XXL Nutrition

Shady's Recomp Log

Let je alleen op eiwitten dan? :eek:
Nja opzich wel slim dan ja :p (om dat zo aan te vullen met eiwitten)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.262
Dumbell Shoulder Press waarschijnlijk.

Lekker training man, per oefening toch een leuk volume gedraaid met goede gewichten!

Idd, thanks man, bench gaat sowieso heerlijk, merk nog geen krachtverlies.

Thanks man ;)

Let je alleen op eiwitten dan? :eek:
Nja opzich wel slim dan ja :p (om dat zo aan te vullen met eiwitten)

Nja vetten ook hoor, carbs niet echt omdat ze hoog mogen, en voor rustdagen heb ik wel een vast schema met redelijk low carb.
Vetten van dit zit ook rond de 60 gram zonder de kaas, maar noteer het meestal niet omdat ik veel gok op vetten :o
En nu erachter komen dat ik toch te laag zit maar geen olijfolie bij me shakes kan gooien vanwege de kcal :sad:

Idd, thanks man, bench gaat sowieso heerlijk, merk nog geen krachtverlies.

Thanks man ;)

Nja vetten ook hoor, carbs niet echt omdat ze hoog mogen, en voor rustdagen heb ik wel een vast schema met redelijk low carb.
Vetten van dit zit ook rond de 60 gram zonder de kaas, maar noteer het meestal niet omdat ik veel gok op vetten :o
En nu erachter komen dat ik toch te laag zit maar geen olijfolie bij me shakes kan gooien vanwege de kcal :sad:

Hierom dus :roflol:
Nja nu dacht ik dat het voor mannen minder een probleem is dat ze lager in vet gaan, dan bij vrouwen?
Zolang jij er goed op gaat, lekker zo blijven doen :p

• #2.264
Hierom dus :roflol:
Nja nu dacht ik dat het voor mannen minder een probleem is dat ze lager in vet gaan, dan bij vrouwen?
Zolang jij er goed op gaat, lekker zo blijven doen :p

:o
Mijn avondeten bevat normaal minstens 20 gram vet, alleen nu dus niet vanwege die pistoletjes, dus normaal dan zit ik meestal wel goed.
Maar als ik bijvoorbeeld chocomelk als post-workout pak, zit er ook weer een verschil van 20 gram vetten.
Zou er eigenlijk meer aandacht aan kunnen besteden maar ik focus me niet heel veel op vetten, ook omdat ik het op rustdagen goed compenseer met ~100 gram vetten, fat-loading ipv carb-loading :roflol:
Toch vind ik 60 gram vetten wel het minimum op trainingsdagen en 80-90 gram de max.

Shady's log

Avondeten scheelt dan wel inderdaad :p

:roflol:
Thanks man, zie ook comment hierboven naar Sticky.
Op de foto zie je het ook, ik kon hier niet echt breder staan omdat ik dan half op de plaat stond en half op het groene gedeelte. Normaal sta ik wel wat breder ;)

Nou vooruit, ik geef je de voordeel van de twijfel. :p
Ik kan het wel zien ja, zou beetje ****ed zijn als je een split maakt tijdens de lift.

Lekker die bench! Keep up the good work homeboy, make dem niggaz jelly.

jelly als jam

Wat is de reden dat je maar 3 reps doet op hoger gewicht? Voor kracht of?

• #2.269
Wat is de reden dat je maar 3 reps doet op hoger gewicht? Voor kracht of?

Is inderdaad voor kracht (behoud) :)

---------- Toegevoegd om 12:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:14 ----------

Cut gaat weer barslecht, snap er de t*ring niet van.
Vrijdagochtend: 85.6kg.
Vervolgens 2700 kcal gegeten (trainingsdag) en zaterdag 2400 kcal (rustdag), resultaat vanochtend: 86.2kg.

Ga vandaag gewoon mad op 2400 kcal inclusief training, dan maar een iets snellere cut, ik ben het zat, eerste maand verprutst met nog geen -1.5kg.
Nieuwe richtlijnen:
Rustdag 2100-2200
Trainingsdag 2400-2600

Voeding is altijd klote want vraagt veel experimenteren om te kijken wat wel of niet werkt.
-1,5kilo is toch -1,5kilo want je zou het pas verpruts hebben als je niks kwijt was geraakt.

Is inderdaad voor kracht (behoud) :)

---------- Toegevoegd om 12:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:14 ----------

Cut gaat weer barslecht, snap er de t*ring niet van.
Vrijdagochtend: 85.6kg.
Vervolgens 2700 kcal gegeten (trainingsdag) en zaterdag 2400 kcal (rustdag), resultaat vanochtend: 86.2kg.

Ga vandaag gewoon mad op 2400 kcal inclusief training, dan maar een iets snellere cut, ik ben het zat, eerste maand verprutst met nog geen -1.5kg.
Nieuwe richtlijnen:
Rustdag 2100-2200
Trainingsdag 2400-2600

Elke dag wegen. Vocht zorgt bij mij voor veel schommeling in gewicht, kan zo een kilo of 2 schelen. En uiteraard zorgt eten van de vorige dag ook voor gewicht. Ik had me een tijd geleden gewogen en was de volgende dag 2.5kg zwaarder, en ik weeg altijd sochtends voordat ik iets eet/drink en ga eerst ff naar de wc.

Beter hou je gewoon de spiegel wat meer in de gaten, gewicht is een goede indicatie maar te variabel.

• #2.272
Training vandaag:

Squat (deload)
10x20kg
8x40kg
5x70kg
5x75kg
5x75kg

SLDL
10x20kg
8x40kg
epic backpump, deed te veel zeer

Sumo DL
5x60kg
5x90kg
3x110kg
backpump again, even moeten gaan zitten

Seated leg curl
8x55kg
4x75kg
7x65kg
pff

Toe press @ hack squat (plate loaded)
10x50kg
10x100kg
7x130kg
7x130kg
7x130kg

leg extensions
5x95kg + 5x105kg
7x145kg (full stacked)
6x145kg
5x145kg

Calf press @ leg press
dropset:
10x155kg
10x135kg
8x125kg
8x105kg

Feedback & voeding
Zeer matige training, maar goed.
Heb/had echt een deload nodig, ook voor me schouders eigenlijk.
Aankomende week wat minder trainen, pak morgen of dinsdag UB en vrijdag fullbody.

Voeding:
12:00| 3 gebakken eieren, 2 sneden brood, glas melk
18:00| Kwarkshake
19:00| 2 pistoletjes kaas
21:00| Spinazie, aardappelen, kip
00:00| Kwarkshake
2400/190p/70f

Voeding is altijd klote want vraagt veel experimenteren om te kijken wat wel of niet werkt.
-1,5kilo is toch -1,5kilo want je zou het pas verpruts hebben als je niks kwijt was geraakt.

That's true, en ik merk zelfs al dat ik wat droger oog.
Maar ik moet er wel tegenaan ;)

Elke dag wegen. Vocht zorgt bij mij voor veel schommeling in gewicht, kan zo een kilo of 2 schelen. En uiteraard zorgt eten van de vorige dag ook voor gewicht. Ik had me een tijd geleden gewogen en was de volgende dag 2.5kg zwaarder, en ik weeg altijd sochtends voordat ik iets eet/drink en ga eerst ff naar de wc.

Beter hou je gewoon de spiegel wat meer in de gaten, gewicht is een goede indicatie maar te variabel.

Ik weeg iedere ochtend, weegschaal staat toch bij me kledingkast :o
Wo: 86.0kg
Do: 85.8kg
Vr: 85.6kg
Za: 86.2kg

Heb vrijdag wel 2000 kcal naar binnen gewerkt tussen 20.00-00:00, heb het idee dat dat de oorzaak wel kan zijn, maar dan zou ik niet weten wanneer ik nauwkeurig kan wegen.
Heb de weging nu naar zondag verzet omdat ik denk dat die nauwkeuriger resultaat laat zien (redelijk vaste tijden met voeding op rustdagen).
Ik blijf gewoon iedere ochtend wegen, met de nieuwe richtlijnen moet er progressie inzitten, waarschijnlijk onderhoud te hoog ingeschat, die zet ik nu van 2900 naar 2750.
Mee eens met de spiegel tho.

Laatst bewerkt:
Elke dag wegen is gekkenhuis man, wekelijks is voldoende imo.
Het verschil van 0,6 van Woensdag en Zaterdag kan aan zoveel factoren liggen.

• #2.274
Elke dag wegen is gekkenhuis man, wekelijks is voldoende imo.
Het verschil van 0,6 van Woensdag en Zaterdag kan aan zoveel factoren liggen.

Klopt, maar als een verschil van 0,6 plaatsvind in 3 dagen tijd, dan is een weging per week ook niet heel nauwkeurig. Vandaar dat ik het dagelijks check, kost me 3 seconde tijd.
Ik noteer het wel wekelijks om de progressie bij te houden.

Ja weeg ook dagelijks als ik uit bed kom zondag kijk ik altijd of ik lager in kcal moet of ik moet wat veranderen

back pomp had ik vroeger ook veel last van, nu zelfs bij 10x150kg dl heb ik geen back pomp meer.

Verholpen door meer hip drive, was bij mij de oplossing.

sochtends blijft zowiezo de beste tijd om te wegen, en als je altijd onder vergelijkbare omstandigheden weegt dan is het ook vrij nauwkeurig. Alleen blijf je altijd wel wat schommeling houden, wat kan liggen vocht en aan eten dat er nog niet uit is :p

Weeg zelf niet vaak.. eens per maand oid.. ik zou gek worden met elke dag wegen. schommelingen zijn er per dag zo van een kilo of meer.

Deload en moeten zitten van de pijn. :D ik ken dat. heb 1 x een deload gedaan.. kon bijna niets meer... hahahaha

• #2.278
^
Weging van vanochtend zag er weer lekker uit :o

Beetje tren gedaan vandaag in tussenuur van school, beetje haasten op assistance.
Zat nog te twijfelen welke reprange voor de BP, altijd een raadsel totdat de training begint.
Binnenkort eens dubbels draaien op hopelijk 100kg.

Upperbody:

BOR
10x20kg
8x40kg
8x60kg
3x5x70kg

Bench press
15x20kg
8x50kg
5x70kg
3x95kg
3x95kg
5x90kg - lichte spot op laatste rep door gretige spotter
paused: 5x80kg

Chest dips
8xBW
5xBW+15kg
5xBW+25kg
5xBW+25kg
5xBW+25kg
lekker

Ultra superset:
chins - face pulls - rope pushdown - db side raises
7xBW - 10x65kg - 8x100kg - 10x7kg
6xBW - 8x65kg - 8x100kg - 10x8kg

Incline db curl
10x14kg
8x14kg

Triceps pushdown machine, dropset:
10x85kg - 8x65kg

Feedback & voeding
Not bad.
Even een duidelijk schema maken (ub/lb) met hooguit 6 oefeningen op UB.
2 borst / 2 rug / 1 schouder / 1 arm, ene training bicep, andere training tricep (zelfde voor voorkant schouder - achterkant/zijkant schouder). Nu wat lopen prutsen met superset en alles door elkaar heen, schiet niet op.

Voeding:
11:15| 3 gebakken eieren, 2 sneden brood
16:00| Kwarkshake
20:00| Pizza big american
00:00| Kwarkshake
~2600/175p/200c/75f

Gaat lekker man! Ik kan me nog herinneren toen je vorig jaar geen BW dips kon doen en nu rep je ze met +25kg, ****ing nice bro! Mooie progressie!

Zware benches man, lekker! En dan nog die dips er achteraan!

Terug
Naar boven