Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dumbell Shoulder Press waarschijnlijk.
Lekker training man, per oefening toch een leuk volume gedraaid met goede gewichten!

Let je alleen op eiwitten dan?
Nja opzich wel slim dan ja(om dat zo aan te vullen met eiwitten)

Idd, thanks man, bench gaat sowieso heerlijk, merk nog geen krachtverlies.
Thanks man
Nja vetten ook hoor, carbs niet echt omdat ze hoog mogen, en voor rustdagen heb ik wel een vast schema met redelijk low carb.
Vetten van dit zit ook rond de 60 gram zonder de kaas, maar noteer het meestal niet omdat ik veel gok op vetten
En nu erachter komen dat ik toch te laag zit maar geen olijfolie bij me shakes kan gooien vanwege de kcal![]()

Hierom dus
Nja nu dacht ik dat het voor mannen minder een probleem is dat ze lager in vet gaan, dan bij vrouwen?
Zolang jij er goed op gaat, lekker zo blijven doen![]()

Thanks man, zie ook comment hierboven naar Sticky.
Op de foto zie je het ook, ik kon hier niet echt breder staan omdat ik dan half op de plaat stond en half op het groene gedeelte. Normaal sta ik wel wat breder![]()

Wat is de reden dat je maar 3 reps doet op hoger gewicht? Voor kracht of?

Is inderdaad voor kracht (behoud)
---------- Toegevoegd om 12:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:14 ----------
Cut gaat weer barslecht, snap er de t*ring niet van.
Vrijdagochtend: 85.6kg.
Vervolgens 2700 kcal gegeten (trainingsdag) en zaterdag 2400 kcal (rustdag), resultaat vanochtend: 86.2kg.
Ga vandaag gewoon mad op 2400 kcal inclusief training, dan maar een iets snellere cut, ik ben het zat, eerste maand verprutst met nog geen -1.5kg.
Nieuwe richtlijnen:
Rustdag 2100-2200
Trainingsdag 2400-2600
Voeding is altijd klote want vraagt veel experimenteren om te kijken wat wel of niet werkt.
-1,5kilo is toch -1,5kilo want je zou het pas verpruts hebben als je niks kwijt was geraakt.

Elke dag wegen. Vocht zorgt bij mij voor veel schommeling in gewicht, kan zo een kilo of 2 schelen. En uiteraard zorgt eten van de vorige dag ook voor gewicht. Ik had me een tijd geleden gewogen en was de volgende dag 2.5kg zwaarder, en ik weeg altijd sochtends voordat ik iets eet/drink en ga eerst ff naar de wc.
Beter hou je gewoon de spiegel wat meer in de gaten, gewicht is een goede indicatie maar te variabel.

Elke dag wegen is gekkenhuis man, wekelijks is voldoende imo.
Het verschil van 0,6 van Woensdag en Zaterdag kan aan zoveel factoren liggen.