- Waardering
- 2.065
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind het heerlijk, maar das ook persoonlijke voorkeur. Warming up is een stuk sneller, en van 10-12 reps @8 herstel ik sneller dan van een single @8.Bevalt de hoge rep sets op de compounds een beetje? Ik zit naar m’n volgende programma te kijken en die heeft ook 10-12 reppers op de compounds. Zie er een beetje tegenop ook al is het gewicht een stuk lager.
Ben ook overgestapt op high reps en bevalt mij ook meer. Ben je ook minder lang bezig met je totale training?Ik vind het heerlijk, maar das ook persoonlijke voorkeur. Warming up is een stuk sneller, en van 10-12 reps @8 herstel ik sneller dan van een single @8.
Ja, de winst zit vooral in minder warmup sets en minder tijd tussen de sets.Ben ook overgestapt op high reps en bevalt mij ook meer. Ben je ook minder lang bezig met je totale training?
Na RDL moet ik nog extra (liefst isolatie) volume op glutes en hamstrings doen, maar dat is zonder machines of kabels een beetje een uitdaging. Zeker oefeningen die ook nog zijn te overloaden. Sowieso is deze trainingsdag ook het meest improviseren.Die hip trust is die effectief nodig? Of misschien beter de vraag waarom doe jij hem? Ik heb überhaupt nog nooit die oefening gedaan dus weet of ken de meerwaarde ervan niet
Na RDL moet ik nog extra (liefst isolatie) volume op glutes en hamstrings doen, maar dat is zonder machines of kabels een beetje een uitdaging. Zeker oefeningen die ook nog zijn te overloaden. Sowieso is deze trainingsdag ook het meest improviseren.
Het is niet m'n meest favoriete oefening, maar unilaterale oefeningen zoals lunges of split squats vind ik erger (en kosten meer tijd).
Toch wel een shitload aan volume in dit bb progmooi man
Ekte bodybuilder he! Maar ik ga er wel lekker op.
Zeker hypertrofie. Lifts gaan ook vooruit en BW gaat omhoog. Niet perse droger, ik track nu niet actief m'n cals maar voel wel aan dat ik in surplus zit. Vind ik eigenlijk wel prima, beetje lekker eten en drinken moet ook kunnen.Merk je de bodybuild achtingen trainingen ook al aan je fysiek?
Zeker weten! Moet wel nog wat genieten van het levenZeker hypertrofie. Lifts gaan ook vooruit en BW gaat omhoog. Niet perse droger, ik track nu niet actief m'n cals maar voel wel aan dat ik in surplus zit. Vind ik eigenlijk wel prima, beetje lekker eten en drinken moet ook kunnen.