Luukste
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 362
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 16%
Thanks!

17-06-2019 (BW)
Chest Dip
40x bw
4x25x bw
20x bw
2x15x bw
10x bw
Commentaar: 200 reps totaal, goede pomp.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks!

Thanks man! 40 reps was niet all-out hoor, had nog zo'n 10 reps in de tank gelaten. Jammer genoeg heb ik echt schrale triceps in tegenstelling tot mijn biceps.
Commentaar: 400 reps totaal in de volle zon en in mijn blote bast. Na afloop een behoorlijk goede pomp.
Goede training en pumpz Luuk..Klopt, gewoon vaker squatten en dan komen de gains vanzelf wel. Pauze duurt ongeveer 1 seconde.Met wat oefening op je groove squat je al snel 10-20kg meer denk ik.
Hoelang duurt een pause squat onderin?
Het was zeker een goede battle!Het verschil was miniem op de floor press, goede battle wel!
De training van 21-06 waren toch gewoon medium/wide hammer chins en geen pull ups?
Haha, thanks man. Goede foto, ik hoop er later net zo bij te lopen.
Tijd voor een update maar weer! Ik heb zeker niet stilgezeten, maar gewoon geen zin om te loggen. Tegenwoordig 1x pw gym lifts en de rest van de week doe ik buiten chins/pull-ups/dips/pistol squats/walking dumbbell lunges/dumbbell curls/lateral raises.Wow, lang geleden al dat er een update is geweest. Hoe gaan de trainingen?
Thanks man! Ben er zelf ook erg content mee!Stevig die deadlift hoor, en dat met 1x pw gymlifts.
Deadlift naar de 240, squat 180 en dan de bench / floor press / incline weer richting pr regionen, dat zou mooi zijn.
Thanks kerel, het gaat inderdaad lekker de laatste tijd!

Ja, je hebt gelijk man. Ik had mezelf er een beetje in verloren. Iets met schoenmaker blijf bij je leest of zoiets...f**k die muscle up crossfit shit...idd 240 dl en 180 sq en 140 bp is way more impressive op jouw bw. Blijf je nu wel loggen Luuk..wel interessant om de road naar die pr's te volgen...
Thanks man! Ik ben natuurlijk niet zo zwaar en de pull ups zijn close grip wat het ook makkelijker maakt.30 BW pull-ups en wellicht niet tot falen? Mooi man!
Thanks man, ik ben er zelf alleen niet echt tevreden over...