XXL Nutrition

Shady's Recomp Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.141
ok, bij squatten gaat dat wel goed nog met je rug? want dat doe je wel redelijk heavy. Anders een proberen met belt

Squatten gaat wel ja, heb die ook rustig opgebouwd een aantal weken, maar vind deadlifts toch een ergere onderrug-killer dus ga daar even mee uitkijken. Belt heb ik nog nooit geprobeerd met squatten en zit nog niet aan me oude niveau, dus verwacht die niet nodig te hebben ;)

Haha, ik dacht dat je bij de 6e tegen fail aan zat omdat je naar achter ging met die bar.
Als dat bij mij gebeurd is de kracht totaal weg, en die 7e ging daarna ook nog vloeiend, netjes!
Wtf man, bij mij moet een cut dus ****ing strict als ik op 2100 kcal moet leven.. :o

Weging ziet er goed uit, als er maar gewicht af gaat. :) Heb ook wel eens dat ik die getalletjes niet onthoud, en dan moet je gokken :p

Soms mis ik de controle nog wel eens, zag het zelf ook een beetje terug op het filmpje idd :o
Wel klote om die bar seated eruit te tillen, 60kg gaat nog wel maar boven de 65kg word het lastig.
No way bro, zelfs op rustdagen zit ik op meer dan 2100 kcal :eek:
Gisteren flink wat snoep op als cheat, gewicht toch stabiel gebleven omdat ik zonder snoep pas op 2100 kcal zat met genoeg eiwitten :p
Mik op een 84.5-85kg eind deze maand.

Voeding vandaag:
15:30| 4 gebakken eieren, 2 sneden brood, glas melk
17:30| Kwarkshake
20:30| Spinazie, kip, aardappelen
00:00| Kwarkshake
Totaal 2000/190p/65f. Komt nog een kleine meal bij eigenlijk, misschien wat gebakken eieren meteen na de spinazie, wil vetten toch wat hoger hebben dan dit.

2000 kcal niet wat te weinig?

• #2.143
Ja eigenlijk wel, vandaar dat er nog een kleine maaltijd bij komt maar moet ff kijken hoe ik hem indeel, ben 's avonds weer weg na mijn meal van 20:30. Of gewoon proppen en hem bij die maaltijd erbij pakken :o

3 eitjes koken, zijn toch zo weg :p? En anders wat fruit om kcal op te vullen. Denk dat als je een tijdje op 2000 blijft cutten dat je veel gaat inleveren

Idd knal paar bananas erop

• #2.146
2 frikandellen en wat kipnuggets erbij op, does the job.
Eieren koken is wel een goede optie, houd ik erin.

Haha 2 frikandellen en wat kipnuggets en je hebt ineens een overschot :p
Zowiezo chill om af te wisselen in gebakken en gekookte eieren, en ook in gebakken eieren (geklutst/spiegelei/roerei). Anders gaat het ook maar snel vervelen :p

Gekkert altijd bakken beetje mayo enz en ham erbij bakken mmh

• #2.149
Vandaag training gedaan met Krimlo.

Schouders + beetje armen.

Seated MP
10x20kg
8x40kg - moeizaam, had er weinig vertrouwen in
3x60kg
3x70kg - (V)PR!
3x70kg
3x70kg
niceee

Dumbell shoulder press
8x24kg
5x32kg
5x32kg
5x32kg

Dumbell side raises
10x7kg
10x9kg
8x10kg
8x10kg
schouder voelde niet helemaal lekker aan, dus rustig gedaan

Face pulls 4x8-10

CGBP
5x50kg
3x70kg
3x90kg
3x90kg
6x80kg

EZ-bar curl
10x29kg
8x39kg
7x39kg
6x39kg

Feedback & voeding
Prima training.
Deze week een iets wat ander schema door de training van vandaag, denk een 4 daagse split, ligt een beetje aan het herstel.

Voeding:
Pre workout: 3 gebakken eieren, glas melk
Post workout: banaan, 2 pisoletjes kaas, kwarkshake
2nd post workout: macaroni met gehakt
Pre sleep: Kwarkshake
Totaal 2800/200p.

Haha 2 frikandellen en wat kipnuggets en je hebt ineens een overschot :p
Zowiezo chill om af te wisselen in gebakken en gekookte eieren, en ook in gebakken eieren (geklutst/spiegelei/roerei). Anders gaat het ook maar snel vervelen :p

Gekkert altijd bakken beetje mayo enz en ham erbij bakken mmh

Goede ideeën maar f*ck mayo bij gebakken eieren, ham is wel nice maar echte bazen pakken bacon :roflol:

hard hoor die mp, gaat goed zo.

Sterke DB press na de MP man :)

nette mp!

MP moeizaam moeizaam en dan wel een VPR eruit knallen ;) Lekker is dat dan he!

En ik zou voor een kleine maaltijd erbij gaan, vind sws dat je eigenlijk weinig eet zo gedurende de dag. Nou ja niet perse weinig maar maar over 4 maaltijden verdeeld, maar ja als je dat zelf prettig vind why not. Vind het zelf fijner om 6x op een dag te eten in kleinere porties.

En ik zou voor een kleine maaltijd erbij gaan, vind sws dat je eigenlijk weinig eet zo gedurende de dag. Nou ja niet perse weinig maar maar over 4 maaltijden verdeeld, maar ja als je dat zelf prettig vind why not. Vind het zelf fijner om 6x op een dag te eten in kleinere porties.

Ik eet 3x op een dag

Nice die PR op MP! gaat lekker zo!

• #2.157
hard hoor die mp, gaat goed zo.

Lekkere mp ;)
Mayo bij gebakken eieren is idd geen goede combi. Ketchup (op z'n tijd) smaakt er wel goed bij

Sterke DB press na de MP man :)

Nice die PR op MP! gaat lekker zo!

Thanks all! :)
Volgende keer misschien de 75kg eens op 1 rep proberen, zou toch een leuke PR zijn na een lange tijd.

Heerlijk! Was bij de opwarming nog niet echt fit/gefocust, I guess :o
Normaal zit ik op 3 maaltijden met 2 kwarkshakes maar ik ben soms nogal laat wakker waardoor ik een eet kader van 15:00-00:00 heb en dan prop ik het meestal in 2 meals met 2 tussendoor shakes (shakes 60 gram eiwit per stuk met 500 kcal).
Probeer ook minstens 3 uur tussen de meals/shakes te hebben, weet niet precies hoe het zit met maximum eiwit opname binnen welke tijd.
Elke rustdag is ook een dag vrij van school dus uitslapen :roflol:

Edit: dit is me schema op rustdagen: (laatste tijd in het weekend beetje fout gegaan door later eten / vaak weg in de avonden, dan prop ik de eieren bij de spinazie).
14:00| 4 gebakken eieren met 2 sneden brood - 450/30p/25f/25c
16:30| Kwarkshake zonder olijfolie - 485/60p/15f/30c
19:30| Spinazie, kip, aardappelen - 550/40p/20f/40-60c
21:30| 4 gebakken eieren met 2 sneden brood - 450/30p/25f/25c
00:00| Kwarkshake - 485/60p/15f/30c

Totaal:
Kcal 2420
Eiwitten 220
Vetten 100
Carbs ~150

Laatst bewerkt:
Ja oké. Dat herken ik van het uitslapen! Prop zelf soms ook wel eens mijn 2 middag maaltijden in 1.

eigenlijk heb je me wel soort van verslagen met cgbp :(

• #2.160
Vandaag training gedaan.
Zit ff te prutsen de laatste tijd, genoeg motivatie om te trainen maar ben een beetje aan het freestylen op schema/oefeningen.
De donderdag is sowieso een klote dag om te trainen, misschien ga ik ma/di/vr en dan ub/lb/fullbody, maar word nog ff aankijken.
Deze week 3 dagen achter elkaar trainen, ook niet ideaal in de cut maar de enige optie aangezien ik vrijdag gedwongen word om MP te gaan doen, dus borst (+rug) moet morgen vanwege herstel.

Beentrain was met iemand uit me klas, squats gingen denk ik ook minder omdat ik me rust niet bijhield dit keer. Wel goed gefocust op de squat beweging, probeer hem nog steeds te verbeteren.

Squats
8x40kg
5x70kg
5x92.5kg - zware shit
5x90kg
5x90kg

Calf press @ leg press machine
10x115kg
10x135kg
10x155kg
8x175kg
8x195kg
dropset: 8x185kg - 8x165kg - 5x145kg - 5x125kg

Leg extensions
10x105kg
8x145kg - full stacked
6x145kg
6x145kg

Seated leg curl
10x55kg
8x75kg
6x75kg
10x65kg

Feedback & voeding
Zelfde training als elke LB bij mij :o

Voeding:
Pre workout: 3 gebakken eieren, 2 sneden brood, glas melk
Post workout: 2 broodjes kipfilet, liter halfvolle chocomelk
2nd post workout: macaroni met gehakt
pre-sleep: kwarkshake
2750/180p/80f

Ja oké. Dat herken ik van het uitslapen! Prop zelf soms ook wel eens mijn 2 middag maaltijden in 1.

Moet soms kunnen! :)

eigenlijk heb je me wel soort van verslagen met cgbp :(

Bericht gepost: 03:00.
Kon je niet slapen door de gedachte? :o
Wel raar man, mijn uithouding zou nooit hoger dan die van jou kunnen zijn had ik gedacht.
Misschien ff wennen aan het volume na een tijdje bijna alleen compounds gedaan te hebben?

Terug
Naar boven