Fitness Seller

Shady's Recomp Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.241
Zoveel mogelijk PR's eruit blijven knallen, alles geven in de cut. Zolang het je herstel maar niet in de weg zit. ;)
Verschilt bij mij wel eens, soms bak je er niks van met bepaalde oefeningen. En een periode later zet je PR's op die oefeningen..

En wtf, dit is gewoon de harde realiteit. Als ik jou cut vergelijk met mijn komende cut. :rolleyes:
De afgelopen dagen zag er nog niet zo slecht uit, goed bezig kerel! :thumb:

Advies opgevolgd :cool:

Training gedaan bij een kerel uit me klas, mooie home-gym heeft die, alhoewel die meer op crossfit gericht is.
Beetje van alles gedaan eigenlijk, benen gespaard voor morgen als ik geen extreme spierpijn heb na deadlift van vandaag.

Standing MP
8x20kg
5x40kg
3x60kg
2x65kg
3x67.5kg
rustig aan gedaan, eerste keer staand weer en een ruime 1e plaats op de wall of fame :)

Bench press (grip tussen CGBP en regular BP, wou het eens proberen)
5x60kg
3x80kg
1x90kg
1x100kg

Sumo deadlift (2e keer sinds blessure)
5x60kg
3x90kg
3x100kg
1x120kg
1x130kg
belt: 1x140kg - PR
belt: 1x150kg - PR, moeilijk
Geëindigd met 3x135kg zonder belt voor de blessure, reps met (1e keer) belt voelde erg lekker aan

BOR
8x40kg
8x60kg
8x60kg
3x80kg - PR
3x80kg

~hier een circuit gaan doen, pull ups aan ringen terwijl de voeten op een box lagen, superset met chin-ups en skullcrushers. 3 rondjes van : 10x ring pull up, 6x chins , 10x25kg
Geëindigd met skullcrushers: 20x25kg :o

Feedback
Ging lekker!
Stage gesprek gehad, vandaar dat ik bij me klasgenoot was.
Zullen vast nog wel wat trainingen komen daar, zodra mijn stage begint bij hem in de buurt.
Ook nog wat pics geschoten, not sure of de pic van de deadlift 140kg of 150kg was, geloof de 140kg.
Niet echt een duidelijk beeld bij de rug foto maar vond hem wel nice :o

IMG-20140326-WA0003.jpg

2014-03-26 16.10.33.jpg

Netjes dikz*k! Ff paar DL PR's in de cut rofl. :P

Goed bezig bro! :thumbs:

Super die PR op DL!
wel makkelijk zo een home gym dichtbij als je stage loopt. :) niet gebonden aan tijden? of toch well?

Goed bezig Shady :thumbs:

Brute foto met de DL, maar wat een belachelijk brede plates

Denk dat je ng heel wat kan winnen door je sumo stance nog eens onder de loep te nemen.

Wel fijn als je zulk materiaal hebt in je home gym, zeker nice.

Damn sterke training man!

Je bent ook flink buff kerel!:thumbs:

Veel PR's man ,netjes!

Lekker n*gger.

Maar BOR 80kg ??? toch niet half rom hé zoals in gym :P

Flinke rug!

• #2.253
Voeding vandaag:
13:00| 4 gebakken eieren, 2 sneden brood, glas melk
16:00| 3 plakken cake @ school
18:30| kwarkshake
21:00| spinazie, kip, aardappelen
00:00| kwarkshake
~2400/180p

Eindelijk onder de 86kg geraakt toen ik vanochtend op de weegschaal stond!

Netjes dikz*k! Ff paar DL PR's in de cut rofl. :P

Super die PR op DL!
wel makkelijk zo een home gym dichtbij als je stage loopt. :) niet gebonden aan tijden? of toch well?

Thanks! :)
Het is een snuffelstage van maar 2 a 3 dagen en een niet zo strenge regeling qua werktijden, precieze tijden zij nog onbekend, maar blijf bij die kerel crashen gedurende die tijd dus dan zullen er een paar gezamenlijke trainingen plaatsvinden bij hem thuis.

Brute foto met de DL, maar wat een belachelijk brede plates

Idd, dit zijn heel toevallig dezelfde plates als in de gym waar ik normaal train (alhoewel ze 2 verschillende soorten plates/merken hebben).

Denk dat je ng heel wat kan winnen door je sumo stance nog eens onder de loep te nemen.

Zou best kunnen man, normaal zet ik me voeten tussen de 2 matten in waar ik de barbell op laat landen.
Aangezien die matten er niet waren bij deze gym en de ondervloer wat gladjes was, durfde ik me voeten niet veel verder uit elkaar te zetten dan dit.

Wel fijn als je zulk materiaal hebt in je home gym, zeker nice.

Was zeker vet, ook alle accessoires zoals magnesium en een belt waren aanwezig.
Gelijk de kans gegrepen om eens met belt te liften, weet niet of onze gym hem heeft :o

Damn sterke training man!

Je bent ook flink buff kerel!:thumbs:

Thanks Marvin, nice om te horen! :rolleyes:

Thanks mannen! :)
Lekkere motivatie tactieken erbij de laatste tijd door met andere te trainen, werkt goed voor mij :D

Lekker n*gger.

Maar BOR 80kg ??? toch niet half rom hé zoals in gym :P

Beetje mee laten slepen net zoals bij de deadlift, was toch een freestyle training.
Bij onze training @ usc had ik de BOR redelijk strikt op 5x70kg, de 3x80kg was niet heel strikt idd.

Lekker man, en het regent weer PR's :D
Netjes die PR's op sumo, wel sta ik breder dan dat jij doet, alleen ben jij breder dan ik ben :thumbs:

• #2.255
Lekker man, en het regent weer PR's :D
Netjes die PR's op sumo, wel sta ik breder dan dat jij doet, alleen ben jij breder dan ik ben :thumbs:

:roflol:
Thanks man, zie ook comment hierboven naar Sticky.
Op de foto zie je het ook, ik kon hier niet echt breder staan omdat ik dan half op de plaat stond en half op het groene gedeelte. Normaal sta ik wel wat breder ;)

• #2.256
Vandaag beetje upperbody freestyle gedaan omdat ik met 2 andere mee trainde.
Ga zondag waarschijnlijk naar een studiegenoot in Nijmegen voor een project en gelijk een training, word LB dan.

Bench press
20x20kg
8x60kg
5x90kg
5x90kg
5x90kg
3x95kg
paused + rep-out: 8x75kg

Chins
8xBW [hammer grip]
7xBW [onderhands]
5xBW [hammer grip, wide]

DBSP
8x20kg
8x28kg
8x28kg
7x28kg

Weighted bench dips
10xBW +25kg
10xBW +50kg
8xBW +65kg

~2 setjes triceps pushdown

Feedback & voeding
Lekkere training, wel vrij kort, alhoewel ik toch een uur bezig was hiermee.
Twijfelde eerst tussen borst en benen maar squat racks waren allemaal bezet, dus besloten voor beetje UB te gaan, focus op push vanwege woensdag waar de focus op de rug lag.
Bench ging ook lekker :)

Voeding:
12:00| 4 gebakken eieren, glas melk
18:00| 4 broodjes kipfilet + banaan
21:00| Kwarkshake + 2x pistolet kaas
01:00| Kwarkshake
2700/180p

Had je weinig tijd, omdat je voeding zo is?
Je hebt toch redelijk wat kcal (in mijn beleving, ik zit veel lager vandaar) maar dit heb je opgevuld met kwarkshake :p
Of geen zin om te eten vandaag?

Waar staat DBSP voor?

Dumbell Shoulder Press waarschijnlijk.

Lekker training man, per oefening toch een leuk volume gedraaid met goede gewichten!

• #2.260
Had je weinig tijd, omdat je voeding zo is?
Je hebt toch redelijk wat kcal (in mijn beleving, ik zit veel lager vandaar) maar dit heb je opgevuld met kwarkshake :p
Of geen zin om te eten vandaag?

Waar staat DBSP voor?

Nee de tijd had niks met voeding te maken, gasten waar ik mee trainde wouden nog even in het parkje zitten en ik kon het niet laten om mee te gaan :o
Ben steeds meer tijd kwijt per oefening, eerst propte ik 6 oefeningen in een uur, nu nog maar 4-5.

Kwarkshake is vooral voor de eiwitten (60 gram), had vanochtend heel weinig tijd en aangezien ik geen vast voedingsschema heb, knutsel ik er elke ochtend één in elkaar :roflol:
Waardes van de meals op volgorde:

450/35p
750/30p
1000/65p
500/60p
Totaal van 2700/190p ;)

Normaal pak ik avondeten (pasta/rijst) maar nu een keer pistoletjes omdat ze op moeten, kwarkshake dus voor de eiwitten :p
DBSP = dumbell shoulder press

Terug
Naar boven