XXL Nutrition

Shady's Recomp Log

lol bro, hoe krijg je het voor elkaar :roflol:

ja ik wil graag bij de blokker werken want de sfeer bij de kruidvat is erg leuk!

uwotm8.jpg

ja ik wil graag bij de blokker werken want de sfeer bij de kruidvat is erg leuk!

uwotm8.jpg

Ah man, had voor m'n vorige stage ook echt een lelijke fout gemaakt. Iets in de trant van; het is de bedoeling dat de stageperiode begin oktober van start kan gaan (moest februari zijn). En dat terwijl ik die brief begin oktober opstuurde.

Uiteindelijk wel stageplek binnengehaald, met maar één of twee snedige opmerkingen van de HR Manager :roflol:.

Ah man, had voor m'n vorige stage ook echt een lelijke fout gemaakt. Iets in de trant van; het is de bedoeling dat de stageperiode begin oktober van start kan gaan (moest februari zijn). En dat terwijl ik die brief begin oktober opstuurde.

Uiteindelijk wel stageplek binnengehaald, met maar één of twee snedige opmerkingen van de HR Manager :roflol:.

:roflol:

ben je mooi klaar mee

gelukkig is het stage haha, straks zit je bij je baan en solliciteer je voor CEO

ja ik ben zeer geinteresseerd in de baan CFO...

lelijke typfout maak je dan zeg, doei 10k extra inkomen

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.484

uwotm8.jpg

Shit happens :o
Gisteren telefonisch gesprek gehad met de Recruiter, zou vandaag mail krijgen of ik zou worden uitgenodigd voor een persoonlijk gesprek.
Eigenlijk interesseert het me vrij weinig, zonder bijbaan kan ik me tenminste focussen op me laatste tentamenperiode, die ik niet mag verkloten. Ook met trainen gaat het wss problemen opleveren, aangezien ik uit school train en nu wss uit school moet werken, werk is ook bij school in de buurt (45 min reizen). Mja n**ga needs his money.
Gelukkig wel alle tentamens deze periode gehaald! :D:D

Voeding vandaag
14:00| 3 gebakken eieren met 2 sneden brood + 100ml melk
16:30| Spinazie, kip, aardappelen + 250 gram kwark
21:00| 3 gebakken eieren met 2 sneden brood + 250 gram kwark
00:00| Kwarkshake
2050/200p/85f

Vrij laag in kcal maar het is echt weer schommelen als een klein kind.
Zat weer op 84.5kg vanochtend, zaterdag nog op 83.4kg. Gisteren zelfs 500 kcal open gelaten en heb alleen stukje taart op met paar blokjes kaas en wat toast, dacht niet dat ik boven die 500 kcal uitkwam.
Weet ook me onderhoud niet, wss 2700 dus dan is 2050 'normaal' voor in de cut op rustdagen.

Gefeliciteerd met het halen van je tentamens!:thumbs:

Dat schommelen herken ik helaas ook, maar vergis je ook niet in een paar blokjes kaas en taart..dat knalt afhankelijk van de taart toch al snel over de 500kcals heen.

Waarom de 100ml melk? Maak je een ommelet of drink je er een zeer lullig glaasje melk bij?

Wel lekker low carb vandaag, succes!

• #2.486
Gefeliciteerd met het halen van je tentamens!:thumbs:

Dat schommelen herken ik helaas ook, maar vergis je ook niet in een paar blokjes kaas en taart..dat knalt afhankelijk van de taart toch al snel over de 500kcals heen.

Waarom de 100ml melk? Maak je een ommelet of drink je er een zeer lullig glaasje melk bij?

Wel lekker low carb vandaag, succes!

Thanks brah! :)
Dat zal ik maar aannemen van je dan, je begint voor mij bijna het boegbeeld te worden van cheaten als ik je log nu vergelijk met toen ik net mee ging lezen :roflol:
Helaas raak ik nooit onder de 100 gram carbs vanwege de aardappelen en brood bij eieren, maar dat lijkt me geen 'ramp'.
De melk is één flinke slok uit het pak om me mond even te spoelen na die eieren, pleur er meestal aardig wat peper overheen :p

Thanks brah! :)
Dat zal ik maar aannemen van je dan, je begint voor mij bijna het boegbeeld te worden van cheaten als ik je log nu vergelijk met toen ik net mee ging lezen :roflol:
Helaas raak ik nooit onder de 100 gram carbs vanwege de aardappelen en brood bij eieren, maar dat lijkt me geen 'ramp'.
De melk is één flinke slok uit het pak om me mond even te spoelen na die eieren, pleur er meestal aardig wat peper overheen :p
Hmm, dat is niet hoe ik mezelf graag wil profileren!:rolleyes: Zal doordeweeks het junken maar weer gaan minderen..al is het al omdat ik vind dat mijn vp begint toe te nemen..:o

pas om 14:00 eten?
IF?

• #2.489
Vandaag even upperbody goed aangepakt.
Ook RPT weer eens toegepast, ga er volgende week waarschijnlijk nog even mee door om te kijken of er vpr's te behalen zijn.

Upperbody. Trainingsduur 1 uur 20 minuten.

Bench press (RPT)
10x20kg
8x40kg
6x75kg
-4x95kg - VPR
-5x90kg
-6x85kg - geen spotter, zat denk ik wel meer in
Volgende keer all-out op de 97.5kg denk ik, 3 reps zou al vpr zijn

Chins, hammer grip
7xBW
7xBW
6xBW
5xBW

Standing MP (RPT)
8x20kg
6x40kg
-5x60kg
-6x55kg
-7x50kg

Face pulls
12x26kg
10x33kg
10x36kg
8x39kg
10x33kg

Seated cable row
8x57kg
5x77kg
8x67kg
8x67kg

Chest dips
8xBW
8xBW+15kg
5xBW+20kg
5xBW+20kg
5xBW+20kg

Feedback & voeding
Prima training, tevreden.
Volgende week even wegen in de gym, gelijk een schatting van vetpercentage erbij.
Hoop nu ondertussen wel onder die 15% te zitten :o

Voeding vandaag:
pre| 2 sneden brood met kipfilet, 250 gram kwark met aardbeien
post| afvalshake + 4 gebakken eieren & 2 sneden brood + glas melk
post| macaroni & gehakt + 250 gram kwark met aardbeien
post| kwarkshake
2600/200p/50f

Hmm, dat is niet hoe ik mezelf graag wil profileren!:rolleyes: Zal doordeweeks het junken maar weer gaan minderen..al is het al omdat ik vind dat mijn vp begint toe te nemen..:o

Is het een mening dat je vp toeneemt ja? :o

Mwah niet bepaald, heb soms wel eens dat ik onbewust in een kader van 8 uur eet, heel af en toe bewust.
Meestal pas rond 10-11 uur wakker in de vakantie en niet echt een ontbijtmens, zou het vasten makkelijk redden tot 18:00 ;)

Gefeliciteerd dat je de tentamens hebt overleefd man! :D
Mooie train bro! Lekker die VPR op bench. MP ging ook wel weer lekker.
Wel ****ed dat ze die seated press hebben weg gehaald, maar die 70 komt wel weer ;)

Ik teken voor die 15% bf :p Dan hoef jij nu ook niet meer zo diep te cutten

Lekkere training met mooie gewichten man!

Waarom wegen in de gym, heb je zelf geen weegschaal?

• #2.494
Vanmiddag ff snelle training gepakt. Wou naar het strand dus ben snel weer vertrokken.

Lowerbody. Trainingsduur 30 minuten :o

Deficit sumo DL
5x50kg
5x70kg
5x90kg
5x100kg
5x90kg

Seated leg curl
12x55kg
4x75kg
10x65kg
8x65kg

Leg extensions
10x75kg
8x115kg
6x145kg - full stacked
dropset: 5x145kg - 5x125kg - 5x95kg
epic burn bereikt alsnog

voeding

2600 kcal. Pizza als post-workout, zo ff de rivier inspringen en wat baantjes trekken als cardio.

Gefeliciteerd dat je de tentamens hebt overleefd man! :D
Mooie train bro! Lekker die VPR op bench. MP ging ook wel weer lekker.
Wel ****ed dat ze die seated press hebben weg gehaald, maar die 70 komt wel weer ;)

Ik teken voor die 15% bf :p Dan hoef jij nu ook niet meer zo diep te cutten

Thanks man, had ze echt nodig om mijn eerste jaar door te komen :)
Ben blij met de bench idd, hopelijk zit er nog een vpr in met de RPT methode; all-out op de eerste set scheelt aardig wat t.o.v 3+ werksetjes op hetzelfde gewicht zoals ik eerst deed ;)
Voor mijn gevoel zit ik nog steeds boven de 15% maar ben toch bijna 4kg kwijt en begon op 17%, dus moet wel een keer onder die 15 raken :p

Lekkere training met mooie gewichten man!

In mijn geval wel ja..voordat iedereen in mijn log begint te zeveren dat ik niet mag cutten, maar moet gaan bulken..:o

Mooie training weer gozer! Dikke VPR gepakt:thumbs:

Thanks mannen! :D
Dat gezever is er al een tijdje als je het aan mij vraagt Marvin :roflol:
Toch niet slecht, meerdere opinies en inzichten krijgen van je followers :thumb:

Waarom wegen in de gym, heb je zelf geen weegschaal?
Wegen qua lichaamsgewicht doe ik thuis, aangezien ik in de gym me sportkleren aanheb.
De weegschaal daar geeft ook redelijk nauwkeurige vet percentages weer. Ook al kloppen ze niet helemaal, kan ik wel schatten of het ongeveer klopt. Ook meer een mentaal iets om toch op papier verbetering te zien in de cijfers :o

Gefeliciteerd met je tentamens.
Ook al was het kort je hebt getraind! Hoop dat de dag verder lekker was.
Als je geleidelijk aan afvalt zal je vet% echt wel onder die 15% geraken. Gewoon doorzetten!

Laatst bewerkt:
Congrats met je tentamens bro!
Weegschaal met nauwkeurige vet% meting? Not even once bro. :D

• #2.497
Gefeliciteerd met je tentamens.
Ook al was het kort je hebt getraind! Hoop dat de dag verder lekker was.
Als je geleidelijk aan afvalt zal je vet% echt wel onder die 15% geraken. Gewoon doorzetten!

Was wel lekker inderdaad, zwemmen overgeslagen vanwege tijd te kort maar misschien morgen als het boven de 20 graden is!
Ik hoop het, progressie in de spiegel laat nog een beetje afweten met name de zwembandjes :o

Congrats met je tentamens bro!
Weegschaal met nauwkeurige vet% meting? Not even once bro. :D

Thanks broski :thumb:
De meting heeft er naar mijn gevoel 2 keer in de buurt gezeten van de 4 keer, althans de 17% voor mijn cut geloof ik wel :(

Vanmiddag in de zon een dikke gerookt, kreeg halverwege in eens telefoon van een bedrijf waar ik gesolliciteerd heb, maandag een sollicitatiegesprek :cool:
Kreeg ook de vraag wat mijn hobby/sport was en hoe ik hem aan fitness/krachttraining zou binden, was wel lachen. Verkoop shit.

Thanks man, had ze echt nodig om mijn eerste jaar door te komen :)
Ben blij met de bench idd, hopelijk zit er nog een vpr in met de RPT methode; all-out op de eerste set scheelt aardig wat t.o.v 3+ werksetjes op hetzelfde gewicht zoals ik eerst deed ;)
Voor mijn gevoel zit ik nog steeds boven de 15% maar ben toch bijna 4kg kwijt en begon op 17%, dus moet wel een keer onder die 15 raken :p

Dan heb je het er goed vanaf gebracht, netjes man! Daar moet je op proosten :D
Nu houd je nog net iets meer energie over om te maxen. Werksetjes op zelfde gewicht vreet energie. Maar is wel beter om een plateau te doorbreken. :)
Haha mijn gevoel zegt ook dat ik boven de 25% zit, je bent zelf gewoon te kritisch. Als je 4kg kwijt bent zal je vast wel wat zijn gedaald in vp%.

Lekkere korte train, vind 30min nog vrij snel. Lekker die pizza man, nog steeds big american? Ik moet nu ik cut zo dunne klote pizza nemen, dat vult niet :o

• #2.499
Dan heb je het er goed vanaf gebracht, netjes man! Daar moet je op proosten :D
Nu houd je nog net iets meer energie over om te maxen. Werksetjes op zelfde gewicht vreet energie. Maar is wel beter om een plateau te doorbreken. :)
Haha mijn gevoel zegt ook dat ik boven de 25% zit, je bent zelf gewoon te kritisch. Als je 4kg kwijt bent zal je vast wel wat zijn gedaald in vp%.

Lekkere korte train, vind 30min nog vrij snel. Lekker die pizza man, nog steeds big american? Ik moet nu ik cut zo dunne klote pizza nemen, dat vult niet :o

Nog 1 periode te gaan, als ik daar alles van haal zit ik sowieso safe, zijn 4 tentamens :)
Ik denk dat er via RPT meedere vpr's te behalen zijn, bijvoorbeeld de 97.5kg all out heb ik nog nooit gedaan, maar de 90kg all out ook niet. Denk dat die 6 reps op 90kg ook wel op te krikken moeten zijn naar 7 reps.
Moet me alleen focussen op het complete plaatje, de bench is eigenlijk de enige compound waarop ik momenteel strijd tegen krachtverlies en nog geen krachtverlies heb geleden. MP verdient ook wat aandacht want die is al wat gedropt qua gewicht, waardoor ik niet meer 2x p/w optimaal kan benchen. Verdomde prioriteiten :p
Daarom geef ik de voorkeur ook aan fullbody; 2x optimaal benchen EN 1x optimaal MP, hoop dat dit de key is voor mij, voor zo min mogelijk krachtverlies :thumb:
Volgende week al eraan beginnen denk ik :)

Was er echt ff snel doorheen gegaan vandaag, nog steeds big american, denk dat ik overstap naar de BBQ chicken :rolleyes: Wel ten compensatie van ander voer natuurlijk, zat op wat eieren als pre-workout, pizza en afvalshake als post met een half bakje kwark. Zo dadelijk nog kwarkshake maakt ~2500 kcal, inclusief de 3 glazen cola die ik op heb vandaag :o

Congrats met je tentamens bro, goed bezig! :thumbs:

Terug
Naar boven