ShadyNG
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 688
- Lengte
- 1m80
ok, bij squatten gaat dat wel goed nog met je rug? want dat doe je wel redelijk heavy. Anders een proberen met belt
Squatten gaat wel ja, heb die ook rustig opgebouwd een aantal weken, maar vind deadlifts toch een ergere onderrug-killer dus ga daar even mee uitkijken. Belt heb ik nog nooit geprobeerd met squatten en zit nog niet aan me oude niveau, dus verwacht die niet nodig te hebben

Haha, ik dacht dat je bij de 6e tegen fail aan zat omdat je naar achter ging met die bar.
Als dat bij mij gebeurd is de kracht totaal weg, en die 7e ging daarna ook nog vloeiend, netjes!
Wtf man, bij mij moet een cut dus ****ing strict als ik op 2100 kcal moet leven..
Weging ziet er goed uit, als er maar gewicht af gaat.Heb ook wel eens dat ik die getalletjes niet onthoud, en dan moet je gokken
![]()
Soms mis ik de controle nog wel eens, zag het zelf ook een beetje terug op het filmpje idd

Wel klote om die bar seated eruit te tillen, 60kg gaat nog wel maar boven de 65kg word het lastig.
No way bro, zelfs op rustdagen zit ik op meer dan 2100 kcal

Gisteren flink wat snoep op als cheat, gewicht toch stabiel gebleven omdat ik zonder snoep pas op 2100 kcal zat met genoeg eiwitten

Mik op een 84.5-85kg eind deze maand.
Voeding vandaag:
15:30| 4 gebakken eieren, 2 sneden brood, glas melk
17:30| Kwarkshake
20:30| Spinazie, kip, aardappelen
00:00| Kwarkshake
Totaal 2000/190p/65f. Komt nog een kleine meal bij eigenlijk, misschien wat gebakken eieren meteen na de spinazie, wil vetten toch wat hoger hebben dan dit.

Heb ook wel eens dat ik die getalletjes niet onthoud, en dan moet je gokken