Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sterke MP inderdaad! Gaat zo hoog cutten niet ontzettend langzaam? Wel mooi voor krachtbehoud natuurlijk...

Thanks Johan, pr's in de cut lijkt me niet echt mijn ding
Probeer er nu nog één te zetten op de MP, nu ik nog geen last heb van het calorietekort
Morgen all you can eat restaurant (lees:vreetschuur) , feels bad already.

Dat soort dingen plande ik in met refeeds.. Maar met jou onderhoud zou ik mij daar niet druk om maken!
Ik zette tijdens cut juist veel PR's.
Nee dan lukt het nog wel, die ene PR moet er nog wel in zitten de eerst komende weken.
HahaDat soort dingen plande ik in met refeeds.. Maar met jou onderhoud zou ik mij daar niet druk om maken!
Lekkere training man!! Squat ziet er smooth uit, beweging is mooi vloeiend.
En wtf @ die planks, heb het geprobeerd.. halve minuut was voor mij al killing haha

Er zal vast wel eens een PR in zitten, gewoon niet te hoge verwachtingen hebben.
Haha dat kan ik mij voorstellen, abs brandde als de ziekte bij mij
Moet ze maar eens wat vaker buiten schema om doen, ook een kwestie van wennen natuurlijk.

Komt goed, thanks voor je input
Vandaag cheat dag, moeder is namelijk jarig.
Ontbijt was een stuk taart, vanavond all you can eat bij de wok
Tussendoor nog ff kwarkshake en voor het slapen ook, om toch genoeg eiwitten binnen te krijgen.

Komt goed, thanks voor je input
Vandaag cheat dag, moeder is namelijk jarig.
Ontbijt was een stuk taart, vanavond all you can eat bij de wok
Tussendoor nog ff kwarkshake en voor het slapen ook, om toch genoeg eiwitten binnen te krijgen.

Misschien morgen eens een berichtje sturen ofzo, ze heeft de zwarte band dus uitkijken wat ik ga zeggen.Lekkere training Shady en die squats zien er prima uit!
Vind je fijner ja om de bar wat hoger op de rug te hebben?

Geniet ervan, en gefeliciteerd man!
Nice, klinkt goed! bij de wok kom je ook vast wel aan je eiwitten. Lekker bunkeren![]()

Voor friet en rijst ga ik wel naar de supermarkt, bij een all you can eat stack ik het high quality meat. Tent was ook niet zo blij met mij geloof ik 
Zojuist terug van all you can eat, was een ander restaurant dan normaal met redelijk weinig keuze.
7 biefstukjes op, 4 lappen kipfilet en 4 varkenshaasjes, met 12 bolletjes chocolade ijs op het eind.
Paar biertjes en wat cola erbij, heerlijk!
Die gezichten als je als voorgerecht aan komt lopen met 4 biefstukken
Zelfs nog het nummer van een meisje gekregen terwijl ik een biefstuk aan het eten was, serveerster gaf me een kaartje met het nummer erop en de boodschap dat het meisje buiten stond, maar was te druk met etenMisschien morgen eens een berichtje sturen ofzo, ze heeft de zwarte band dus uitkijken wat ik ga zeggen.
Aan een zwarte band heb je trouwens weinig als de ander kei sterruk isEerste week voorbij nu, van 87.8kg naar 87.1kg maar zal nu wel weer richting de 88kg zijn gestegen
Volgens mij cut ik ook niet helemaal juist, mijn onderhoud is 3000 kcal inclusief sporten, dus dan zou ik op 3000 kcal op trainingsdagen, op onderhoud zitten, in plaats van -500 aangezien sport factor erbij is gerekend.
Zo verdomd slecht in rekenen dat ik helemaal in de war raak, des te meer ik erover nadenk.
Dunno hoe het precies zit, maar voor mij werkt hetgeen je beschreef wel. Rustdagen onderhoud -500 (ongeveer) en trainingsdagen onderhoud, sporten gaat daarvan af dus zou je alsnog een tekort moeten creëren. Zelfs nog het nummer van een meisje gekregen terwijl ik een biefstuk aan het eten was, serveerster gaf me een kaartje met het nummer erop en de boodschap dat het meisje buiten stond, maar was te druk met etenMisschien morgen eens een berichtje sturen ofzo, ze heeft de zwarte band dus uitkijken wat ik ga zeggen.

Gainzzzzz
En nice @nummerAan een zwarte band heb je trouwens weinig als de ander kei sterruk is
VerwarringDunno hoe het precies zit, maar voor mij werkt hetgeen je beschreef wel. Rustdagen onderhoud -500 (ongeveer) en trainingsdagen onderhoud, sporten gaat daarvan af dus zou je alsnog een tekort moeten creëren.
En anders kan je altijd het onderhoud pakken die je hebt uitgerekend, dat x7 doen en dan bepalen hoe je het weektotaal verdeeld over trainings- en rustdagen.

Pics or it didn't happen!
En you sure dat een band het zwarte was ?![]()
Ze is wel (half) buitenlands geloof ik.Zelfs nog het nummer van een meisje gekregen terwijl ik een biefstuk aan het eten was, serveerster gaf me een kaartje met het nummer erop en de boodschap dat het meisje buiten stond, maar was te druk met etenMisschien morgen eens een berichtje sturen ofzo, ze heeft de zwarte band dus uitkijken wat ik ga zeggen.
Thanks bro
Eiwitten had ik na mijn eerste ronde al compleet, maar er was niet veel vleeskeuze en dat is het enige dat ik eet zowatVoor friet en rijst ga ik wel naar de supermarkt, bij een all you can eat stack ik het high quality meat. Tent was ook niet zo blij met mij geloof ik
![]()

Nice! Dat kan echt een vieze tegenvaller zijn. Ik kom ook altijd voor het vlees met dat soort dingen..
Met mij en mijn familie zijn ze ook nooit blij, wij gaan allemaal voor het vlees. Moeten ze om de kwartier bijvullen![]()

Die laatste kwarkshake gewoon met whey of met casseine?
Eten ziet er prima uit verder, ik zou alleen liever wat eten ipv die melk. Maar ik neem mn whey dan wel weer met melk, jij wss met water?
Wat voor energy trouwens, die goedkope?