Inexpugnabilis
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 160
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 72kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat klopt, maar voorheen lukte het wel dus daarom baalde ik.
Maar zal wel door slechte slaap ook komen!
Zal eens gaan kijken voor knee sleeves, kan ze nergens op internet vinden. Heb je toevallig een linkje voor me?
Ja klopt bro! 2 dagen de meal van 22:00 geskipt omdat ik dat half uurtje gewoon niet kon missen met voorbereiding van tentamens, dus vond een kleine refeed wel op zijn plaats![]()

Zeker weten man, gisteren toch niet zo clean geweest als verwacht dus vandaag compenserenLijkt me zo heerlijk als je op de weegschaal progressie ziet.
Goed bezig.

I'm still in brah!
http://i.perezhilton.com/wp-content/uploads/2013/09/miley-cyrus-gif-7.gif
natty broeders voor het leven!

Dan is het zeker balen ja, maar het is maar éen rep niks om je druk over te maken
Slechte slaap zou ook best kunnen, dan presteer je aanzienlijk minder.
Ja ik heb wel wat linkjes voor je
De onderste 2, rehband (duur merk, maar wel powerlifters/strongman waardig materiaal).
www.ieljastriksports.nl/Knie_Bandages
Deze zijn goedkoper, volgens de recensies zijn ze wel goed.
www.fortiusfitness.nl/producten/sle...aat er zelf op met 102.5kg/105kg geloof ik ;)
Ah thanks bro, deze vond ik zelf ook tho maar ik dacht dat knee wraps iets anders was van knee sleeves?
Zag ze op B&F ook staan voor 25 ofzo, maar heb het niet zo op die kwaliteit eerlijk gezegd
Ik kijk het nog even aan, verjaardag komt er ook aan dus een shitload aan 'gear' bestellen
Emotionele eterVandaag rustig aan helaas
![]()

Ja daar zit idd verschil in, knee sleeves kan je om je poot schuiven. Is er voor stabiliteit maar ook om je knieën warm te houden.
Knee wraps moet je om je knieën wikkelen, en dat is vooral om er druk op te zetten bij zware squat werksetjes.
Ik twijfel dus ook aan die kwaliteit, heb ook wrist wraps van XXL, maar inzer is toch wel andere kwaliteit.
Bij die van XXL kon ik gewoon mijn polsen blijven draaien. Bij die van inzer red je dat niet.
Nice man, dat is de uitgelezen kans om goede gear aan te schaffen! En om een refeed te houden
Haha, i know that feeling.. Ik moet mij ook inhouden. Dat word dus BBQ-en!![]()

Aka ik lul onzin met 'vandaag compenseren' 
Ik zal er ff over nadenken, mijn knie is namelijk niet het enige probleem en denk dat, dat wel over gaat.
Had een aantal weken terug een lichte steek in me quad gekregen, waar ik ook nog een beetje last van had.
Last van me knie komt gewoon door die kleine klote bussen waar ik me knie tegen de stoel voor me moet drukken, iedere dag opnieuw
Lekker man, jelly as phuck! Mijn neefje was gisteren jarig, was ik ff langs geweest waardoor ik taart op had, vandaag is die hier met zijn tante dus zullen ook allemaal hapjes op tafel staanAka ik lul onzin met 'vandaag compenseren'
![]()

vandaag genieten en morgen weer strak dan he!
geniet ervan!![]()

Goed bezig hoor schaduw, zeker een sterke MP !
Keep up the good work![]()
Haha p*ssy
Werken aan je vorm inplaats van oefening eruit gooien.
Voor de rest wel netjes![]()

Dat soort dagen moet je inplannen, dan ken ik het woord dieet ook niet meer 

Of gaat hij gewoon Wendler doen...t*ring, wat een training.
Waarom houd je het dan niet gewoon bij: Deadlift, chin-ups, squats en bench-press?