Fitness Seller

Shady's Recomp Log

Sterke MP inderdaad! Gaat zo hoog cutten niet ontzettend langzaam? Wel mooi voor krachtbehoud natuurlijk...

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.062
Sterke MP inderdaad! Gaat zo hoog cutten niet ontzettend langzaam? Wel mooi voor krachtbehoud natuurlijk...

Thanks man :)
Het valt wel mee, mijn onderhoud is 3000.
Rustdagen zit ik -500 en trainingsdagen op onderhoud maar verbrand ik alsnog ~500 kcal, wat neerkomt op -3500 kcal per week (circa 2kg vet verlies per maand).
Ook wel een beetje vanwege het krachtverlies/spierverlies dat ik niet lager dan 600 kcal wil gaan per dag, zolang het niet nodig is.

Thanks Johan, pr's in de cut lijkt me niet echt mijn ding :p
Probeer er nu nog één te zetten op de MP, nu ik nog geen last heb van het calorietekort :o
Morgen all you can eat restaurant (lees:vreetschuur) , feels bad already.

Ik zette tijdens cut juist veel PR's. :p
Nee dan lukt het nog wel, die ene PR moet er nog wel in zitten de eerst komende weken. ;)
Haha :roflol: Dat soort dingen plande ik in met refeeds.. Maar met jou onderhoud zou ik mij daar niet druk om maken!

Lekkere training man!! Squat ziet er smooth uit, beweging is mooi vloeiend. :)
En wtf @ die planks, heb het geprobeerd.. halve minuut was voor mij al killing haha

• #2.064
Ik zette tijdens cut juist veel PR's. :p
Nee dan lukt het nog wel, die ene PR moet er nog wel in zitten de eerst komende weken. ;)
Haha :roflol: Dat soort dingen plande ik in met refeeds.. Maar met jou onderhoud zou ik mij daar niet druk om maken!

Lekkere training man!! Squat ziet er smooth uit, beweging is mooi vloeiend. :)
En wtf @ die planks, heb het geprobeerd.. halve minuut was voor mij al killing haha

Ach je weet maar nooit, hoop dat het bij mij ook nog lukt :P
Thanks man :)
Planks zijn sowieso killing, vooral bij de 3e of 4e set brand het enorm door.
Wil nog wel eens stiekem 5 seconde afraffelen omdat ik het beu ben :o

Er zal vast wel eens een PR in zitten, gewoon niet te hoge verwachtingen hebben. :)
Haha dat kan ik mij voorstellen, abs brandde als de ziekte bij mij :P
Moet ze maar eens wat vaker buiten schema om doen, ook een kwestie van wennen natuurlijk.

• #2.066
Er zal vast wel eens een PR in zitten, gewoon niet te hoge verwachtingen hebben. :)
Haha dat kan ik mij voorstellen, abs brandde als de ziekte bij mij :P
Moet ze maar eens wat vaker buiten schema om doen, ook een kwestie van wennen natuurlijk.

Komt goed, thanks voor je input :)

Vandaag cheat dag, moeder is namelijk jarig.
Ontbijt was een stuk taart, vanavond all you can eat bij de wok :meal:
Tussendoor nog ff kwarkshake en voor het slapen ook, om toch genoeg eiwitten binnen te krijgen.

Lekkere training Shady en die squats zien er prima uit!
Vind je fijner ja om de bar wat hoger op de rug te hebben?

Tussendoor nog ff kwarkshake en voor het slapen ook, om toch genoeg eiwitten binnen te krijgen.

Inmiddels al begonnen aan je cut? :P

Geniet ervan, en gefeliciteerd man!
Nice, klinkt goed! bij de wok kom je ook vast wel aan je eiwitten. Lekker bunkeren :D

• #2.070
Zojuist terug van all you can eat, was een ander restaurant dan normaal met redelijk weinig keuze.
7 biefstukjes op, 4 lappen kipfilet en 4 varkenshaasjes, met 12 bolletjes chocolade ijs op het eind.
Paar biertjes en wat cola erbij, heerlijk!
Die gezichten als je als voorgerecht aan komt lopen met 4 biefstukken :o
Zelfs nog het nummer van een meisje gekregen terwijl ik een biefstuk aan het eten was, serveerster gaf me een kaartje met het nummer erop en de boodschap dat het meisje buiten stond, maar was te druk met eten :roflol: Misschien morgen eens een berichtje sturen ofzo, ze heeft de zwarte band dus uitkijken wat ik ga zeggen.

Lekkere training Shady en die squats zien er prima uit!
Vind je fijner ja om de bar wat hoger op de rug te hebben?

Thanks man! :)
Heb de low bar squat pas 1x geprobeerd eigenlijk, ik weet dat de hoek dan wat anders is maar ik had wat moeite om de stang juist vast te houden, als die wat lager ligt.

Inmiddels al begonnen aan je cut? :P

Eerste week voorbij nu, van 87.8kg naar 87.1kg maar zal nu wel weer richting de 88kg zijn gestegen :o
Volgens mij cut ik ook niet helemaal juist, mijn onderhoud is 3000 kcal inclusief sporten, dus dan zou ik op 3000 kcal op trainingsdagen, op onderhoud zitten, in plaats van -500 aangezien sport factor erbij is gerekend.
Zo verdomd slecht in rekenen dat ik helemaal in de war raak, des te meer ik erover nadenk.

Geniet ervan, en gefeliciteerd man!
Nice, klinkt goed! bij de wok kom je ook vast wel aan je eiwitten. Lekker bunkeren :D

Thanks bro :D
Eiwitten had ik na mijn eerste ronde al compleet, maar er was niet veel vleeskeuze en dat is het enige dat ik eet zowat :P Voor friet en rijst ga ik wel naar de supermarkt, bij een all you can eat stack ik het high quality meat. Tent was ook niet zo blij met mij geloof ik :o

Zojuist terug van all you can eat, was een ander restaurant dan normaal met redelijk weinig keuze.
7 biefstukjes op, 4 lappen kipfilet en 4 varkenshaasjes, met 12 bolletjes chocolade ijs op het eind.
Paar biertjes en wat cola erbij, heerlijk!
Die gezichten als je als voorgerecht aan komt lopen met 4 biefstukken :o
Zelfs nog het nummer van een meisje gekregen terwijl ik een biefstuk aan het eten was, serveerster gaf me een kaartje met het nummer erop en de boodschap dat het meisje buiten stond, maar was te druk met eten :roflol: Misschien morgen eens een berichtje sturen ofzo, ze heeft de zwarte band dus uitkijken wat ik ga zeggen.

Gainzzzzz
En nice @nummer :p Aan een zwarte band heb je trouwens weinig als de ander kei sterruk is

Eerste week voorbij nu, van 87.8kg naar 87.1kg maar zal nu wel weer richting de 88kg zijn gestegen :o
Volgens mij cut ik ook niet helemaal juist, mijn onderhoud is 3000 kcal inclusief sporten, dus dan zou ik op 3000 kcal op trainingsdagen, op onderhoud zitten, in plaats van -500 aangezien sport factor erbij is gerekend.
Zo verdomd slecht in rekenen dat ik helemaal in de war raak, des te meer ik erover nadenk.

Verwarring :nut: Dunno hoe het precies zit, maar voor mij werkt hetgeen je beschreef wel. Rustdagen onderhoud -500 (ongeveer) en trainingsdagen onderhoud, sporten gaat daarvan af dus zou je alsnog een tekort moeten creëren.
En anders kan je altijd het onderhoud pakken die je hebt uitgerekend, dat x7 doen en dan bepalen hoe je het weektotaal verdeeld over trainings- en rustdagen.

Pics or it didn't happen!
En you sure dat een band het zwarte was ?:rolleyes:

• #2.073
Gainzzzzz
En nice @nummer :p Aan een zwarte band heb je trouwens weinig als de ander kei sterruk is

Verwarring :nut: Dunno hoe het precies zit, maar voor mij werkt hetgeen je beschreef wel. Rustdagen onderhoud -500 (ongeveer) en trainingsdagen onderhoud, sporten gaat daarvan af dus zou je alsnog een tekort moeten creëren.
En anders kan je altijd het onderhoud pakken die je hebt uitgerekend, dat x7 doen en dan bepalen hoe je het weektotaal verdeeld over trainings- en rustdagen.

Thanks voor je input Vince, appreciate it ;)
Voor mij werkte het inderdaad ook wel, ook al had ik wat schommelingen en is het nu nog te kort duur om een conclusie te trekken.
Ga het gewoon nog even aanhouden zo en kijken wat aankomende week gaat doen :)
Verlagen op trainingsdagen is geen probleem dus kan altijd nog gaan schrappen later.

---------- Toegevoegd om 23:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:03 ----------

Pics or it didn't happen!
En you sure dat een band het zwarte was ?:rolleyes:

Zal je morgen of dadelijk wel een pic showen :P Ze is wel (half) buitenlands geloof ik.
Let's hang.

Aiightt ouwe hosselaar.

Thanks bro :D
Eiwitten had ik na mijn eerste ronde al compleet, maar er was niet veel vleeskeuze en dat is het enige dat ik eet zowat :P Voor friet en rijst ga ik wel naar de supermarkt, bij een all you can eat stack ik het high quality meat. Tent was ook niet zo blij met mij geloof ik :o

Nice! Dat kan echt een vieze tegenvaller zijn. Ik kom ook altijd voor het vlees met dat soort dingen..
Met mij en mijn familie zijn ze ook nooit blij, wij gaan allemaal voor het vlees. Moeten ze om de kwartier bijvullen :roflol:

• #2.075
Nice! Dat kan echt een vieze tegenvaller zijn. Ik kom ook altijd voor het vlees met dat soort dingen..
Met mij en mijn familie zijn ze ook nooit blij, wij gaan allemaal voor het vlees. Moeten ze om de kwartier bijvullen :roflol:

Meat all the way :meal:

Vanochtend was me gewicht gewoon weer 87.1kg, zelfde als gisteren ochtend dus :o
Naast de all you can eat ook maar 1 stuk taart op en een kwarkshake, heb de kwarkshake voor het slapen geskipt. Wel paar mini muffins op thuis, na de all you can eat.
Still on track!

Voeding vandaag:
Meal 1. energy drink, Kwarkshake (600/60p)
Meal 2. 3 eieren 2 sneden brood, 0,5 liter halfvolle melk (550/40p)
Meal 3. Spinazie, aardappelen, kipfilet, glas melk (650/40p)
Meal 4. Kwarkshake (500/60p)
Totaal 2300/200p/50f

Laatst bewerkt:
Die laatste kwarkshake gewoon met whey of met casseine?
Eten ziet er prima uit verder, ik zou alleen liever wat eten ipv die melk. Maar ik neem mn whey dan wel weer met melk, jij wss met water?
Wat voor energy trouwens, die goedkope?

• #2.077
Die laatste kwarkshake gewoon met whey of met casseine?
Eten ziet er prima uit verder, ik zou alleen liever wat eten ipv die melk. Maar ik neem mn whey dan wel weer met melk, jij wss met water?
Wat voor energy trouwens, die goedkope?

Ik pak de kwarkshakes met whey, casseine heb ik nog nooit geprobeerd eigenlijk.
Melk is om de eiwitten bij de maaltijden op te vullen richting de 50 gram, ben 's avonds in het weekend vaak weg na 20:00 dus dan eet ik niks tot de kwarkshake als pre-sleep.
Golden power, vind dat veruit de beste :p

Net trouwens nog een stuk taart op dus de melk vervalt toch wel voor vandaag.

Hahaha oke :p Monster (groene) is imo de beste van de duurdere energy drinks. Van de 30ct blikjes Slammers

• #2.079
Schema voor in de cut voorlopig.
Main oefeningen op 3x5, squat wissel ik af met 3x5 en 3x3 per training.

Maandag (UB)
BP
Chest press machine
Chins
DBSP
One arm db row
incline dumbell curls

Dinsdag (LB)
Squat
Seated leg curl
Leg extensions
Calf press [hack squat machine]
Planks

Donderdag (UB)
Seated MP
Chins
(Incline) db press
Seated cable row
Face pulls
CGBP

Vrijdag (LB)
Squat
Leg extensions
Seated leg curl
Calf press [leg press machine]
Planks

Hoe lang rust houd je tussen je sets? Voordeel van kleine sets is dat je ook geen uren in de sportschool staat en alsnog veel oefeningen kunt doen.

Doe je je cut dmv kcal inname of cardio?

Terug
Naar boven