JoeyC
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 537
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 72kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ben jij politie met carnaval of waarom heb je zon guns bij je

Thanks mannen!
Was lekker rustig in de gym door carnaval, dus kon lekker freestylend mijn gang gaan.
Normaal gesproken zal een fullbody (in de cut nu) hooguit 6 oefeningen bevatten.

Was er vanmorgen ook en was inderdaad heerlijk rustig![]()

Pff beste training, nette VPR ook man! Bayesian curl?Hammer curls bevallen wel? Ga die namelijk ook toevoegen aan schema.
Daar schijn je die echte piek mee te creëren, en die mis ik nogal, bij jou is die piek wel goed zichtbaar. #superdude

Sjees, kiek hem goan dan.
Je vooruitgang is echt jaloersmakend man
Kleine tip, persoonlijk reken ik hammer curls nooit als bicep oefening. Doe gewoon bicep oefening en hammercurl als extratje op het einde of reken hem als onderarm oefening![]()

Thanks man
Bayesian curl heb ik hier op dit forum voorbij zien komen, vind hem best lekker maar de incline dumbell curls zijn echt mijn favoriet geworden!
Persoonlijk ben ik niet echt fan van hammer curls, op de een of andere manier voel ik ze niet echt lekker, heb het gevoel dat me onderarmen meer aangesproken worden bij de hammer grip.
Heb ze ook pas iets van 3x gedaan nu, tel ze meer als cheat curls voor mijn doen omdat ik ze slecht voel![]()

ATG vind ik sws lekkerder squatten dan parallel want als je dan net iets te diep gaat dan lukt 't niet meer xD.

Herkenbaar, heb ik dus ook met hammer curls. Dus ik ga het eens incline proberen, misschien voelt dat fijner.
Heb net ff die curls opgezocht, is met kabel (pulley) toch? Ziet er wel goed uit man.
Hammer curl is ook wel voor onderarm volgens mij, maar je brachialis spreek je ook aan. Vandaar dat ik 'm ga doen![]()