AndroidHealthClinic

Shady's Recomp Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.101
Vandaag voor school even lowerbody gedaan.

Squats
10x40kg
5x60kg
3x80kg
3x3x100kg
Ga weer met 5 reps werken, begin op 92,5kg

Seated leg curl
8x65kg
5x75kg
5x75kg
5x75kg
10x68kg

Leg extensions
10x105kg
6x145kg (full stacked)
6x145kg (full stacked)
6x145kg (full stacked)
8x125kg

Calf press @ leg press machine
10x105kg
10x135kg
10x155kg
8x175kg
6x195kg
12x165kg

Feedback & voeding
Niets bijzonders, redelijk korte training omdat ik voor school nog even van het weer wou genieten :)
Ook nog even contact gezocht met het meisje waar ik het telefoonnummer van kreeg dit weekend, ben gelijk uitgedaagd voor een squat challenge die binnenkort plaats zal vinden :o

Voeding:
Meal 1. (pre-workout) 3 gebakken eieren + 2 sneden brood + 300 ml halfvolle melk
Meal 2. (post-workout) Liter chocomelk, 3 broodjes kip,
Meal 3. (post-workout) Macaroni met gehakt
Meal 4. (pre-sleep) Kwarkshake
Totaal 2900/170p/50f

Mooie training weer :) Flinke gewichten ook.

Zekers weer een lekkere training!

Thanks all :)
MP gaat lekker na borst gedaan te hebben, ben ik zeer blij mee, borst na schouder is echt waardeloos.

Mooie gewichten op paused bench press, en lekker die seated MP :thumbs:
Thanks man, had lichte steken in me schouder bij het uittillen van de bar bij seated MP, wel ff mee uitkijken.
Mocht ik er geen last van hebben, ga ik 5x67,5kg of 3x70kg eens proberen, waarschijnlijk RPT-style.

Wat johannes zegt, goeie paused bp
:roflol:

Lekkere training weer! Ach een korte training is beter dan geen training toch? Vind je dat niet irritant met die legextensions, dat het gewicht niet hoger gaat? Kun je er geen schijf bij aanhangen ofzo?

En dan heb je wel een blijvertje te pakken zeg ;) Gelijk squatten samen, wat wil je nog meer?

IN b4 eruit gesquat worden door chick :P

Zijn beste gewichten voor de ochtend :)

• #2.104
Damn ik kom er nu achter dat ik 6 maanden lang mijn post workout meal van macaroni en gehakt verkeerd heb ingeschat :o Telde er 650 kcal voor met low fat, maar ik pak er 300 gram gehakt bij (60 gram vet!).
Overigens is het 1000 kcal in plaats van 650, damn it....
Wel een flink probleem dat het zoveel vetten zijn, kip met rijst pak ik namelijk ook saus bij waardoor het minstens 40 gram vetten bevat. Even een nieuwe post workout meal bedenken eventueel, of eieren op trainingsdagen laten vervallen samen met 100 gram gehakt, om de vetten onder controle te houden.

Lekkere training weer! Ach een korte training is beter dan geen training toch? Vind je dat niet irritant met die legextensions, dat het gewicht niet hoger gaat? Kun je er geen schijf bij aanhangen ofzo?

En dan heb je wel een blijvertje te pakken zeg ;) Gelijk squatten samen, wat wil je nog meer?

Thanks Moess :)
Mijn trainingen in de cut zijn eigenlijk vrij simpel; ik richt mezelf niet op spiergroei dus ik kap trainingen sneller af, het enige wat ik verlies is dat ik iets minder kcal verbrand, maar dan eet ik gewoon minder, dus geen biggie.
En we gaan het zien haha, klinkt allemaal veel te makkelijk dus hoop dat het wat is ;)

IN b4 eruit gesquat worden door chick :P

Zijn beste gewichten voor de ochtend :)

:roflol:
Ben benieuwd man, 50kg squat was easy zei ze, maar zie der niet snel een 80kg+ pakken :p
De prijs staat ook al vast, dus ik ga sowieso niet verliezen, desnoods knal ik er een PR uit :roflol:
Thanks man, squats werden wel heavy as f*ck!

Wel even haar techniek van voor en achteren goed controleren he ;p
Spotten waar nodig (elke rep dus xD)

Damn ik kom er nu achter dat ik 6 maanden lang mijn post workout meal van macaroni en gehakt verkeerd heb ingeschat :o Telde er 650 kcal voor met low fat, maar ik pak er 300 gram gehakt bij (60 gram vet!).
Overigens is het 1000 kcal in plaats van 650, damn it....
Wel een flink probleem dat het zoveel vetten zijn, kip met rijst pak ik namelijk ook saus bij waardoor het minstens 40 gram vetten bevat. Even een nieuwe post workout meal bedenken eventueel, of eieren op trainingsdagen laten vervallen samen met 100 gram gehakt, om de vetten onder controle te houden.

Neem dan extra mager rundergehakt, neem aan dat je nu half om half neemt? varkensvlees is vetter dan rundervlees.

Wel even haar techniek van voor en achteren goed controleren he ;p
Spotten waar nodig (elke rep dus xD)

Hahaha, ja dat is wel heel belangrijk, zou echt erg zijn als ze het verkeerd doet, of het niet meer houd. veiligheid voor alles. Dus idd iedere rep er dicht op, zal ze vast waarderen ;)

• #2.107
Neem dan extra mager rundergehakt, neem aan dat je nu half om half neemt? varkensvlees is vetter dan rundervlees.

Hahaha, ja dat is wel heel belangrijk, zou echt erg zijn als ze het verkeerd doet, of het niet meer houd. veiligheid voor alles. Dus idd iedere rep er dicht op, zal ze vast waarderen ;)

Thanks voor de tip, helpt me gelijk uit de brand! :)
Extra mager bevat 15 gram vet per 100 gram, terwijl mager van AH merk 12 gram vet bevat per 100 gram haha.
Maar 12 gram vet per 100 gram doe ik het voor, verlaag ik die 300 gram naar de 200 gram en voilá!

Zij heeft er meer zin in dan ik, heb ik al gemerkt. Als ik dit nog verpruts ben ik wel heel slecht :o

Thanks voor de tip, helpt me gelijk uit de brand! :)
Extra mager bevat 15 gram vet per 100 gram, terwijl mager van AH merk 12 gram vet bevat per 100 gram haha.
Maar 12 gram vet per 100 gram doe ik het voor, verlaag ik die 300 gram naar de 200 gram en voilá!

Zij heeft er meer zin in dan ik, heb ik al gemerkt. Als ik dit nog verpruts ben ik wel heel slecht :o

Oh dat is apart van dat extra mager en mager. Ik heb er eigenlijk nog nooit zo op gelet, zal de volgende x eens doen. Neem zelf altijd gewoon mager rundergehakt. extra mager alleen als het in de aanbieding is. Maar is de extra mager van de AH ook vetter dan de mager van de AH?

En graag gedaan :) (En ja als je het nu nog verprusts dan doe je idd wat verkeerd, maar laten we maar van het beste uitgaan he!)

• #2.109
Oh dat is apart van dat extra mager en mager. Ik heb er eigenlijk nog nooit zo op gelet, zal de volgende x eens doen. Neem zelf altijd gewoon mager rundergehakt. extra mager alleen als het in de aanbieding is. Maar is de extra mager van de AH ook vetter dan de mager van de AH?

En graag gedaan :) (En ja als je het nu nog verprusts dan doe je idd wat verkeerd, maar laten we maar van het beste uitgaan he!)

Ik kan vreemd genoeg de voedingswaarde van extra mager (AH merk) niet vinden.
Van een ander merk (Oldenlander, wtf het ook is) geeft die iets minder dan 10 gram vetten aan per 100 gram, dus het scheelt wel veel.
Ff in de winkel zelf gaan rondneuzen naar de voedingswaarde van het AH merk binnenkort dus, het kan eigenlijk niet vetter zijn dan de magere, zou je denken :o

oldenlander is van lidl. ;)

wat is je 1rm max op de squat? of 3rm?

• #2.112
Oke, dan vind ik eigenlijk dat je vrij hoog start met 92,5kg op 5'jes. Da's namelijk ongeveer 85%, denk je niet vrij snel vast te gaan lopen?

• #2.114
Oke, dan vind ik eigenlijk dat je vrij hoog start met 92,5kg op 5'jes. Da's namelijk ongeveer 85%, denk je niet vrij snel vast te gaan lopen?

Heb niet echt een methode zoals vaak aangeraden word, om het vastlopen tegen te gaan.
Heb nu 2 trainingen op 3-reppers gedraaid op de squat, die week daarvoor zat ik op 5x92,5kg, dus dat was eigenlijk mijn reden om het daar weer op te pakken.
Mocht ik vastlopen, kan ik weer switchen naar 3-reppers, enzovoort, zo houd ik speling met die 3 en 5'jes.

Had ook niet echt een goede reden om van die 5-reppers af te stappen 3 weken terug, ben een lazy motherf*cker die het liefst zo min mogelijk reps doet, intensiteit kan ik wel hebben :roflol:

• #2.115
Vandaag besloten niet te gaan trainen, was pas 17:30 klaar met school en had er weinig zin in.
Had er ook al op voorbereid, geen eten mee naar school, just a shake. Enorm veel honger nu.
Morgen Fullbody workout.

Voeding vandaag:
14:00| Kwarkshake
19:00| 8 gebakken eieren in roomboter met 4 sneden brood
22:00| Spinazie, kip, aardappelen
00:00| Kwarkshake
Totaal 2400/200p/80f

Thanks man, had lichte steken in me schouder bij het uittillen van de bar bij seated MP, wel ff mee uitkijken.
Mocht ik er geen last van hebben, ga ik 5x67,5kg of 3x70kg eens proberen, waarschijnlijk RPT-style.

Heb ik ook wel eens bij bench, moet je idd niet forceren.
Nice man, dat doe ik je niet na :p

Lekkere training man, die 100 kg squat heb je alweer te pakken :thumb:

3x3x100 netjes man

• #2.118
^
Thanks mannen, begint weer op het oude niveau te komen ondertussen :)

Vandaag fullbody gedaan, is meer een upperbody geworden.
Met een andere DBB'er bankdruk gedaan en vervolgens incline db presses die eigenlijk niet op de planning stonden.
Opwarmsetjes beetje aangepast ook dus.

Trainingsduur: 1 uur 30 minuten.

Bench Press
8x60kg
3x80kg
4x90kg
1x100kg
1x102,5kg
2x102,5kg
7x80kg

Incline db press
8x30kg
7x36kg
6x36kg
6x36kg

Seated cable rows
10x47kg
8x67kg
5x77kg + chins: 6xBW [hammer grip]
5x77kg + chins: 6xBW [onderhands]

Incline dumbell curl
10x14kg
5x18kg
8x14kg
flinke ader te zien bij de 18kg set, me gusta

Seated MP
8x20kg
5x50kg
7x60kg (filmpje)
3x65kg - energie raakte hier in eens helemaal op
3x60kg ???
Inb4 gay handschoentjes :(

Squat
8x40kg
5x70kg
3x3x90kg
f*ck 5 reps, was helemaal kapot

Feedback & voeding
Redelijk tevreden over de training.
BP voelde op een of andere manier niet heel lekker aan, had de barbell telkens niet in evenwicht/ rechts en links voelde niet evenredig.
Was gigantisch druk dus MP + Squat verzet naar het einde, niet meer doen!
Snap niet dat ik zo kapot was en dat de training 1,5 uur duurde als ik zo terug kijk, misschien cut verschijnselen :o Of het lekkere weer.
Al een hele lange tijd niet zo kapot geweest in ieder geval.

Voeding op 3000 kcal met 170p/90f.
Pizza in de oven gooien zo dadelijk! :D
Pre workout een whey shake en net in de bus litertje chocomelk met 2 sneden brood.
Pre sleep standaard kwarkshake.

:thumbs: nice one!

Terug
Naar boven