AndroidHealthClinic

Shady's Recomp Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.961
veel melk/chocomelk gaat ook niet helpen om het honger gevoel te onderdrukken he

beter gewoon vast voedsel

Klopt, chocomelk pak ik vaak op trainingsdagen als post workout wanneer ik voor school train, aangezien we in de les niet mogen eten maar wel drinken.
Normaal op rustdagen een extra kwarkshake voor high protein, maar omdat dit de eerste dag is dat ik onder onderhoud zit lijkt het me niet noodzakelijk om meteen boven de 200 gram eiwitten te zitten dus maar melk gepakt. Wel van plan vanaf volgende week om dat zo te doen.

Ik zal in nieuw schema facepulls ook een kans geven, ik zal het met bands moeten doen. :P reverse flyes voelt niet echt meer zo lekker..
Voer zag er nog wel redelijk uit, bij mij gaat het ook nooit zo clean. Ook tijdens cut had ik wel uitschieters.

Korte training, maar wel netjes! Energie komt wel weer, ik had tijdens cut juist meer energie.

• #1.963
Vandaag weer tren gedaan.

Upperbody. 1 uur 15 minuten.

Chins
8xBW
8xBW
7xBW
7xBW

Bench press
10x30kg
8x50kg
5x70kg
5x90kg
4x92,5kg
4x90kg

Seated cable rows
8x40kg
3x10x57kg

Dumbell shoulder press
8x22kg
3x6x30kg

Dumbell side raises, seated
12x5kg
10x9kg
10x9kg
10x10kg

Incline dumbell curl
10x14kg
10x12kg

Chest press machine
10x59kg
5x77kg
5x90kg
dropset: 5x90kg + 5x77kg + 5x59kg

Feedback & voeding
Prima training, duurde wel weer lang maar ik zit dan met voeding ook op onderhoud op trainingsdagen.
Morgen LB en wat biertjes in de middag.

Voeding:
Pre workout 15:00 - 3 sneden brood met kipfilet, 300ml halfvolle melk
Post workout 20:00 - macaroni + gehakt, 2 pistoletjes kaas, 3 gebakken eieren met 2 sneden brood
Pre sleep 0:00 - Kwarkshake
Totaal 3000 kcal

Ik zal in nieuw schema facepulls ook een kans geven, ik zal het met bands moeten doen. :P reverse flyes voelt niet echt meer zo lekker..
Voer zag er nog wel redelijk uit, bij mij gaat het ook nooit zo clean. Ook tijdens cut had ik wel uitschieters.

Korte training, maar wel netjes! Energie komt wel weer, ik had tijdens cut juist meer energie.

Idee klinkt wel nice eigenlijk, met bands, geen idee wat ermee bedoeld word :p
Ik zit meestal net voor het slapen in de vreetkast te luren en wanneer ik eenmaal iets pak, stop ik niet snel meer.
Dat moet ik wel echt afleren voor de cut, eventueel een kleine meal plannen net voor het slapen anders.

Flinke training hoor. En dat van het eten is herkenbaar. Daarom zorg ik dat ik niks lekkers in huis heb. En ik ga toch niet gauw kwark of boterhammen met pindakaas snacken.

En ik eet savonds voor het slapen een bak kwark. Scheelt ook, dan weet je dat je nog 500 gram moet wegwerken dus gaan snacken is dan niet slim.

• #1.965
Flinke training hoor. En dat van het eten is herkenbaar. Daarom zorg ik dat ik niks lekkers in huis heb. En ik ga toch niet gauw kwark of boterhammen met pindakaas snacken.

En ik eet savonds voor het slapen een bak kwark. Scheelt ook, dan weet je dat je nog 500 gram moet wegwerken dus gaan snacken is dan niet slim.

Ik zit helaas nog niet op kamers, dus het word me niet makkelijk gemaakt haha.
Mijn kwark gooi ik bij melk en whey om er een kwarkshake van te maken, ben niet echt fan van kwark :o
Wel een slimme manier, ik moet gewoon discipline kweken.

Jij alweer getraind ondertussen?

Ik zit helaas nog niet op kamers, dus het word me niet makkelijk gemaakt haha.
Mijn kwark gooi ik bij melk en whey om er een kwarkshake van te maken, ben niet echt fan van kwark :o
Wel een slimme manier, ik moet gewoon discipline kweken.

Jij alweer getraind ondertussen?

Ik vind kwark heerlijk. Laatst eens geprobeerd om mn whey door de kwark te mixen, damn dat was nasty zeg. Chemische zoete smaak haha. Dat was een eenmalig experiment.

Ohja da's dan idd lastig! Ik herken het. Toen ik aan het afvallen was woonde ik ook thuis. Maargoed. Als je het echt wil dan lukt het je wel. Bij mij was de truc om me 1X pw wat te snacken te gunnen. En op een gegeven moment kon ik de kast gewoon opentrekken en alle verleiding weerstaan.

Nee deze week wil het allemaal ff niet helaas. Hoop randzaken die mij vooral mentaal bezig houden. Lig savonds gesloopt op de bank. Moet ff opladen weer en volgende week ga ik weer knallen. Vanaf maandag komen de logjes weer :)

Discipline :rolleyes:

Kun je wel zeggen. Maar ik woon alleen. Dus waarom zou ik het überhaupt in huis halen als ik het toch niet eet? Als ik onverwacht bezoek krijg dan kan ik ook alleen maar water aanbieden haha, want ik drink verder geen frisdrank. Supermarkt zit om de hoek dus Np.

• #1.969
Ik vind kwark heerlijk. Laatst eens geprobeerd om mn whey door de kwark te mixen, damn dat was nasty zeg. Chemische zoete smaak haha. Dat was een eenmalig experiment.

Ohja da's dan idd lastig! Ik herken het. Toen ik aan het afvallen was woonde ik ook thuis. Maargoed. Als je het echt wil dan lukt het je wel. Bij mij was de truc om me 1X pw wat te snacken te gunnen. En op een gegeven moment kon ik de kast gewoon opentrekken en alle verleiding weerstaan.

Nee deze week wil het allemaal ff niet helaas. Hoop randzaken die mij vooral mentaal bezig houden. Lig savonds gesloopt op de bank. Moet ff opladen weer en volgende week ga ik weer knallen. Vanaf maandag komen de logjes weer :)

Degene die ik maak zijn:
- 300 ml melk
- 250 gram kwark
- 1,5 scoop whey

Heeft een beetje de structuur van yoghurt, terwijl die de smaak van je whey heeft :)
Met 1 scoop red je het ook, maar proef je de whey een stuk minder. Gelijk 60 gram eiwitten in zo'n shake ;)
Vanaf maandag? Tijdens carnaval? :eek:

Ik zou het gewoon moeten redden om de verleiding te weerstaan, even een omschakeling maken aangezien ik een tijdje aan de dirty bulk heb gezeten.

---------- Toegevoegd 28 February 2014 om 00:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst 27 February 2014 om 23:35 ----------

Wat is dat? Kun je het eten?

Kun je wel zeggen. Maar ik woon alleen. Dus waarom zou ik het überhaupt in huis halen als ik het toch niet eet? Als ik onverwacht bezoek krijg dan kan ik ook alleen maar water aanbieden haha, want ik drink verder geen frisdrank. Supermarkt zit om de hoek dus Np.

Begrijpelijk. Maar lekkere dingen kunnen op zich geen kwaad tijdens cutten, maar met mate. Ik eet regelmatig lekkere dingen maar je moet er wel wat voor over hebben :p

Wat is dat? Kun je het eten?

:roflol: Touché

myron bench

Idee klinkt wel nice eigenlijk, met bands, geen idee wat ermee bedoeld word :p
Ik zit meestal net voor het slapen in de vreetkast te luren en wanneer ik eenmaal iets pak, stop ik niet snel meer.
Dat moet ik wel echt afleren voor de cut, eventueel een kleine meal plannen net voor het slapen anders.

Haha :roflol:bands = weerstandsbanden doen. Zoals deze:
Dat heb ik ook wel eens man, maar nooit voor het slapen gaan. Een kleine meal inplannen is dan verstandiger.
Je bent nu zeker alweer aan het aftellen tot je volgende bulk :roflol:

Lekkere training, sterke bench ook weer!

• #1.974
Vanochtend weer training gehad, was nog niet heel fit.

Lowerbody. Traningsduur 1 uur.

Calf press @ leg press machine
10x105kg
12x125kg
10x145kg
10x165kg
8x185kg
Dropset: 10x165kg - 10x145kg - 8x125kg

Squat
10x40kg
5x60kg
5x87,5kg
5x87,5kg
3x90kg - geen zin in 5 reps, vandaar

Seated leg curl
10x45kg
7x65kg
8x55kg
8x55kg

Planks 3x 1 minuut

Leg extensions
10x75kg
8x105kg
8x125kg
7x125kg
9x115kg

Calf press @ hack squat
10x100kg
10x110kg
8x130kg
8x130kg

Feedback & voeding
Prima training.

Ging na school langs bij een kerel die reeds is gestopt met de opleiding, hij heeft nu een bar gebouwd thuis.
Paar mensen uit de klas gingen er ook heen.
Dat feel wanneer je om 21:00 uur op vrijdagavond naar de klote bent :o
Zo me bed al in denk ik.

Pre workout: Whey shake
Post workout: Protein bar, 0,5 liter melk, 200 gram goudbeertjes
Later: 3 liter bier
Nu: Kwarkshake + 2 sneden brood
Pre-sleep: Kwarkshake

:roflol:

****ing epic bench press bro.

pardon my french.

Thanks broski's, bench zit redelijk stabiel nog :)

Haha :roflol:bands = weerstandsbanden doen. Zoals deze:
Dat heb ik ook wel eens man, maar nooit voor het slapen gaan. Een kleine meal inplannen is dan verstandiger.
Je bent nu zeker alweer aan het aftellen tot je volgende bulk :roflol:

Lekkere training, sterke bench ook weer!

Ah, nog nooit gezien die dingen :P
Stiekem ben ik deze week nog aardig aan het bulken :roflol:
Had al zo'n vermoeden dus vandaar dat ik deze week op onderhoud heb gezet en volgende week pas cutten :o Thanks man :)

Nice training weer! En succes alvast met cutten, hoop dat het je niet te zwaar gaat vallen!

Haha dan ken je ze nu :D
Know that feeling, zo ging mijn allereerste poging tot cutten alleen maar..
Eerste week op onderhoud is alleen maar bevordelijk man, dat ga ik ook doen wanneer ik moet cutten. ;)

Lekkere train bro! Squat is voor jou matuurlijk niet wat het is geweest, maar ik ben jelly op jou squat :P
En wat maakt planks voor jou superieur tegenover andere oefeningen voor abs?

Nice trains! slaap lekker!! zal vast we lukken! :D

Aardige training hoor :) nog iets bijzonders gebeurd ?
Groetjes,

Laatst bewerkt:
Hey homie ben je mij vergeten ofzo :janken:

na je training 3L bier.. alles voor niks :P

toch nog goede training. Heavy calf press en Leg extensions

Terug
Naar boven