MuscleMeat

Shady's Recomp Log

Idd haha, ziek volume

wendler is echt nice

Goed bezig man :thumbs:

High volume, sick! Neem je DL uitvoering een keer op, kunnen we je techniek beoordelen! :thumbs:

K zou idd gewoon techniek verbeteren en er mee doorgaan. Niet opgeven om dat iets niet lukt.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.425
Vandaag een tikje anders met voeding omdat de whey bijna op is, vergeten te bestellen gisteren en ben morgenvroeg weg.
Ik crash morgen ergens anders vanwege stage dus moet me whey bewaren voor dan :o
Zal dan ook mijn 1RM gaan testen op sommige oefeningen en misschien wat crossfit oefeningen proberen.

Voeding:
13:30| 4 gebakken eieren + 2 sneden brood + halve bak kwark
16:30| Spinazie, aardappelen en kip
19:30| 4 gebakken eieren + 2 sneden brood + halve bak kwark
23:30| Kwarkshake
2300/200p.
Wou eigenlijk spareribs doen in plaats van een bak kwark, maar toch besloten om het 'clean' te houden :)

Dat met die bussen ken ik man, hier ook zo.. Ook al zit je in de perfecte houding, je knieën krijgen het dan alsnog zwaar te verduren..
Gefeliciteerd nig met je neefje :) Dat soort dagen moet je inplannen, dan ken ik het woord dieet ook niet meer :o

Ging lekker op MP na dan, hoe bevalt deficit deadlift? En hoe gaat dat bij sumo? Want dat is vooral een lastige om je rug goed te houden lijkt mij.
Wel een dik volume voor in de cut! :p

Thanks bro :)
In sumo variant voelde die erg lekker aan, met conventional leek die echt 5x nergens op :roflol:
Volume was idd flink, niet de bedoeling normaal gesproken :p

Je zal wel lang bezig geweest zijn. Mooie training!

t*ring, wat een training :roflol:.
Waarom houd je het dan niet gewoon bij: Deadlift, chin-ups, squats en bench-press?

Of gaat hij gewoon Wendler doen...:trollface:

Idd haha, ziek volume

wendler is echt nice

Thanks mannen ;)
Wendler houd ik in me achterhoofd, die staat zeker nog op het lijstje.
Helaas ben ik nu nog te koppig en krijg ik geen voldoening uit Wendler, alhoewel met de jokersets het een optie is. Voorlopig draai ik liever nog even 3+ werksetjes op minstens 90%, gaat me goed af met krachtbehoud so far. Volume was voornamelijk omdat er 2 nieuwe powerracks neer gezet werden (voorheen squatrack only), dus ik wou squats wel even testen. Bench press stond eigenlijk op close grip maar ik had genoeg kracht over op me borst :) Leg curl wil ik wat vaker pakken omdat me hamstrings echt faal zijn.
Thanks voor de input! :thumb:

High volume, sick! Neem je DL uitvoering een keer op, kunnen we je techniek beoordelen! :thumbs:

K zou idd gewoon techniek verbeteren en er mee doorgaan. Niet opgeven om dat iets niet lukt.

Thanks broski's.
Ik zal de deadlift eens opnemen binnenkort.
Misschien gooi ik hem later nog een keer erin, maar ik word helemaal para ervan.
90kg niet eens normaal van de grond aftrekken terwijl ik 150kg heb gepakt in sumo variant.
Probleem is overigens niet het gewicht, 40kg krijg ik ook niet recht van de grond omdat ik simpelweg niet in de juiste positie kom met mijn mobiliteit en het t*ring veel pijn doet als ik het probeer.
Op dit moment gooi ik de deadlift er liever helemaal uit dan de conventional > sumo in me schema op te nemen, maar dat feel zal wel wegtrekken als ik afgekoeld ben :o

Heerlijk he, zo'n volume training! Ziet er goed uit!

• #2.428
Heerlijk he, zo'n volume training! Ziet er goed uit!
Wel lekker soms idd bro :)
Verschilt heel erg, ik wist dat ik bij een maat ging trainen vanwege stage bij hem in de buurt en hij heeft geen machines -> korte trainingen.

Yes yes, vandaag en gisteren. Bij een klasgenoot zijn home-gym, redelijk weinig volume, wel erg hoge intensiteit!

Stage gelijk behaald, echt geweldig :o
We moesten 32 uur stage lopen, woensdag zijn we van 11.00-15.00 geweest en vandaag 10.15-17.00.
Stagebegeleider had schijt en heeft onze 32 uren afgetekend, met het hoogste cijfer mogelijk :roflol:

Woensdag
Standing MP [record verbreken @ wall of fame, geen werksets!]
8x20kg
5x40kg
5x60kg
1x72.5kg - 1e plaats @ wall

Squat, full
5x40kg
5x70kg
2x90kg
1x100kg
1x105kg
1x110kg
1x112.5kg
1x115kg
1x120kg
1x122.5kg - 1e plaats @ wall
heerlijk, alles boven de 100kg is PR op full squat, voor blessure geëindigd op 120kg parallel

Barbell lunges
30kg - 20 meter
30kg - 20 meter
30kg - 20 meter

Pull ups
3x6xBW

BOR
8x40kg
8x60kg
8x60kg
8x60kg

Klokov (1e keer puur voor op de wall, wat een klote oefening)
5x20kg
2x40kg
1x47.5kg - 1e plaats shizzle

Vandaag
Bench press
8x40kg
5x70kg
2x90kg
1x105kg
1x110kg - PR + 1e plaats @ wall. Vond de rep zelf te lelijk om hem in me eigen progressie mee te tellen helaas, te kleine ROM.
2x100kg
4x90kg
Close grip:
0x105kg
1x100kg
4x90kg
3x90kg
Paused:
5x80kg
5x80kg

Skullcrushers
12x30kg
8x35kg
8x35kg

Feedback
Lekkere trainingen neergezet.
Squats voelde ook erg lekker aan terwijl ze de laatste 2 á 3 weken al bagger gaan door allerlei stekende pijntjes in me bovenbenen.
Dacht dat ik al blij mocht zijn met een 110kg, maar er zat veel meer in blijkbaar :D

Voeding ook wat fout gelopen, gisteren goed gegaan met 4 broodjes shoarma als post workout, vandaag te weinig gegeten. Zaterdag weer weging, heb er vertrouwen in.
Yes, still cutting.

Sterke training bro!

Zoooo je gaat lekker zie ik :eek:
Als je vandaag te weinig hebt gegeten, eet je toch wat bij? :o Of was het ook te bedoeling minder te eten?

Wat was je begin gewicht eigenlijk en welke datum was dat? Of heb je dat al ergens staan? (Ben te lui om terug te zoeken :x )

Goed bezig kerel, volgende week weer is samen een training pakken? En wat is dat te kleine ROM op je bench? Je touched toch gewoon altijd je chest of niet dan.

• #2.432
Thanks buddy! ;)
De broer van me klasgenoot was niet blij dat ik zijn klokov press eraf heb gestoten met me first try, zou een ramp zijn als iemand als Tim langskomt daar :roflol:

Zoooo je gaat lekker zie ik :eek:
Als je vandaag te weinig hebt gegeten, eet je toch wat bij? :o Of was het ook te bedoeling minder te eten?

Wat was je begin gewicht eigenlijk en welke datum was dat? Of heb je dat al ergens staan? (Ben te lui om terug te zoeken :x )

Thanks, vooral de squats gingen heerlijk idd! :)
Nja beetje twijfelachtige, dat feel wanneer je niet te weinig durft te eten maar het wel aankan op sommige dagen, vanwege spierverlies :o
Net in de bus een zakje snoep op en heb nog minstens 100 gram eiwit te halen, eigenlijk 2 kwarkshakes dus, voor een totaal van 2500 kcal / 180 gram eiwit.

Hier een klein overzicht ;)
Al ben ik niet geheel zeker over het begingewicht door het kwijtraken van me progress blaadje:
01-03: 87.2kg
08-03: 87.0kg
15-03: 86.2kg
22-03: 86.1kg
01-04: 85.8kg
05-04: 84.9kg
12-04: 84.2kg

Hoop rond de 83kg te zitten eind deze maand :)

---------- Toegevoegd om 22:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:34 ----------

Goed bezig kerel, volgende week weer is samen een training pakken? En wat is dat te kleine ROM op je bench? Je touched toch gewoon altijd je chest of niet dan.

Normaal wel idd maar deze gasten tellen een halve rep al goed, ik ben dan vies genoeg om ook maar een halve rep te maken om die 1e plek te claimen :roflol:
Klinkt goed man, heb nu 2 weken vrij dus kunnen we zeker inplannen!

Nette dalende lijn hoor, ziet er goed uit.
Haha ik heb hetzelfde met dat spierverlies (inb4 je hebt geen spieren te verliezen :( ) maar ik probeer dat wel een beetje uit mn hoofd te zetten haha :p

Lekkere training en super die PR!

• #2.435
Nette dalende lijn hoor, ziet er goed uit.
Haha ik heb hetzelfde met dat spierverlies (inb4 je hebt geen spieren te verliezen :( ) maar ik probeer dat wel een beetje uit mn hoofd te zetten haha :p

Dankje :)
Zou ik ook moeten doen voor een deel, anders is het een totale mind****.
Te snel is niet goed en te traag ook niet omdat fatty :(

hoe kan je rom te klein zijn op de bp :roflol:?

Hoe snel denk je dat je spierverlies lijd ???

OT: Lekker bezig.

Nice :thumb:

• #2.439
hoe kan je rom te klein zijn op de bp :roflol:?

Bro-science die daar rond gaat; ik heb gehoord van een kei gespierde kerel dat er een vuistgrootte tussen je chest en de bar moet zitten.
Prima voor mij als het gaat om records verbreken dan :roflol:
Squats moeten dan wel weer full zijn, meer gericht op crossfit daar ook.

---------- Toegevoegd om 22:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:48 ----------

Hoe snel denk je dat je spierverlies lijd ???

OT: Lekker bezig.
Tjah, lastig te meten natuurlijk.
Ik denk wel dat je met -500 op een harde trainingsdag spierverlies kunt leiden, tegenstrijdig argument is dan weer dat de rustdag erna dat moet 'dekken' door eventuele compensatie oid maar ik ben even klaar met compenseren, aangezien me gewicht dan te stabiel blijft in plaats van daalt.

Bedankt :thumbs:

Thanks Vinnie! ;)

Nee man, zo snel gaat dat niet joh :p
Spierverlies heeft net zo goed zijn tijd nodig als spier aanmaak imo.

Terug
Naar boven