Krimlo
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 273
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nice training weer! En succes alvast met cutten, hoop dat het je niet te zwaar gaat vallen!

Haha dan ken je ze nu![]()
Know that feeling, zo ging mijn allereerste poging tot cutten alleen maar..
Eerste week op onderhoud is alleen maar bevordelijk man, dat ga ik ook doen wanneer ik moet cutten.
Lekkere train bro! Squat is voor jou matuurlijk niet wat het is geweest, maar ik ben jelly op jou squat
En wat maakt planks voor jou superieur tegenover andere oefeningen voor abs?

Aardige training hoornog iets bijzonders gebeurd ?
Groetjes,

na je training 3L bier.. alles voor niks
toch nog goede training. Heavy calf press en Leg extensions

Thanks man
Ik doe planks meer om stabiliteit te trainen in plaats van dat ik me richt op puur abs trainen.
Geloof dat die stabiliteit ook te pas kan komen bij squats en deadlift. Plus dat je ze overal wel kunt doen eigenlijk en ze branden als een malloot
Squats worden al wel heavy hoor, bij de 1e rep op 90kg raakte de stang of het gewicht erop de safety bar, raakte focus ff kwijt erdoor.

Kibbeling + saus crew checking in.
Oke man, dat lijkt mij ook wel een goede om toe te voegen. Zal deze in mijn nieuwe schema proppen.
Stabiliteit is soms nog wel slecht, daar moet dus aan gewerkt worden. Branden als een malloot klinkt goed!
Dat met die spotters ken ik, heb dat ook paar keer gehad.. Sta je te slingeren op je poten om het gewicht onder cotrole te krijgen![]()

Buff!! Zit hoop massa onder, heb dat ook altijd dat ene schouder er anders uit ziet dan de anderen op foto's.

Yeah man, flink wat massa gepakt de afgelopen maanden, goed bezig!
Thanks D, sinds september 9kg gegained, nu eens even het vet wegwerken.
Kiek um goan!!!
Grotere armen dan ik gek!
Lekker buff Shady, dat gaat goed!

Beest! Die armen knallen er wel lekker uit man, mijn biceps zijn 41 cm maar lijken veel kleiner.
Komt ook doordat jou lats + delts beter in proportie zijn.

Scheelt niet veel dan bro, ik ga nu wel wat centimeters verliezen door de cut![]()