Inexpugnabilis
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 160
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 72kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mwah, voeding tegenwoordig kun je niet vergelijken met vroeger imo.
Veel meer bestrijdingsmiddelen die gebruikt worden wat de kwaliteit van voeding niet bevorderd.
Alleen dat je overal opeens kanker van krijgt, gaat te ver.

Ligt je VP wat aan de hoge kant, of lijkt dat maar zo?

Achja, zolang je blijft meten met de weegschaal lijkt me dat je progressie ziet in de getallen. Dat is natuurlijk het belangrijkst.
Spiegel all day ever day
Heb helaas geen duidelijk before-pic, baal ik stiekem wel een beetje van.True story. Maar getallen zijn meetbaar of je moet continu foto's maken onder dezelfde omstandigheden.
****...spinazie kankerverwekkend! Ik vreet elke dag spinazie
..en blijf dat gewoon doen..

jullie zijn gek doe het maar lekker via de makkelijke weg ik ben heel m'n leven natty ik vind het getuigen van gebrek aan doorzettingsvermogen
Test only is genoeg de eerste keer.
Recentelijk van dichtbij meegemaakt hoe het gaat als iemand kuurt.
Kerel werd wekelijks groter en sterker, sloeg nergens op eigenlijk xD
Eerlijk gezegd best wel jaloers makend als je moet knokken met elke krachtgain plus wilt cutten en je ziet iemand na paar weken weer 160kg squatten enzo.

Lekker bezig Shady, goede piek ook!
Zou gewoon lekker natuurlijk blijven.
Wat is de toegevoegde waarde er nou van?

Ik ga iets hoger in voeding zitten (2/3 dagen rond de 2400/2500) tot ik tegen de 84kg aanzit, klinkt vreemd maar anders dropt me gewicht echt te snel. Mik(te) op 83.5kg eind deze maand.
Haha dat met die eieren is zo herkenbaar xD bij de plaatstelijke super worden mn vriend en ik ook regelmatig raar aangekeken als we weer paar van die mega dozen eieren meenemen xD
Succes met leren. Cutten is geen b*ch, tentamens is een b*ch. En met cutten moet je toch altijd ff uitzoeken hoeveel kcal je nodig hebt.
Edit: dubbel geplaatst, beetje overdreven xD

Niet te vergeten dat een rustdag na een dag sporten, voor meer verbranding zorgt dan bijvoorbeeld 2 of 3 dagen na het sporten. Zal daar meer mee moeten gaan spelen.Ik lust geen chocomel
srsik lust niks met chocoladesmaakbehalve chocolade danen chocoladesaus is ook lekker
Maar is ook wel verschil van 400 kcal he. Op 2500 is dat bijna 1/5e. Achja gewoon blijven uitzoeken. Hoe lang wil je gaan cutten?

Goud inderdaad!3. Spareribs + energy drink (700/50p), wat een heerlijke combi
.

Melk chocolade is mijn grootste gevaar, chips enzo kan ik wel laten liggen maar de chocolade doet me de das om. Klinkt net een wijf zo
Heb je gelijk in, ik zat gisteren op 2220 kcal volgens mijn schema en ben alsnog een halve kilo kwijtgeraakt, terwijl die 2400 soms teveel is. Misschien tentamenstress ofzo haha, komt wel goed met een beetje puzzelen.
Cutten totdat ik tevreden ben en vervolgens tijdens de zomer een recomp. Wil wel proberen in augustus de bulk te starten.
Hoop halverwege juni toch wel klaar te zijn met cutten, nog een ruime 2 maanden dus.

Stress is niet bepaalt goed voor je lichaam
Gewoon lekker zo doorgaan, dan kan je wel met augustus bulken