XXL Nutrition

Shady's Recomp Log

Ziet der volgens mij wel leuk uit man !

Ik ben echt zwak op de mp bench haha..

of sterk op DL en Squat is maar net hoe je het ziet he

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.462
Ziet der volgens mij wel leuk uit man !

Ik ben echt zwak op de mp bench haha..

of sterk op DL en Squat is maar net hoe je het ziet he

Thanks, ben zelf zeer benieuwd hoe het gaat lopen.
Zitten wel 2 of 3 dingen in die ik vrij hoog ingezet heb, vooral op de MP, maar daar kan ik altijd leg drive gebruiken wanneer het lastig word :o
Idd net hoe je het ziet, bij mij is me squat/deadlift erg zwak. Voor ik de 1RM van 120kg had gepakt op de squat zat me squat gelijk aan me BP, met 3x100kg :roflol:

Haha, beiden werk aan de wimkel dus !!

Weet niet man.
Ik zie zelf vooruitgang maar weegschaal/meetlint zeggen van niet :p

• #2.465
Haha, beiden werk aan de wimkel dus !!

Dat zeker, zal altijd zo blijven haha :)

Weet niet man.
Ik zie zelf vooruitgang maar weegschaal/meetlint zeggen van niet :p

Dat ken ik, 's ochtends: ''Damn, looking ripped''. Weegschaal: "'You gained another pound, fat ass!''.
Cry everytiem :(

Even twijfelachtig nog met trainen.
Gym is wel open tot 17:00 maar (gratis) OV doet het niet, waarschijnlijk is de auto niet beschikbaar.
Had me wel verheugd op de training, heb al rust sinds donderdag, maar het is niet anders.
Anders morgen FB en do/vr Ub/Lb.
Heb vakantie van school tot en met 6 mei, misschien dat ik dan pas me fullbody schema in laat gaan zodat ik volgende week nog even kan doen waar ik zin in heb op ub/lb. Zoals beginnen met incline BP om te zien wat me stats daarop precies zijn. En zodat ik 4x kan trainen in plaats van 3x, nog iets belangrijker :D

---------- Toegevoegd om 19:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:00 ----------

Gvd, vandaag gesolliciteerd naar een leidinggevende functie binnen een bedrijf, vul ik bij mijn motivatie de naam van een ander bedrijf in waar ik steeds mee in de war raak :roflol:
Brief al verzonden, low carb wut you do to me :fuu:

Oooooh zuur! Had ik ook een keer :o
Zsm brief erachteraan met uitleg :)

• #2.467
Oooooh zuur! Had ik ook een keer :o
Zsm brief erachteraan met uitleg :)

Mehhh was via een vacaturesite, kan wel via een vragenformulier contact opnemen o.i.d maar laat maar lekker zitten denk ik :o
Heb er toch 4 sollicitaties uit gestuurd, hoop dat ze eroverheen kijken, het door de vingers zien, of dat de andere 3 reageren.

Was naar de Blokker als vulploegleider, komt lekker aan als je dit stuurt:
Regelmatig kom ik in filialen van de Kruidvat en dit spreekt mij erg aan. Er lijkt een heel leuke werksfeer te hangen in combinatie met hard werken.

:o

shit happens bro, idd nog een brief sturen zoals Hell93 hierboven aangaf! succes met het solliciteren, uiteraard! :thumbs:

Mehhh was via een vacaturesite, kan wel via een vragenformulier contact opnemen o.i.d maar laat maar lekker zitten denk ik :o
Heb er toch 4 sollicitaties uit gestuurd, hoop dat ze eroverheen kijken, het door de vingers zien, of dat de andere 3 reageren.

Was naar de Blokker als vulploegleider, komt lekker aan als je dit stuurt:
Regelmatig kom ik in filialen van de Kruidvat en dit spreekt mij erg aan. Er lijkt een heel leuke werksfeer te hangen in combinatie met hard werken.

:o

Nee dat komt niet echt lekker aan nee :eek:
Succes in ieder geval met de rest! ;)

• #2.470
shit happens bro, idd nog een brief sturen zoals Hell93 hierboven aangaf! succes met het solliciteren, uiteraard! :thumbs:

Nee dat komt niet echt lekker aan nee :eek:
Succes in ieder geval met de rest! ;)

Mehh heb geen idee waar ik de mail heen moet sturen, aangezien ik (waarschijnlijk) respons heb gekregen via een automatisch systeem. Toch maar terugsturen naar dat e-mail adres denk ik :o
Thanks beide :thumb:

Hahaha dat is niet heel handig idd :P Maar succes met solliciteren !

Gvd, vandaag gesolliciteerd naar een leidinggevende functie binnen een bedrijf, vul ik bij mijn motivatie de naam van een ander bedrijf in waar ik steeds mee in de war raak :roflol:
Brief al verzonden, low carb wut you do to me :fuu:

McDonalds en Burger King?
:trollface:

Gewoon ff bellen man, of op wat voor manier contact opnemen.

Staat ook nog eens netjes ook.

Mirin, vakantie tot 6 mei.
Klote fout, ben je bij meerdere bedrijven aan het solliciteren?

:roflol:, herkenbaar die fout.

• #2.476
Vanmiddag freestyle tren gedaan, wel beetje moeten haasten omdat ik tussen 4 en 5 gebeld word.
Vanavond ff langs de c1000 op, 50% korting op halfvolle melk met helaas maximaal 8 pakken per persoon.
Word dus paar keer naar binnen lopen en hopen dat het lukt :rolleyes:

Fullbody. Trainingsduur 1 uur 15 minuten.

Bench press
8x50kg
5x70kg
5x90kg
5x90kg
5x90kg
Paused: 5x85kg - PR
Paused: 3x85kg - liet de 2e rep met 4 seconde naar beneden komen, kolere zwaar gvd

Squat
8x50kg
5x80kg
5x80kg
5x80kg
5x80kg
damnit, soms voelt squat heel lekker zoals vorige keer, en soms echt bar slecht, had weer last van steek in me bovenbeen

Standing MP
8x30kg
5x50kg
5x55kg
5x55kg
3x60kg
weak sh*t

BOR
8x30kg
8x50kg
5x70kg
5x70kg
5x70kg

Optrekken
7xBW [pronated]
7xBW [hammer grip]
7xBW [onderhands]
5xBW [pronated]
5xBW [hammer grip]
5xBW [onderhands]

Feedback & voeding
Mwah, training voelde erg lekker aan maar op papier gaat het nergens over.
Word me steeds duidelijker dat ik in me volgende bulk echt de focus moet leggen op lowerbody.
Ook rug kan stukken beter, vooral op gewichten. Sinds ik MP weer staand doe gaat die ook niet echt lekker, seated knalde ik hem veel harder. Lang geleden dat ik onder de 60kg werksetjes zat :(

Voeding
11:45| kwarkshake
16:30| Banaan + Schnitzel + pistoletje kaas
20:00| 3 gebakken eieren met 2 sneden brood + 300ml melk
00:00| Kwarkshake
2500/205p/70f
Vanavond verjaardag dus heb nog zo'n 200 kcal open staan daarvoor, verwacht toch niet heel lang te gaan.

Beide :trollface:

Hahaha dat is niet heel handig idd :P Maar succes met solliciteren !

Gewoon ff bellen man, of op wat voor manier contact opnemen.

Staat ook nog eens netjes ook.

Thanks, heb meteen een mail erachteraan gestuurd inderdaad.

Mirin, vakantie tot 6 mei.
Klote fout, ben je bij meerdere bedrijven aan het solliciteren?

Kon er zelf ook wel om lachen achteraf, maar niet zo hard als me maten :o
Heb er zo'n 5 sollicitaties uitgegooid, verveelde me kapot erg en vond het wel een poging waard, zit ondertussen alweer bijna 2 jaar zonder jobba. Vandaag meteen reactie gehad, word zo gebeld als het goed is :)

Lekker man, zelfs nog een PR! Nice :cool:
Anders MP gewoon weer seated doen als je daar sterker mee bent?

• #2.478
Lekker man, zelfs nog een PR! Nice :cool:
Anders MP gewoon weer seated doen als je daar sterker mee bent?

Thanks bro.
Ze hebben het seated press rack weggehaald dus zal hem staand moeten doen, maar dat lag sowieso al in de planning omdat seated alleen tijdens me onderrug blessure was :)

Achja staand is ook chill! Lekkere traingen weer man. Vindt dat je gewichtafname wel goed gaat! Ging dat bij mij maar zo snel :o

• #2.480
Achja staand is ook chill! Lekkere traingen weer man. Vindt dat je gewichtafname wel goed gaat! Ging dat bij mij maar zo snel :o

Thanks man :)
Op het begin leek het nergens op maar heb het nu redelijk onder de knie, voornamelijk door compensaties :o
Zojuist terug van een verjaardag, stuk taart op met wat toastjes en kaas, laat nu mijn gebakken eieren vervallen om het in balans te houden.
Merk dat een dag na de training de verbranding alsnog redelijk hoog ligt, dat zijn dan ook de 2 dagen waarop ik het meeste kwijtraak, 2 dagen na mijn training (zondag bv) ligt het redelijk stil met gewichtsafname.

Terug
Naar boven