MuscleMeat

Shady's Recomp Log

Gaat lekker hier! 34kg one arm rows zijn prima! Geniet van je refeed, het is goed om die regelmatig te implementeren. :)

• Topic Starter Topic Starter
Gaat lekker hier! 34kg one arm rows zijn prima! Geniet van je refeed, het is goed om die regelmatig te implementeren. :)

Thanks man! Hoe bevalt je vakantie je? ;)
Dit word mijn eerste refeed, probeer lekker hoog in carbs te gaan maar houd wel rekening met genoeg eiwitten daarbij :) Misschien dat ik eventueel mijn kwark shake vervang door schnitzel voor meer carbs en een beetje minder eiwitten.

Thanks man! Hoe bevalt je vakantie je? ;)
Dit word mijn eerste refeed, probeer lekker hoog in carbs te gaan maar houd wel rekening met genoeg eiwitten daarbij :) Misschien dat ik eventueel mijn kwark shake vervang door schnitzel voor meer carbs en een beetje minder eiwitten.

Je kunt evt. ook wat junkfood toevoegen, heb je meteen een refeed EN een cheat meal! Ijs met dit weer is heerlijk.

Bij mij gaat het lekker rustig, kan dit jaar helaas niet weg wegens mijn scriptie. Kan zijn dat ik er volgende week weer aan mag werken.

D

Nette training kerel.
Is het niet zwaar om je training op te splitsen ?
Best wel nieuwsgierig na, zie dat je het geregeld doet.

Nette training kerel.
Is het niet zwaar om je training op te splitsen ?
Best wel nieuwsgierig na, zie dat je het geregeld doet.

Ik heb het inderdaad vaker gepland, maar nooit gedaan. Vandaag word de eerste keer :D
Zat tevens ook wel een leuk nieuw meisje achter de receptie waar je in moet checken, normaal allemaal blonde bimbo's, dit keer een brunetje :p
Zal wel raar staan te kijken als ik voor de 2e keer terugkom haha.

Ik lag net even in de ligstoel in de tuin, ik ben harder gesloopt dan ik dacht, maar ik heb nog bijna 2 uur voor ik zou moeten gaan :o

Ok, lijkt me echt verdomd zwaar en moeilijk om je dan weer de sportschool in te sleuren :P

Je kunt evt. ook wat junkfood toevoegen, heb je meteen een refeed EN een cheat meal! Ijs met dit weer is heerlijk.

Bij mij gaat het lekker rustig, kan dit jaar helaas niet weg wegens mijn scriptie. Kan zijn dat ik er volgende week weer aan mag werken.

D

Misschien een mini magnum zo dadelijk dan :D
Klinkt lastig man, zo'n scriptie. Universiteit zeker? :p

Powernap!

---------- Post toegevoegd 2 August 2013 om 19:25 ----------

Misschien een mini magnum zo dadelijk dan :D
Klinkt lastig man, zo'n scriptie. Universiteit zeker? :p

Klopt! Njah niet zozeer lastig, maar gewoon veel! Zit nu bijna op 100 pagina's.

Ok, lijkt me echt verdomd zwaar en moeilijk om je dan weer de sportschool in te sleuren :P

Ja man, ik kijk er ook een beetje tegenop. Maar ik weet nu al dat ik vanavond meer energie heb dan morgenvroeg, aangezien gym vroeg sluit in het weekend. Dus ik ga gewoon knallen + eten als een beest ( voor mijn doen ) , dan kan ik trots zijn op mezelf als ik vanavond ga slapen :) Weekend lekker rusten

---------- Post toegevoegd 2 August 2013 om 19:26 ----------

Powernap!

---------- Post toegevoegd 2 August 2013 om 19:25 ----------

Klopt! Njah niet zozeer lastig, maar gewoon veel! Zit nu bijna op 100 pagina's.

Ik ben er bekend mee, ondernemingsplan van 92 pagina's geschreven, maar heeft me toch wel 2 maanden gekost :o
Na een powernap ben ik zo lam als een tak haha

Hou op schei uit, moet ook morgen nog trainen.
Ja het zal zeker een prestatie zijn maar damn ik doe het je niet na :P

Net terug van trainen. Was een beetje aan de late kant gearriveerd bij de gym.

Borst, triceps & schouders. Trainingsduur 45 min.

BP Warmup
12x40kg

Incline DB Press
10x24kg
6x26kg -> Wtf ???
6x28kg
5x30kg
5x30kg

Dumbell fly's
10x16kg
8x20kg
7x20kg
6x20kg

Dumbell overhead ( weet de naam niet zeker, borst oefening waar ook tricep variant van is )
10x24kg
4x28kg

Overhead press smith machine
3x40kg, fail op de 4e rep ???

Dumbell side raises
8x7kg
6x7kg
Last van schouder weer..

Dumbell front raises
8x7kg
6x7kg
Weer last..

Dumbell shoulder press
10x16kg
8x18kg

Tricep bar pushdown wide, burnsetje van 40 reps totaal.
40x45kg -> epic burn!

Tricep bar pushdown small
10x50kg
8x54kg
10x50kg

Laatste tijd elke keer last van schouder bij de trainingen. Bij de MP heb ik er gelukkig geen last van, maar met side raises hoor ik mijn schouder gewoon kraken. Ook bij de incline db press op hoog gewicht merk ik dat na een aantal reps mijn linkerkant (hier zit blessure) het niet meer bijhoud of dat ik het niet meer recht kan houden bij de press. Voelt alsof die gewoon in elkaar zakt, maar het doet weinig pijn, krijg meestal tijdens mijn rust pas een vervelend brandend gevoel erin.

Pre workout:
1 mini magnum
whey shake met 400ml volle melk

Post workout:
Macaroni zo dadelijk

Nu eerst even douchen en dadelijk lekker plat liggen, episode suits kijken ( thanks Dave! :) )

Edit: Ik heb weinig verstand van de exacte spieren van het menselijk lichaam, maar ik denk dat het de Rotator Cuff is waar ik last van heb ( achterkant van me schouder, links. Opgelopen met pull up wide grip ) Iemand andere suggesties die ik eventueel op zou kunnen zoeken?

Laatst bewerkt:
Flinke spierpijn in mijn triceps & lats. Zal wel door de burnsetjes komen :D

Lekker toch! :D

Voeding vandaag (rustdag)
- spinazie, aardappelen, 200gr kipfilet. circa 600 kcal's
- 2 nectarines. Kcal's geen idee... schat rond de 140, ze zijn maar klein.
- stuk chocolade circa 300 kcal's
- 0,5L halfvolle melk. 230 kcal's
- Shake kwark, melk, whey, olijfolie 2 lepels. Circa 600 kcal's
- 4 sneden brood met kipfilet. 360 kcal's
Totaal 2230 kcal's. 177p 60f

Ligt hier gigantisch lekkere chips thuis... moet me echt inhouden om niet los te gaan! :(
Nog 4 sneden brood, 1 nectarine en de shake te gaan. Gotta stay strong ( niet letterlijk, mag niet boven de 2300 kcal's uitkomen! )

Voeding vandaag:
- 3 eieren
- 2 sneden brood met kipfilet
- Kwark,whey,melk shake 1lepel olijfolie
- 3 plakken cake
- 1 nectarine

Nu slapen, in de middag keer sporten :)

als je last heb van je schouder die oefening niet doen, heb je het ook bij cable raises?
misschien kan je hem lichter pakken.. een blessure wil je daar niet hebben!

Dumbell overhead ( weet de naam niet zeker, borst oefening waar ook tricep variant van is )
10x24kg
4x28kg
Toevallig pullover ?

Lijkt erop dat je veel van de voorkant van je schouders vraagt en direct/indirect veel traint.

Vanavond was LB aan de beurt. Ik heb een schijthekel aan squats in de smith machine, vooral nu ik barbell squats een keer gedaan heb bij de andere gym.
Gewichten zijn ook totaal anders dan bij de andere gym.

Lowerbody. Trainingsduur 40 min.

Deadlift
12x50kg
10x60kg
3x85kg
3x85kg
3x85kg -> PR :) Op richting de 100! ( ook wat tips van Tim gekregen over de uitvoering, waardoor ze een stuk beter gingen )

Squats smith machine
8x60kg
6x70kg
3x3x80kg -> geen PR, barbell squat lag zelfs op 100kg..

Leg press
10x164kg
5x189kg
5x189kg
0x 228kg -> Lukte niet meer na squats, vorige keer 8x282kg voor ik aan squats begon.

Leg extension
12x55kg
6x77kg
6x77kg

Leg extension burn setje, totaal 40 reps.
40x55kg

Calf raises smith machine
5x10x80kg

Training ging niet echt lekker. Blij met de PR op de deadlift maar de squats voelen echt klote in smith machine. Leg press failde ook dit keer. Kreeg de machine van de leg curl niet goed ingesteld, dus deze heb ik geskipt, liep ook geen instructeur rond.

Voeding:
whey shake
creatine shake
banaan
rijst met kip en chicken tonight
4 sneden brood met kipfilet
shake met kwark,whey,melk en olijfolie
halve zak chips

Morgen borst/triceps/schouders of rug/biceps. Morgen en woensdag iig knallen nog, donderdag wss een paar dagen richting Leiden tot einde van het weekend. Miss daar een gym opzoeken vrijdag oid. Morgen en woensdag ook wat meer op voeding letten, was vanavond weer een avondje weg namelijk :o

congrats met je deadlift pr!

maak je niet te druk om die squats, zodra je in een fatsoenlijke gym kan trainen, gaat die gegarandeerd ook vooruit!

D

Terug
Naar boven