laatste rep van elke set met 180kg na. Daarna was het tijd voor de super bench en die heeft zichzelf weer bewezen. De 2x2x92,5kg gingen hard en de 2x1x97,5kg waren goed. +2,5kg op opener van de fox, not bad.:o hierna was het weer tijd voor deadlifts maar dan from boxes. Ook weer alles overhand getrokken tot de 180kg en ook hier de laatste rep telkens hookgrip moeten doen. De 2x2x202,5kg eerste rep hookgrip en daarna mixed. Eerste 215kg ook hookgrip getrokken wat een hook pr is. Laatste rep mixed moeten doen, want duim was op. French press heb ik vervangen door standing overhead dumbbell tricep extension en 3x8x20kg gedaan met 1min rust. De training van 2,5uur afgemaakt met 3x8x65kg ab machine PR. 8/10 training want de goede flow gaat weer door.

Screenshot_20180328-210348~2.jpg

Laatst bewerkt:
Bench ziet er al een stuk beter uit! Alleen terwijl je unrackt staan je benen goed (zo lijkt het toch) en dan als je geunracked hebt verplaatst je je benen naar een minder optimale positie en dat zorgt wss ook nog eens voor spanningsverlies

Hey trek eens een ruimer T-shirt aan.. :D

Nee srs, goede bench hoor, drie witte lichtjes. :thumb:

Bench ziet er al een stuk beter uit! Alleen terwijl je unrackt staan je benen goed (zo lijkt het toch) en dan als je geunracked hebt verplaatst je je benen naar een minder optimale positie en dat zorgt wss ook nog eens voor spanningsverlies
Dankjewel! Ik sta dan nog op mijn tenen haha. Ik moet ze plat zetten maar verlies dan jammer genoeg wat spanning. :( kut ipf en hun regels.

Wilde precies dit alles posten :o

Beste training zo!

Is dat elke keer 2.5 uur? 4x pw? :eek:

Beste training zo!

Is dat elke keer 2.5 uur? 4x pw? :eek:
Dit schema is nog 3x per week en zit vaker tegen de 2-2,5uur aan ja. Komt ook omdat we een powerliftgedeelte hebben en we hier soms met een paar man moeten liften wat de trainingen niet korter maken.:treuren:

Sheiko intermediate medium load w3d3

Squats gingen vandaag t*ring zwaar ondanks dat ze vrij easy moeten lukken. Mentaal echt helemaal rip en dat merk je wel. Bench ging wel makkelijk maar sinds woensdag een rare soort pijn(?) Bij de aanhechting tussen schouder en tricep. Gaat waarschijnlijk wel weg met wat rust. Om die reden ook 4x6x8kg dumbell flyes gedaan. Daarna 4x6x60kg seated good mornings. En toen was het na 1,5uur Al klaar en daar was ik vandaag heel blij mee. 5/10 tren en nu lekker rusten om maandag weer te knallen.

Screenshot_20180330-090440~2.jpg

Gewicht was vanmorgen 85,5kg, even wat gaan bij eten. De afgelopen twee weken.was het qua voeding niet zo super als ik wilde. Kwark ben ik even beu en niet super gezond gegeten. Nu wel weer gemotiveerd om te knallen.

Sheiko intermediate medium load w4d1

Vanmorgen om 8 uur opgestaan zodat ik het wedstrijdrack voor mezelf had en dat was een goede beslissing. Ik had alleen 0,5l melk op en pre workout maar ging heerlijk ondanks de vroege training en lage kcals. In het wedstrijdrack zat mijn Squat goed op spanning en vloog die 5x3x160kg omhoog. Alles met knee sleeves gedaan, belt en dat voelt wel lkkr. Daarna ging benchen hard, hij vloog letterlijk omhoog en ik stond ervan te kijken hoe gemakkelijk die 85kg omhoog vloog. Ik zit al te dromen van een 115kg bench over een paar weken. Flyes gingen daarna ook goed 4x8x16kg was wel uitdagend maar zat nog genoeg in de tank. Als tweede accessoires stond hyperextensions op de planning en die 4x8x20kg gedaan wat een zieke pomp opleverde. Om het af te maken nog 3x8x16kg hammer curls gedaan.:o het ging voor een ochtendtraining echt goed en dat heeft mss met die pwo te maken. Ik geef daarom deze training een 8 want hij was harder dan verwacht.

Screenshot_20180402-112020~2.jpg

Ziet er weer goed uit die training! En lekker dat je vandaag gewoon kan.

Nette lifts hoor bij je bodyweight.

Ziet er weer goed uit die training! En lekker dat je vandaag gewoon kan.

Nette lifts hoor bij je bodyweight.
Dankjewel, ik stond er ook van te kijken dat ik op een praktisch lege maag dit gewicht kan verplaatsen. Volgende week zijn de 105% dagen en ik heb er goed vertrouwen in dat het een mooie week wordt:D

Fasted workouts zijn vaak de beste workouts, althans in mijn geval. Zeker het proberen waard!

Gewicht vanmorgen 84,7 kg, u wot m8? Vandaag spaghetti erin geduwd dus hoop weer 86kg te wegen.

Sheiko intermediate medium load W4D2

Bench Press
12x20kg

5x55kg
4x65kg
3x75kg
2x2x85kg
1x92,5
2x1x97,5kg
2x2x85kg

Gingen vandaag wat moeizamer, focus was er niet want was mijn pwo vergeten... Had pas bij de 85kg echt die lijn te pakken.

Deadlifts
5x60kg

3x112,5kg
3x135kg
3x160kg
2x2x180kg hook grip
1x190kg
2x1x202,5kg

Laatste sets waren wel een hel qua duimpijn, maar het gaat wennen of zo.

Tricep pushdowns (1min rust)
4x6x60kg

Goede pomp voor dem chicks.

Front squats (ipv leg press)
5x5x60kg

Moest leg presses doen, maar had daar geen zin in en moet binnenkort toch front squats doen dus even wat techniek knallen.

Ab machine (1min rust)
3x8x65kg PR

Goede pomp in die abz.

Weer een mooie tren, ging allemaal soepel en best makkelijk, dus verwacht volgende week goud. 7/10 tren ondanks dat ik mijn pwo was vergeten.

Heb zelf de frontsquats van de 4-say gewoon vervangen voor normale squats. Zag zelf het nut er niet van in :p

Die front squats dienen volgens mij om de totale load op je lichaam wat te verminderen. Normaal ligt je front squat toch wat achter op je back squat zodat de gewichten die je telt lager liggen tijdens die training. Dat bevordert herstel/verminderd vermoeidheid. En toch train je dezelfde spiergroepen en een beweging die redelijk hard lijkt op je competitie-squat.

I'm sorry to disappoint you. :(
Elke keer dezelfde hel.
Nou, het voelt wel telkens net wat minder pijnlijk en als ik mij 100% kan focussen op mijn set-up ben ik al tevreden. Ik las ergens dat het ongeveer 3 maanden duurt voordat je er echt aan gewend bent en met mijn 1x per week deadliften zal het nog wel langer duren.
Heb zelf de frontsquats van de 4-say gewoon vervangen voor normale squats. Zag zelf het nut er niet van in :p
Ik laat ze in het begin er nog even in, ik merkte vandaag wel dat het toch toegevoegde waarde heeft voor mij. Maar zal ze uiteindelijk wel vervangen door normale squats.
Die front squats dienen volgens mij om de totale load op je lichaam wat te verminderen. Normaal ligt je front squat toch wat achter op je back squat zodat de gewichten die je telt lager liggen tijdens die training. Dat bevordert herstel/verminderd vermoeidheid. En toch train je dezelfde spiergroepen en een beweging die redelijk hard lijkt op je competitie-squat.
Gaat bij Sheiko erom dat je leert upright te squaten en niet voorover te vallen. Voor de rest is het niet om de load te verminderen, aangezien die ook als aller eerste squatsessie geprogrammeerd staan. Hij heeft die bewust erin gedaan omdat zoveel mensen hiervan last hebben met squaten.

Terug
Naar boven