- Waardering
- 3.030
Ik denk dat jouw squat ondertussen toch ietsje sterker is dan de mijne hoor.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat jouw squat ondertussen toch ietsje sterker is dan de mijne hoor.
hierna was het weer tijd voor deadlifts maar dan from boxes. Ook weer alles overhand getrokken tot de 180kg en ook hier de laatste rep telkens hookgrip moeten doen. De 2x2x202,5kg eerste rep hookgrip en daarna mixed. Eerste 215kg ook hookgrip getrokken wat een hook pr is. Laatste rep mixed moeten doen, want duim was op. French press heb ik vervangen door standing overhead dumbbell tricep extension en 3x8x20kg gedaan met 1min rust. De training van 2,5uur afgemaakt met 3x8x65kg ab machine PR. 8/10 training want de goede flow gaat weer door.Dankjewel! Ik sta dan nog op mijn tenen haha. Ik moet ze plat zetten maar verlies dan jammer genoeg wat spanning.Bench ziet er al een stuk beter uit! Alleen terwijl je unrackt staan je benen goed (zo lijkt het toch) en dan als je geunracked hebt verplaatst je je benen naar een minder optimale positie en dat zorgt wss ook nog eens voor spanningsverlies
kut ipf en hun regels.Bench ziet er al een stuk beter uit! Alleen terwijl je unrackt staan je benen goed (zo lijkt het toch) en dan als je geunracked hebt verplaatst je je benen naar een minder optimale positie en dat zorgt wss ook nog eens voor spanningsverlies

Dit schema is nog 3x per week en zit vaker tegen de 2-2,5uur aan ja. Komt ook omdat we een powerliftgedeelte hebben en we hier soms met een paar man moeten liften wat de trainingen niet korter maken.Beste training zo!
Is dat elke keer 2.5 uur? 4x pw?![]()

het ging voor een ochtendtraining echt goed en dat heeft mss met die pwo te maken. Ik geef daarom deze training een 8 want hij was harder dan verwacht.Dankjewel, ik stond er ook van te kijken dat ik op een praktisch lege maag dit gewicht kan verplaatsen. Volgende week zijn de 105% dagen en ik heb er goed vertrouwen in dat het een mooie week wordtZiet er weer goed uit die training! En lekker dat je vandaag gewoon kan.
Nette lifts hoor bij je bodyweight.

I'm sorry to disappoint you.Laatste sets waren wel een hel qua duimpijn, maar het gaat wennen of zo.

Nou, het voelt wel telkens net wat minder pijnlijk en als ik mij 100% kan focussen op mijn set-up ben ik al tevreden. Ik las ergens dat het ongeveer 3 maanden duurt voordat je er echt aan gewend bent en met mijn 1x per week deadliften zal het nog wel langer duren.I'm sorry to disappoint you.
Elke keer dezelfde hel.
Ik laat ze in het begin er nog even in, ik merkte vandaag wel dat het toch toegevoegde waarde heeft voor mij. Maar zal ze uiteindelijk wel vervangen door normale squats.Heb zelf de frontsquats van de 4-say gewoon vervangen voor normale squats. Zag zelf het nut er niet van in![]()
Gaat bij Sheiko erom dat je leert upright te squaten en niet voorover te vallen. Voor de rest is het niet om de load te verminderen, aangezien die ook als aller eerste squatsessie geprogrammeerd staan. Hij heeft die bewust erin gedaan omdat zoveel mensen hiervan last hebben met squaten.Die front squats dienen volgens mij om de totale load op je lichaam wat te verminderen. Normaal ligt je front squat toch wat achter op je back squat zodat de gewichten die je telt lager liggen tijdens die training. Dat bevordert herstel/verminderd vermoeidheid. En toch train je dezelfde spiergroepen en een beweging die redelijk hard lijkt op je competitie-squat.