MuscleMeat

Shady's Recomp Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.941
Nja ikzelf zit ongeveer (avondeten wisselt dus is gemiddelde) 400 onder onderhoud op rustdagen en zo'n 250 onder onderhoud op trainingsdagen.
Van wat ik weet is het bij 600 kcal onder onderhoud zo'n beetje verboden om cardio te doen :o
Graag gedaan.

Had dat ook gelezen inderdaad, vandaar dat ik cardio niet in mijn planning had opgenomen :)
Dan houden wij ongeveer hetzelfde calorietekort aan, maar dan anders verspreid over de dagen :o
Let's race :cool:

Had dat ook gelezen inderdaad, vandaar dat ik cardio niet in mijn planning had opgenomen :)
Dan houden wij ongeveer hetzelfde calorietekort aan, maar dan anders verspreid over de dagen :o
Let's race :cool:

Nja,..jij valt toch sneller af, ik blijf altijd dik ofzo :roflol:
Begin wel binnenkort met een vetverbrander (Clarinol CLA) ben benieuwd wat het doet.

Let the games begin, succes!!

goede resultaten man! sws mooi vvm, ben benieuwd hoe het cutten je af gaat. geen cardio oid voor wat extra verbranding?

ik lees mee... toch even laten weten :)

• #1.945
Nja,..jij valt toch sneller af, ik blijf altijd dik ofzo :roflol:
Begin wel binnenkort met een vetverbrander (Clarinol CLA) ben benieuwd wat het doet.

Let the games begin, succes!!

Mijn verbranding lag in de bulk redelijk hoog (weeg bijvoorbeeld vandaag 0,7kg minder dan gisteren terwijl ik op onderhoud heb gegeten). Dus ik heb het gevoel dat de eerste paar kilo's snel eraf zullen vliegen bij mij :)
Vetverbrander onthoud ik voor later! Jij ook succes ;)

goede resultaten man! sws mooi vvm, ben benieuwd hoe het cutten je af gaat. geen cardio oid voor wat extra verbranding?

Thanks Joey, eindelijk erkenning van iemand! :P
Vet wel wat gestegen maar VVM idd meer dan verwacht, dus ben wel in me nopjes :)
Cardio discussie staat hierboven/vorige pagina, kort samengevat: Geen cardio, maar heb het wel als back-up plan staan, mocht de cut zonder cardio niet naar wens gaan (ga ervan uit dat het goed gaat komen zonder cardio).

ik lees mee... toch even laten weten :)

Altijd tof! :)

Lekkere training weer man, ik pak altijd eerst EZ curl.. van incline curl krijg ik ook zieke pomp.. :P

VVM is volgens mij hetzelfde als bij mij, alleen hoef jij er niet zo diep voor te cutten. VP heb je nog netjes gehouden!

• #1.947
Training:
Op het begin houd ik ongeveer hetzelfde schema aan als dat ik nu volg, met een stuk minder assistance.
De 4 dagen komen goed uit met school en zo heb ik een reden om 4 dagen lekker veel te eten.
Zal een UB/LB van 4x per week worden in plaats van UB/LB/Pull/Push.
Wel van plan om over te stappen naar een 3 daagse fullbody na een aantal weken.
Zal een simpel schema zijn met vooral compounds, soort 5x5 stronglift idee.

Hierbij het schema voor de eerste paar weken:

Ub 1.
BP 3x5
Chins 2x8+myo reps
DBSP 3x5
Seated cable rows 4x6-8
CGBP 3x5
Shrugs 2x8-10+dropset

ub 2.
DBSP 3x5 -> later MP
Chins 4x6+myo reps
Face pulls 5x8-10
Incline db press 3x5
Chest dips 2x8+myo reps OF weighted zonder myo
Incline dumbell curl 3x10

Lb 1.
Squat 3x5
Leg extensions 4x8
Seated leg curl 4x10
Calf press 5x5-8
Planks 3x
Woodcutters 2x per kant

Lb 2.
(Hack) squat -> later DL 3x5
Seated leg curl 4x8
Leg extensions 4x10
Calf press 5x12-15
Planks 3x
Toe touchers freestyle

---------- Toegevoegd om 17:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:31 ----------

Lekkere training weer man, ik pak altijd eerst EZ curl.. van incline curl krijg ik ook zieke pomp.. :P

VVM is volgens mij hetzelfde als bij mij, alleen hoef jij er niet zo diep voor te cutten. VP heb je nog netjes gehouden!

Ik ben niet echt fan van de EZ curl, meestal is die ook als ego booster als ik hem doe :p
Voel hem niet echt lekker en me ellebogen gaan zeer doen zodra de EZ bar me benen raakt, net alsof ze op slot gaan staan.

Jij bent wel blij nu zeker, kun je mij eruit bulken :roflol:

Laatst bewerkt:
Wtf bro hij is oppeens nie meer geabbo op topic :S heb veel gemist shhhhhhhhh

• #1.949
Wtf bro hij is oppeens nie meer geabbo op topic :S heb veel gemist shhhhhhhhh

107,5kg BP is enige wat je miste + cut planning en bulk resultaten :o

Ook gelijk schema voor de rustdagen gemaakt, low carbs red ik helaas niet, kom alsnog uit op 130-150 gram carbs.
Ik ga het gewoon zo aanhouden, vind 150 gram nog steeds niet echt veel.
Zal hem niet droppen hier omdat er dan heel veel losse dingen op staan.
Eerste week zal ik de voeding noteren, zodat jullie het schema alsnog te zien krijgen.

Edit: **** it:

Voeding rustdagen:
13:30| 4 gebakken eieren (in roomboter) met 2 sneden brood - 450/30p/25f/25c
15:30| Kwarkshake zonder olijfolie - 440/60p/5f/30c
18:00| Spinazie, kip, aardappelen - 550/40p/20f/40-60c
20:30| 4 gebakken eieren (in roomboter) met 2 sneden brood - 450/30p/25f/25c
23:00| Kwarkshake + 1 eetlepel olijfolie - 530/60p/15f/30c

Totaal:
Kcal 2420
Eiwitten 220
Vetten 90
Carbs 130-150

Trainingsdagen word een beetje improviseren zoals voorheen in de bulk.
Avondeten, paar eieren met brood, kwarkshake, litertje chocomelk en pre-workout brood met melk/whey.

Toch besloten IF nog even uit te stellen, ik heb weinig moeite met kleine meals in een eetkader van 9-10 uur.
Meer moeite met 3 meals tussen 14:00-18:00, in de avond breekt de vreetbui pas los bij mij :o

Laatst bewerkt:
Ik ben niet echt fan van de EZ curl, meestal is die ook als ego booster als ik hem doe :p
Voel hem niet echt lekker en me ellebogen gaan zeer doen zodra de EZ bar me benen raakt, net alsof ze op slot gaan staan.

Jij bent wel blij nu zeker, kun je mij eruit bulken :roflol:

Ik ook niet zo, pak gewone barbell curl zwaarder. Door de stand van je polsen cheat je niet zo gauw, dat is het voordeel. :)
Dat met ellebogen heb ik dus bij skullcrushers, die moet ik dus echt niet te zwaar pakken.

Hahaha nee hoor, jij hebt voorsprong om ripped te worden. En ik kan me een maandje nog dikker vreten :roflol:

Schema ziet er goed uit, cut ga je meer richting de 5 reps zie ik. Toch nog 4 dagen, mijn cut word 3 dagen training.. :D

• #1.951
Vandaag weer getraind.

UB. Trainingsduur 1 uur.

Incline dumbell press
8x20kg
5x28kg
3x36kg
6x40kg
6x40kg
6x40kg
9x32kg - ben echt een faal op repouts :o

Cable flyes - 4 setjes

Face pulls
12x45kg
10x65kg
10x65kg
12x59kg
10x59kg

Seated cable rows
8x40kg
5x47kg
8x67kg
8x67kg
12x57kg

Chins
3x7xBW

Seated MP
8x20kg
6x40kg
5x50kg
5x50kg
5x50kg
ff wennen aan de seated versie

Feedback & voeding
Tevreden. Morgen LB dag.

Voeding:
Meal 1 @ 11:15| 3 gebakken eieren, 2 sneden brood, glas halfvolle melk
Meal 2.@ 15:00| Banaan, 200 gram ontbijtkoek, whey shake met 350ml halfvolle melk
Meal 3.@ 19:00| Rijst met kipsaté + glas melk
Meal 4.@ 23:00| Kwarkshake
Totaal 3000kcal/165p
Edit: + 2 pistoletjes kaas - glas melk = 3500 kcal :(

Laatst bewerkt:
nice db press. Waarom 3x36 en dan 3x6x40?

Goeie tren. Homo door jou dacht ik deze week vakantie want carnaval.

Kan maar 1 ding zeggen.. nice train!! ben jaloers... dat ik niets meer mag... :(

Lekkere training man, sterke DB presses! Als je moet kiezen, welke vind je lekkerder voor rear delts? Facepulls óf reverse flyes?

En ik ben jaloers op je metabolisme. :o Lekker voer ook weer!

Je gaat nog steeds hard vooruit! Keep up the good work! :thumbs:

• #1.958
Vandaag erg korte training gehad. Had de eerste bus gemist en vanwege school dus moeten inkorten.

Lowerbody. Trainingsduur 40 minuten.

Planks
3x1minuut

Calf press/ toe press @ hack squat (plate loaded)
12x90kg
10x120kg
10x120kg
8x130kg

Squats
10x40kg
5x60kg
3x5x85kg
werd al redelijk heavy

Feedback & voeding
Tjah, kort :D
Morgen rustdagje + vrij van school, word dus voorbereiden voor een herkansing van donderdag.
Erg weinig energie vandaag, in de bus liggen slapen en zit er nu ook lam bij. Heb het gevoel dat ik hier veel last van ga krijgen in de cut met het weinig eten.

Meal 1 pre workout| 2 sneden brood chocoladepasta + ''afvalshake''
Meal 2 post workout| litertje halfvolle chocomelk, plak ontbijtkoek, banaan
Meal 3 2nd post workout| 2 sneden brood met kipfilet & 2 sneden brood met 3 gebakken eieren.
Meal 4 pre-sleep| Kwarkshake
Totaal 2850 kcal (-150).

Goeie tren. Homo door jou dacht ik deze week vakantie want carnaval.

:roflol: Jij begon over carnaval :o

Kan maar 1 ding zeggen.. nice train!! ben jaloers... dat ik niets meer mag... :(

Komt wel weer Marina! Lijkt me erg lastig, vooral met zo'n dedication :(

Lekkere training man, sterke DB presses! Als je moet kiezen, welke vind je lekkerder voor rear delts? Facepulls óf reverse flyes?

En ik ben jaloers op je metabolisme. :o Lekker voer ook weer!

Ik vind facepulls lekkerder man, heb de reverse flyes ook al een tijdje niet meer gedaan nu.
Facepulls kan ik heel gecontroleerd uitvoeren en 1-2 sec vasthouden voor de echte burn, heb dat bij reverse flyes toch iets minder.
Thanks man, voer van vandaag is wel wat minder :p

Je gaat nog steeds hard vooruit! Keep up the good work! :thumbs:

Thanks D!

• #1.959
Voeding vandaag, rustdag:

meal 1. 4 gebakken eieren + 2 sneden brood + 0,5 liter halfvolle melk
meal 2. spinazie, aardappelen, kip
meal 3. 4 gebakken eieren + 2 sneden brood + 0,5 liter halfvolle melk
meal 4. kwarkshake
~2500 kcal.
Gisteren magnum gehad als cheatmeal waardoor ik (weer) boven onderhoud zat.

veel melk/chocomelk gaat ook niet helpen om het honger gevoel te onderdrukken he

beter gewoon vast voedsel

Terug
Naar boven