AndroidHealthClinic

Shady's Recomp Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.181
Vind te lastig om over te oordelen man.
Kan zoveel redenen achter schuil gaan!
Kan ook te maken hebben met heupen / onderrug bijvoorbeeld.
Hoe zit het met bijvoorbeeld front squats?

Heb je gelijk in, hamstring is in ieder geval wel wat het eerst te binnen schiet bij mij, aangezien me lift off bij de deadlift zwak was, wat ik ook heb geweid aan zwakke hamstrings.
Maar houd het in me achterhoofd, dat het ook iets anders kan zijn ;)
Front squats heb ik nog nooit gedaan eigenlijk, ik liep vast met het neerleggen van de bar op me front delt :o
Wil ze binnenkort wel weer eens gaan proberen, ff adviezen vragen aan de instructeurs :rolleyes:

Thanks gap, beetje kracht proberen te behouden zo in de cut

hard, wat is de planning verder nu ?

Laatst bewerkt:
  • #2.183
Besloten om kcal op trainingsdagen wat te verlagen, denk dat ik mijn activiteit factor iets te hoog heb ingeschat. Weeg een halve kilo zwaarder dan zaterdag/zondag, wel 3 trainingsdagen gehad, maar alsnog zou het niet omhoog moeten schieten.
Ga sowieso met trial & error te werk, volgende stap is 2700 kcal op trainingsdagen / 2400 kcal op rustdagen (zoals van te voor).
Onderhoud schat ik op 2900.

Voeding vandaag:
15:00| Kwarkshake (incl olijfolie)
18:45| spinazie, kip, aardappelen
21:30| 4 gebakken eieren, 2 sneden brood + 0,5 liter volle melk OF 8 gebakken eieren met 4 sneden brood
00:00| Kwarkshake (incl olijfolie)
4x600=2400 kcal, 200p/85f.

Shady buffol, kun je niet wat high intensity toevoegen ofzo jij houdt van lekker eten.

• #2.185
Shady buffol, kun je niet wat high intensity toevoegen ofzo jij houdt van lekker eten.

Kan wel bro, maar ik cut niet constant met dezelfde methode.
High intensity cardio sh*t wil ik later eventueel nog gaan toevoegen, aangezien de eerste paar kilo vet makkelijker zouden moeten gaan dan de laatste.

Maar red het wel easy met eten man, afgezien van me pre-workout pak ik alle kcal's na mijn training en ben vrijwel nooit voor 19:00 thuis, dus dan pak ik pas mijn 2e meal, tenzij chocomelk oid in de bus op terugweg en als ik school heb na de training.
Vreetkick na een blowtje gooit soms roet in het eten, dat is het enige waar ik mee moet uitkijken ;)
Edit: En rustdagen zijn soms een ramp

Laatst bewerkt:
Je moet ook niet blowen man :P

Beter van niet, maar temptation can be hard!!! ;)

Ja gaat meer buiten gains atm, blowen is niet zo gezond enz :P

Ja I know maar is dikke tren bp pr niet genoeg voor die gaike stress?

Besloten om kcal op trainingsdagen wat te verlagen, denk dat ik mijn activiteit factor iets te hoog heb ingeschat. Weeg een halve kilo zwaarder dan zaterdag/zondag, wel 3 trainingsdagen gehad, maar alsnog zou het niet omhoog moeten schieten.
Ga sowieso met trial & error te werk, volgende stap is 2700 kcal op trainingsdagen / 2400 kcal op rustdagen (zoals van te voor).
Onderhoud schat ik op 2900.

Begin van mn cut woog ik iets meer dan jij en op rustdagen 2300 en trainingsdagen 2800, met een marge van zo'n 100kcal (soms wat erboven dus). Werkte prima, 3 dagen pweek trainen en voor de rest veel op mn reet zitten haha.

Slechtste advies dat ik in tijden heb gehoord

:trollface:

Kan de vreetkicks goed weerstaan de laatste tijd hoor :D
Alleen gisteren 2 eierkoeken op :o
En f*ck mind set, ik gain voor mijn gevoel goed genoeg ;)

Vreetkick ja? Nooit last van. Zorg dan dat je nog wat kcal open laat voor als je gesmoked hebt

• #2.194
Begin van mn cut woog ik iets meer dan jij en op rustdagen 2300 en trainingsdagen 2800, met een marge van zo'n 100kcal (soms wat erboven dus). Werkte prima, 3 dagen pweek trainen en voor de rest veel op mn reet zitten haha.

Vreetkick ja? Nooit last van. Zorg dan dat je nog wat kcal open laat voor als je gesmoked hebt

Met welk onderhoud, if I may ask?
Ik wist van te voor dat het een trial & error zou worden tho, gebeurt bij mij niet snel dat het in 1x gokken (op kcal) meteen heel lekker zit. Wel afgevallen tot zover de eerste 2 weken maar zit ook vocht en dergelijke bij waarschijnlijk, vandaar toch kcal verlaging ;)

De kwarkshake voor het slapen bevat al 500-600 kcal (ligt eraan welke melk ik gebruik), en alhoewel ik niet geloof in ''eten voor het slapen maakt je dik'', ga ik toch niet graag ver boven die 600 kcal.
We hebben hier thuis van die koffie leutjes die per 2 verpakt zitten (~120 kcal), waar ik meestal een pakje van pak omdat ik het niet kan laten, echt een addiction geworden. Daar laat ik het bij, terwijl ik in de bulk nog een reep chocolade weg zou werken :roflol:
Kan idd dus 120 kcal open laten voor die koekjes in principe, maar nog niet gedaan omdat ik ze niet altijd pak, beetje lastig om in de ochtend te voorspellen :P

Hahaha :p Ik vind het juist chill met cutten om hele dag niet veel te eten en me savonds dan "vol" te proppen. Gebeurt regelmatig dat ik meer dan 600kcal nog moet halen.
Die 2800 en 2300 had ik overgenomen van arnodsi, we gingen ongeveer tegelijk cutten op ong hetzelfde gewicht, en bleek dat dat prima was. Mijn onderhoud was volgens harris benedict formule 2860 volgens mij.

Vreetkicks gotta love them :) In de tijden (twee weken geleden) dat ik veel blowde waren vreetkicks met uitschieters van 6000 calorien (achteraf bereken ik dat wel is voor de lol :p) geen uitzondering :D En hou is op met die blowpraat, ik zit hier in mn eentje te leren en krijg ineens zin om langs de shop te lopen :(

Vreetkicks gotta love them :) In de tijden (twee weken geleden) dat ik veel blowde waren vreetkicks met uitschieters van 6000 calorien (achteraf bereken ik dat wel is voor de lol :p) geen uitzondering :D En hou is op met die blowpraat, ik zit hier in mn eentje te leren en krijg ineens zin om langs de shop te lopen :(

Morgen post workout blow sessie? :wiet:

• #2.199
Ik ga vanavond al toegeven aan de verleiding denk ik (:o). Maar laten we een keer een blowtje pakken, misschien een keer voor het trainen :cool:

In (na de training) ! :cool:
Mijn CGBP record van 1x100/105kg heb ik gezet toen ik stoned was zelfs :roflol:

Als je gaat smoken, draai je joints sowieso met GreenGo!

http://www.grasscompany.com/greengo-tabak-vervanger-30-gram/

Ik smoke echt niet meer in de cut, man. Het laatste dat ik wil is een vreetkick op een 1600 kcal rustdag. Ik heb al de hele dag ****ing honger, hoef ik echt geen vreetkick bovenop te krijgen. :roflol:

Terug
Naar boven