- Waardering
- 250
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks man! Ja, poseren gaat lastig als niemand de camera voor je wil bedienen. Daarnaast ook nog ontzettende kutbelichting. Volgende pic komt @ 90 kg.Binnenkort een keer de spin aka krab pose?
Moet je eigenlijk een statief hebben anders gaat het lastig worden met de telefoon bedenk ik mij.
Good morning gaat ook al vooruit zo te zien.
![]()
Zo is dat!Prima toch..goede intensiteit op main lifts. First things first..

Thanks chef! Klopt wat je zegt ja. De laatste tijd was het er simpelweg niet van gekomen... Vandaag wat extra oefeningen gedaan.Mooi pr weer Luuk, de squat begint serieuze vormen aan te nemen mogen we nu wel zeggen.
Valt me op dat je vrijwel geen andere oefeningen doet buiten dat, zou het niet vanuit blessure preventie standpunt verstandig zijn om ook wat unilaterale oefeningen toe te voegen (eventueel enkel met bodyweight) en ook wat extra hamstring werk?
Thanks, ik doe mijn best!
Thanks, maar ik vind het niet zo best. Presses blijven achter. Toen ik 82 woog kon ik 13x100 benchen (lang geleden). Op de een of andere manier wil die kracht niet meer terugkomen.2 x 115 cgbp paused vind ik niet matig hoor op jouw bw..
Yooo thanks! Lang geleden dat ik jou heb gesproken man! Hoe gaat het ermee?

Thanks chef! De training ging inderdaad gepaard met een niet te versmaden pomp.Looking large & in charge, een degelijke pomp training zo te zien.
Hoe was de balans bij de lunges?
Heb me voor anderhalf jaar gericht op muscle ups en meer zulke dingen in de ringen, wat zeker leuk was om te doen. Maar die calisthenics begonnen saai te worden met te weinig zichtbare progressie.Yooo thanks! Lang geleden dat ik jou heb gesproken man! Hoe gaat het ermee?![]()
Ik moet zeggen dat ik mij wel vereerd voel dat je na al die jaren afwezigheid de moeite neemt om een kijkje te nemen in mijn log en ook nog een reactie plaatst!Heb me voor anderhalf jaar gericht op muscle ups en meer zulke dingen in de ringen, wat zeker leuk was om te doen. Maar die calisthenics begonnen saai te worden met te weinig zichtbare progressie.
Nu weer terug aan het normale ijzer met wat meer focus op bw en mobiliteit, al haal ik zeker geen 30 pullups zoals jij, netjes.
We horen toch tot de oude garde dus dit vind ik echt mooi.Thanks Gijs! Lijkt mij echt mooi om een keer in het walhalla van het ijzer te trainen! Ik zat te denken aan zondag 10 november, schikt dat?Gaat goed, goed fysiek! Wanneer kom je met Booyaka en mezelf de cambered bar uitproberen?