- Waardering
- 229
- Lengte
- 1m85
Nog 1 periode te gaan, als ik daar alles van haal zit ik sowieso safe, zijn 4 tentamens
Ik denk dat er via RPT meedere vpr's te behalen zijn, bijvoorbeeld de 97.5kg all out heb ik nog nooit gedaan, maar de 90kg all out ook niet. Denk dat die 6 reps op 90kg ook wel op te krikken moeten zijn naar 7 reps.
Moet me alleen focussen op het complete plaatje, de bench is eigenlijk de enige compound waarop ik momenteel strijd tegen krachtverlies en nog geen krachtverlies heb geleden. MP verdient ook wat aandacht want die is al wat gedropt qua gewicht, waardoor ik niet meer 2x p/w optimaal kan benchen. Verdomde prioriteiten
Daarom geef ik de voorkeur ook aan fullbody; 2x optimaal benchen EN 1x optimaal MP, hoop dat dit de key is voor mij, voor zo min mogelijk krachtverlies
Volgende week al eraan beginnen denk ik
Was er echt ff snel doorheen gegaan vandaag, nog steeds big american, denk dat ik overstap naar de BBQ chickenWel ten compensatie van ander voer natuurlijk, zat op wat eieren als pre-workout, pizza en afvalshake als post met een half bakje kwark. Zo dadelijk nog kwarkshake maakt ~2500 kcal, inclusief de 3 glazen cola die ik op heb vandaag
![]()
Nog even doorbijten dus!! Succes man

Ja daar lijkt het nu wel op, zo krijg je toch langzame progressie. En die 7 reps moet zeker wel haalbaar zijn.
Bench gaat sws wel goed toch? Denk dat je dan iets meer de focus moet leggen op MP. Prioriteiten in de cut zijn een b*ch

Krachtverlies gebeurd ook niet super gauw, dan moet je echt heel lang cutten. Ik zet juist de meeste PR's in de cut, lijkt het of ik dan harder train dan tijdens mn bulk.
Fullbody is ook wel een lekker schema, zo train je alle spiergroepen die er toe doen optimaal.
Gewoon mee beginnen als je denkt dat het huidige schema niet ideaal is.
Dat is altijd beter dan een training skippen! Nice man, ja je moet toch wat he om alles in de juiste verhouding te krijgen.
2500 is ongeveer mijn onderhoud, dan zit je al erg snel aan je kcal met een pizza. Cola drink ik niet meer, 1 glas en ik wil meer. Heb ik echt bijna met alles waar suikers in zitten 

Wel ten compensatie van ander voer natuurlijk, zat op wat eieren als pre-workout, pizza en afvalshake als post met een half bakje kwark. Zo dadelijk nog kwarkshake maakt ~2500 kcal, inclusief de 3 glazen cola die ik op heb vandaag 

Goeie back man.