Net weer getraind. Het was in de gym maar 19 graden door de airco!
Rug + Biceps. Trainingsduur: 1 uur.
Pull up wide
2x8xBW
Dumbell row one hand
12x22kg
10x24kg
5x34kg
5x34kg
5x34kg
5x34kg
7x30kg
Cable row ( doe deze vrijwel nooit, werd eruit geknald door ecto's

)
6x50kg
7x54kg
6x54kg
Smith machine shrugs
8x60kg
6x70kg voor
6x70kg achter
6x70kg voor
6x70kg achter
5x70kg voor
BOR Smith machine, burnsetje van totaal 40 reps.
40x30kg
Had al weinig kracht na zoveel oefeningen, epic burn!
Dumbell curl - dumbell side curl ( wissel ze tussendoor af ), burnsetje 40 reps totaal.
40x12kg
Bicep bar pull, burnsetje 30 reps totaal ( 40 werd hem echt niet nog eens )
30x36kg
Best tevreden over de training, alleen gingen de dumbell row's one handed een stuk moeizamer dan de vorige keer, ook het gevoel dat ik wel wat lichter ben geworden. In of na het weekend eens wegen!
Burnsetjes doen hun werk ook goed, ik ga ze standaard pakken op de wat kleinere spiergroepen en eventueel op een grote spiergroep om mee af te sluiten.
Ik ga vanavond terug voor borst/tricep/schouders.
Ook twijfel ik aan een refeed dag, maar ik denk dat ik het gewoon ga doen. Mijn abs beginnen nu door te komen en wil dat niet verprutsen met een flink overschot, maar ik kan nog een tijdje doorcutten dus het word refeed
Refeed schema:
Pre workout:
banaan
2 sneden brood met kipfilet
0,4l volle melk
Creatine shake met dubbeldrank,20gr dextro en 20gr waxy maize ( wat een ranzig teringspul,! nog 3kg staan...) kreeg hem gelukkig in 1x weg met atten, dus het was te doen..
Post workout:
Macaroni met gehakt en tomatenpuree
gevulde koek
250ml volle melk
Pre workout voor training vanavond:
whey shake met 400ml volle melk
Post workout:
Macaroni met gehakt en tomatenpuree ( moeder had teveel gekookt.. handig voor mijn refeed dag! )
250ml volle melk
Voor het slapen:
Shake met kwark, whey, melk, 1 lepel olijfolie
Totaal zo'n 3700 kcal's. Onderhoud telt 2950, maar aangezien het 2 trainingen zijn vandaag, vind ik dat ik meer als 500 boven onderhoud mag zitten op mijn refeed

Updates over volgende training komen vanavond!