AndroidHealthClinic

Shady's Recomp Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.222
Vandaag een training gedaan met Krimlo, AshBringer, Mitrenz en een vriend van hem, aka PR day :thumbs:
2 rack's ingenomen met z'n 5e, lekkere sfeer ook!

Seated MP
8x20kg
5x40kg
3x60kg
1x75kg - PR
1x77.5kg - PR
1x80kg -PR!
bodyweight MP komt in zicht!

Squat
8x40kg
5x70kg
3x100kg
3x100kg

Sumo deadlift (1e keer sinds 4 maanden)
8x40kg
5x60kg
5x80kg
5x100kg
rustig aan verhogen vanaf hier, zolang ik morgen geen napijn heb

BOR
8x50kg
4x5x70kg [onderhands]

CGBP
5x60kg
1x90kg
0x107.5kg - verkeerde uitvoering, maakte er meer een paused cgbp van
0x.105kg - pff
volgende keer deze misschien eens testen als main oefening, benieuwd wat er echt in zit
Edit: ik twijfelde over me max 1RM op deze, blijkt toch 1x100kg te zijn, ik twijfelde tussen dat of 105kg, stom van die 107.5kg dus :o binnenkort PR :eyebrow:

Feedback & voeding
Lekkere train, awesome pr's!
Pre workout meal: 4 gebakken eieren met 2 sneden brood + glas chocomelk
Post workout meal: afvalshake, halve pizza, frituurpan
2nd post workout meal: 3 broodjes kipfilet
pre sleep: Kwarkshake

Nog even wezen hangen bij Krimlo na de training met Ashbringer en Mitrenz, was chill!

:sad:

Voeding vandaag:
13:00| 4 gebakken eieren op 2 sneden brood + glas melk
15:30| Kwarkshake
18:00| Broodje shoarma met saus (moet op)
01:00| Kwarkshake
2000/190p/85f.

Vanavond ergens wat drinken en naar de bios als 'date', dus zal nog wel wat frisdrank en M&M's bijkomen :o

Edit: Weer een weging gedaan.
01-03; 87.1kg
08-03; 87.0kg
15-03; 86.2kg
22-03; 86.1kg

Deze week weer (ongeveer) stabiel gebleven.
Denk dat de oorzaak ligt bij maar 1 rustdag en onderhoud te hoog geschat op de trainingsdagen.
Zoals vermeld ga ik kcal met 200 verlagen op trainingsdagen, liever wat trager dan te snel, got time!
Volgende week woensdag een training gepland staan bij een klasgenoot die bezig is met een home-gym, dus denk dat ik een fullbody aanhoud van ma/wo/vr.
Hij heeft geloof ik een wall of fame hangen, ben benieuwd hoe hoog ik eindig, geloof dat je er sowieso op komt met 100kg+ lifts op de compounds.

Laatst bewerkt:
  • #2.223
Gisteren lekkere cheatdag gehad dus met die zak M&M's en de rest, zat op 4000 kcal :o Volgende week en vandaag wat strenger!
Moeder had 1kg shoarma uit de vriezer gehaald dus gisteren 2 broodjes shoarma op en vandaag weer, omdat het op moet vandaag.
Gaat gvd lekker, maar weggooien doen we niet :o

Voeding vandaag:
14:30| Broodje shoarma (250gr) met saus
17:30| Kwarshake
20:30| Broodje shoarma (250gr) met saus
00:00| Kwarkshake
2000 kcal / 200p, ter compensatie van gisteren.

Morgen een deload dagje op de oefeningen waar ik het nodig vind, waarschijnlijk alles behalve chins en CGBP (die PR wil ik pakken!).
Training van vrijdag heeft me goed gesloopt en heb woensdag ook een meet staan.

Beste cut maak je er van kerel xD
Hoe ging de date met de chick die een relatie wilt met je ? :p

holy **** die mp.... :D lekker bezig bro! :thumbs:

Inderdaad een lekkere cut! met al dat lekkere eten! :D
Nice train! Gaat lekker!

• #2.227
Vanmiddag weer een training gepakt.
Heb de compounds van vrijdag (SQ/DL/MP) achterwege gelaten en wat minder volume gedraaid.
Merk dat de training van vrijdag er goed is ingeslagen, beetje last van vastzittende enkel en lichte steken in me quads, vermoed door de eerste keer sumo DL weer (op sokken).
Ook schouder voelt vermoeid aan.

Freestyle training:

Seated leg curl
10x55kg
6x75kg
8x65kg
8x65kg

CGBP
8x40kg
5x70kg
2x90kg
1x102.5kg - PR
4x90kg
4x90kg
4x90kg
lekker

Paused BP
8x70kg
5x75kg
5x75kg
5x75kg

BOR
8x20kg
8x40kg
8x60kg
8x60kg

Chins
8xBW [onderhands]
6xBW [hammer grip, wide]

Toe press @ hack squat machine (plate loaded)
10x100kg
7x150kg
7x150kg
7x150kg

Feedback & voeding
Moet er echt rekening mee gaan houden dat de compounds me veel tijd kosten, wederom in moeten korten op de chins vanwege tijd tekort. Heb chins en toe press deels gedaan met supersets (druk bij chin-up bar).
Woensdag training bij een maat uit mijn klas, geen idee wat er allemaal te doen is daar.

Voeding:
Pre workout| 4 gebakken eieren, 2 sneden brood, 300 ml melk
Post workout| afvalshake, 3 broodjes kipfilet
Post workou| schnitzel met saus + glas melk
Pre-sleep| kwarkshake
2600/180p/70f

Beste cut maak je er van kerel xD
Hoe ging de date met de chick die een relatie wilt met je ? :p

Maak het mezelf niet makkelijk idd :P
Date ging wel aardig, was best een leuke film (need for speed), weet niet of een vervolgdate erin zit.
Ging der bij haar thuis ophalen en kreeg als eerste te horen van die pa of ik aan fitness deed :o

holy **** die mp.... :D lekker bezig bro! :thumbs:

Thanks D, heb nog nooit zo hard hoeven grinden tho!
Gelukkig stonden er wat buffels bij, dat beetje motivatie gaf de doorslag ;)

Inderdaad een lekkere cut! met al dat lekkere eten! :D
Nice train! Gaat lekker!

Thanks marina! ;)
Merk wel dat de cheats echt lastig te weerstaan zijn met maar 2 broodjes shoarma op een dag, in de bulk at ik er 3 in één meal :(

Freestyle training kan soms ook lekker zijn he!

Kan me voorstellen dat het omschakelen van bulk naar cut lastig is. Maar je weet waar je het voor doet he! ;)

Cutten doe je toch met een mes ipv lepel ?

Toe Press is eigenlijk een combinatie tussen calf raise en reverse calf raise?

Vind al heel wat dat hij het een cut durft te noemen met 2 broodjes shoarma per dag xD

Waarom geen vervolgdate, psycho wijf die meteen huis, boompje en beestje wilt ?

Maak het mezelf niet makkelijk idd :P
Date ging wel aardig, was best een leuke film (need for speed), weet niet of een vervolgdate erin zit.
Ging der bij haar thuis ophalen en kreeg als eerste te horen van die pa of ik aan fitness deed :o
De bekende "Do you even lift" vraag:eek:

Sterke PR op de CGBP man en dat tijdens het cutten!

nette cgbp man! erg sterk

• #2.234
Freestyle training kan soms ook lekker zijn he!

Kan me voorstellen dat het omschakelen van bulk naar cut lastig is. Maar je weet waar je het voor doet he! ;)

Dat zeker, fullbody was wel gepland maar de oefeningen was even improviseren :)
Sure do!

Cutten doe je toch met een mes ipv lepel ?

:roflol:
Lepel is het enige wat je nodig hebt om te eten :trollface:

Toe Press is eigenlijk een combinatie tussen calf raise en reverse calf raise?
Geen idee wat reverse calf raise is brah, ik noem het toe press omdat ik een calf raise doe en vervolgens vol uit me tenen druk om de ROM zo groot mogelijk te maken. Alhoewel ik dat bij calf raises @ leg press machine ook doe, dus dan is het altijd toe press te noemen...

Vind al heel wat dat hij het een cut durft te noemen met 2 broodjes shoarma per dag xD

Waarom geen vervolgdate, psycho wijf die meteen huis, boompje en beestje wilt ?

:roflol:
IIFYM all day, everyday! :D
Volgens mij zoekt ze wel meteen de 'perfecte' guy ja, terwijl ik gewoon wat plezier wil hebben.
Plus ik heb het vrij druk na dit weekend en zie mezelf het gesprek niet ~3 weken draaiende houden voor de volgende meet komt, begin het nu al zat te raken :o

De bekende "Do you even lift" vraag:eek:

Sterke PR op de CGBP man en dat tijdens het cutten!

Inderdaad, alleen is die vraag/statement op DBB altijd negatief :roflol:
Thanks man, ik had nog wat recht te zetten na vrijdag en dit was zo'n oefening waarbij ik wist dat de PR te verbreken was. Vorige stond namelijk op 1x100kg terwijl ik toen niet geheel fit was ;)

---------- Toegevoegd om 22:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:55 ----------

Thanks bro! :)

Eigenlijk gewoon een calf raise waarbij je de ROM zo veel mogelijk probeert te vergroten? Ik had rap een filmpje opgezocht en het leek wat op een combi. Vandaar m'n vraag.

Reverse calf raise is voor de Tibialis Anterior:

BBReverseCalfRaise.gif

Lekker bezig man, die seated MP is echt ****ing sterk. :p
Goed bezig met die PR's in je cut! :thumbs:

• #2.237
Lekker bezig man, die seated MP is echt ****ing sterk. :p
Goed bezig met die PR's in je cut! :thumbs:

Thanks man! :)
Heb nog wat pr's op de planning staan maar dat komt ook voornamelijk omdat het oefeningen zijn die ik allang niet meer gedaan heb :o
Merk goed dat ik meer kracht heb op die oefeningen dan voorheen, zoals barbell BOR.

Voeding vandaag:
12:00| 4 gebakken eieren, 2 sneden brood, glas melk
16:30| Kwarkshake
20:30| 4 gebakken eieren, 2 sneden brood, beetje chips
22:00| Spinazie, kip, aardappelen
00:00| Kwarkshake
2500/200p/85f

Shady waar zijn de chocomelk en shoarma broodjes in je voeding? Zo ga je natuurlijk nooit normaal afvallen. Je eet veel te weinig, dadelijk gaat je lichaam in de overlevingsstand en zeg dan maar doei tegen je metabolisme.

• #2.239
Shady waar zijn de chocomelk en shoarma broodjes in je voeding? Zo ga je natuurlijk nooit normaal afvallen. Je eet veel te weinig, dadelijk gaat je lichaam in de overlevingsstand en zeg dan maar doei tegen je metabolisme.

Rustdag brah, vandaar de chips.

Hele week al clean op chocomelk, vrijdag ook al workout na school dus eigenlijk geen chocomelk #school 'food' :sad:

Thanks man! :)
Heb nog wat pr's op de planning staan maar dat komt ook voornamelijk omdat het oefeningen zijn die ik allang niet meer gedaan heb :o
Merk goed dat ik meer kracht heb op die oefeningen dan voorheen, zoals barbell BOR.

Zoveel mogelijk PR's eruit blijven knallen, alles geven in de cut. Zolang het je herstel maar niet in de weg zit. ;)
Verschilt bij mij wel eens, soms bak je er niks van met bepaalde oefeningen. En een periode later zet je PR's op die oefeningen..

En wtf, dit is gewoon de harde realiteit. Als ik jou cut vergelijk met mijn komende cut. :rolleyes:
De afgelopen dagen zag er nog niet zo slecht uit, goed bezig kerel! :thumb:

Terug
Naar boven