AndroidHealthClinic

Shady's Recomp Log

naar de klote van 3 liter bier? mietje

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.982
Nice training weer! En succes alvast met cutten, hoop dat het je niet te zwaar gaat vallen!

Thanks Moess, alsnog wat gewicht kwijt tov gisteren, maar dat zal wel vocht zijn :o
8 maart een all you can eat gepland staan, dus tot dan sowieso ff goed cutten zodat ik het als een refeed dag mag tellen.

Haha dan ken je ze nu :D
Know that feeling, zo ging mijn allereerste poging tot cutten alleen maar..
Eerste week op onderhoud is alleen maar bevordelijk man, dat ga ik ook doen wanneer ik moet cutten. ;)

Lekkere train bro! Squat is voor jou matuurlijk niet wat het is geweest, maar ik ben jelly op jou squat :P
En wat maakt planks voor jou superieur tegenover andere oefeningen voor abs?

Thanks man :)
Ik doe planks meer om stabiliteit te trainen in plaats van dat ik me richt op puur abs trainen.
Geloof dat die stabiliteit ook te pas kan komen bij squats en deadlift. Plus dat je ze overal wel kunt doen eigenlijk en ze branden als een malloot :o
Squats worden al wel heavy hoor, bij de 1e rep op 90kg raakte de stang of het gewicht erop de safety bar, raakte focus ff kwijt erdoor.

Nice trains! slaap lekker!! zal vast we lukken! :D

Thanks, lag er op tijd in :rolleyes:

Aardige training hoor :) nog iets bijzonders gebeurd ?
Groetjes,

Bedankt maat, niet echt veel. Mentor is ook nog ff wat bier komen tappen en verhalen gedaan over zijn eigen gemaakte truffel omelet :P

Hey homie ben je mij vergeten ofzo :janken:

Noh man, gisteren hele dag weg geweest. Hoezo dan :o

na je training 3L bier.. alles voor niks :P

toch nog goede training. Heavy calf press en Leg extensions

Training is sowieso voor niks, want cut en nog steeds p*ssy weight op de squat :roflol:
Thanks man, leg extensions gaan me wel erg lekker af de laatste tijd :)

naar de klote van 3 liter bier? mietje

Tel daar maar wat jointjes bij op en ik ben klaar voor de rest van de dag :(
Drink daarnaast trouwens haast nooit, alleen met uitgaan, wat niet zo vaak is hoor :p

---------- Toegevoegd om 13:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:54 ----------

Voeding vandaag:

Meal 1. Kwarkshake
Meal 2. Kibbeling + saus
Meal 3. Spinazie, aardappelen, kip
Meal 4. Kwarkshake
Skip de eieren een keer, wat moeite met vast voedsel als ik brak ben, vandaar de dag beginnen met een kwarkshake.
Totaal ~2500 kcal met 200 gram eiwit, aardig wat vetten alsnog door (frituurde) kibbeling en redelijk low carb.

Thanks man :)
Ik doe planks meer om stabiliteit te trainen in plaats van dat ik me richt op puur abs trainen.
Geloof dat die stabiliteit ook te pas kan komen bij squats en deadlift. Plus dat je ze overal wel kunt doen eigenlijk en ze branden als een malloot :o
Squats worden al wel heavy hoor, bij de 1e rep op 90kg raakte de stang of het gewicht erop de safety bar, raakte focus ff kwijt erdoor.

Kibbeling + saus crew checking in. :D
Oke man, dat lijkt mij ook wel een goede om toe te voegen. Zal deze in mijn nieuwe schema proppen.
Stabiliteit is soms nog wel slecht, daar moet dus aan gewerkt worden. Branden als een malloot klinkt goed! :p
Dat met die spotters ken ik, heb dat ook paar keer gehad.. Sta je te slingeren op je poten om het gewicht onder cotrole te krijgen :o

• #1.984
Voeding gisteren is weer fout gelopen.
Bijna hele dag weg geweest, alleen ff thuis gekomen voor spinazie laat in de avond.
Veel frisdrank op, want cheatmeals zaten er niet bij. Vandaag poging 2.

Kibbeling + saus crew checking in. :D
Oke man, dat lijkt mij ook wel een goede om toe te voegen. Zal deze in mijn nieuwe schema proppen.
Stabiliteit is soms nog wel slecht, daar moet dus aan gewerkt worden. Branden als een malloot klinkt goed! :p
Dat met die spotters ken ik, heb dat ook paar keer gehad.. Sta je te slingeren op je poten om het gewicht onder cotrole te krijgen :o

Het is bij planks meestal even de positie in orde krijgen dat je hem echt goed voelt branden, de eerste paar keer lag ik niet goed waardoor ik het niet voelde.
1 minuut is al killing voor mij, mits ik de juiste positie hanteer :p
Die safety bars hier zitten echt laag dus ik schrok echt dat ik zo diep kwam bij de squat :roflol:

• #1.985
Gelijk even een pic geschoten, gericht op armen, aangezien een front/back double bicep me niet lukt.
Rechter schouderkop lijkt groter maar komt denk ik door de pose/hoek van de camera.

2014-03-02 14.34.18-1.jpg

gozer houdt je nou gewoon eens aan je voeding man :roflol:

Buff!! Zit hoop massa onder, heb dat ook altijd dat ene schouder er anders uit ziet dan de anderen op foto's.

• #1.988
gozer houdt je nou gewoon eens aan je voeding man :roflol:

Ik weet het man, ben altijd on the hunt for the motherload :o
Gaat de hele week wat lastiger worden omdat ik een paar dagen weg ben, blender mee en zorgen voor genoeg eiwitten in combinatie met een maximum aan calorieën.
Time to get serious, very soon!

---------- Toegevoegd om 15:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:56 ----------

Buff!! Zit hoop massa onder, heb dat ook altijd dat ene schouder er anders uit ziet dan de anderen op foto's.

Thanks bro, toch wel jelly op jou lage vet, ik moet flink aan de bak!

Goede armen man. Benieuwd naar het eindresultaat.

Yeah man, flink wat massa gepakt de afgelopen maanden, goed bezig!

• #1.992
Goede armen man. Benieuwd naar het eindresultaat.

Thanks broski's.
Bovenarm ~42cm, alhoewel me triceps wel een stuk meer massa hebben dan me biceps.
Zelf ook zeer benieuwd naar hoe het eruit gaat zien, vooral de hoeven :)

Yeah man, flink wat massa gepakt de afgelopen maanden, goed bezig!

Thanks D, sinds september 9kg gegained, nu eens even het vet wegwerken.

Kiek um goan!!!
Grotere armen dan ik gek!
Lekker buff Shady, dat gaat goed!

• #1.995
Kiek um goan!!!
Grotere armen dan ik gek!
Lekker buff Shady, dat gaat goed!

Thanks bro, toch nog een troostprijs met me armen gehaald dus :D
Welkom terug man!
Zal je na de carnaval(vakantie) eens aanspreken voor een training, kan nu iets flexibeler te werk gaan met trainingen vanwege de cut ;)

Lekker buff man. Nu even streng voor jezelf zijn :D

Beest! Die armen knallen er wel lekker uit man, mijn biceps zijn 41 cm maar lijken veel kleiner.
Komt ook doordat jou lats + delts beter in proportie zijn.

buffelientje hoor

• #1.999
Lekker buff man. Nu even streng voor jezelf zijn :D

Thanks Massive, will do! :thumbs:

Beest! Die armen knallen er wel lekker uit man, mijn biceps zijn 41 cm maar lijken veel kleiner.
Komt ook doordat jou lats + delts beter in proportie zijn.

Scheelt niet veel dan bro, ik ga nu wel wat centimeters verliezen door de cut :P

Ben je trots? :o

Terug
Naar boven