Ashbringer45
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.457
- Lengte
- 1m79
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vandaag een training gedaan met Krimlo, AshBringer, Mitrenz en een vriend van hem, aka PR day
2 rack's ingenomen met z'n 5e, lekkere sfeer ook!
Seated MP
8x20kg
5x40kg
3x60kg
1x75kg - PR
1x77.5kg - PR
1x80kg -PR!
bodyweight MP komt in zicht!
Squat
8x40kg
5x70kg
3x100kg
3x100kg
Sumo deadlift (1e keer sinds 4 maanden)
8x40kg
5x60kg
5x80kg
5x100kg
rustig aan verhogen vanaf hier, zolang ik morgen geen napijn heb
BOR
8x50kg
4x5x70kg [onderhands]
CGBP
5x60kg
1x90kg
0x107.5kg - verkeerde uitvoering, maakte er meer een paused cgbp van
0x.105kg - pff
volgende keer deze misschien eens testen als main oefening, benieuwd wat er echt in zit
Edit: ik twijfelde over me max 1RM op deze, blijkt toch 1x100kg te zijn, ik twijfelde tussen dat of 105kg, stom van die 107.5kg dusbinnenkort PR
Feedback & voeding
Lekkere train, awesome pr's!
Pre workout meal: 4 gebakken eieren met 2 sneden brood + glas chocomelk
Post workout meal: afvalshake, halve pizza, frituurpan
2nd post workout meal: 3 broodjes kipfilet
pre sleep: Kwarkshake
Nog even wezen hangen bij Krimlo na de training met Ashbringer en Mitrenz, was chill!

Volgende week en vandaag wat strenger!
Beste cut maak je er van kerel xD
Hoe ging de date met de chick die een relatie wilt met je ?![]()

Inderdaad een lekkere cut! met al dat lekkere eten!
Nice train! Gaat lekker!

De bekende "Do you even lift" vraagMaak het mezelf niet makkelijk idd
Date ging wel aardig, was best een leuke film (need for speed), weet niet of een vervolgdate erin zit.
Ging der bij haar thuis ophalen en kreeg als eerste te horen van die pa of ik aan fitness deed![]()

Freestyle training kan soms ook lekker zijn he!
Kan me voorstellen dat het omschakelen van bulk naar cut lastig is. Maar je weet waar je het voor doet he!![]()

Geen idee wat reverse calf raise is brah, ik noem het toe press omdat ik een calf raise doe en vervolgens vol uit me tenen druk om de ROM zo groot mogelijk te maken. Alhoewel ik dat bij calf raises @ leg press machine ook doe, dus dan is het altijd toe press te noemen...Toe Press is eigenlijk een combinatie tussen calf raise en reverse calf raise?
Vind al heel wat dat hij het een cut durft te noemen met 2 broodjes shoarma per dag xD
Waarom geen vervolgdate, psycho wijf die meteen huis, boompje en beestje wilt ?

De bekende "Do you even lift" vraag
Sterke PR op de CGBP man en dat tijdens het cutten!

Lekker bezig man, die seated MP is echt ****ing sterk.
Goed bezig met die PR's in je cut!![]()

Shady waar zijn de chocomelk en shoarma broodjes in je voeding? Zo ga je natuurlijk nooit normaal afvallen. Je eet veel te weinig, dadelijk gaat je lichaam in de overlevingsstand en zeg dan maar doei tegen je metabolisme.

Thanks man!
Heb nog wat pr's op de planning staan maar dat komt ook voornamelijk omdat het oefeningen zijn die ik allang niet meer gedaan heb
Merk goed dat ik meer kracht heb op die oefeningen dan voorheen, zoals barbell BOR.