MuscleMeat

Shady's Recomp Log

• Topic Starter Topic Starter
het programma of de sheet?
anders even libreoffice donwloaden.

Durf ik je niet te zeggen eerlijk gezegd. Heb gewoon excel 'illegaal' gedownload, maar nu zeurt die over productcode en loopt die vast. Op mijn pc heb ik daar geen last van, die staat nu bij een vriend van me, maar ik haal me pc deze week of volgende week op, dus dat komt wel goed :)

---------- Post toegevoegd 28 July 2013 om 16:28 ----------

ik zou dinsdag rust nemen aangezien je dan al in twee dagen heel je lichaam hebt getraind

Mijn trainingsschema bij dit voedingsschema ziet er uit als volgt:
Ma- UB
Di- LB
Wo - Rust
Do - UB
Vr- LB
Weekend - Rust

Ik ga bij een andere sportschool sporten uit school wanneer mijn opleiding begint, dus het is even kijken naar mijn schooltijden. Als ik gewoon 5 dagen school heb dan houd ik dit schema aan, aangezien k ga sporten uit school ( sportschool dichtbij school, 20 min van huis af ). Ben ook van plan om Wendler schema aan te houden zodra mijn deadlift en squat hoog genoeg liggen :)

Volgens voedingswaardecentrum of iets heeft een appel een hogere gezondheidscijfer dan een banaan :P
Ik heb het niet verzonnen hoor, dont shoot the messenger.

@shady, Probeer anders myfitnesspal, erg handige app, die praktisch alles berekend voor je :)

Weetje wat het voedingswaardecentrum kan doen? M'n reet likken.

Van dat soort organisaties neem ik dus helemaal niets aan.

Had hem verkeerd gelezen, meende dat je vandaag en morgen ging trainen, dinsdag weer en woensdag rust. Niet t geval dus!

---------- Post toegevoegd 28 July 2013 om 19:52 ----------

Volgens voedingswaardecentrum of iets heeft een appel een hogere gezondheidscijfer dan een banaan :P
Ik heb het niet verzonnen hoor, dont shoot the messenger.

@shady, Probeer anders myfitnesspal, erg handige app, die praktisch alles berekend voor je :)

En waar haalt voedingswaardecentrum dit vandaan denk je? Daar werken ze volgens mij zelfs nog met de schijf van 5 :rolleyes: Een product op zich kan niet snel gezond of ongezond zijn (excl. uitzonderingen zoals transvet), een totale voedingspatroon kan alleen gezond/ongezond zijn.

---------- Post toegevoegd 28 July 2013 om 19:53 ----------

Weetje wat het voedingswaardecentrum kan doen? M'n reet likken.

Van dat soort organisaties neem ik dus helemaal niets aan.

+1 commerciële naaipraktijken. geldt ook voor producten die het kies bewust logo dragen, FUUUUUU!!!

How how wil geen rel veroorzaken maar een bepaald fruit kan toch gezonder zijn dan een ander ?.
Vanwege bepaalde anti oxidanten en andere dingen waar ik de benaming niet van weet :P

Had hem verkeerd gelezen, meende dat je vandaag en morgen ging trainen, dinsdag weer en woensdag rust. Niet t geval dus!

Flink zitten twijfelen, morgen verjaardag van neefje, 2 uur reizen. Dinsdag overdag LB in nieuwe gym proberen, dan 's avonds UB in mijn eigen gym, om goed uit te komen voor de rest van de week.
Donderdag LB, vrijdag UB :)

Flink zitten twijfelen, morgen verjaardag van neefje, 2 uur reizen. Dinsdag overdag LB in nieuwe gym proberen, dan 's avonds UB in mijn eigen gym, om goed uit te komen voor de rest van de week.
Donderdag LB, vrijdag UB :)

Hij gaat dinsdag even kennis maken met mijn trainingsmethode ;)

voeding wel omhoog gooien dan he ;)

Ik heb me schema in de voedingssectie gepost bro.
Rustdagen -120
Trainingsdagen +370
Zit nu op een verjaardag dus weet het niet precies, maar zit er rond de 250 boven ;)
250*7 = +1750 per week. Misschien komt het door beginnergains maar ik heb nog nooit 78kg gewogen sinds ik train en mijn vet % is toch wel degelijk gedaald. Dus ik begin rustig met de bulk, met optie om het te verhogen tot max +500 :)

Heb schema ook hier gepost, maar ik heb um een beetje aangepast, zal de nieuwe binnenkort droppen

Noobgains zijn juist heerlijk om te hebben.
Merk het zelf nu ook.

Ga je trouwens rustig je kcal wekelijks verhogen richting je beoogde cleanbulk of ?

How how wil geen rel veroorzaken maar een bepaald fruit kan toch gezonder zijn dan een ander ?.
Vanwege bepaalde anti oxidanten en andere dingen waar ik de benaming niet van weet :P

Hangt samen met de rest van je voeding, krijg je van het één al voldoende binnen dan zal een stukje fruit met bepaalde micro's geen toevoeging meer hebben.
Een ander stukje fruit die wel wat kan aanvullen, is in dit geval gezonder...
Dus zonder iemands voedingspatroon niet te kennen kan je niet op voorhand zeggen dat 't één gezonder is dan de ander.

Noobgains zijn juist heerlijk om te hebben.
Merk het zelf nu ook.

Ga je trouwens rustig je kcal wekelijks verhogen richting je beoogde cleanbulk of ?

Dat zijn ze zeker :)
Ik gooi het meteen om naar de +1750 per week, dit houd ik een maandje aan ( nog niet zeker wanneer ik van start ga ). Na een maandje even kijken wat me gewicht zegt.. vet % kan ik niet meten dus ik ga af op de spiegel. Als me gewicht te langzaam stijgt schroef ik het op met een extra +750 per week, en zo steeds verder zolang ik niet te vettig wordt ;)

Nou moet het precies gaan redden 15:00 rij nu weg bij ziekenhuis in Arnhem ;)
Ben je er klaar voor? Zin om mijn benen regime keertje te volgen? :D

Vandaag getraind bij USC, dankzij Tim, thanks bro :)
Veel geleerd en de zwaarste been training ooit tot zover :o Heb het beter bijgehouden als verwacht als ik eerlijk moet zijn ;)
Techniek van de deadlift en squat even laten checken ook, die zitten nu goed, alhoewel ik bij squatten nog wat dieper zou kunnen gaan.
Benieuwd of ik morgenvroeg nog kan lopen..
Vond het een gave training! :D Snel bij USC inschrijven :)
En wat een kennis heeft Tim zeg!

Barbell squat -> 1e keer buiten smith machine
20kg x12
40kg x12
60kg x10
80kg x8
100kg x3 -> PR :)
100kg x3
100kg x3
100kg x3
100kg x3
Zeker tevreden over de squat. Max in de Smith machine was 85kg.

Leg press wide stance
45kg x12
75kg x6
105kg 2x6

Leg press narrow stance
55kg x12
75kg x6
85kg 2x6

Leg extension Burn, 2 setjes van 40 reps in totaal
35kg x15
75kg 1x40
65kg 1x40

Romanian deadlift
40kg x10
60kg x8
80kg x4
80kg x4
70kg x6

Seated leg curl
25kg x12
45kg 2x6
55kg 1x6

Seated leg curl Burn, 1 setje van 40 reps in totaal
35kg x40

Voeding vandaag:
1 appel, whey shake, creatine shake met dubbeldrank, 4 boterhammen kipfilet, pizza, 2 eieren, kwark/whey/melk/olijfolie shake. Circa 2900 kcal's.

---------- Post toegevoegd 31 July 2013 om 02:39 ----------

Nou moet het precies gaan redden 15:00 rij nu weg bij ziekenhuis in Arnhem ;)
Ben je er klaar voor? Zin om mijn benen regime keertje te volgen? :D

Bring it on brah :o
Zal nog veel gaan leren in die gym daar, dat merk ik nu al :)
Had trouwens niet verwacht dat je de bus zou halen na de training, nice sprint ghehehe :p

Laatst bewerkt:
Hehe thanks voor de lof bro ;)
Ja, als ik iets wil halen is het verstand op nul en gaan!
Maar je hield het zeker allemaal goed bij man!
Je hebt alleen nu je gewichten bij leg press verwisseld bij smal en breed ;)

Wellicht dat we nog eens keertje samen trainen in de toekomst!
Sorry dat ik in ieder geval zo abrupt weg sprintte, maar ja moest echt die bus halen :P

Zeker nette training, altijd fijn met iemand te trainen die wat sterker is zodat je bewust/onbewust toch wilt bijblijven.
Blijft een goeie boost :)

lekker getrained!

De spierpijn van gister is nog wel te houden, met lopen merk ik het niet echt, opstaan/zitten/traplopen is een totaal ander verhaal :o

Net weer getraind, morgen gym gesloten.

Upperbody. Trainingsduur 1 uur.

Bench Press + Bent over Row| SuperSet
12x40kg
10x50kg
8x60kg
6x65kg
Durfde niet hoger te gaan zonder spotter, op de bench press, vorige keer fail op de 4e rep @ 70kg

MP
12x20kg
7x40kg
3x50kg -> PR :)
2x50kg
4x45kg

Cable fly high
10x32kg
8x36kg
6x38,5kg

Barbell shrugs
3x6x65kg

Tricep latt pushdown
12x50kg
10x64kg

Tricep latt pushdown burnsetje 40 reps totaal ( deze burn setjes geleerd van Tim, ik ga ze vaker gebruiken!)
40x45kg

Ez bar curl burnsetje 40 reps totaal
40x25kg

Voeding
Preworkout:
2 croissantjes ( moesten op )
Creatine shake met dubbeldrank

Postworkout:
Macaroni

Heb een nieuwe mobiel gehaald en een whats app ontvangen van een paar dagen geleden, of ik naar een party kom, die vanavond is. Voor ik ga nog even een whey shake pakken met 2 eieren. Een meisje dat ik ken is toevallig in dezelfde stad aan het oppassen als waar het feestje is, dus ik kan daar crashen als het feestje op tijd afgelopen is. Weinig goede voeding vandaag dus :( Gasten op t feest doen wel ramadan en gaan om half 10 eten, maar betwijfel of ik dan al trek heb, begin nu aan de macaroni :)
Zullen zien!

:ot:

:D
---------- Post toegevoegd 31 July 2013 om 20:13 ----------

Hehe thanks voor de lof bro ;)
Ja, als ik iets wil halen is het verstand op nul en gaan!
Maar je hield het zeker allemaal goed bij man!
Je hebt alleen nu je gewichten bij leg press verwisseld bij smal en breed ;)

Wellicht dat we nog eens keertje samen trainen in de toekomst!
Sorry dat ik in ieder geval zo abrupt weg sprintte, maar ja moest echt die bus halen :P

Vast nog wel een keer man, en anders kom ik je vast nog wel een keer tegen daar ;)
Benieuwd wat de contest gaat doen! :)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven