AndroidHealthClinic

Shady's Recomp Log

Lijkt me zo heerlijk als je op de weegschaal progressie ziet.
Goed bezig.

I'm still in brah!

natty broeders voor het leven!

Dat klopt, maar voorheen lukte het wel dus daarom baalde ik.
Maar zal wel door slechte slaap ook komen!
Zal eens gaan kijken voor knee sleeves, kan ze nergens op internet vinden. Heb je toevallig een linkje voor me? :p

Ja klopt bro! 2 dagen de meal van 22:00 geskipt omdat ik dat half uurtje gewoon niet kon missen met voorbereiding van tentamens, dus vond een kleine refeed wel op zijn plaats :roflol:

Dan is het zeker balen ja, maar het is maar éen rep niks om je druk over te maken ;)
Slechte slaap zou ook best kunnen, dan presteer je aanzienlijk minder.
Ja ik heb wel wat linkjes voor je :D

De onderste 2, rehband (duur merk, maar wel powerlifters/strongman waardig materiaal).
www.ieljastriksports.nl/Knie_Bandages

Deze zijn goedkoper, volgens de recensies zijn ze wel goed.
www.fortiusfitness.nl/producten/sleeves/neoprene-knee-elbow-sleeves/

Refeed is dan zeker wel op zijn plaats, emotionele eter dat je ook bent :roflol: :P

Als je bench goed ging, mag de rest waardeloos zijn.
Toch netjes hoor bro!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.405
Lijkt me zo heerlijk als je op de weegschaal progressie ziet.
Goed bezig.
Zeker weten man, gisteren toch niet zo clean geweest als verwacht dus vandaag compenseren :o

Door al die gifs van Miley krijg ik bijna last van de Mermaid-theory :rolleyes:
Thanks natty-brah!

Dan is het zeker balen ja, maar het is maar éen rep niks om je druk over te maken ;)
Slechte slaap zou ook best kunnen, dan presteer je aanzienlijk minder.
Ja ik heb wel wat linkjes voor je :D

De onderste 2, rehband (duur merk, maar wel powerlifters/strongman waardig materiaal).
www.ieljastriksports.nl/Knie_Bandages

Deze zijn goedkoper, volgens de recensies zijn ze wel goed.
www.fortiusfitness.nl/producten/sle...aat er zelf op met 102.5kg/105kg geloof ik ;)

Ah thanks bro, deze vond ik zelf ook tho maar ik dacht dat knee wraps iets anders was van knee sleeves?
Zag ze op B&F ook staan voor 25 ofzo, maar heb het niet zo op die kwaliteit eerlijk gezegd :p
Ik kijk het nog even aan, verjaardag komt er ook aan dus een shitload aan 'gear' bestellen :eyebrow:
Emotionele eter :roflol: Vandaag rustig aan helaas :(

Ja daar zit idd verschil in, knee sleeves kan je om je poot schuiven. Is er voor stabiliteit maar ook om je knieën warm te houden.
Knee wraps moet je om je knieën wikkelen, en dat is vooral om er druk op te zetten bij zware squat werksetjes.
Ik twijfel dus ook aan die kwaliteit, heb ook wrist wraps van XXL, maar inzer is toch wel andere kwaliteit.
Bij die van XXL kon ik gewoon mijn polsen blijven draaien. Bij die van inzer red je dat niet.

Nice man, dat is de uitgelezen kans om goede gear aan te schaffen! En om een refeed te houden :P
Haha, i know that feeling.. Ik moet mij ook inhouden. Dat word dus BBQ-en! :D

• #2.407
Ja daar zit idd verschil in, knee sleeves kan je om je poot schuiven. Is er voor stabiliteit maar ook om je knieën warm te houden.
Knee wraps moet je om je knieën wikkelen, en dat is vooral om er druk op te zetten bij zware squat werksetjes.
Ik twijfel dus ook aan die kwaliteit, heb ook wrist wraps van XXL, maar inzer is toch wel andere kwaliteit.
Bij die van XXL kon ik gewoon mijn polsen blijven draaien. Bij die van inzer red je dat niet.

Nice man, dat is de uitgelezen kans om goede gear aan te schaffen! En om een refeed te houden :P
Haha, i know that feeling.. Ik moet mij ook inhouden. Dat word dus BBQ-en! :D

Ik zal er ff over nadenken, mijn knie is namelijk niet het enige probleem en denk dat, dat wel over gaat.
Had een aantal weken terug een lichte steek in me quad gekregen, waar ik ook nog een beetje last van had.
Last van me knie komt gewoon door die kleine klote bussen waar ik me knie tegen de stoel voor me moet drukken, iedere dag opnieuw :roflol:

Lekker man, jelly as phuck! Mijn neefje was gisteren jarig, was ik ff langs geweest waardoor ik taart op had, vandaag is die hier met zijn tante dus zullen ook allemaal hapjes op tafel staan :o Aka ik lul onzin met 'vandaag compenseren' :P

Hahaha vreetzak

vandaag genieten en morgen weer strak dan he!
geniet ervan! :D

Ik zal er ff over nadenken, mijn knie is namelijk niet het enige probleem en denk dat, dat wel over gaat.
Had een aantal weken terug een lichte steek in me quad gekregen, waar ik ook nog een beetje last van had.
Last van me knie komt gewoon door die kleine klote bussen waar ik me knie tegen de stoel voor me moet drukken, iedere dag opnieuw :roflol:

Lekker man, jelly as phuck! Mijn neefje was gisteren jarig, was ik ff langs geweest waardoor ik taart op had, vandaag is die hier met zijn tante dus zullen ook allemaal hapjes op tafel staan :o Aka ik lul onzin met 'vandaag compenseren' :P

Gewoon morgen compenseren :roflol: :o

Geniet ervan ;)

• #2.411
Vandaag freestyle fullbody gedaan, wat uitgelopen door extra oefeningen.
Leek alsof de energie pas halverwege de training erin schoot.
Trainingsduur 2 uur :o

Standing MP
10x20kg
8x40kg
5x60kg
3x65kg
3x65kg
valt vies tegen, had 3x70kg op de planning

Deficit deadlift (2 matten)
5x40kg
5x60kg
3x90kg
3x90kg
1 mat: 3x90kg
conventional: 1x90kg - lelijk
volgens mij waren alle reps lelijk, ik schrap conventional dl bij deze vanwege slechte form, krijg het ook niet goed

Chest dips
5xBW
5xBW+10kg
5xBW+20kg
5xBW+20kg
5xBW+20kg
5xBW+20kg

Deficit Sumo DL, back for revenge
5x70kg
3x90kg
3x90kg
3x100kg

Seated cable rows
8x57kg
8x57kg
6x67kg
6x67kg
4x77kg

Dumbell side raises
10x6kg
10x10kg
10x10kg

Squat (extra)
8x50kg
3x3x80kg
voelt nog steeds niet lekker, weet niet wat het is

Bench press (extra)
8x60kg
3x3x90kg
heerlijk, 2 reps minder dan normaal met bp als main set!

Seated leg curl (extra)
8x45kg
10x65kg
8x65kg
8x65kg

Feedback & voeding
Not bad, not bad. Hamstrings even extra aangepakt door de squat en leg curl, kunnen ze wel gebruiken.
Ga nu verder op Sumo DL, regular en deficit afwisselen.
Deed Sumo sowieso al een lange tijd maar wou conventional nog een poging geven, dus bij deze gedaan.

Voeding op 2700/2800 kcal.

:D

vandaag genieten en morgen weer strak dan he!
geniet ervan! :D

Thanks, is zeker gelukt :)

Gewoon morgen compenseren :roflol: :o

Geniet ervan ;)

Qua voeding helaas niet, maar wel genoeg verbrand met de training! :rolleyes:
Thank you, was worth it :)

Goed bezig hoor schaduw, zeker een sterke MP ! :thumb:

Keep up the good work :thumb:

Haha p*ssy :D
Werken aan je vorm inplaats van oefening eruit gooien.
Voor de rest wel netjes :p

• #2.414
Goed bezig hoor schaduw, zeker een sterke MP ! :thumb:

Keep up the good work :thumb:

Thanks beast, vond MP wel lichtjes tegenvallen tbh.
Seated pakte ik hem een stuk zwaarder terwijl het niet aanvoelt als een stabiliteitsprobleem bij staand, maar zal het toch wel zijn dan.

Haha p*ssy :D
Werken aan je vorm inplaats van oefening eruit gooien.
Voor de rest wel netjes :p

Ben die oefening zo t*ring zat, heb hem al genoeg kansen gegeven en het blijft lijken op een SLDL :roflol:
Vind sumo echt vele malen beter aanvoelen :o
Danku.

Shady is gecutte versie van een sumo over enkele maanden :p

Dat met die bussen ken ik man, hier ook zo.. Ook al zit je in de perfecte houding, je knieën krijgen het dan alsnog zwaar te verduren..
Gefeliciteerd nig met je neefje :) Dat soort dagen moet je inplannen, dan ken ik het woord dieet ook niet meer :o

Ging lekker op MP na dan, hoe bevalt deficit deadlift? En hoe gaat dat bij sumo? Want dat is vooral een lastige om je rug goed te houden lijkt mij.
Wel een dik volume voor in de cut! :p

t*ring, wat een training :roflol:.
Waarom houd je het dan niet gewoon bij: Deadlift, chin-ups, squats en bench-press?

Je zal wel lang bezig geweest zijn. Mooie training!

Terug
Naar boven