JochemB
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 2.194
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dat met die bussen ken ik man, hier ook zo.. Ook al zit je in de perfecte houding, je knieën krijgen het dan alsnog zwaar te verduren..
Gefeliciteerd nig met je neefjeDat soort dagen moet je inplannen, dan ken ik het woord dieet ook niet meer
Ging lekker op MP na dan, hoe bevalt deficit deadlift? En hoe gaat dat bij sumo? Want dat is vooral een lastige om je rug goed te houden lijkt mij.
Wel een dik volume voor in de cut!![]()

Je zal wel lang bezig geweest zijn. Mooie training!
t*ring, wat een training.
Waarom houd je het dan niet gewoon bij: Deadlift, chin-ups, squats en bench-press?

Leg curl wil ik wat vaker pakken omdat me hamstrings echt faal zijn.High volume, sick! Neem je DL uitvoering een keer op, kunnen we je techniek beoordelen!![]()
K zou idd gewoon techniek verbeteren en er mee doorgaan. Niet opgeven om dat iets niet lukt.

Wel lekker soms idd broHeerlijk he, zo'n volume training! Ziet er goed uit!

Thanks buddy!

Zoooo je gaat lekker zie ik
Als je vandaag te weinig hebt gegeten, eet je toch wat bij?Of was het ook te bedoeling minder te eten?
Wat was je begin gewicht eigenlijk en welke datum was dat? Of heb je dat al ergens staan? (Ben te lui om terug te zoeken)

Goed bezig kerel, volgende week weer is samen een training pakken? En wat is dat te kleine ROM op je bench? Je touched toch gewoon altijd je chest of niet dan.

Nette dalende lijn hoor, ziet er goed uit.
Haha ik heb hetzelfde met dat spierverlies (inb4 je hebt geen spieren te verliezen) maar ik probeer dat wel een beetje uit mn hoofd te zetten haha
![]()

Tjah, lastig te meten natuurlijk.Hoe snel denk je dat je spierverlies lijd
OT: Lekker bezig.