MuscleMeat

Shady's Recomp Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.381
3. Spareribs + energy drink (700/50p) :eek:, wat een heerlijke combi :D.
Hehe, heb mezelf de energy drink gegund omdat ik hardcore moest leren :D

Ook nog extra bad-ass; zonder sugar free! :cool:

Nu loop je sowieso voor :o
Met stress kan het ook zijn dat je even minder of niet af valt he ;) Stress is niet bepaalt goed voor je lichaam :p Gewoon lekker zo doorgaan, dan kan je wel met augustus bulken :D

Bedoelde eigenlijk juist meer afvallen door stress -> hogere verbranding :o
Geen zorgen, ik zat vanochtend gewoon weer lekker op 84.9kg met 83.4kg op de teller gisteren, ze kunnen zeggen wat ze willen maar ik noem cutten een b*ch, je wordt genaaid waar je bijstaat :roflol:

Voeding vandaag weer op de oude manier, tijden kloppen niet helemaal door tentamen:
12:00| 3 gebakken eieren met 2 sneden brood + glas melk
15:00| Kwarkshake
18:00| Spinazie, kip, aardappelen
21:00| 4 gebakken eieren met 2 sneden brood
00:00| Kwarkshake
2350/220p/90f

---------- Toegevoegd om 11:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:24 ----------

Geen trainingen :( je bent mijn inspiratie bron bro, ik wil van je gains kunnen genieten!! :P
Tentamens gaan voor, succes man! Je gaat iig wel lekker met je cut, houd dat zo aan ;)

Soon my friend! ;)
Bedankt voor de support bro! Tentamen vandaag om 16:30, wat een klote tijd :roflol:
Nog 5 tentamens te gaan en dan eindelijk een training, kan niet wachten :o

Raar he die verschillen tussen dagen. Had ik ook toen ik aan het afvallen was. Ach als er maar een dalende lijn in zit toch :)

Succes met je tentamen!

---------- Toegevoegd om 09:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:29 ----------

Raar he die verschillen in gewicht tussen de dagen. Had ik ook toen ik aan het aafvallen was. Ach als er maar een dalende lijn in zit toch :)

Succes met je tentamen!

Hehe, heb mezelf de energy drink gegund omdat ik hardcore moest leren :D

Ook nog extra bad-ass; zonder sugar free! :cool:

Bedoelde eigenlijk juist meer afvallen door stress -> hogere verbranding :o
Geen zorgen, ik zat vanochtend gewoon weer lekker op 84.9kg met 83.4kg op de teller gisteren, ze kunnen zeggen wat ze willen maar ik noem cutten een b*ch, je wordt genaaid waar je bijstaat :roflol:

Voeding vandaag weer op de oude manier, tijden kloppen niet helemaal door tentamen:
12:00| 3 gebakken eieren met 2 sneden brood + glas melk
15:00| Kwarkshake
18:00| Spinazie, kip, aardappelen
21:00| 4 gebakken eieren met 2 sneden brood
00:00| Kwarkshake
2350/220p/90f

Hahaha cutten is een b*ch ja :roflol: Ik weeg elke ochtend (oke..toevallig vanochtend vergeten) alleen doe er verder niks mee, uiteindelijk wil ik gewoon een dalende lijn zien :o

Door stress kan je ook vocht vast gaan houden, bedoelde er eigenlijk mee dat als je niet meer afvalt op de weegschaal, je niet meteen moet schrikken of zo :)

• #2.384
Raar he die verschillen tussen dagen. Had ik ook toen ik aan het afvallen was. Ach als er maar een dalende lijn in zit toch :)

Succes met je tentamen!

---------- Toegevoegd om 09:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:29 ----------

Raar he die verschillen in gewicht tussen de dagen. Had ik ook toen ik aan het aafvallen was. Ach als er maar een dalende lijn in zit toch :)

Succes met je tentamen!

Hahaha cutten is een b*ch ja :roflol: Ik weeg elke ochtend (oke..toevallig vanochtend vergeten) alleen doe er verder niks mee, uiteindelijk wil ik gewoon een dalende lijn zien :o

Door stress kan je ook vocht vast gaan houden, bedoelde er eigenlijk mee dat als je niet meer afvalt op de weegschaal, je niet meteen moet schrikken of zo :)

True, ik houd hem eigenlijk iedere ochtend in de gaten zodat ik kan ingrijpen wanneer ik teveel of te weinig afval. Gisterochtend en eergisteren bijvoorbeeld veel te veel kwijtgeraakt, waardoor ik gisteren een beetje meer heb gegeten, dus eigen schuld dat ik nu weer zo hoog zit :rolleyes:
Toch voornamelijk maaginhoud en vocht denk ik :) Liever een iets tragere cut dan (teveel) spierverlies.

Thanks Moess, echt een klote tentamen is het :D

True, ik houd hem eigenlijk iedere ochtend in de gaten zodat ik kan ingrijpen wanneer ik teveel of te weinig afval. Gisterochtend en eergisteren bijvoorbeeld veel te veel kwijtgeraakt, waardoor ik gisteren een beetje meer heb gegeten, dus eigen schuld dat ik nu weer zo hoog zit :rolleyes:
Toch voornamelijk maaginhoud en vocht denk ik :) Liever een iets tragere cut dan (teveel) spierverlies.

Thanks Moess, echt een klote tentamen is het :D

Ik zou niet teveel ingrijpen bij veranderingen per dag, meer per week. Als je die ene week teveel af valt, kan je die week erna misschien ietjes meer eten en kijken hoe dat bevalt. Per dag is geen doen, vanwege vocht (ene dag meer dan de andere dag) en maaginhoud, zoals je ook al zei.

• #2.386
Ik zou niet teveel ingrijpen bij veranderingen per dag, meer per week. Als je die ene week teveel af valt, kan je die week erna misschien ietjes meer eten en kijken hoe dat bevalt. Per dag is geen doen, vanwege vocht (ene dag meer dan de andere dag) en maaginhoud, zoals je ook al zei.

Heb je zeker gelijk in, zo doe ik het eigenlijk ook ;)
Ik had toevallig 2 dagen wat minder gegeten door omstandigheden dus ik was er zeker van dat het door te weinig voeding kwam in plaats van andere factoren, vandaar de beslissing om één dagje wat meer te eten ter compensatie.
Thanks voor je input :thumb:

Heb je zeker gelijk in, zo doe ik het eigenlijk ook ;)
Ik had toevallig 2 dagen wat minder gegeten door omstandigheden dus ik was er zeker van dat het door te weinig voeding kwam in plaats van andere factoren, vandaar de beslissing om één dagje wat meer te eten ter compensatie.
Thanks voor je input :thumb:

Dan is het zeker wel handig inderdaad ;) Graag gedaan :p

Succes met tentamen slim shady
Energy idd een goede boost voor leren

Nou ik zou zegge. succes dan maar vannacht. :D
ga ik proberen te slapen! oh nee.. moet zo ook nog leren.. moet ook weer eens een examen doen. :o

• #2.392
Pfoe, succes dan maar!

Leg maar een energy drink infuus aan dan:rolleyes:

Het leek er wel verdomd veel op..
Ideaal voor bij het studeren :o

6tkz8m.jpg

Nou ik zou zegge. succes dan maar vannacht. :D
ga ik proberen te slapen! oh nee.. moet zo ook nog leren.. moet ook weer eens een examen doen. :o

Thanks haha! Jij ook succes nog met de uitslag.

Vandaag een training gedaan na me tentamens. Heb nu een weekje stil gelegen, ook met voeding niet echt lekker de laatste paar dagen. Vanaf morgen weer strikt!
2 nachten erg weinig geslapen, zoals altijd bij de tentamenweken, maar de tentamens gingen aardig.
Kakte dan ook vrij snel in met trainen.

Fullbody

Chins
2x8xBW

Bench press
10x20kg
8x50kg
5x70kg
2x100kg
1x102.5kg
5x90kg
4x90kg
9x80kg - repout

Seated MP
8x20kg
5x40kg
4x60kg ???
5x50kg
5x50kg
bah

Squat
8x20kg
8x40kg
5x70kg
voelt niet lekker, hele week al een beetje last van me knie. in me rustweek nog wel.

BOR
8x20kg
8x40kg
8x60kg
5x70kg
5x70kg
5x70kg

Chins superset cable flyes
8xBW - 10x15kg
6xBW - 10x12.5kg

Feedback & voeding
BP ging lekker, voor de rest waardeloos.
Einde van de tentamens gevierd in de bar, na de training.

Voeding:
pre workout; 3 sneden brood met kipfilet + 0.5 liter chocomelk
post workout: whey shake, liter bier
post workout 2: kapsalon + macaroni met gehakt
pre sleep: kwarkshake
~3400 kcal geloof ik, met iets van 200 gram eiwitten.

Liter bier postworkout, lekker bezig kerel :p

• #2.394
Liter bier postworkout, lekker bezig kerel :p

Ik heb me ingehouden :p
Oud mede-student die reeds is gestopt met de opleiding heeft een eigen bar gebouwd waar elke vrijdag wel iets te doen is, dus gingen we met wat mensen uit de klas het einde van de tentamens vieren :)
Elke vrijdag gaan degene uit de klas maar ik skip hem toch vaak vanwege het trainen, not today!

3400 kcal is geen probleem; laatste 2 dagen erg weinig gegeten en had wel een 'refeed' nodig.
Zondag wegen in plaats van morgen door de refeed.

Nou training was minder maar tentamen dus wel gehaald zo te horen?
en een liter bier als PWO.. hahahaha... feestje omdat het stressen nu even over is he!
Goed slapen en goed eten zal je goed doen met trainen!
slaap lekker vanaaf. Zal wel lukken denk ik zo he! ;)

Potverdorie, wat een dikke bench slim shady !

Nice workout bro! :cool: na die shitload sets op BP is het ook wel logisch he dat 5x60 er niet in zat :P
Bij mij zou de kracht met 80% afnemen als ik MP na BP pak. (srs)

Ik had afgelopen week ook last van knieën. Misschien toch knee sleeves op de kop tikken als je er last van blijft houden.
Ga ik namelijk ook nog doen.

Oh, je zat in de cut toch? :P Lekker voer weer kerel :roflol: en dan doel ik vooral op het bier.

• #2.400
Toch vanochtend gewogen, vochtverlies compenseert de refeed wel redelijk qua gewicht denk ik.
Loopt lekker nu :)

05-04: 84.9kg
12-04: 84.2kg

Nou training was minder maar tentamen dus wel gehaald zo te horen?
en een liter bier als PWO.. hahahaha... feestje omdat het stressen nu even over is he!
Goed slapen en goed eten zal je goed doen met trainen!
slaap lekker vanaaf. Zal wel lukken denk ik zo he! ;)

Ik hoop dat die binnen is idd, die van gisteren waren wel lastig :o
Thanks, slapen lukte wel!

Potverdorie, wat een dikke bench slim shady !

Bedankt beestmodus! :thumb:
Alhoewel bench ook het enige was :sad:

Nee g, sta altijd stuk droger na alcohol door vochtverlies van al het pissen. En nog steeds geen definitie te zien :mad:

Nice workout bro! :cool: na die shitload sets op BP is het ook wel logisch he dat 5x60 er niet in zat :P
Bij mij zou de kracht met 80% afnemen als ik MP na BP pak. (srs)

Ik had afgelopen week ook last van knieën. Misschien toch knee sleeves op de kop tikken als je er last van blijft houden.
Ga ik namelijk ook nog doen.

Oh, je zat in de cut toch? :P Lekker voer weer kerel :roflol: en dan doel ik vooral op het bier.
Dat klopt, maar voorheen lukte het wel dus daarom baalde ik.
Maar zal wel door slechte slaap ook komen!
Zal eens gaan kijken voor knee sleeves, kan ze nergens op internet vinden. Heb je toevallig een linkje voor me? :p

Ja klopt bro! 2 dagen de meal van 22:00 geskipt omdat ik dat half uurtje gewoon niet kon missen met voorbereiding van tentamens, dus vond een kleine refeed wel op zijn plaats :roflol:

Danku!

Terug
Naar boven