AndroidHealthClinic

Shady's Recomp Log

Nette training, hoe voelde de bp/bor superset ?

• Topic Starter Topic Starter
Nette training, hoe voelde de bp/bor superset ?

Ging wel lekker opzich. Had op de bor wel wat meer moeite dan met de bp, laatste 1 of 2 reps op de bor waren ook gecheat :o

Was een gast in het krachthonk bezig, serieus..... wat een * :sd: *
Redelijk oude vent van 1,78m bij 59kg, was tegen een paar best buffe gasten ( ken er 1 van, die is ook karate trainer,wel een beest ) hele tijd tips aan het geven. Op een gegeven moment stopte die zelf met zijn oefeningen om bij andere op de vingers te kijken. Toen zei die dat die nog geen vakantie had en begon die over zijn collega's op het werk te praten.... ik wist niet wat me overkwam.
Gelukkig heeft die niks te klagen gehad over mijn form bij de oefeningen, het zou kunnen dat die er heel veel van weet, maar met zo'n lichaampje en de gewichten waarmee die trainde.... zou toch graag eerst een betrouwbare bron hebben voordat ik zijn advies meteen had aangenomen ;)

is altijd irritant als er iemand ongevraagd commentaar gaat leveren, al helemaal als ze ongelijk hebben.

Voeding gister was echt slecht. Feestje geweest en daarna geslapen bij een paar meisjes die dicht bij het feest aan het oppassen waren ( oppassen op t huis ). Laatste maaltijd was gisteravond voor ik wegging, nu aan een shake. Vanavond wordt er niet gekookt,word friet... gaat lekker.
Ga zorgen dat ik aan mijn eiwitten kom met 2 shakes, brood met kipfilet en wat eieren wss, zo laag mogelijk in kcal's.
Gigantische spierpijn in mijn benen vandaag, net alsof ik een gebroken been op moet tillen om ergens op te leggen :o
Gym gesloten vandaag, denk dat het morgen UB word en LB pas zaterdag tenzij spierpijn een stuk vermindert is morgen.
Misschien splits ik ub in rug/borst, even kijken nog.

---------- Post toegevoegd 1 August 2013 om 17:15 ----------

is altijd irritant als er iemand ongevraagd commentaar gaat leveren, al helemaal als ze ongelijk hebben.

Inderdaad man. Ligt er vaak ook aan wie het zegt en hoe het gebracht word. Vrienden van vrienden kan ik het makkelijk van hebben bijvoorbeeld, maar een totaal vreemde gast met wat rare trekjes...
Ken ook een kerel van 58 jaar bij mijn gym die de jongeren meestal wat tips geeft op een professionele manier, die ontvang ik graag, alhoewel ik zijn kennis wel bij kan benen ondertussen door dit forum :)
Heb zelf 1x een marokkaan een tip gegeven dat die de bar verder moest laten zakken bij de preacher curl, hij verstond geen Nederlands en liep weg.. heb hem nooit meer in de gym gezien sindsdien.
Geef nu ook geen adviezen oid meer, ik kijk gewoon toe vol vreugde :D

Laatst bewerkt:
Ach iedereen heb van die dagen dat voeding slecht is, ga je niet dood van en je verliest geen kilo's gains ofzo.

Hehe, goede benentraining gehad dus, nieteens massage van de chicks gekregen ervoor ? :p

Ach iedereen heb van die dagen dat voeding slecht is, ga je niet dood van en je verliest geen kilo's gains ofzo.

Hehe, goede benentraining gehad dus, nieteens massage van de chicks gekregen ervoor ? :p

Ik heb het iets teveel, die slechte voeding :(
Benentraining was zeker bruut, normaal pakte ik hooguit 3 oefeningen voor de benen, vorige training maar liefst 6 stuks :o Compleet wasted. En geen massage nee :grumble: Zijn me benen niet glad genoeg voor :roflol:

Ah dat is wel balen dan.
Ja de volume is dan zeker wennen maar nieuwe uitdaging dus :).

Wat een mutsen zijn het dan, nog ff en je mag helemaal geen haar meer hebben xD

Net paar pics proberen te schieten met nieuwe mobiel. Verschrikkelijk irritant om een pic te maken van mezelf. De pose wordt er een stuk minder van + de belichting faalt bij de spiegels in dit huis. Pics zijn dan ook onduidelijk, ik zal kijken of ik er 1 of 2 post, gewoon omdat het kan :)
Ben van plan om duidelijke foto's te shooten + even meten en wegen, voordat ik aan de cleanbulk begin.

---------- Post toegevoegd 1 August 2013 om 19:54 ----------

Ah dat is wel balen dan.
Ja de volume is dan zeker wennen maar nieuwe uitdaging dus :).

Wat een mutsen zijn het dan, nog ff en je mag helemaal geen haar meer hebben xD

Ik houd wel van een uitdaging, deze beentrainingen volhouden op LB dagen is nu wel mijn korte termijn doel, samen met nog wat PR's op de squat, aangezien de eerste keer toch al lekker ging :)

Mutsen vroegen voor een front double bicep pose... ben maar snel het zwembad ingesprongen :D

Net paar pics proberen te schieten met nieuwe mobiel. Verschrikkelijk irritant om een pic te maken van mezelf. De pose wordt er een stuk minder van + de belichting faalt bij de spiegels in dit huis. Pics zijn dan ook onduidelijk, ik zal kijken of ik er 1 of 2 post, gewoon omdat het kan :)
Ben van plan om duidelijke foto's te shooten + even meten en wegen, voordat ik aan de cleanbulk begin.

Misschien kun je proberen om je camera ergens neer te zetten en jezelf te filmen. Kun je ergens mooi gaan staan ipv dat je hem vast moet houden. Later kan je dan screenshots/stukken van het filmpje maken en als afbeelding toevoegen.

Dus jij hebt er ook al last van.
Moet de mijne ook opnieuw maken, niet dat er wat te zien onder de vetlagen van mij maar goed een beginpic :P
Blijft toch voor jezelf wel een booster om te presteren.

Misschien kun je proberen om je camera ergens neer te zetten en jezelf te filmen. Kun je ergens mooi gaan staan ipv dat je hem vast moet houden. Later kan je dan screenshots/stukken van het filmpje maken en als afbeelding toevoegen.

Ik ben niet zo handig op mijn mobiel, vooral omdat die pas 1 dag oud is :p
Met camera wel eens een timer van 10 sec erop gezet maar ik ga er steeds scheef voor staan als ik achteraf de pics terugkijk :o
Op me oude mobiel had ik wel wat leuke pics staan met goede lichtinval, maar die is gesloopt tijdens de pics overzetten. Je hebt mijn log ook gevonden trouwens zie ik? :D

---------- Post toegevoegd 1 August 2013 om 20:17 ----------

Toch even wat pics droppen dan :D

Ik ben niet zo handig op mijn mobiel, vooral omdat die pas 1 dag oud is :p
Met camera wel eens een timer van 10 sec erop gezet maar ik ga er steeds scheef voor staan als ik achteraf de pics terugkijk :o
Op me oude mobiel had ik wel wat leuke pics staan met goede lichtinval, maar die is gesloopt tijdens de pics overzetten. Je hebt mijn log ook gevonden trouwens zie ik? :D

Haha jep :D Ik ga volgen :p Maar het zal niet zo heel lastig zijn. Wat voor telefoon heb je?
Waarschijnlijk kan je hem gewoon op ''opneem'' optie zetten (gewoon filmpje dus) en dan zet je hem ergens neer waar hij goed staat. Dan druk je op ''opnemen/start oid'' en dan ga je staan, wat poses die je wilt en dan zet je hem weer uit.
Ligt eraan welke telefoon je hebt, maar vaak kan je wel het filmpje naar jezelf mailen of anders via kabeltje op je pc zetten :p

Heb je inmiddels wel een spotter? Of hoe doe je dat nu met BP?

[/attach][/attach]

Moest de mobiel vasthouden dus kon niet echt een 'beste' pose neerzetten :(

2013-08-01 18.58.51.jpg - 42893

2013-08-01 18.59.10.jpg - 42894

2013-08-01 18.59.32.jpg - 42895

Haha jep :D Ik ga volgen :p Maar het zal niet zo heel lastig zijn. Wat voor telefoon heb je?
Waarschijnlijk kan je hem gewoon op ''opneem'' optie zetten (gewoon filmpje dus) en dan zet je hem ergens neer waar hij goed staat. Dan druk je op ''opnemen/start oid'' en dan ga je staan, wat poses die je wilt en dan zet je hem weer uit.
Ligt eraan welke telefoon je hebt, maar vaak kan je wel het filmpje naar jezelf mailen of anders via kabeltje op je pc zetten :p

Heb je inmiddels wel een spotter? Of hoe doe je dat nu met BP?

Samsung galaxy ace, aangezien ik gewoon een los toestel moest betalen ipv abonnement :)
Ik ga het allemaal even uitzoeken binnenkort, misschien wat skills opbouwen daarmee in de vakantie haha.

Nee geen spotter... BP maak ik weinig progressie op. Deze week nieuwe gym geprobeerd.. is me goed bevallen, dus ga daar inschrijven voor wanneer me studie begint, lekker dichtbij school :)
Nu doe ik het nog met dumbells, de max is 34kg in de gym, ik red daar 3-4 reps op. Per training verhoog ik het met 1 rep, is overigens de enige oefening die ik in reps verhoog ipv gewicht omdat er geen andere optie is :D

Samsung galaxy ace, aangezien ik gewoon een los toestel moest betalen ipv abonnement :)
Ik ga het allemaal even uitzoeken binnenkort, misschien wat skills opbouwen daarmee in de vakantie haha.

Nee geen spotter... BP maak ik weinig progressie op. Deze week nieuwe gym geprobeerd.. is me goed bevallen, dus ga daar inschrijven voor wanneer me studie begint, lekker dichtbij school :)
Nu doe ik het nog met dumbells, de max is 34kg in de gym, ik red daar 3-4 reps op. Per training verhoog ik het met 1 rep, is overigens de enige oefening die ik in reps verhoog ipv gewicht omdat er geen andere optie is :D

Is wel jammer lijkt me. Kun je niet iemand die er werkt vragen? Ik zag vandaag een medewerkster spotten bij een squatter, weet niet of dat bij ons bij iedereen kan maar lijkt me wel handig.

Hopelijk lukt het met je telefoon haha, als je het doet zoals ik zeg heb je geen spiegel nodig, gewoon een lichte ruimte waar jij in kan staan en een plekje om je telefoon op te zetten :p

Ben je trouwens aan het cutten?

Is wel jammer lijkt me. Kun je niet iemand die er werkt vragen? Ik zag vandaag een medewerkster spotten bij een squatter, weet niet of dat bij ons bij iedereen kan maar lijkt me wel handig.

Hopelijk lukt het met je telefoon haha, als je het doet zoals ik zeg heb je geen spiegel nodig, gewoon een lichte ruimte waar jij in kan staan en een plekje om je telefoon op te zetten :p

Ben je trouwens aan het cutten?

Wij hebben 2 verdiepingen. Eerste verdieping is de fitness zaal + machines, en de 2e verdieping is het krachtgedeelte. Er loopt maar 1 instructeur rond en die is er pas vanaf 17:00, die komt alleen op de 1e verdieping. Vind het een beetje lullig om naar de 1e verdieping te lopen om aan een instructeur te vragen voor een spot, vooral omdat het allemaal meisjes zijn die ook niks van krachttraining afweten ( geen discriminatie tegen meisjes in KT! ) maar het is meer een fitness gym ;) Soms zie ik nog wel eens een bekende die mij wil helpen, maar dan moet ik die net tegenkomen op chestday natuurlijk :p

Ik ga jou manier eens proberen zodra ik een goede lichtinval heb. Op de badkamer bij ons is de lichtinval slecht, net zoals op mijn kamer. Maar ik fix wel een plekje, bedankt voor het advies :D en welkom in mijn log ;)

Momenteel nog in de cut inderdaad, maximaal tot 1 september, minimaal nog 2 weken :) word even kijken dus!

Wij hebben 2 verdiepingen. Eerste verdieping is de fitness zaal + machines, en de 2e verdieping is het krachtgedeelte. Er loopt maar 1 instructeur rond en die is er pas vanaf 17:00, die komt alleen op de 1e verdieping. Vind het een beetje lullig om naar de 1e verdieping te lopen om aan een instructeur te vragen voor een spot, vooral omdat het allemaal meisjes zijn die ook niks van krachttraining afweten ( geen discriminatie tegen meisjes in KT! ) maar het is meer een fitness gym ;) Soms zie ik nog wel eens een bekende die mij wil helpen, maar dan moet ik die net tegenkomen op chestday natuurlijk :p

Ik ga jou manier eens proberen zodra ik een goede lichtinval heb. Op de badkamer bij ons is de lichtinval slecht, net zoals op mijn kamer. Maar ik fix wel een plekje, bedankt voor het advies :D en welkom in mijn log ;)

Momenteel nog in de cut inderdaad, maximaal tot 1 september, minimaal nog 2 weken :) word even kijken dus!

Oke, ja ik snap wel dat je dan niet gaat vragen om te spotten ;) Veel succes nog met het cutten haha, ik ga nog sowieso een tijd door. Ik hou je log wel in de gaten :p

Terug
Naar boven