AndroidHealthClinic

Shady's Recomp Log

ben jij politie met carnaval of waarom heb je zon guns bij je

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.002
Vandaag een fullbody gedaan.
Flinke training van gemaakt omdat ik gisteren niet ben geweest.

Bench press
12x20kg
8x50kg
5x80kg
5x90kg
4x90kg
6x85kg
7x80kg

Squat
8x40kg
6x60kg
5x90kg
3x95kg
3x90kg

Chins
8xBW [hammer grip]
6xBW [onderhands]
6xBW [onderhands]

Seated MP
8x20kg
6x40kg
8x55kg - VPR (mikte op 5 reps)
5x60kg
4x60kg

Seated cable rows
6x47kg
5x67kg
5x77kg
5x77kg + 5x67kg

Hammer curls
10x14kg
8x18kg superset bayesian curl

Dumbell side raises
10x6kg
8x10kg
8x10kg

Calf press @ leg press machine
15x105kg
10x135kg
8x155kg
8x165kg
5x185kg

Barbell shrug
8x50kg
8x80kg
8x80kg
voelde niet zo lekker met onderrug

Feedback & voeding
Prima train.
Do/Vr waarschijnlijk UB/LB

Meal 1 -pre workout- 2 broodjes kipfilet + glas melk
Meal 2 - post workout- afvalshake, banaan, macaroni met gehakt, 3 gebakken eieren op brood
Meal 3 - pre sleep- pistoletje kaas + kwarkshake
~3000 kcal/170p/50f

---------- Toegevoegd om 19:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:27 ----------

ben jij politie met carnaval of waarom heb je zon guns bij je

Zeiden de chicks dat maar, perfect pick-up line :roflol:

Hee kan je weer goei squat?

Lekker hoor!

Yeah buddy, goed bezig! :thumbs:

Thanks mannen! :)
Was lekker rustig in de gym door carnaval, dus kon lekker freestylend mijn gang gaan.
Normaal gesproken zal een fullbody (in de cut nu) hooguit 6 oefeningen bevatten.

Was er vanmorgen ook en was inderdaad heerlijk rustig :)

Haha heerlijk he, een lege gym.

• #2.010
Pff beste training, nette VPR ook man! Bayesian curl? ??? Hammer curls bevallen wel? Ga die namelijk ook toevoegen aan schema.
Daar schijn je die echte piek mee te creëren, en die mis ik nogal, bij jou is die piek wel goed zichtbaar. #superdude

nice train weer!!

• #2.013
Pff beste training, nette VPR ook man! Bayesian curl? ??? Hammer curls bevallen wel? Ga die namelijk ook toevoegen aan schema.
Daar schijn je die echte piek mee te creëren, en die mis ik nogal, bij jou is die piek wel goed zichtbaar. #superdude

Thanks man :)
Bayesian curl heb ik hier op dit forum voorbij zien komen, vind hem best lekker maar de incline dumbell curls zijn echt mijn favoriet geworden!
Persoonlijk ben ik niet echt fan van hammer curls, op de een of andere manier voel ik ze niet echt lekker, heb het gevoel dat me onderarmen meer aangesproken worden bij de hammer grip.
Heb ze ook pas iets van 3x gedaan nu, tel ze meer als cheat curls voor mijn doen omdat ik ze slecht voel :p

Thanks! ;)

Sjees, kiek hem goan dan :D.
Je vooruitgang is echt jaloersmakend man :p

Kleine tip, persoonlijk reken ik hammer curls nooit als bicep oefening. Doe gewoon bicep oefening en hammercurl als extratje op het einde of reken hem als onderarm oefening :)

Netjes man! Squat gaat weer de goede kant op!

• #2.016
Sjees, kiek hem goan dan :D.
Je vooruitgang is echt jaloersmakend man :p

Kleine tip, persoonlijk reken ik hammer curls nooit als bicep oefening. Doe gewoon bicep oefening en hammercurl als extratje op het einde of reken hem als onderarm oefening :)

Thanks man, lang geleden!
Ben het met je eens over de hammer curls, zoals ik hierboven zei tel ik ze als 'cheat curls', armen stonden namelijk niet op de planning eigenlijk :p

Netjes man! Squat gaat weer de goede kant op!

Zal niet meer dan 100kg in zitten als ik zo diep wil blijven gaan, maar form > weight nu!

ATG vind ik sws lekkerder squatten dan parallel want als je dan net iets te diep gaat dan lukt 't niet meer xD.

Nette presses man :thumb:

Bayesian curl heb ik hier op dit forum voorbij zien komen, vind hem best lekker maar de incline dumbell curls zijn echt mijn favoriet geworden!
Persoonlijk ben ik niet echt fan van hammer curls, op de een of andere manier voel ik ze niet echt lekker, heb het gevoel dat me onderarmen meer aangesproken worden bij de hammer grip.
Heb ze ook pas iets van 3x gedaan nu, tel ze meer als cheat curls voor mijn doen omdat ik ze slecht voel :p

Herkenbaar, heb ik dus ook met hammer curls. Dus ik ga het eens incline proberen, misschien voelt dat fijner.
Heb net ff die curls opgezocht, is met kabel (pulley) toch? Ziet er wel goed uit man.
Hammer curl is ook wel voor onderarm volgens mij, maar je brachialis spreek je ook aan. Vandaar dat ik 'm ga doen :D

• #2.020
Voeding gisteren:
Meal 1. 3 gebakken eieren met 2 sneden brood
Meal 2. 300 gram spareribs + beetje chocolade :o
Meal 3. Kwarkshake
Meal 4. Kwarkshake + klein beetje chocolade
Chocolade als cheat, maar geen biggie, totaal ~2500 kcal (-500)/180p/90f

Vandaag:
Meal 1. (pre workout) 2 broodjes kipfilet, 3 gebakken eieren met 2 sneden brood + 0,5 liter halfvolle melk
Meal 2. (post workout) Banaan + afvalshake
uurtje later: Macaroni met gehakt OF rijst met kipsaté + 0,5 liter halfvolle melk
Meal 4. (pre sleep) Kwarkshake + pistoletje met kaas
~2900 kcal/ 170p/50f (zelfde voeding als trainingsdag van dinsdag).

Zo dadelijk upperbody knallen, met MP/DBSP als main oefening :D

ATG vind ik sws lekkerder squatten dan parallel want als je dan net iets te diep gaat dan lukt 't niet meer xD.

True, ik moet alleen uitkijken dat mijn knieën niet naar binnen gaan staan als ik te diep ga, heb daar wel eens last van bij zware sets :o

Thanks bro :)

Herkenbaar, heb ik dus ook met hammer curls. Dus ik ga het eens incline proberen, misschien voelt dat fijner.
Heb net ff die curls opgezocht, is met kabel (pulley) toch? Ziet er wel goed uit man.
Hammer curl is ook wel voor onderarm volgens mij, maar je brachialis spreek je ook aan. Vandaar dat ik 'm ga doen :D

Ja klopt man ;)
De bayesian curls zouden veel 'beter' moeten zijn dan bar curls, ook vanwege de anti-cheat beweging t.o.v bar curls, is ook de reden dat bar curls er zo goed als uit liggen bij mij. Incline dumbell curls en preacher curls doe ik nu vaak, met heel soms bayesian curl.

Terug
Naar boven