AndroidHealthClinic

Shady's Recomp Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.341
Nice okeuj. Gewoon cleanbulk dus straks? Ik moet nog ff wachten voordat ik 21 ben maar ga sws een test kuurtje proberen :P

Maar tegen die tijd hoop ik ook meer te weten over de juiste voeding. Heb iig tijd zat haha ben echt benieuwd hoe wij er over 5 jaar bij staan

Ja heel clean wel, zat vorige bulk op 1.5kg per maand en bleek echt teveel te zijn want heb aardig wat vet gepakt. Denk dat ik zelfs onder die 1kg per maand ga zitten en mik op 0.7-1kg (toch lastig met schommelingen om precies goed uit te komen). Desnoods ga ik maar +250 zitten.
Krijg zin om die naald er nu in te rammen door jou man :roflol:

Test everywhere :D
Valt me op dat vele toch wel eens willen kuren :)

Ligt bij mij wel aan veel factoren, o.a of ik tevreden ben en het ga onderhouden of dat ik nog verder wil groeien, wat tegen die tijd pas te beslissen is omdat ik niet weet hoe ik er dan bij sta. Onderhouden lijkt me wel echt lastig... trainen zonder echte (lees:trage) gains te maken (behalve gains op kracht en vet) :p
Moet sowieso uit huis zijn voor ik eraan begin anders zijn de rapen gaar hier :roflol:

Die van mij is al wel 100% zeker maar komt puur door nieuwsgierigheid.
Kende als klein jochie aantal mensen die gingen kuren en opeens beest waren.
Sinsdien altijd nieuwsgierig geweest en vaak is dat geen goed iets voor mij want dan gebeurt het toch wel xD

Jij weegt net zo zwaar als ik, Tatt :o
Komt geloof ik meer door tricep dan bicep, vind me biceps juist een beetje tegenvallen alhoewel er wel een piek zit.
Volgens mij zijn jouw benen beter tho!
Je hebt er idd een ferme piek in zitten. Mijn armen lopen echt zwaar achter. Het begint wel te beteren sinds ik m'n aanpak volledig heb herzien. Ik kan niet wachten om opnieuw te bulken. :D
Valt me op dat vele toch wel eens willen kuren :)
Ik snap dat eigenlijk niet.

• #2.344
Je hebt er idd een ferme piek in zitten. Mijn armen lopen echt zwaar achter. Het begint wel te beteren sinds ik m'n aanpak volledig heb herzien. Ik kan niet wachten om opnieuw te bulken. :D

+1 bro, ik kan nog veel massa pakken op me benen en op me rug is ook nog wel aardig wat te winnen verwacht ik. Dat worden ook mijn focus punten bij de volgende bulk :)

Ligt bij mij wel aan veel factoren, o.a of ik tevreden ben en het ga onderhouden of dat ik nog verder wil groeien, wat tegen die tijd pas te beslissen is omdat ik niet weet hoe ik er dan bij sta. Onderhouden lijkt me wel echt lastig... trainen zonder echte (lees:trage) gains te maken (behalve gains op kracht en vet) :p
Moet sowieso uit huis zijn voor ik eraan begin anders zijn de rapen gaar hier :roflol:

niemand die begint met bb is ooit tevreden shady

dat van dat doorzettingsvermogen was maar een grapje he mop

• #2.346
Die van mij is al wel 100% zeker maar komt puur door nieuwsgierigheid.
Kende als klein jochie aantal mensen die gingen kuren en opeens beest waren.
Sinsdien altijd nieuwsgierig geweest en vaak is dat geen goed iets voor mij want dan gebeurt het toch wel xD

Lijkt me wel ziek hoor, om je lichaam zo snel te zien veranderen/groeien.
Wel in zekere mate natuurlijk, mocht ik gaan kuren dan word het een kuurtje om te proberen zoals je zelf aangeeft, test only :p

---------- Toegevoegd om 20:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:16 ----------

niemand die begint met bb is ooit tevreden shady

dat van dat doorzettingsvermogen was maar een grapje he mop

Denk dat je gelijk hebt man, everybody wants more :o
Doorzettingsvermogen? Die heb ik over het hoofd gezien?
Of teveel op dit weekend..

Test only is genoeg de eerste keer.

Recentelijk van dichtbij meegemaakt hoe het gaat als iemand kuurt.
Kerel werd wekelijks groter en sterker, sloeg nergens op eigenlijk xD

Eerlijk gezegd best wel jaloers makend als je moet knokken met elke krachtgain plus wilt cutten en je ziet iemand na paar weken weer 160kg squatten enzo.

Als All True Natural Vegan Hetero Bodybuilder vind ik het zeer jammer dat jullie zoveel druk op Shady uitoefenen. Hij gaint goed en snel en dan willen jullie hem vergiftigen met jullie chemisch experimentje. Schaam jullie en ga zelf eens correct eten en trainen!

Van ashbringer kan ik het wel verstaan. Die jongen gaint amper wat.

:trollface:

2d2al8l.gif

Plz stay safe Shady.

Re: Shady's log

Als All True Natural Vegan Hetero Bodybuilder vind ik het zeer jammer dat jullie zoveel druk op Shady uitoefenen. Hij gaint goed en snel en dan willen jullie hem vergiftigen met jullie chemisch experimentje. Schaam jullie en ga zelf eens correct eten en trainen!

Van ashbringer kan ik het wel verstaan. Die jongen gaint amper wat.

:trollface:

2d2al8l.gif

Haha such jellyness. Ik ben 18 en zie er beter uit dan menig Tatts :(

Pas om 14:30 ontbeten? :p
lekker uitgeslapen dus haha

• #2.353
:roflol:
Bedankt voor de back-up tegen al die pestkoppen Tatt! :spaz:

Pas om 14:30 ontbeten? :p
lekker uitgeslapen dus haha

Meestal wakker rond een uur of 11 haha, kom erg slecht in slaap de laatste tijd, ook enorm benauwd op mijn kamer met dit weer.
Heb de waaier al een week lang aan het draaien maar wat een herrie maakt dat klote ding..

Voeding gisteren was wel aan de lage kant, zat vanochtend in eens op 84.5kg.
Voeding vandaag:
12:00| 3 gebakken eieren met 2 sneden brood - 350/25p/20f/25c
15:00| Kwarkshake zonder olijfolie - 485/60p/15f/30c
18:00| Spinazie, kip, aardappelen - 550/40p/20f/40-60c
21:00| 3 gebakken eieren met 2 sneden brood - 350/25p/20f/25c
00:00| Kwarkshake - 485/60p/15f/30c
2220/210p/90f/150c

Me moeder probeert me cut in de war te schoppen :mad:
Volgens haar is het niet verstandig om te vaak spinazie te eten, omdat er op het nieuws weer eens bro-science aan de gang was dat teveel spinazie voor kanker kan zorgen. Als ik bang was voor kanker stopte ik wel met roken :o
Ze wil nu dat ik maar rijst pak met kip, heb der ff duidelijk gemaakt dat zoiets geen optie is op een rustdag :windup:

Spinazie kan je wel afwisselen met broccoli. En slecht man, ga stoppen met roken!
Voeding zit het verder wel goed mee :)

• #2.355
Spinazie kan je wel afwisselen met broccoli. En slecht man, ga stoppen met roken!
Voeding zit het verder wel goed mee :)

Dat zei me moeder dus ook al, maar spinazie is tot nu toe de enige groente die ik eet :o
Zal broccoli eens proberen binnenkort.
Alhoewel ik niet veel rook (1 pakje per week), ben ik idd van plan om te stoppen, maar word erg lastig als het lekker weer is dus ff kijken of ik het voor of na de zomer ga proberen.

Stoppen met roken is 1 van de beste beslissingen die ik ooit genomen heb.
Nadien aantal gewicht plateau's doorbroken dus win-win situatie.

Dat zei me moeder dus ook al, maar spinazie is tot nu toe de enige groente die ik eet :o
Zal broccoli eens proberen binnenkort.
Alhoewel ik niet veel rook (1 pakje per week), ben ik idd van plan om te stoppen, maar word erg lastig als het lekker weer is dus ff kijken of ik het voor of na de zomer ga proberen.

Beetje afwisseling is nooit verkeerd man, en broccoli is ook nog wel goede shizzle ook.
Mij lukt het ook niet hoor :roflol: rook nu alleen nog maar sigaren, rook dus wel aanzienlijk minder dan wanneer ik alleen sigaretten rook. :p
En het is nog lekkerder ook. :o

• #2.358
Stoppen met roken is 1 van de beste beslissingen die ik ooit genomen heb.
Nadien aantal gewicht plateau's doorbroken dus win-win situatie.

Beetje afwisseling is nooit verkeerd man, en broccoli is ook nog wel goede shizzle ook.
Mij lukt het ook niet hoor :roflol: rook nu alleen nog maar sigaren, rook dus wel aanzienlijk minder dan wanneer ik alleen sigaretten rook. :p
En het is nog lekkerder ook. :o

Goede tips ;)
Sigaren is wel handig, niet over je longen en toch een beetje dat rokersgevoel houden hehe.

Zojuist gelijk even wat research gedaan, blijkt dat een volwassenen die niet sport, 1,5 gram natrium per dag mag en spinazie bevat per kop 24mg, terwijl broccoli 465mg bevat :roflol:
Hoef dus niet over te stappen met de reden van me ma dat spinazie teveel natrium bevat en het hooguit 2x per week mag :o Wat een onzin wordt er verkocht op het nieuws zeg, steeds meer en meer.

Het is een complot om mensen alleen maar aan dure "super" food zooi te krijgen :p

• #2.360
Het is een complot om mensen alleen maar aan dure "super" food zooi te krijgen :p

Ze miren popeye gewoon, vieze haters :cool:
Product bestaat al ik weet niet hoe lang en dan komen ze nu ermee aanzetten in eens, terwijl natrium niet iets is dat sinds kort pas is toegevoegd, fail :p

Terug
Naar boven