XXL Nutrition

Shady's Recomp Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.121
Thanks Tim :)
Binnenkort MP echt eens als main oefening pakken, benieuwd of er een 3x70kg in zit!

Vieze hater, u mirin brah?

---------- Toegevoegd om 19:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:11 ----------

^
Thanks mannen, begint weer op het oude niveau te komen ondertussen :)

Vandaag fullbody gedaan, is meer een upperbody geworden.
Met een andere DBB'er bankdruk gedaan en vervolgens incline db presses die eigenlijk niet op de planning stonden.
Opwarmsetjes beetje aangepast ook dus.

Trainingsduur: 1 uur 30 minuten.

Bench Press
8x60kg
3x80kg
4x90kg
1x100kg
1x102,5kg
2x102,5kg
7x80kg

Incline db press
8x30kg
7x36kg
6x36kg
6x36kg

Seated cable rows
10x47kg
8x67kg
5x77kg + chins: 6xBW [hammer grip]
5x77kg + chins: 6xBW [onderhands]

Incline dumbell curl
10x14kg
5x18kg
8x14kg
flinke ader te zien bij de 18kg set, me gusta

Seated MP
8x20kg
5x50kg
7x60kg (filmpje)
3x65kg - energie raakte hier in eens helemaal op
3x60kg ???
Inb4 gay handschoentjes :(

Squat
8x40kg
5x70kg
3x3x90kg
f*ck 5 reps, was helemaal kapot

Feedback & voeding
Redelijk tevreden over de training.
BP voelde op een of andere manier niet heel lekker aan, had de barbell telkens niet in evenwicht/ rechts en links voelde niet evenredig.
Was gigantisch druk dus MP + Squat verzet naar het einde, niet meer doen!
Snap niet dat ik zo kapot was en dat de training 1,5 uur duurde als ik zo terug kijk, misschien cut verschijnselen :o Of het lekkere weer.
Al een hele lange tijd niet zo kapot geweest in ieder geval.

Voeding op 3000 kcal met 170p/90f.
Pizza in de oven gooien zo dadelijk! :D
Pre workout een whey shake en net in de bus litertje chocomelk met 2 sneden brood.
Pre sleep standaard kwarkshake.

Voor new page, wel ff mooiboy blijven uithangen natuurlijk

Lekker bezig hier.
Lijkt me echt 100x niks om af te sluiten met squat :p

Mooie presses man!
Hoe gaat die cut van je? Best jaloers op je 3000 calorieën, gewoon het dubbele van me :roflol:

• #2.124
Lekker bezig hier.
Lijkt me echt 100x niks om af te sluiten met squat :p

Thanks man :D
Geloof me, het is ook echt niks :o
Wou hem bijna overslaan maar dan voelde ik me verplicht om morgen te gaan en dan kan ik weer geld neerleggen voor de bus + veel reistijd, dus heb ze toch maar netjes gepakt op 3 werksetjes :)
Kuiten wel geskipt haha.

Mooie presses man!
Hoe gaat die cut van je? Best jaloers op je 3000 calorieën, gewoon het dubbele van me :roflol:

Thanks Massive ;)
Cut gaat aardig, kom er alleen achter dat ik ook al een broodje op school op heb dus zit op zo'n 3200 vandaag.
Ach, kan het hebben met zo'n training, vind ik zelf :)
Morgenochtend wegen, dan ben ik 2 weken bezig.
Eerste week stabiel gebleven, was woensdag wel 0,5kg kwijt t.o.v zaterdag. Heb vertrouwen in de weging van morgen!

Never skip calves damnit xD

Nou dat extra broodje heb je wel weggetraind! :D
ziet er goed uit!

Lekkere training weer hoor :) en Nice ook van die ader! Dat smaakt vast naar meer ;)

Wie mirin jou presses niet dan dikz*k? :p

Wow, lekker bezig man!! BP, en dan ook nog eens die seated MP met 7 reps.. :eek:
En wtf, het ging je makkelijk af.. chocomel in de cut, is this real life?? :p

• #2.131
Vanochtend even gewogen, hoop dat het nauwkeurig is want heb pas laat vannacht mijn kwarkshake gepakt, maar goed! Mijn pc liep te klote en heeft mijn bestand afgesloten dat al bijna 2 weken open stond, waarin ik alles bijhield! :mad: Niet opgeslagen want pc slaapstand.

Zaterdag 1 maart; 87.1kg
Zaterdag 8 maart; 87.0kg
Zaterdag 15 maart; 86.2kg

Begin te twijfelen of ik niet op 87.8kg zat rond 1 maart, mijn weging aan het einde van de bulk gaf namelijk 88.2kg aan inclusief sportkleding, zonder schoenen. En kan me ook de 87.8kg herinneren...
Toch maar 87.1kg aangehouden, just to be sure.

Weet het :(

Nou dat extra broodje heb je wel weggetraind! :D
ziet er goed uit!

Thanks! :)

Lekkere training weer hoor :) en Nice ook van die ader! Dat smaakt vast naar meer ;)

Thanks Moess :)
Zeker weten! Hoop ze op meerdere plekken te gaan ontdekken :D

Wow, lekker bezig man!! BP, en dan ook nog eens die seated MP met 7 reps.. :eek:
En wtf, het ging je makkelijk af.. chocomel in de cut, is this real life?? :p

Thanks J! :thumbs:
Laatste rep was bijna een grind rep, denk dat de 8e rep er niet in zat, maar ook geen spotter :o
High carb days op trainingsdagen buddy! Easy die chocomel, zelfs met nog een pizza erna :P

Bruh heb je srs 2 weken je pc niet afgesloten en niet eens opgeslagen?

Cut gaat redelijk steady toch

lekker hoor die bench en mp, kan me best voorstellen dat je energy bij squats dan wat minder is.

waarom doe je eigelijk seated mp en niet staand?

Sterke presses! :thumbs:

Seated kan je minder cheaten toch?

Nice dat filmpje!
Je gewicht gaat toch goed omlaag. 1 kg in 2 weken is toch heel netjes.

• #2.138
Bruh heb je srs 2 weken je pc niet afgesloten en niet eens opgeslagen?

Pc is dit hele jaar nog niet uit geweest :roflol:
Heb schema en voeding van nu wel opgeslagen, maar de aanpassingen niet zoals fullbody schema's voor later.

Cut gaat redelijk steady toch

Ja man begint wel lekker te draaien. Honger is goed te weerstaan voor de training en ben meestal na het trainen/school pas rond 7 uur thuis. 1 flinke post workout meal rond 8 en een kwarkshake voor het slapen, red het prima zo.

lekker hoor die bench en mp, kan me best voorstellen dat je energy bij squats dan wat minder is.

waarom doe je eigelijk seated mp en niet staand?

Thanks man :)
Heb een tijd last gehad van onderrug blessure waardoor ik staand niet kon hebben, daarom doe ik ook geen dl. Ben van plan om de deadlifts weer op te pakken volgende week, maar dan zal het maar 1x per week squatten worden in het begin, gewoon wendler indeling. Ik prefer zware seated MP > rustig staand opbouwen, ook rekening houdend met me rug, met de dl die erbij komt.

Seated kan je minder cheaten toch?

Nice dat filmpje!
Je gewicht gaat toch goed omlaag. 1 kg in 2 weken is toch heel netjes.

Thanks both!
Seated kan ik voor mijn gevoel totaal niet cheaten, ben ook wel verrast dat mijn seated boven mijn staand uitstijgt :o

ok, bij squatten gaat dat wel goed nog met je rug? want dat doe je wel redelijk heavy. Anders een proberen met belt

Thanks J! :thumbs:
Laatste rep was bijna een grind rep, denk dat de 8e rep er niet in zat, maar ook geen spotter :o
High carb days op trainingsdagen buddy! Easy die chocomel, zelfs met nog een pizza erna :P

Haha, ik dacht dat je bij de 6e tegen fail aan zat omdat je naar achter ging met die bar.
Als dat bij mij gebeurd is de kracht totaal weg, en die 7e ging daarna ook nog vloeiend, netjes!
Wtf man, bij mij moet een cut dus ****ing strict als ik op 2100 kcal moet leven.. :o

Weging ziet er goed uit, als er maar gewicht af gaat. :) Heb ook wel eens dat ik die getalletjes niet onthoud, en dan moet je gokken :p

Terug
Naar boven