AndroidHealthClinic

Shady's Recomp Log

Lekkere training, jammer van die 1x75 fail!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.043
Gewoon doorgaan :) maar dat doe je vast wel hehe

Nice train! die 75 kg komt wel.
goed focus en je pakt hem! ;)

5x65kg easy? is this real life?

• #2.047
Gewoon doorgaan :) maar dat doe je vast wel hehe

Jij ook hé, nog steeds geen nieuwe training gespot in je logje ;)

Nice train! die 75 kg komt wel.
goed focus en je pakt hem! ;)

Thanks! Moet lukken inderdaad.

5x65kg easy? is this real life?

Hehe, eerste werkset van de dag gaat altijd lekker bij mij man maar als ik all out ga houd ik te weinig over voor de volgende werksets, vandaar gestopt bij 5 reps.
Volgende keer miss 3x70 of 1x75 proberen :)

Vanavond weer Shady!

Prima mp nog man. Zou sws als je voor pr gaat die naar voren halen, en dan daarna nog wat volume draaien ;)

Sterke presses man, die 75 zit er vast nog wel in voor de volgende keer! Staar je niet te veel blind op PR's tijdens cut, maar het is zeker niet onmogelijk.. gewoon eruit halen wat er nog in zit! :thumb:

En wtf @ cutten op 3000 :roflol: Ik heb zelfs op 1700 gezeten.

• #2.052
Vandaag lowerbody gedaan, filmpje van squat laten maken.
Trainingsduur: 1 uur.

Squat
10x40kg
5x60kg
3x80kg
3x97,5kg
3x97,5kg
3x97,5kg (filmpje):

Leg extensions
10x80kg
8x125kg
6x135kg
8x125kg

Seated leg curl
8x65kg
7x75kg - pr :o
10x65kg
8x65kg

Calf press/toe press @ leg press machine
10x85kg + 5x105kg
15x115kg
10x125kg
10x135kg
8x155kg
8x165kg
5x185kg

Planks
1,5 minuut
1 minuut
1 minuut
1 minuut

Feedback & voeding
Niks bijzonders, voelde prima.
Squat volgende keer richting de 3x100kg pompen en vervolgens terug naar 5-reppers.

Voeding:
Meal 1. (pre-workout) 3 gebakken eieren + 2 sneden brood + 300 ml halfvolle melk
Meal 2. (post-workout) afvalshake met 300ml halfvolle melk, 2 broodjes kipfilet, banaan
Meal 3. (post-workout) Rijst met kipsaté + 400 ml halfvolle melk
Meal 4. (pre-sleep) kwarkshake
Totaal 2900/170p/70f

Wel wat hoog in vetten, maar het kan allemaal goed.

---------- Toegevoegd om 19:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:31 ----------

Prima mp nog man. Zou sws als je voor pr gaat die naar voren halen, en dan daarna nog wat volume draaien ;)

Thanks man :)
Klopt, ik kwam pas op het (gekke) idee na mijn eerste werkset, dere improvisaties :roflol:

Sterke presses man, die 75 zit er vast nog wel in voor de volgende keer! Staar je niet te veel blind op PR's tijdens cut, maar het is zeker niet onmogelijk.. gewoon eruit halen wat er nog in zit! :thumb:

En wtf @ cutten op 3000 :roflol: Ik heb zelfs op 1700 gezeten.

Thanks Johan, pr's in de cut lijkt me niet echt mijn ding :p
Probeer er nu nog één te zetten op de MP, nu ik nog geen last heb van het calorietekort :o
Morgen all you can eat restaurant (lees:vreetschuur) , feels bad already.

Prima squats! Goede diepte en uitvoering!

Mooie train en nice die video. Je gaat lekker diep! In ieder geval niet die halve squats die ik vaak zie bij ons. :)

Kan filmpje helaas niet zien op mobiel :( maar zo te horen aan de rest voer je die lekker diep uit, beter hoor! Jij begint met 40 en ik eindig met 40 haha!

Gvd gaikert. Ga is PL doen joh daar ga jij ver mee komeu.

Zak je altijd zo snel bij het squatten?

• #2.058
Prima squats! Goede diepte en uitvoering!

Thanks D, goed om te horen! :)
De ene keer heb ik mijn knieën verder uit elkaar staan dan de andere keer, dit keer stonden ze voor mijn doen wel ver uit elkaar, zo voel ik de hamstrings meer.
Zodra ik de knieën minder ver uit elkaar zet voel ik het meer in de quads.

Mooie train en nice die video. Je gaat lekker diep! In ieder geval niet die halve squats die ik vaak zie bij ons. :)

Bedankt, ik zie de halve squats ook vaak voorbij komen :o

Kan filmpje helaas niet zien op mobiel :( maar zo te horen aan de rest voer je die lekker diep uit, beter hoor! Jij begint met 40 en ik eindig met 40 haha!

Niet in zo'n flashy broekje als jij tho :o
Wel toevallig, heb deze trainingsbroek al een hele lang niet meer aangehad en vandaag weer uit de kast getrokken omdat me andere broekjes in de was lagen.
Maar jij doet 8 reps, als ik dat zou doen, zou het gewicht gelijk zakken richting de 75kg haha.

Gvd gaikert. Ga is PL doen joh daar ga jij ver mee komeu.

Neejoh gekkie dan heb ik zo weer een blessure te pakken op die hoge gewichten met mijn eigenwijze kop. Wel een leuk idee voor in de toekomst, oefening zoals yoke en farmers walk lijken mij wel mijn ding maar kan helaas niet in de gym bij ons.

Zak je altijd zo snel bij het squatten?

Eerlijk gezegd is het bij de meeste oefeningen vaak verschillend, BP/MP doe ik de laatste tijd wel gecontroleerd (lange TUT?).
In het algemeen bij het squatten probeer ik wel redelijk vlot te zakken, geloof dat langzaam zakken en explosief omhoog vaak over geschreven word, maar aangezien ik niet explosief omhoog kan komen op minder dan 5 reps (high weight), doe ik ze maar omgekeerd :o

squats zien er gewoon goed uit man

Terug
Naar boven