MuscleMeat

Shady's Recomp Log

Mwah, voeding tegenwoordig kun je niet vergelijken met vroeger imo.
Veel meer bestrijdingsmiddelen die gebruikt worden wat de kwaliteit van voeding niet bevorderd.
Alleen dat je overal opeens kanker van krijgt, gaat te ver.

Ligt je VP wat aan de hoge kant, of lijkt dat maar zo?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.363
Mwah, voeding tegenwoordig kun je niet vergelijken met vroeger imo.
Veel meer bestrijdingsmiddelen die gebruikt worden wat de kwaliteit van voeding niet bevorderd.
Alleen dat je overal opeens kanker van krijgt, gaat te ver.

Aight, ben er niet echt van op de hoogte, maar zeker eens met je laatste zin ;)
Dat is eigenlijk waar het hele verhaal om draaide hehe.

Ligt je VP wat aan de hoge kant, of lijkt dat maar zo?

Dat heb je goed gezien haha, ben nu een maandje aan het cutten :)
Ben met me bulk gegaan van 79kg -> 87.5kg in 6 maanden tijd, helaas is me vet opgelopen richting de 16-17%. Hoop ondertussen wel onder die 16% te zitten, maar heb geen manier voor nauwkeurig meten.
Zal via de weegschaal laten meten binnenkort, niet heel betrouwbaar maar de getallen kloppen wel redelijk.
Dan komt er gelijk een tussendoor pic.

Achja, zolang je blijft meten met de weegschaal lijkt me dat je progressie ziet in de getallen. Dat is natuurlijk het belangrijkst.

True story. Maar getallen zijn meetbaar of je moet continu foto's maken onder dezelfde omstandigheden.

****...spinazie kankerverwekkend! Ik vreet elke dag spinazie:eek:

..en blijf dat gewoon doen..

• #2.368
Maar eg nie belangrijkerder dan de spiegol
Spiegel all day ever day

True story. Maar getallen zijn meetbaar of je moet continu foto's maken onder dezelfde omstandigheden.
Heb helaas geen duidelijk before-pic, baal ik stiekem wel een beetje van.
Heb er een met slechte licht inval enzo, maar beter dan niks tho.

****...spinazie kankerverwekkend! Ik vreet elke dag spinazie:eek:

..en blijf dat gewoon doen..

Ik kan me herinneren dat jij vaak 2 maal per dag spinazie eet, één van de redenen dat ik meteen niks van die zwets geloofde :roflol:

Lekker bezig Shady, goede piek ook!
Zou gewoon lekker natuurlijk blijven.
Wat is de toegevoegde waarde er nou van?

jullie zijn gek doe het maar lekker via de makkelijke weg ik ben heel m'n leven natty ik vind het getuigen van gebrek aan doorzettingsvermogen

+1, meeste weten ook bij lange na niet waar ze aan beginnen...

Vind vaak ook echt getuigen van onzekerheid...

Test only is genoeg de eerste keer.

Recentelijk van dichtbij meegemaakt hoe het gaat als iemand kuurt.
Kerel werd wekelijks groter en sterker, sloeg nergens op eigenlijk xD

Eerlijk gezegd best wel jaloers makend als je moet knokken met elke krachtgain plus wilt cutten en je ziet iemand na paar weken weer 160kg squatten enzo.

Alles wat je hier omschrijft is juist voor mij de reden dat ik het nooit ga doen :o

• #2.370
Lekker bezig Shady, goede piek ook!
Zou gewoon lekker natuurlijk blijven.
Wat is de toegevoegde waarde er nou van?

Thanks bro ;)
Ik maak me er nog niet te druk om hehe, nog genoeg om naturel te gainen momenteel!
Ik ben zo'n idioot die een verkeerde dosis zet en naar het ziekenhuis is af te voeren :roflol:

Heb je trouwens feedback over mijn fullbody schema, nu je er toch bent? :p
Is voor in de cut, mocht mijn schoolrooster de volgende periode een beetje erop aan sluiten :)
Twijfel voornamelijk over chest dips/bp op dag 2, ik prefereer chest dips tho.

1.
1.
BP 5x3
SQ 5x3
BOR 5x5
DBSP 3x5
Calf press
Curl variant

2.
MP 5x5
DL 3x5
Chest dips 3x5
Chins
Side raises
Skullcrushers

3.
BP 5x5
SQ 5x5
BOR 5x5
Face pulls
Shrugs
Leg curl

Adviezen van andere zijn natuurlijk ook welkom!
Edit: ingekort van 7 oefeningen naar 6.

Laatst bewerkt:
  • #2.372
Maar ook spiegelei every day?

Jazeker, moet jij eens opletten!
Word srs raar aangekeken door de turken waar ik me eieren (doos van 30) haal, zien me soms om de 4 dagen binnenlopen voor alleen eieren :roflol:

Voeding vandaag:
1. Pisolet kaas/ham (300)
2. 3 gebakken eieren, halve kwarkshake (500/50p)
3. Spareribs + energy drink (700/50p)
4. 4 gebakken eieren + 2 glazen melk (450/35p)
5. Kwarkshake (500/60p)
2450/195p/100f

Pisoletje voor me tentamen op school, had het even nodig. Tentamen ging lekker.
Denk dat ik vrijdag pas ga trainen, heb nog flink wat te leren namelijk.
Ook iets hoger in voeding vandaag, zat vanochtend op 83.4kg, dat wil zeggen -2.2kg in de eerste week van april :o Ik ga iets hoger in voeding zitten (2/3 dagen rond de 2400/2500) tot ik tegen de 84kg aanzit, klinkt vreemd maar anders dropt me gewicht echt te snel. Mik(te) op 83.5kg eind deze maand.
Helaas geen trainingsdag tot en met vrijdag, anders kon ik lekker een refeed houden. Misschien dat ik dat alsnog doe vrijdag als ik onder de 83.5kg zit.
Cutten is een b*ch :(

Haha dat met die eieren is zo herkenbaar xD bij de plaatstelijke super worden mn vriend en ik ook regelmatig raar aangekeken als we weer paar van die mega dozen eieren meenemen xD

Succes met leren. Cutten is geen b*ch, tentamens is een b*ch. En met cutten moet je toch altijd ff uitzoeken hoeveel kcal je nodig hebt.

Edit: dubbel geplaatst, beetje overdreven xD

• #2.374
Haha dat met die eieren is zo herkenbaar xD bij de plaatstelijke super worden mn vriend en ik ook regelmatig raar aangekeken als we weer paar van die mega dozen eieren meenemen xD

Succes met leren. Cutten is geen b*ch, tentamens is een b*ch. En met cutten moet je toch altijd ff uitzoeken hoeveel kcal je nodig hebt.

Edit: dubbel geplaatst, beetje overdreven xD

Geweldig is dat, net zoals in de supermarkt wanneer vlees/chocomelk flink in de aanbieding is :D
Tentamens zijn sowieso een ultra-b*ch :roflol:
Kcal uitzoeken heb je gelijk in, maar 2400 op rustdagen zorgde voor een stabiel gewicht, terwijl 2000 ervoor zorgt dat ik teveel kwijt raak. Zal ook wel aan de activiteiten liggen op een rustdag I guess ;) Niet te vergeten dat een rustdag na een dag sporten, voor meer verbranding zorgt dan bijvoorbeeld 2 of 3 dagen na het sporten. Zal daar meer mee moeten gaan spelen.

Ik lust geen chocomel :o
srs :(
ik lust niks met chocoladesmaak
behalve chocolade dan :D
en chocoladesaus is ook lekker

Maar is ook wel verschil van 400 kcal he. Op 2500 is dat bijna 1/5e. Achja gewoon blijven uitzoeken. Hoe lang wil je gaan cutten?

• #2.376
Ik lust geen chocomel :o
srs :(
ik lust niks met chocoladesmaak
behalve chocolade dan :D
en chocoladesaus is ook lekker

Maar is ook wel verschil van 400 kcal he. Op 2500 is dat bijna 1/5e. Achja gewoon blijven uitzoeken. Hoe lang wil je gaan cutten?

:roflol:
Melk chocolade is mijn grootste gevaar, chips enzo kan ik wel laten liggen maar de chocolade doet me de das om. Klinkt net een wijf zo :o

Heb je gelijk in, ik zat gisteren op 2220 kcal volgens mijn schema en ben alsnog een halve kilo kwijtgeraakt, terwijl die 2400 soms teveel is. Misschien tentamenstress ofzo haha, komt wel goed met een beetje puzzelen.
Cutten totdat ik tevreden ben en vervolgens tijdens de zomer een recomp. Wil wel proberen in augustus de bulk te starten.
Hoop halverwege juni toch wel klaar te zijn met cutten, nog een ruime 2 maanden dus.

3. Spareribs + energy drink (700/50p) :eek:, wat een heerlijke combi :D.

:roflol:
Melk chocolade is mijn grootste gevaar, chips enzo kan ik wel laten liggen maar de chocolade doet me de das om. Klinkt net een wijf zo :o

Heb je gelijk in, ik zat gisteren op 2220 kcal volgens mijn schema en ben alsnog een halve kilo kwijtgeraakt, terwijl die 2400 soms teveel is. Misschien tentamenstress ofzo haha, komt wel goed met een beetje puzzelen.
Cutten totdat ik tevreden ben en vervolgens tijdens de zomer een recomp. Wil wel proberen in augustus de bulk te starten.
Hoop halverwege juni toch wel klaar te zijn met cutten, nog een ruime 2 maanden dus.

Nu loop je sowieso voor :o
Met stress kan het ook zijn dat je even minder of niet af valt he ;) Stress is niet bepaalt goed voor je lichaam :p Gewoon lekker zo doorgaan, dan kan je wel met augustus bulken :D

Geen trainingen :( je bent mijn inspiratie bron bro, ik wil van je gains kunnen genieten!! :P
Tentamens gaan voor, succes man! Je gaat iig wel lekker met je cut, houd dat zo aan ;)

Terug
Naar boven