Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog steeds aan het cutten toch? Hoe gaat het daarmee?

Jazeker, jij ook?
Heb wat schommelingen gehad begin deze week door de alcohol, begon 1 maart op 87.8kg en zat maandag op 88,2kg. Vanochtend zat ik op 87,1kg dus dat voelde wel goed
Merk wel dat ik weinig verbrand als ik een paar dagen niet train omdat ik naast het trainen niet zoveel doe voor de verbranding.
Je komt er wel.Okee, jammer dat het wat schommelt, doorzetten heJe komt er wel.
Ikzelf zat op 1900 kcal (onderhoud op 2300 gezet) maar omdat ik naast het trainen eigenlijk niks echt inspannends doe verder, viel ik niet af en kwam zelfs wat bij. Onderhoud opniuew berekend nav mijn echte inspanningen en onderhoud nu op 1900 gezet en cut nu op 1500 kcal. Even wennen, maar hopelijk vliegt het vet er nu wel af.
Misschien ook optie voor jou om daardoor iets lager te zitten omdat je onderhoud daardoor wat lager zal zijn?
Cutten moet langzamer jo anders moet je telkens reefeeden omdat je stagneert op 1500kcal en dan ga je naar 1200. Dat overleef je tog nooit swa :S

Mijn onderhoud ligt nu op 1900, ik cut dus met 400. Valt best mee.
Niet iedereen zn onderhoud ligt op 3000+![]()
Ja en dan stagneer je ben je niet tevreden ga je nog dieper en dan doe je muscle losing cut.

Okee, jammer dat het wat schommelt, doorzetten heJe komt er wel.
Ikzelf zat op 1900 kcal (onderhoud op 2300 gezet) maar omdat ik naast het trainen eigenlijk niks echt inspannends doe verder, viel ik niet af en kwam zelfs wat bij. Onderhoud opniuew berekend nav mijn echte inspanningen en onderhoud nu op 1900 gezet en cut nu op 1500 kcal. Even wennen, maar hopelijk vliegt het vet er nu wel af.
Misschien ook optie voor jou om daardoor iets lager te zitten omdat je onderhoud daardoor wat lager zal zijn?

Hell ( V) vrouwen hebben onderhoud van 2000/2500 mannen daar boven meestal.
Ik cut zo nu: onderhoud 2750 kcal.
Eet op trainings dagen 2600 kcal zonder cardio meegerekend en 2350 kcal op rust dagen

max is momenteel 73kg (staand).
Na verloop van tijd wel dikkert. Maar hoelang ben je nou al bezig met cutten joh![]()