Fitness Seller

Shady's Recomp Log

Lekkere trainingen kerel, squat ben ik echt jaloers op :P
Is je bench juist niet zwakker met halve ROM? Halfweg stoppen lijkt mij een aanslag op je triceps. Correct me if I'm wrong.

Progressie in gewichtverlies is netjes man, bij mij is er alleen maar gewicht bijgekomen. :o
Ik wou dat ik jou onderhoud had :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.442
Lekkere training en super die PR!
Thanks! :cool:

Nee man, zo snel gaat dat niet joh :p
Spierverlies heeft net zo goed zijn tijd nodig als spier aanmaak imo.
Thanks voor je input man, ga het meenemen :thumbs:

Lekkere trainingen kerel, squat ben ik echt jaloers op :P
Is je bench juist niet zwakker met halve ROM? Halfweg stoppen lijkt mij een aanslag op je triceps. Correct me if I'm wrong.

Progressie in gewichtverlies is netjes man, bij mij is er alleen maar gewicht bijgekomen. :o
Ik wou dat ik jou onderhoud had :roflol:

Heb je gelijk in man ;)
Maar niet te vergeten dat me triceps meer/net zoveel kunnen hebben als me borst bij het bankdrukken, zolang ik boven de helft van de ROM blijf zit ik safe. Zodra ik ook maar een tikje onder de helft kom, net die overschakeling van triceps naar borst, dan is het einde verhaal, zoals de poging op de 112.5kg die ik vergeten te vermelden ben :o Is ook een belangrijke reden voor de paused versie; ik heb bij iedere compound last van het eerste deel van de ROM. Quadriceps > hamstrings bij (full) squats en DL, triceps >borst/schouder bij BP/MP.. voordeel is dat het locken me vaak makkelijk afgaat, maar er valt weinig te locken als de lift-off niet lukt :p

Gewoon ff je draai vinden bro, bij mij ging het op het begin ook niet smooth maar de motor draait nu ;)
Onderhoud heb ik al wel verzet naar de 2700 hé :(

Bro-science die daar rond gaat; ik heb gehoord van een kei gespierde kerel dat er een vuistgrootte tussen je chest en de bar moet zitten.
Prima voor mij als het gaat om records verbreken dan :roflol:
Squats moeten dan wel weer full zijn, meer gericht op crossfit daar ook.

---------- Toegevoegd om 22:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:48 ----------

Tjah, lastig te meten natuurlijk.
Ik denk wel dat je met -500 op een harde trainingsdag spierverlies kunt leiden, tegenstrijdig argument is dan weer dat de rustdag erna dat moet 'dekken' door eventuele compensatie oid maar ik ben even klaar met compenseren, aangezien me gewicht dan te stabiel blijft in plaats van daalt.

Bedankt :thumbs:

Thanks Vinnie! ;)

hF4088D9E.jpg

Haha gespierde kerol beetje gek door juice. Nette trainingen neergezet bro. Inb4 pler

Soms weten gespierde kerels ook totaal niet wat ze aan het doen zijn in de gym.. :trollface:

• #2.446

Haha gespierde kerol beetje gek door juice. Nette trainingen neergezet bro. Inb4 pler

Soms weten gespierde kerels ook totaal niet wat ze aan het doen zijn in de gym.. :trollface:

Thanks Ash :)
Heb het hem al vaker gezegd maarja

f36mf7.jpg

Heeft iemand trouwens aanmerkingen/opmerkingen op mijn fullbody schema?

1.
BP paused 5x5
SQ 5x3
BOR 5x5
Leg curl
EZ-bar curl
Calf press

2.
MP 3x5
DL 3x5
Chest dips 3x5
Chins
Side raises
Skullcrushers

3.
BP 5x5
SQ 3x5
SLDL/leg curl
Seated cable row
Face pulls
Shrugs

* planks gooi ik na de training wel ergens bij, misschien zelfs na iedere training voor core improvement
* met opzet BOR afwisselen met cable row en chins, vind de BOR niet heel geweldig voelen
* squat en deadlift nog niet in 1 training vanwege onderrug; liever rustig opbouwen
* hamstrings wil ik verbeteren, vandaar de 2 maal leg curl / sldl als deze goed aanvoelt

Laatst bewerkt:
Doe je underhand grip BOR of ?
Daarnaast zit schema er wel netjes uit, kort maar krachtig :)

• #2.448
Doe je underhand grip BOR of ?
Daarnaast zit schema er wel netjes uit, kort maar krachtig :)

Ik wissel de grip best veel af eigenlijk, beetje om en om.
Twijfelde een beetje over de werksets, heb veel naar 5x5 zitten kijken en daar ongeveer de compounds op gebaseerd met een kleine twist. Weet alleen niet of 5x5 nut heeft in de cut, misschien wel voor krachtbehoud en kan ik beter 5x5 aanhouden op iedere compound behalve deadlift.
Daar hoop ik nog antwoord op te krijgen :o

Gewoon paused bench doen man.

• #2.450
Gewoon paused bench doen man.

Aight thanks man.
Verder nog opmerkingen over de rep-ranges toevallig?
Dacht zelf aan beide bench dagen 5x5, één keer regular, één keer paused.

Edit: nvm, heb voor mezelf zojuist een heel schema opgezet via excel waarbij ik van rep-ranges blijf wisselen maar toch langzaam progressie zou moeten boeken.

Laatst bewerkt:
  • #2.451
Vandaag weer gewogen dus. Cliffs:
01-03: 87.2kg
01-04: 85.8kg :o
12-04: 84.2kg
19-04: 83.4kg
Streefgewicht was 83kg eind deze maand, zal er waarschijnlijk iets onder komen te zitten.
Geen probleem, ben toch jarig over 2 weken dus zal een flinke refeed worden dan :rolleyes:

Voeding vandaag, na wat puzzelen, aangezien kibbeling al 1000 kcal bevat:
14:00| Kwarkshake
17:30| Kibbeling met saus
22:30| 4 gebakken eieren + 2 sneden brood
01:00| Kwarkshake
2300/210p/100f

Damn, nog even en je bent lichter dan mij.
Ik ga echt met een slakkentempo waarbij de slak word tegengehouden door een schildpad.

succes met je cut! :)

Gaat lekker met je gewicht!

Waarom begin je de derde workout niet met squats?

• #2.456
Voeding vandaag:
13:00| 3 gebakken eieren met 2 sneden brood + 100ml melk
16:00| Kwarkshake
19:00| Spinazie, kip, aardappelen
22:00| 4 gebakken eieren met 2 sneden brood
01:00| Kwarkshake
2250/205p/90f

Dacht de hele tijd eraan om IF te doen, maar denk dat ik dat toch even voorbij laat gaan.
Ik red het prima met 3 meals en 2 shakes, zodra ik om de 3 uur iets pak.
Gisteren toch stiekem vakantie gevierd, heb nu 2 weken vrij namelijk.
En had gisteren ook maar 1 fatsoenlijke meal + een biefstukje, met 2 shakes, dan heb ik er toch wel moeite mee :(

Damn, nog even en je bent lichter dan mij.
Ik ga echt met een slakkentempo waarbij de slak word tegengehouden door een schildpad.

Weet je waar het aan ligt dan?
Zit je wel genoeg onder je onderhoud maar is je verbranding gewoon klote na een lange tijd cutten, of heb je moeite met genoeg onder onderhoud te eten?

Gisteren een kleine refeed gedaan, friet bij de vis en zakje zure matten op :o

Waarom begin je de derde workout niet met squats?

Goede vraag.
SLDL doe ik op dezelfde plek waar ik me squats uitvoer dus anders is het heen en weer lopen en squat racks zijn al snel bezet bij onze gym. Maar mocht ik voor de leg curl gaan (soms wat backpumps bij SLDL), dan ga ik dit doen :) Zelfde geld als de BP's bezet zijn en een squatrack vrij is, dan ga ik gewoon eerst squatten.
Thanks voor de input, had er zelf anders niet aan gedacht!

Gaat toch lekker zo? **** IF man, beetje overhyped imo.

Vind IF wel makkelijker vol te houden dan verspreid eten. Liever nadat ik wakker ben een tijd niks eten en dan vanaf eind vd middag alle kcals inhalen, dan kan je je savonds lekker volproppen :) (ik sta wel laat op, als je vroeg opstaat is dat uiteraard een stuk lastiger)

• #2.459

Gaat wel lekker bro.
Imo geeft IF hetzelfde effect als cutten zonder IF, geloof dat IF puur voor het hongergevoel is.
Ik ben sowieso geen ontbijt mens en de shakes vullen goed, dus tot mijn meal van 19:00 zit ik sowieso safe, daarna is het gewoon inhouden :P
Meal van 1 uur verzet ik ook nog een half uurtje, ben nog te brak om te ontbijten nu :o

---------- Toegevoegd om 13:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:58 ----------

Vind IF wel makkelijker vol te houden dan verspreid eten. Liever nadat ik wakker ben een tijd niks eten en dan vanaf eind vd middag alle kcals inhalen, dan kan je je savonds lekker volproppen :) (ik sta wel laat op, als je vroeg opstaat is dat uiteraard een stuk lastiger)

Ga ik misschien ook maar eens doen vandaag :cool:

• #2.460
Hierbij mijn planning, mochten mensen interesse hebben :)
Ik stuur het bij waar het nodig is natuurlijk en hoop dat ik niet te hoog heb ingezet.
1RM verbeteren met 2.5kg na 6 weken is imo reëel, maar het ligt eraan hoe ik reageer m.b.t cutten, op de krachtprogressie.

Datum ben ik niet geheel zeker van, misschien verzet ik hem 1 of 2 weken naar achteren, even kijken met tentamens in juni.
Week 5 is een hele lichte deload voor de 1RM testing.

Bijlagen

Terug
Naar boven