- Waardering
- 3.030
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kunnen jullie in team trainen in deze tijden?Heuj op naar bodybuilding/hypertrophy blocks in september! Was ik na de peak en de vakantie toch al van plan. Het voetbalseizoen begint dan ongeveer weer, waar ik een paar KG voor wil/moet cutten. En echte strength schema's vond ik maar moeilijk te combineren/managen met voetbal.
Sowieso wil ik m'n sessies wat inkorten aangezien ik meer avonden met m'n vriendin ben i.p.v. alleen thuis. Dus volume omhoog, intensiteit en rustpauzes omlaag.
Eerste wat ik duidelijk zie is hoe opgetrokken je schouders zijn al vanaf je start positie, en je trekt ze nog meer naar boven als je duwt. Echt je schouders naar beneden en naar elkaar drukken, zo krijg je een stabiele basis en kan je veel meer je lats gebruiken en ik kan je zeggen als je je lats gaat gebruiken gaat je bottom positie zoveel beter gaan nog.
Je rechter elleboog blijft ook niet onder de barbell, terwijl je linker elleboog dat wel doet. Misschien omdat je niet helemaal center op je bankje ligt?
Ja die schouders naar beneden houden, en actief naar beneden/samen houden tijdens je lift is echt belangrijk. Zo kan je de lats gebruiken. Vanaf je die positie verliest in 1 van de schouders (heb ik soms dat ik positie verlies in men rechter schouder). Dan word het een stuk moeilijker.Ik snap wat je bedoelt, heb de cue 'schouderbladen in je achterzak stoppen' al eens gehoord, zal hier iets bewuster aan denken.
Beter centreren kan sowieso zie ik, maar zou elleboog onder barbell ook met mijn verlepte schouder(spieren) te maken hebben? Op de foto zie je aan de kant van het litteken (van de breuk) het verschil. Er heeft tijdens revalidatie een pin in m'n bovenarm gezeten, die er iets bovenuit stak. Toen heb ik een halfjaar lang mijn arm niet hoger kunnen houden dan dit, omdat die pin dan tegen mijn schoudergewricht (acromion) aankwam. In die periode zijn die spieren blijvend iets korter geworden.
Bij pogingen dichter bij 1RM gaat die elleboog ook altijd aan de wandel.
![]()
Hoe evolueert de situatie eigenlijk in Nederland?Ja, eigenlijk is per 1 juli alles bij het oude. Alle 'regels' zijn wat mij betreft een wassen neus en niet goed te handhaven, maar goed.
Dit zijn zeer goeie tips @psycomantje !Eerste wat ik duidelijk zie is hoe opgetrokken je schouders zijn al vanaf je start positie, en je trekt ze nog meer naar boven als je duwt. Echt je schouders naar beneden en naar elkaar drukken, zo krijg je een stabiele basis en kan je veel meer je lats gebruiken en ik kan je zeggen als je je lats gaat gebruiken gaat je bottom positie zoveel beter gaan nog. Heb geprobeerd een vid te vinden van mij waar je het min of meer kan zien (spotters zitten altijd in de weg)
Je rechter elleboog blijft ook niet onder de barbell, terwijl je linker elleboog dat wel doet. Misschien omdat je niet helemaal center op je bankje ligt? Dat had ik vroeger vaker, lijkt of je rechts meer naast je bankje ligt dan links.![]()
![]()
Ik denk dat als je een tijd netjes blijft door trainen dat het wel weer goed kan komen met die schouder. Het zal iets langer duren misschien.Ik snap wat je bedoelt, heb de cue 'schouderbladen in je achterzak stoppen' al eens gehoord, zal hier iets bewuster aan denken.
Beter centreren kan sowieso zie ik, maar zou elleboog onder barbell ook met mijn verlepte schouder(spieren) te maken hebben? Op de foto zie je aan de kant van het litteken (van de breuk) het verschil. Er heeft tijdens revalidatie een pin in m'n bovenarm gezeten, die er iets bovenuit stak. Toen heb ik een halfjaar lang mijn arm niet hoger kunnen houden dan dit, omdat die pin dan tegen mijn schoudergewricht (acromion) aankwam. In die periode zijn die spieren blijvend iets korter geworden.
Bij pogingen dichter bij 1RM gaat die elleboog ook altijd aan de wandel.
![]()
Meer besmettingen is altijd negatief. Uiteindelijk komen die altijd terecht bij kwetsbare groepen. Hoe minder besmettingen, hoe kleiner de kans daarop. De curve van ziekenhuisopnames ijlt altijd na op de curve van besmettingen en ijlt voor op de IC opnames en doden.Slecht, er is niets aan de hand wat betreft IC opnames / dodenaantallen. Alleen testen ze meer waardoor er meer mensen positief worden getest.
Wat dus positief is want meer positieve testen, maar niet meer IC opnames, wat dus betekend dat het virus toch niet zo dodelijk lijkt als eerst gedacht was.
Maar in plaats van het positief te brengen, of in elk geval neutraal brengt de media hier alsof het land weer op slot moet omdat het zo gevaarlijk zou zijn.
Morgen geeft onze minister president zelf een persconferentie wegen de stijging van de positief geteste mensen.. Dus ben bang dat we vanaf dan verplicht worden om mondkapjes te gaan dragen in drukke
gebieden. Voor nu geldt dit alleen nog in het openbaar vervoer.