XXL Nutrition

Shady's Recomp Log

Nog steeds aan het cutten toch? Hoe gaat het daarmee?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.022
Nog steeds aan het cutten toch? Hoe gaat het daarmee?

Jazeker, jij ook? :)
Heb wat schommelingen gehad begin deze week door de alcohol, begon 1 maart op 87.8kg en zat maandag op 88,2kg. Vanochtend zat ik op 87,1kg dus dat voelde wel goed :D
Merk wel dat ik weinig verbrand als ik een paar dagen niet train omdat ik naast het trainen niet zoveel doe voor de verbranding.

Jazeker, jij ook? :)
Heb wat schommelingen gehad begin deze week door de alcohol, begon 1 maart op 87.8kg en zat maandag op 88,2kg. Vanochtend zat ik op 87,1kg dus dat voelde wel goed :D
Merk wel dat ik weinig verbrand als ik een paar dagen niet train omdat ik naast het trainen niet zoveel doe voor de verbranding.

Okee, jammer dat het wat schommelt, doorzetten he ;) Je komt er wel.
Ikzelf zat op 1900 kcal (onderhoud op 2300 gezet) maar omdat ik naast het trainen eigenlijk niks echt inspannends doe verder, viel ik niet af en kwam zelfs wat bij. Onderhoud opniuew berekend nav mijn echte inspanningen en onderhoud nu op 1900 gezet en cut nu op 1500 kcal. Even wennen, maar hopelijk vliegt het vet er nu wel af.

Misschien ook optie voor jou om daardoor iets lager te zitten omdat je onderhoud daardoor wat lager zal zijn?

Ikzelf zat op 1900 kcal (onderhoud op 2300 gezet) maar omdat ik naast het trainen eigenlijk niks echt inspannends doe verder, viel ik niet af en kwam zelfs wat bij. Onderhoud opniuew berekend nav mijn echte inspanningen en onderhoud nu op 1900 gezet en cut nu op 1500 kcal. Even wennen, maar hopelijk vliegt het vet er nu wel af.

Misschien ook optie voor jou om daardoor iets lager te zitten omdat je onderhoud daardoor wat lager zal zijn?

Cutten moet langzamer jo anders moet je telkens reefeeden omdat je stagneert op 1500kcal en dan ga je naar 1200. Dat overleef je tog nooit swa :S

• #2.028

Dat is wel erg laag, hoop dat je het ermee red! :eek:
Ik zou op rustdagen wat lager kunnen inderdaad, maar het is nu vooral omdat het vakantie is dat ik niks doe.
Met school merk ik dat het wel wat energie vreet, het reizen, op school lopen, het nadenken, en dat soort zaken :p
De dag dat ik train en de dag erna is mijn verbranding erg hoog, dus zou ik op de zondag (zaterdag+zondag rust) iets lager kunnen zitten dan de zaterdag bijvoorbeeld.

Wat een verschil zeg, op trainingsdagen red ik het makkelijk met 2500 kcal maar moet ik een 500 kcal extra eten en op rustdagen heb ik moeite met die 2500 :roflol:
Thanks voor je input, nu snel de bus halen voor een workout! :)

Hahah lastig ja :o Je vind vast wel een manier om goed te cutten ;)

Hell ( V) vrouwen hebben onderhoud van 2000/2500 mannen daar boven meestal.

Ik cut zo nu: onderhoud 2750 kcal.

Eet op trainings dagen 2600 kcal zonder cardio meegerekend en 2350 kcal op rust dagen

manlet he

• #2.038
Lekkere spam boys :D
Ik cut zelf op 3000 kcal op trainingsdagen, the good life :)

Net terug van training.
Upperbody. Trainingsduur 1 uur 20 minuten.

Seated MP
10x20kg
8x40kg
5x50kg
5x65kg easy
0,5x75kg - Damn, zonder werkset van 65kg moest die lukken :o max is momenteel 73kg (staand).
5x65kg
3x67,5kg

Chins [hammer grip]
3x8xBW

Chest dips
8xBW
5xBW+15kg (warm-up)
8xBW+25kg
3xBW+35kg - PR
4xBW+30kg

Incline cable fly superset seated cable rows
12x12,5kg vs 10x47kg
10x17,5kg vs 8x67kg
10x15kg vs 5x77kg
12x12,5kg vs 8x67kg

Incline dumbell curl superset skullcrushers
10x14kg vs 10x29kg
10x14kg vs 8x29kg
8x14kg vs 8x29kg

Feedback & voeding
Lekkere training, kwam wel in tijdnood omdat de main oefening mij erg veel tijd kost met rust erbij.
Supersets waren echt slopend, hield ook maar 1 minuut rust na iedere superset, flink zweten! :D

Voeding staat hierboven aan de pagina.
~2900 kcal (-100)

Morgen LB training waarschijnlijk, zit met een verjaardag dus ff kijken van hoe of wat.

Zweten is goed :D lekkere training hoor! PR erbij, altijd fijn :)

Terug
Naar boven