MuscleMeat

Shady's Recomp Log

• Topic Starter Topic Starter
Oke, ja ik snap wel dat je dan niet gaat vragen om te spotten ;) Veel succes nog met het cutten haha, ik ga nog sowieso een tijd door. Ik hou je log wel in de gaten :p

Jij ook succes dan! ;)
Ik cut al gigantisch lang, zou oneerlijk zijn als jij sneller klaar bent met cutten dan ik haha :o
Nice, nog een volger :D Succes met je herstel trouwens, vergeten te posten in je log! :)

Jij ook succes dan! ;)
Ik cut al gigantisch lang, zou oneerlijk zijn als jij sneller klaar bent met cutten dan ik haha :o
Nice, nog een volger :D Succes met je herstel trouwens, vergeten te posten in je log! :)

Haha hoelang cut je al dan? Ik heb sws niet echt een doel voor bf%, zie wel wanneer ik overga op clean bulk :p Ik zal vast niet eerder klaar zijn dan jij haha (in tijd dan). Dankjewel ;) gaat helemaal goed komen :)

Haha hoelang cut je al dan? Ik heb sws niet echt een doel voor bf%, zie wel wanneer ik overga op clean bulk :p Ik zal vast niet eerder klaar zijn dan jij haha (in tijd dan). Dankjewel ;) gaat helemaal goed komen :)

Train nu een jaar. Eerste half jaar geen voedingsschema, wel veel vet verloren. Daarna 3 maanden met voedingsschema gecut, stond toen op 12%, was dik tevreden. Toen heeeeeel stom geweest een gaan bulken zonder schema, ik at alles wat los en vast zat voor mijn gevoel, 1 maand lang, en kwam toen op een dikke 16% uit. Nu weer 2 maanden aan het cutten vanaf die 16% maar het schiet niet op, zit nu denk ik tussen 13-14%. Ook aardig wat trainingen geskipt, cheatdays gehad vanwege dit mooie weer, dat zal ook niet in mijn voordeel werken :( Zit nu wel echt low-carb, low fat en high protein voor het eerst, dus dit nog even volhouden. Bovenste abs beginnen een beetje door te komen nu, met erg goede belichting (onder de lamp hehe) :)

Train nu een jaar. Eerste half jaar geen voedingsschema, wel veel vet verloren. Daarna 3 maanden met voedingsschema gecut, stond toen op 12%, was dik tevreden. Toen heeeeeel stom geweest een gaan bulken zonder schema, ik at alles wat los en vast zat voor mijn gevoel, 1 maand lang, en kwam toen op een dikke 16% uit. Nu weer 2 maanden aan het cutten vanaf die 16% maar het schiet niet op, zit nu denk ik tussen 13-14%. Ook aardig wat trainingen geskipt, cheatdays gehad vanwege dit mooie weer, dat zal ook niet in mijn voordeel werken :( Zit nu wel echt low-carb, low fat en high protein voor het eerst, dus dit nog even volhouden. Bovenste abs beginnen een beetje door te komen nu, met erg goede belichting (onder de lamp hehe) :)

Haha okee, die dingetjes die niet mee hebben geholpen..tja, dat kan gebeuren en je weet tenminste waar het door kwam, goed dat je wel doorzet en gewoon weer doorgaat. Gaat zeker goedkomen denk ik :D !

Dus jij hebt er ook al last van.
Moet de mijne ook opnieuw maken, niet dat er wat te zien onder de vetlagen van mij maar goed een beginpic :P
Blijft toch voor jezelf wel een booster om te presteren.

Ik ga zelf op de spiegel af, maar dit is niet de slimste optie als je jezelf zo ongeveer iedere dag in de spiegel ziet ;) Wou dat ik een pic had van toen ik 16 jaar was met 1,70m bij 95kg en dan een pic van nu of hoe ik er volgende zomer bijsta, dat lijkt me gruwelijk :p maar helaas!

---------- Post toegevoegd 1 August 2013 om 20:59 ----------

Haha okee, die dingetjes die niet mee hebben geholpen..tja, dat kan gebeuren en je weet tenminste waar het door kwam, goed dat je wel doorzet en gewoon weer doorgaat. Gaat zeker goedkomen denk ik :D !

Thanks Hell, ik had het eigenlijk al opgegeven om er deze zomer echt droog bij te staan, vandaar dat ik niet heel streng gekeken heb! :) ( wat klinkt je naam trouwens duister haha )

Dikke 16% zegt die dan, wat ben ik dan een moddervette 19 ? :P
Je leert van je fouten en op je foto's ziet het er niet slecht uit dus, er zijn mensen die ergere fouten maken met meer gevolgen.

Spiegel is opzich wel een goede manier, juist omdat je elke dag erin kijkt, vallen de kleine verandering ook op.
Heb ik dan in ieder geval.

Ik ga zelf op de spiegel af, maar dit is niet de slimste optie als je jezelf zo ongeveer iedere dag in de spiegel ziet ;) Wou dat ik een pic had van toen ik 16 jaar was met 1,70m bij 95kg en dan een pic van nu of hoe ik er volgende zomer bijsta, dat lijkt me gruwelijk :p maar helaas!

Haha ikzelf heb fotos vanaf ongeveer vorig jaar mei (van bijna elke maand). Toen was ik ineens veel afgevallen (geen goede before pic helaas, ging allemaal te snel en niet aan gedacht, jij waarschijnlijk ook niet). Maar zo kun je wel mooi je voortgang bijhouden.

Haha ja kon geen andere naam verzinnen. Ik gok trouwens dat ik 23% ben (al denk ik soms meer richting 30%, maargoed)

Dikke 16% zegt die dan, wat ben ik dan een moddervette 19 ? :P
Je leert van je fouten en op je foto's ziet het er niet slecht uit dus, er zijn mensen die ergere fouten maken met meer gevolgen.

Spiegel is opzich wel een goede manier, juist omdat je elke dag erin kijkt, vallen de kleine verandering ook op.
Heb ik dan in ieder geval.

Ik stond voor mijn doen echt droog, maar ik had nauwelijks massa :o
Bulk was te gek, 2x per week na de training naar de snackbar voor een kapsalon, omdat ik dit een zieke post workout vond vanwege genoeg eiwitten/koolhydraten :p
's Avonds nog een zak chips oid, het liep uit de hand.

ik moet je gelijk geven! Alhoewel ik een hekel heb aan de sixpack ecto boys, kijk ik voor droogte wel standaard naar me abs of ze er al verder door komen :p Lijkt steeds beter te gaan!

Ja dat was wel teveel van het goeie maar goed, je zal het de volgende keer dus veel beter doen.
Abs zijn denk de makkelijkste manier om te beoordelen wat voor vet% je hebt dus niks geks aan.

Haha ikzelf heb fotos vanaf ongeveer vorig jaar mei (van bijna elke maand). Toen was ik ineens veel afgevallen (geen goede before pic helaas, ging allemaal te snel en niet aan gedacht, jij waarschijnlijk ook niet). Maar zo kun je wel mooi je voortgang bijhouden.

Haha ja kon geen andere naam verzinnen. Ik gok trouwens dat ik 23% ben (al denk ik soms meer richting 30%, maargoed)

Ik zal nu ook wel ongeveer iedere maand voor mezelf een pic schieten, maar heb inderdaad geen foto voor mijn crashdieet. In 2 maanden van 95kg -> 80kg. En nog eens 12cm gegroeid, scheelt ook veel :)
Ik vind het vet percentage bij dames heel lastig in te schatten eerlijk gezegd, maar ik weet wel dat die 30% gewoon 100% onzin is! ;)

Edit: Mijn mond brand gigantisch hard door 2 nectarines. Eerste keer dat ik ze op heb maar weet niet wat me overkomt. Ben ik de enige?

Ik zal nu ook wel ongeveer iedere maand voor mezelf een pic schieten, maar heb inderdaad geen foto voor mijn crashdieet. In 2 maanden van 95kg -> 80kg. En nog eens 12cm gegroeid, scheelt ook veel :)
Ik vind het vet percentage bij dames heel lastig in te schatten eerlijk gezegd, maar ik weet wel dat die 30% gewoon 100% onzin is! ;)

Edit: Mijn mond brand gigantisch hard door 2 nectarines. Eerste keer dat ik ze op heb maar weet niet wat me overkomt. Ben ik de enige?

Nectarines, ik geloof niet dat dat de bedoeling is haha, zijn ze zuur? Volgens mij moeten ze juist wat zoetig zijn haha :p

Nectarines, ik geloof niet dat dat de bedoeling is haha, zijn ze zuur? Volgens mij moeten ze juist wat zoetig zijn haha :p

Ze zijn lekker en zoetig... misschien gewoon droge lippen haha.

On topic: Teveel zin in de training van morgen - iets minder zin om te trainen in mijn gym nu ik kennis gemaakt heb met een nieuwe gym.
Morgen word de training gepost :)

Voeding vandaag:
- whey shake, 500ml melk
- Supertje oorlog
- 2 nectarines
- 500ml melk
- energy drink
Circa 2000 kcal's denk ik, als ik 1000 kcal's voor het supertje neem ( was niet zo groot ).

Vanavond nog kwark/whey/melk/olijfolie shake voor het slapen, dat maakt in totaal 2600 kcal's. Eigenlijk iets te veel maar ik heb de eiwitten van die shake nog wel nodig. En verrekt veel spierpijn nog, dus ik denk dat ik de shake gewoon pak.

Ze zijn lekker en zoetig... misschien gewoon droge lippen haha.

On topic: Teveel zin in de training van morgen - iets minder zin om te trainen in mijn gym nu ik kennis gemaakt heb met een nieuwe gym.
Morgen word de training gepost :)

Voeding vandaag:
- whey shake, 500ml melk
- Supertje oorlog
- 2 nectarines
- 500ml melk
- energy drink
Circa 2000 kcal's denk ik, als ik 1000 kcal's voor het supertje neem ( was niet zo groot ).

Vanavond nog kwark/whey/melk/olijfolie shake voor het slapen, dat maakt in totaal 2600 kcal's. Eigenlijk iets te veel maar ik heb de eiwitten van die shake nog wel nodig. En verrekt veel spierpijn nog, dus ik denk dat ik de shake gewoon pak.

Ziet er toch netjes uit. Maar je bent aan het cutten, is die energy en supertje oorlog dan in je macro's gepropt zegmaar, of is dat gewoon een foutje in je dieet? :p Best weinig aan voeding, heb je geen honger dan?
Succes vast morgen met je training, ben benieuwd hoe het is in je nieuwe gym ;)

Ja dat was wel teveel van het goeie maar goed, je zal het de volgende keer dus veel beter doen.
Abs zijn denk de makkelijkste manier om te beoordelen wat voor vet% je hebt dus niks geks aan.

Elke dag: *zou ik ze al kunnen zien*
:fuu:

Ik train overigens me abs niet. Squat en deadlift ook pas sinds kort erin, dus ik heb sowieso weinig buikspieren. Vreemd genoeg op een back check (pull vs push machine )om te kijken of je borst/rug gelijk lopen) zei de vrouwelijke instructeur tegen me: ''Je buikspieren lopen voor op je rug, ik snap dat je buikspieren elke dag wil trainen zoals iedereen, maar je moet wel opletten met de verhoudingen!''
Heb toen even uitgelegd hoe weinig ik me abs train :o

---------- Post toegevoegd 1 August 2013 om 21:39 ----------

Ziet er toch netjes uit. Maar je bent aan het cutten, is die energy en supertje oorlog dan in je macro's gepropt zegmaar, of is dat gewoon een foutje in je dieet? :p Best weinig aan voeding, heb je geen honger dan?
Succes vast morgen met je training, ben benieuwd hoe het is in je nieuwe gym ;)

Nou ik had gister feestje ergens en heb niet thuis geslapen, dus om van mijn droge mond af te komen pakte ik energy drink vanochtend :o
Kwam tegen het avondeten thuis. Mam wat eten we? Moeder: We gaan friet halen!
:grumble:
Nouja ik ben van If it fits your macro's.... so be it. Als ik een supertje eet dan wordt er gewoon geschrapt op iets anders maar het is natuurlijk klote dat ik zo op 2600 kcal uitkom, want ja ik barst van de honger :p
Ik zorg voor voldoende eiwitten en vetten en als ik kcal's te kort kom, wil ik dat nog wel eens opvullen met een plakje cake of een koekje oid.
Shake + Frietje was rond 17:00 en 2 nectarines rond 20:00. Schiet me nu te binnen dat ik ook een mini magnum op heb, dus ik ga over die 2600 kcal's heen :( Kan het gelukkig compenseren, vorig weekend + de maandag maar 1500 kcal's op per dag, 3 dagen achter elkaar :)

Nieuwe gym is pas vanaf september, morgen gewoon nog mijn oude brakke gym :p

Lol, ik kijk ook maar meer of het al wat platter is geworden, wat gelukkig wel zo is xD
Abs duurt nog wel een tijdje voordat die er komen.

Abs trainen is echt zooooo waardeloos, vind geen hol aan maar doe ze wel 2x in de week omdat tja wanneer ooit die vetlaag weg is wil ik er wel wat onder hebben om te tonen :P

Zaterdag voor het eerst weer squat en nog 1,5week en dan deadlift er weer in.
Ben benieuwd.

Nou ik had gister feestje ergens en heb niet thuis geslapen, dus om van mijn droge mond af te komen pakte ik energy drink vanochtend :o
Kwam tegen het avondeten thuis. Mam wat eten we? Moeder: We gaan friet halen!
:grumble:
Nouja ik ben van If it fits your macro's.... so be it. Als ik een supertje eet dan wordt er gewoon geschrapt op iets anders maar het is natuurlijk klote dat ik zo op 2600 kcal uitkom, want ja ik barst van de honger :p
Ik zorg voor voldoende eiwitten en vetten en als ik kcal's te kort kom, wil ik dat nog wel eens opvullen met een plakje cake of een koekje oid.
Shake + Frietje was rond 17:00 en 2 nectarines rond 20:00. Schiet me nu te binnen dat ik ook een mini magnum op heb, dus ik ga over die 2600 kcal's heen :( Kan het gelukkig compenseren, vorig weekend + de maandag maar 1500 kcal's op per dag, 3 dagen achter elkaar :)

Nieuwe gym is pas vanaf september, morgen gewoon nog mijn oude brakke gym :p

Okee! Ikzelf denk ook wel; als het in mn macro's past dan is het wel oké, maar toch pas ik wel op met die dingen ómdat het ervoor zorgt dat je snel aan je max zit en dus honger hebt haha.
Ikzelf heb laatste dagen teveel cheats (teveel gegeten boven mn eigen eetschema om) maar dat pak ik 12e weer op goed op, nu is even rot ivm vakantie.

Oooh nou veel plezier nog in je oude gym dan haha :p

Edit: ik train trouwens ook geen abs :roflol: misschien in mn volgende trainingsschema, maar voorlopig even niet.

abs gewoon lekker meepakken

moeten ook groeien

23?? dan is het hard gegaan bij je, die foto's die je eerst had waren ruim van boven de 23%.

Net weer getraind. Het was in de gym maar 19 graden door de airco! :D

Rug + Biceps. Trainingsduur: 1 uur.

Pull up wide
2x8xBW

Dumbell row one hand
12x22kg
10x24kg
5x34kg
5x34kg
5x34kg
5x34kg
7x30kg

Cable row ( doe deze vrijwel nooit, werd eruit geknald door ecto's :( )
6x50kg
7x54kg
6x54kg

Smith machine shrugs
8x60kg
6x70kg voor
6x70kg achter
6x70kg voor
6x70kg achter
5x70kg voor

BOR Smith machine, burnsetje van totaal 40 reps.
40x30kg
Had al weinig kracht na zoveel oefeningen, epic burn!

Dumbell curl - dumbell side curl ( wissel ze tussendoor af ), burnsetje 40 reps totaal.
40x12kg

Bicep bar pull, burnsetje 30 reps totaal ( 40 werd hem echt niet nog eens )
30x36kg

Best tevreden over de training, alleen gingen de dumbell row's one handed een stuk moeizamer dan de vorige keer, ook het gevoel dat ik wel wat lichter ben geworden. In of na het weekend eens wegen!
Burnsetjes doen hun werk ook goed, ik ga ze standaard pakken op de wat kleinere spiergroepen en eventueel op een grote spiergroep om mee af te sluiten.
Ik ga vanavond terug voor borst/tricep/schouders.
Ook twijfel ik aan een refeed dag, maar ik denk dat ik het gewoon ga doen. Mijn abs beginnen nu door te komen en wil dat niet verprutsen met een flink overschot, maar ik kan nog een tijdje doorcutten dus het word refeed :)

Refeed schema:
Pre workout:
banaan
2 sneden brood met kipfilet
0,4l volle melk
Creatine shake met dubbeldrank,20gr dextro en 20gr waxy maize ( wat een ranzig teringspul,! nog 3kg staan...) kreeg hem gelukkig in 1x weg met atten, dus het was te doen..

Post workout:
Macaroni met gehakt en tomatenpuree
gevulde koek
250ml volle melk

Pre workout voor training vanavond:
whey shake met 400ml volle melk

Post workout:
Macaroni met gehakt en tomatenpuree ( moeder had teveel gekookt.. handig voor mijn refeed dag! )
250ml volle melk

Voor het slapen:
Shake met kwark, whey, melk, 1 lepel olijfolie

Totaal zo'n 3700 kcal's. Onderhoud telt 2950, maar aangezien het 2 trainingen zijn vandaag, vind ik dat ik meer als 500 boven onderhoud mag zitten op mijn refeed :D
Updates over volgende training komen vanavond!

Terug
Naar boven